Nee, gewoon door een spel te spelen.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:09 schreef Folies het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze allemaal wel een voordeel gehad bij spelelementen.
En wie moet anders bepalen, BB zelf?
Secret Mission is een spel. De kijker heeft gekozen.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, gewoon door een spel te spelen.
Jane komt er achter de kist open is geweest
Het slotje zat de andere kant op. Ze weet het 100%
Pootje denkt dat de productie het slot omgekeerd heeft omdat je anders eerst het slot om moest draaien.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : De kist is open geweest! Want het cijferslot aan de andere kant.
Dus CSI Jane.
Huh ziet ze dat nu pas of heeft Jordy kans gezien nogmaals in die kist te zitten?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : De kist is open geweest! Want het cijferslot zat aan de andere kant.
Dus CSI Jane.
De fans hebben nog nooit de laatste 3 weken mogen bepalenquote:Op maandag 10 maart 2025 10:13 schreef Puzzie het volgende:
Dus eigenlijk kan je al uitschrijven hoe BB verder gaat.
Het is ook een mooi spel, ik wil alleen aangeven dat als de kijkers mogen stemmen iemand die FAVO is altijd de meeste kansen heeft dit soort spellen te spelenquote:Op maandag 10 maart 2025 10:13 schreef Folies het volgende:
[..]
Secret Mission is een spel. De kijker heeft gekozen.
Mooi spel toch.
Normaal hoor je zo vaak dat de kijker zogenaamd mag beslissen, maar dat BB zelf beslist heeft.
Toevallig hequote:Op maandag 10 maart 2025 10:15 schreef Folies het volgende:
5 kwartier later komen ze een keer aankakken.
Maar Jolien vangt nog net een munt!
7 mensen en ze hebben allemaal fans. Zoals je hier al kunt zien hebben er veel een hekel aan Jordy zijn gedrag.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is ook een mooi spel, ik wil alleen aangeven dat als de kijkers mogen stemmen iemand die FAVO is altijd de meeste kansen heeft dit soort spellen te spelen
Ze gunde haar die ¤100. Lief!quote:Op maandag 10 maart 2025 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
Waren ze wel op tijd geweest, had Jolien die munt niet gehad
quote:Op maandag 10 maart 2025 10:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toevallig he
Net of ze camerabeelden hebben bij de febo.
De FEBO bepaaltquote:Op maandag 10 maart 2025 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
Waren ze wel op tijd geweest, had Jolien die munt niet gehad
Nou het is redelijk verdeeld er zijn er ook genoeg die een hekel aan Axel hebben en sommige neutrale zoals mijquote:Op maandag 10 maart 2025 10:16 schreef Folies het volgende:
[..]
7 mensen en ze hebben allemaal fans. Zoals je hier al kunt zien hebben er veel een hekel aan Jordy zijn gedrag.
Bestond vroeger de knaak ook in Belgie?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
De jongelui weten niet wat een knaak is hè: ¤100 - 100 knakies, zegt Jolien
Eens, vooral Sharice en Mattie volgens mijquote:Op maandag 10 maart 2025 10:09 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee , er zijn meer mensen die amper aan bod komen de laatste tijd , dat maakt het kijken niet leuker.
Mattie , Sharice en Pootje vallen continu buiten de boot.
Jammer
Mijn huis mijn regelsquote:Op maandag 10 maart 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
De FEBO bepaalt
Wie wat wanneer
Geen lol aan
Volgens mij niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:20 schreef Folies het volgende:
[..]
Bestond vroeger de knaak ook in Belgie?
Sharice heeft haar Secret mission gehad en een week dm met Axelquote:Op maandag 10 maart 2025 10:20 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eens, vooral Sharice en Mattie volgens mij
Pootje heeft de sushi en de hottub mee mogen maken
Maar misschien gaat het toch wel gelijk op,we vergeten ook veel , geen idee eigenlijk
Jammer dat we dat niet bij hebben gehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |