Stroll is een goede regenrijder (mede met die ingeving dubbel AM), maar ik had even niet bedacht dat Alonso hem naast de baan zou parkeren.quote:Op zondag 16 maart 2025 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik haat het feit dat mensen met Stroll de best mogelijke score hebben nu.
Alonso heeft hem dan ook op de baan geparkeerdquote:Op zondag 16 maart 2025 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stroll is een goede regenrijder (mede met die ingeving dubbel AM), maar ik had even niet bedacht dat Alonso hem naast de baan zou parkeren.
Nee, een semi-rookie nemen dat is pas slimquote:Op zondag 16 maart 2025 12:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik haat het feit dat mensen met Stroll de best mogelijke score hebben nu.
Alonso was niet zo handig neequote:Op maandag 17 maart 2025 19:34 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nee, een semi-rookie nemen dat is pas slim
I did thatquote:Op vrijdag 21 maart 2025 12:34 schreef nils7 het volgende:
Toch stiekem blij dat ik nog geen Williams onderdeel kon kopen 😅
Williams en Haas wil je nu hebben. Bulls nog wel oké door de Q. Sauber en Aston dramaquote:
Voor Haas had ik de vorige keer blijkbaar moeten kiezen, dat mislukte nu dus.quote:Op zondag 23 maart 2025 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Williams en Haas wil je nu hebben. Bulls nog wel oké door de Q. Sauber en Aston drama
Aan mijn score te zien is het al aangepastquote:Op zondag 23 maart 2025 15:41 schreef Rnie het volgende:
Neem aan dat nu Leclerc, Hamilton en Gasly gediskwalificeerd zijn, dit wel wordt aangepast?
Het heeft er niet eens foutief in gestaanquote:Op zondag 23 maart 2025 15:56 schreef flipsen het volgende:
[..]
Aan mijn score te zien is het al aangepast
Ocon + Haas motor hier, P41quote:Op zondag 23 maart 2025 15:32 schreef flipsen het volgende:
Je zal Ocon in je team hebben zitten, samen met een Haas chassisSta opeens op plekkie 31
![]()
En vanaf nu gaat het alleen maar bergafwaarts natuurlijk...
Nieuws gemist dat hij Liam vervangt?quote:Op woensdag 26 maart 2025 11:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar heb je nog tot 5 april 4.29u de tijd voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |