Dit. Zo'n lange hechte vriendschap zou ik ook niet zomaar los kunnen laten. Probeer het op deze manier nog eens.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:37 schreef Puzzie het volgende:
Ga een keer langs en probeer met hem in gesprek te gaan.
TS heeft hem al een mail gestuurd, z'n vrouw aangesproken, en is z'n kinderen kaarten blijven sturen. Op een gegeven moment wordt het dan vanuit die vriend gezien ook gewoon irritant als TS maar blijft proberen terwijl hij daar duidelijk niet op zit te wachten, lijkt me.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:41 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dit. Zo'n lange hechte vriendschap zou ik ook niet zomaar los kunnen laten. Probeer het op deze manier nog eens.
Mocht dit ook nergens toe leiden dat zou ik wel proberen het te laten rusten.
Dat lijkt mij ook, maar ik ben erg koppigquote:Op maandag 10 maart 2025 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
TS heeft het hem al een mail gestuurd, z'n vrouw aangesproken, en is z'n kinderen kaarten blijven sturen. Op een gegeven moment wordt het dan vanuit die vriend gezien ook gewoon irritant als TS maar blijft proberen terwijl hij daar duidelijk niet op zit te wachten, lijkt me.
Ik denk dat hij dat als iets minder doms ziet, iets wat wel zwaar weegt?quote:Een hele tijd geleden hebben we onenigheid gehad over iets heel doms,
Het was voor jou iets doms maar voor hem dus zeker niet. Misschien moet je eerst je excuses wel aanbieden. Of je hebt hem op z’n ziel getrapt.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Misschien wel even handig als je zegt waar die onenigheid over ging.
Dit weet ik heel zeker, we kennen elkaar door dik en dun, en dan heb je vaste gezegdes en uitspraken met elkaar die nu worden gebruikt op een manier dat hij weet en wil dat ik ze zie.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:43 schreef CoolGuy het volgende:
Ik vind het vooral opvallend dat het TS is die beweert dat Vriend dingen op Social Media zet met als doel dat TS het ziet. Maar hem vervolgens wel negeren.
Dus of het is wishful thinking van TS of Vriend wil vooral steken onder water geven in welk geval hij helemaal geen vriend is.
En je hebt in je mail sorry gezegd daarvoor? Dat je te lomp was? Aangeboden eventueel dak opnieuw te doen als er issues zijn?quote:Op maandag 10 maart 2025 12:55 schreef dolpo1 het volgende:
Om wat meer informatie te geven over die onenigheid, het ging echt nergens over. Het ging over het dak van zijn tuinhuisje dat hij zelf opnieuw bekleed had met losse shingles. Hij was hiermee bovenaan begonnen, wat best onnozel is, neem aan dat iedereen snapt waarom.
Zei als grap dat ik in de zomer graag wilde komen zwemmen in zijn nieuwe binnenzwembad. Hij begreep het serieus niet, en toen heb ik het gewoon uitgelegd. Daarna was hij weg.
Dat kan toch bijna niet de echte/enige reden zijn....quote:Op maandag 10 maart 2025 12:55 schreef dolpo1 het volgende:
Om wat meer informatie te geven over die onenigheid, het ging echt nergens over. Het ging over het dak van zijn tuinhuisje dat hij zelf opnieuw bekleed had met losse shingles. Hij was hiermee bovenaan begonnen, wat best onnozel is, neem aan dat iedereen snapt waarom.
Zei als grap dat ik in de zomer graag wilde komen zwemmen in zijn nieuwe binnenzwembad. Hij begreep het serieus niet, en toen heb ik het gewoon uitgelegd. Daarna was hij weg.
Ipv hem, via mail , WA , zijn vrouw of whatever aan te spreken/schrijvenquote:Op maandag 10 maart 2025 12:55 schreef dolpo1 het volgende:
Misschien heeft TS wel een reden om niet op hem af te stappen.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ipv hem, via mail , WA , zijn vrouw of whatever aan te spreken/schrijven
(alles met een omweg dus) had je beter direct naar hem toen kunnen gaan om het met hem uit te spreken.
Als de ruzie nergens over gaat dan kan je beter iets direct met iemand uitspreken ipv iets laten oplopen en daarna via allerlei omwegen contact proberen te zoeken.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Misschien heeft TS wel een reden om niet op hem af te stappen.
Heb hem 10 minuten nadat hij vertrok gebeld, en die dag nog zeker 5 keer. De dagen erna ook, maar werd niet opgenomen.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ipv hem, via mail , WA , zijn vrouw of whatever aan te spreken/schrijven
(alles met een omweg dus) had je beter direct naar hem toen kunnen gaan om het met hem uit te spreken.
Blijkbaar snapt niet iedereen waarom je bovenaan begint. Je beste vriend weet het in ieder geval niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:55 schreef dolpo1 het volgende:
Je kan beter langsgaan , dat bedoel ik.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:14 schreef dolpo1 het volgende:
[..]
Heb hem 10 minuten nadat hij vertrok gebeld, en die dag nog zeker 5 keer. De dagen erna ook, maar werd niet opgenomen.
Ik denk dat jij niet heel objectief bent, maar, gesteld dat hij dat bedoeld, maar ondertussen wijst hij elk contact af, dan wil hij dus gewoon na trappen?quote:Op maandag 10 maart 2025 12:58 schreef dolpo1 het volgende:
[..]
Dit weet ik heel zeker, we kennen elkaar door dik en dun, en dan heb je vaste gezegdes en uitspraken met elkaar die nu worden gebruikt op een manier dat hij weet en wil dat ik ze zie.
Ja zoiets lijkt me ook eerder het geval, dan dat alleen dit ene akkefietje een vriendschap van 40 jaar ruineert.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien voelt hij zich te kakken gezet door je?
Misschien communiceer je vaker op die manier met hem en was dit de druppel voor hem?
40 jaar vriendschap en hierom dat verbreken? Dit lijkt mij meer de druppel die de emmer deed overlopen. Mocht dit echt de enige reden zijn, geen energie meer in steken.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:55 schreef dolpo1 het volgende:
Of flikker die sixpack dan door z'n ruiten en roep dat hij dan maar de tering kan krijgen en keer opgelucht weer huiswaartsquote:Op maandag 10 maart 2025 14:29 schreef DJKoster het volgende:
Langsgaan. Zo snel mogelijk. Met een sixpack bier o.i.d.
Dat past gewoon het beste bij zo'n lange vriendschap ipv. voorzichtig te mailen of te bellen.
En als hij dan niet wil, dan ook niet pushen maar laten rusten.
Dus je had gelijk (binnen 10 minuten) door dat die "onenigheid" voor hem iets heel-veel-betekends was;quote:Op maandag 10 maart 2025 13:14 schreef dolpo1 het volgende:
Heb hem 10 minuten nadat hij vertrok gebeld, en die dag nog zeker 5 keer. De dagen erna ook, maar werd niet opgenomen.
Hoelang is het geledenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:14 schreef dolpo1 het volgende:
[..]
Ik geloof er helemaal geen reet van dat dit echt de reden is om een veertig-jarige vriendschap te verbreken.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:55 schreef dolpo1 het volgende:
Ja niet zo lang dusquote:
Maar zit dat dak erop nu?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:31 schreef dolpo1 het volgende:
Ik ben geen betweter, allesbehalve. We hadden natuurlijk wel eens meningsverschillen, maar niet iets dat voortdurend door ging of bleef sluimeren. We waren voor mijn gevoel gewoon oke, in de tijd ervoor nooit problemen gehad, week eerder zelfs nog gaan bowlen.
Het was ook niet vervelend bedoeld, zei het echt als een grap.
Heb uiteraard gelijk sorry tegen hem gezegd in de trant van, sorry was een grapje. Zag er toen niks kwaads in, en nu nog steeds niet. Was het ook niet. Vrenden moeten elkaar kunnen jennen, dat deed hij zelf ook vaak genoeg.
Uiteraard zou ik hem helpen als het water binnen ging lopen. Heb hem altijd geholpen, en andersom ook. Als ik daar een opsomming van moet maken, is het topic vol. 40 Jaar is niet niks, ken hem beter dan mijn eigen vrouw.
Had nooit verwacht dat hij weg zou stormen en daarna uit mijn leven zou verdwijnen.
Ik ook, vriend werd te handtastelijk Tijdje aangezienquote:Op maandag 10 maart 2025 13:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zoiets lijkt me ook eerder het geval, dan dat alleen dit ene akkefietje een vriendschap van 40 jaar ruineert.
Zo heeft m'n man een paar jaar terug ook een vriendschap van 20 jaar beëindigd. Voor die vriend leek het een kleine onenigheid, maar voor hem was het al 10 jaar 'hetzelfde gezeik', en inderdaad gewoon de druppel op dat moment.
Dit dus. TS is een betwetertje en zijn vriend heeft dan vaak het gevoel het persoonlijke pispaaltje te zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:13 schreef Lenny77 het volgende:
Misschien is ts een betwetertje? Zo iemand die je vaak verbeterd?
Niet zo aangenaam.. misschien nog extra wat 'grappige' opmerkingen erbij zovan: 'aaah joh koekoek! Dat doe je toch niet? Bovenaan beginnen? Dat weet toch iedereeeeen'.
Mja dat kan dit idd de druppel zijn geweest... Na jaren te incasseren.
quote:Op maandag 10 maart 2025 12:55 schreef dolpo1 het volgende:
Het ging over het dak van zijn tuinhuisje dat hij zelf opnieuw bekleed had met losse shingles. Hij was hiermee bovenaan begonnen, wat best onnozel is, neem aan dat iedereen snapt waarom.
Met alle respect, want ik vermoed dat er meer speelde/sluimerde, maar 'aannemen dat iedereen wel even weet waarom je met shingles onderaan begint' komt wel degelijk een beetje betweterig over. Ook klussen moet men leren met vallen en opstaan. Maar het is inderdaad iets kleins, niet iets om echt ruzie over te maken, laat staan een vriendschap over te verbreken.quote:
Dontquote:Op maandag 10 maart 2025 18:42 schreef dolpo1 het volgende:
Jullie hebben gelijk, ik ga naar hem toe rijden nu. Nee heb ik al.
Slecht idee.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:42 schreef dolpo1 het volgende:
Natuurlijk speelt er meer, want dat zal niet de enige opmerking zijn geweest in die 40 jaar, en dat zou dan 40 jaar geen issue zijn geweest, en dan nu die ene opmerking die is ineens helemaal fout? Nahh, er speelt (veel) meer.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:46 schreef Justinn het volgende:
[..]
[..]
Met alle respect, want ik vermoed dat er meer speelde/sluimerde, maar 'aannemen dat iedereen wel even weet waarom je met shingles onderaan begint' komt wel degelijk een beetje betweterig over. Ook klussen moet men leren met vallen en opstaan. Maar het is inderdaad iets kleins, niet iets om echt ruzie over te maken, laat staan een vriendschap over te verbreken.
Hier speelt meer, in elk geval vanuit de perceptie van jouw voormalige vriend.
Als langsgaan niet werkt, is jouw ingang zijn vrouw. Mocht je die weer tegenkomen kan je bijvoorbeeld aangeven dat je er nog mee zit en niet snapt waarom de vriendschap is verbroken. Je krijgt er de vriendschap niet mee terug waarschijnlijk, maar het schept wel duidelijkheid als zij e.e.a. kan duiden voor je, en dat is vaak pijnlijk maar ergens ook fijn.
Zeker niet onaangekondigd manquote:
Goed idee, hou ons op de hoogte.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:42 schreef dolpo1 het volgende:
Ja, lol, want hij zwaait niet terug, hij negeert oproepen, negeert berichten, TS hoort niks op de verjaardagskaarten, zijn vrouw kan (of wil) ook niet tot hem (=Vriend) doordringen, dus ja, dat alles schreeuwt dat het een superstrak plan is om dan ineens onaangekondigd aan de deur te staan.quote:
Oeh sensatiequote:Op maandag 10 maart 2025 18:42 schreef dolpo1 het volgende:
quote:De elementen zijn grofweg rechthoekig van vorm en worden in rijen gelegd. Een enkele laag kan worden gebruikt voor een waterbestendig resultaat. De bitumineuze shingles worden van onder naar boven gelegd, waarbij de bovenliggende rij deels overlappend over de onderliggende rij shingles wordt gelegd zonder doorlopende naden tussen de overlappende rijen. Shingles moeten op een egale dragende ondergrond (plaatmateriaal) gelegd worden.
Je vraagt wat het zijn en post dan de beschrijvingquote:Op maandag 10 maart 2025 19:28 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Excuses als ik nu een beetje onwetend overkom, maar wat zijn shingles? Ik ken het woord shingles alleen als de Engelse naam voor gordelroos.
Ik heb wel dit gevonden:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Bitumineuze_shingle
Ik lees daar ook het volgende:
[..]
Benieuwd naar de update.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:42 schreef dolpo1 het volgende:
Heb ik ook gedaan. Ik wist het ook niet en ben dus gaan zoeken.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:30 schreef maily het volgende:
[..]
Je vraagt wat het zijn en post dan de beschrijving
Jij bent een echte ramptoerist. Ik vind dit jammer, want zo sneu.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Benieuwd naar de update.
En of dat 6-pack leeg is onderhand
quote:Op maandag 10 maart 2025 19:43 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Jij bent een echte ramptoerist. Ik vind dit jammer, want zo sneu.
Haal dat bord voor je kop nu eens weg en laat die man met rust.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:42 schreef dolpo1 het volgende:
Ja, en dan snapt ie het nog niet. TS is een narcist met een hele ernstige vorm van hoogmoedswaanzin.quote:
Nou zeg..quote:Op maandag 10 maart 2025 19:59 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ja, en dan snapt ie het nog niet. TS is een narcist met een hele ernstige vorm van hoogmoedswaanzin.
Voor zover ik het kan beoordelen dan.
Nee, vind ik niet. Elk verhaal heeft twee kanten.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:10 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou zeg..
Dat is er ook weer over he?
Ja, dat maakt ze geen 'narcist'. Daar is wel wat meer voor nodig dan 3 woorden in een topic op een forum op basis waarvan jij wel even op afstand denkt met zekerheid te kunnen roepen dat diegene voor de rest ook voldoet aan het profiel dat je moet hebben om onder de noemer 'narcist' te vallen.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Elk verhaal heeft twee kanten.
En ik weet dat ik de 'andere kant' puur op nattevingergevoel invul, maar ik heb wel genoeg ervaring met mannen die echt niet kunnen luisteren.
En als deze mannen dan opeens worden geconfronteerd met de realiteit, dan denk ik bij mezelf: "Tja jochie, had je maar beter moeten luisteren."
Een narcist ligt niet wakker van een verbroken vriendschap, gaat niet bedelen voor contact en 1000 keer sorry zeggen en gaat al helemaal niet na een jaar nog eens in de hoop een band te herstellenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, vind ik niet. Elk verhaal heeft twee kanten.
En ik weet dat ik de 'andere kant' puur op nattevingergevoel invul, maar ik heb wel genoeg ervaring met mannen die echt niet kunnen luisteren.
En als deze mannen dan opeens worden geconfronteerd met de realiteit, dan denk ik bij mezelf: "Tja jochie, had je maar beter moeten luisteren."
Sluit dan aan in de rij met die honderden miljoenen wijven die zich groen en geel ergeren aan hun niet-luisterende ventquote:Op maandag 10 maart 2025 20:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
maar ik heb wel genoeg ervaring met mannen die echt niet kunnen luisteren.
Klopt. Ik ben dan ook geen psycholoog, ik ben slechts een vrouw op leeftijd met veel ervaring.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, dat maakt ze geen 'narcist'. Daar is wel wat meer voor nodig dan 3 woorden in een topic op een forum op basis waarvan jij wel even op afstand denkt met zekerheid te kunnen roepen dat diegene voor de rest ook voldoet aan het profiel dat je moet hebben om onder de noemer 'narcist' te vallen.
Jij hebt ze geteld???quote:Op maandag 10 maart 2025 20:32 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Sluit dan aan in de rij met die honderden miljoenen wijven die zich groen en geel ergeren aan hun niet-luisterende vent
Ik lees het zo dat de verzadiging heeft toegeslagen. Op een gegeven moment is die spons vol en dan ben je volledig op elkaar uitgekeken. Dat kan tegelijk of van 1 kant.quote:Op maandag 10 maart 2025 12:30 schreef dolpo1 het volgende:
Wat zouden jullie doen in een situatie als deze? Ik kan toch niet nog meer handreikingen gaan doen.
Geen idee.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Een narcist ligt niet wakker van een verbroken vriendschap, gaat niet bedelen voor contact en 1000 keer sorry zeggen en gaat al helemaal niet na een jaar nog eens in de hoop een band te herstellen
Projecteer je eigen issues anders niet op TS’ situatie.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen idee.
Mijn ervaringen met een narcist zijn misschien niet relevant in deze, maar ik heb persoonlijk een soortgelijke situatie meegemaakt.
Ruim 30 jaar lang heb ik getracht om bepaalde zaken uit te leggen, toe te lichten en te verklaren vanuit mijn perspectief. En steeds opnieuw kreeg ik dan te horen: 'Het spijt me.", "Ik had het zo niet bedoeld." enz.
En toch steeds opnieuw die treitermodus aanzetten zodra deze persoon bij mij naar binnen liep.
"Leuke bank, leuk boek, leuke jurk, leuke keuken, MAAR...."
En vervolgens kreeg je alleen maar afbrekende kritiek te horen.
Tot ik op een dag het licht zag. Ik kan hier niks mee, ik krijg alleen maar kritiek. En wat ik ook deed, het was nooit goed.
En dat is wat ik bedoel. Geen enkel weldenkend mens gaat zomaar een vriendschap van 40 jaar overboord gooien.
Daar moet veel meer achter zitten dan een flauwe grap over een tuinhuisje.
Ja ok maar dan is het nog steeds geen narcist.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Geen idee.
Mijn ervaringen met een narcist zijn misschien niet relevant in deze, maar ik heb persoonlijk een soortgelijke situatie meegemaakt.
Ruim 30 jaar lang heb ik getracht om bepaalde zaken uit te leggen, toe te lichten en te verklaren vanuit mijn perspectief. En steeds opnieuw kreeg ik dan te horen: 'Het spijt me.", "Ik had het zo niet bedoeld." enz.
En toch steeds opnieuw die treitermodus aanzetten zodra deze persoon bij mij naar binnen liep.
"Leuke bank, leuk boek, leuke jurk, leuke keuken, MAAR...."
En vervolgens kreeg je alleen maar afbrekende kritiek te horen.
Tot ik op een dag het licht zag. Ik kan hier niks mee, ik krijg alleen maar kritiek. En wat ik ook deed, het was nooit goed.
En dat is wat ik bedoel. Geen enkel weldenkend mens gaat zomaar een vriendschap van 40 jaar overboord gooien.
Daar moet veel meer achter zitten dan een flauwe grap over een tuinhuisje.
Doe ik niet. Ik maak slechts een (relevante) vergelijking.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Projecteer je eigen issues anders niet op TS’ situatie.
Je hebt gelijk. En toch ga ik geen partij kiezen voor TS. Want zijn kant van het verhaal is slechts de helft.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:59 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja ok maar dan is het nog steeds geen narcist.
Een vervelend mens? Ja
Een pestkop? Ook ja.
Narcisme is een erg lelijke ziekte en het onterecht rondstrooien met deze term maakt dat mensen die echt gebukt zitten onder een narcist een groot probleem hebben. Die worden niet meer serieus genomen..
Een beetje zoals: iedereen is een beetje autistisch
Maar dat doet toch ook niemand? De algemene mening is hier dat er meer scheelt dan het shingles verhaal.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En toch ga ik geen partij kiezen voor TS. Want zijn kant van het verhaal is slechts de helft.
Niemand weet hoe die vriend dit ervoer. En dat is toch wel van belang om een weloverwogen oordeel te kunnen maken.
Juist wel. Ik ga dan juist wel zitten krabben onder de huid in de hoop dat er wat meer boven water komt.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Maar dat doet toch ook niemand? De algemene mening is hier dat er meer scheelt dan het shingles verhaal.
En helaas horen we de andere kant niet.. dus onze mening/oordeel is nooit 100% waterproef.
Maar ja, dan hoeven we niets meer te bespreken hier en kan FOK! wel opdoeken..
Ja hoor, gewoon best niet roepen dat ts een narcist isquote:Op maandag 10 maart 2025 21:13 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Juist wel. Ik ga dan juist wel zitten krabben onder de huid in de hoop dat er wat meer boven water komt.
Maar een zielig verhaal van een persoon zonder het weerwoord van de andere partij, ja daar waag ik me niet aan.
Vooral de reden van deze breuk; een tuinhuisje. Met daar tegenover een vriendschap van 40 jaar.
Ik wil FOK niet opdoeken, ik zet gewoon wat vraagtekens bij het verhaal van TS.
Dat mag ik toch doen?
Dan ben je of niet duidelijk geweest of extreem lang van stof als dit 30 jaar moest durenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:56 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Ruim 30 jaar lang heb ik getracht om bepaalde zaken uit te leggen, toe te lichten en te verklaren vanuit mijn perspectief.
Is de vriend hier ook al langsgekomen om zijn versie te vertellen? Zo niet dan zie ik dat niet zo snel gebeuren.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:00 schreef Hiddendoe het volgende:
Bovendien vind ik het ook wel belangrijk om de versie van de vriend te horen
Alleen als je Mart Smeets bent. Die mag dat.quote:
Heeft zeker iets heroïsch.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dan ben je of niet duidelijk geweest of extreem lang van stof als dit 30 jaar moest duren
Sorry liefje, maar dat vind ik dus wel. Die indruk krijg ik namelijk van TS.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ja hoor, gewoon best niet roepen dat ts een narcist is
Ik welke zin speelt gordelroos hier een rol? Of moet ik dan even teruglezen...quote:
Hihahootjesquote:Op maandag 10 maart 2025 21:20 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik welke zin speelt gordelroos hier een rol? Of moet ik dan even teruglezen...
Ik was heel duidelijk. En ik hield van deze man. Maar ja, op een dag is het op.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:16 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dan ben je of niet duidelijk geweest of extreem lang van stof als dit 30 jaar moest duren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |