Vanaf begin komende maand zekerquote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Nieuwe sponsor op het WK voor Bart
Topschaatser Bart Swings in zee met OnlyFans, maar ’voor een vleugje naakt moet je niet naar mijn profiel komen’
Een gezwollen snee zelfs.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 18:16 schreef borisz het volgende:
Kjeld over schaatsen met een snee
https://nos.nl/video/2559(...)t-maf-maar-geen-pijn
Daar zou Joy dan weer meer over kunnen vertellenquote:
De hal is nog niet af.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:12 schreef Fietsertje70 het volgende:
Weet iemand waarom dit WK geen testevent voor de OS is?
Snellink en Eitrem gaan elkaar ofwel naar goud en zilver helpen ofwel volledig de vernieling inrijden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:15 schreef hhh38 het volgende:
Lotingen zijn uit! https://live.isuresults.eu/events/2025_NOR_0001/schedule
5000
1
I 66 Jorrit Bergsma NED 6:06.93
O 88 Filip Mřller Nordal NOR 6:34.07
(lol)
5
I 40 Felix Maly GER 6:12.97
O 73 Chris Huizinga NED 6:06.72
6
I 5 Bart Swings BEL 6:08.76
O 48 Michele Malfatti ITA 6:10.97
7
I 33 Timothy Loubineaud FRA 6:07.05
O 11 Graeme Fish CAN 6:06.32
8
I 23 Metoděj Jílek CZE 6:12.99
O 8 Ted-Jan Bloemen CAN 6:01.86
9
I 77 Beau Snellink NED 6:07.66
O 79 Sander Eitrem NOR 6:04.74
10
I 103 Casey Dawson USA 6:07.93
O 45 Davide Ghiotto ITA 6:04.23
Geen Olympisch nummer en helemaal vooraan in het programma. Japan zou bij deelname met het sterkste team ook meteen de favoriet voor goud zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:16 schreef hhh38 het volgende:
Triest dat er bij de vrouwen niet eens 8 landen meedoen op de teamsprint. Japan, Korea en de VS zouden makkelijk een team samen kunnen stellen.
Dat wordt een fantastische rit inderdaad. Vooral een voordeel voor Snellink denk ik, Eitrem zal er hard vandoor gaan en Snellink zal z'n karretje aan proberen te haken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Snellink en Eitrem gaan elkaar ofwel naar goud en zilver helpen ofwel volledig de vernieling inrijden.
Klopt, maar dat er niet eens een reserve in kan worden geschoven bij afwezigheid van de VS (die zich wel gekwalificeerd hadden) is triest. Korea en Tsjechië waren reserve maar hebben er blijkbaar ook geen trek in.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Geen Olympisch nummer en helemaal vooraan in het programma. Japan zou bij deelname met het sterkste team ook meteen de favoriet voor goud zijn.
quote:Jake is er niet alleen op uitnodiging van Jutta, maar ook de internationale schaatsunie (ISU) heeft hem officieel uitgenodigd om het WK bij te wonen
https://www.rtl.nl/boulev(...)tanden-jutta-leerdamquote:De internationale schaatsunie kan veel van Jake leren, aldus zijn vriendin. "Volgens mij vinden ze hem bij de ISU wel interessant omdat hij supergoed is in dingen vermarkten." Jutta vindt het nodig dat het schaatsen een nieuwe impuls krijgt. "Dat is goed voor de sport. Want het schaatsen moet ook door. Het is handig en verstandig om met hem te praten over een volgende stap. Jake heeft het boksen ook helemaal vermarkt. (...) Maar nogmaals, Jake was sowieso gekomen hoor. Mijn hele familie is er ook."
Waarschijnlijk komt ie ook nog wel even op audiëntie in het commentaarhokje.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:01 schreef AgnesGru het volgende:
Jutta Leerdam aangemoedigd door 'eregast' Jake Paul tijdens WK afstanden
[..]
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)tanden-jutta-leerdam
Dit wordt weer een leuke rubriek dit WK
Zelfs Jake Paul gun ik het niet om naast Jan Smeekens plaats te moeten nemen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:16 schreef Nober het volgende:
Over Jake gesproken we beginnen dit WK in Japan.
[ x ]
[..]
Waarschijnlijk komt ie ook nog wel even op audiëntie in het commentaarhokje.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:01 schreef AgnesGru het volgende:
Jutta Leerdam aangemoedigd door 'eregast' Jake Paul tijdens WK afstanden
[..]
[..]
https://www.rtl.nl/boulev(...)tanden-jutta-leerdam
Dit wordt weer een leuke rubriek dit WK
Enige wat de 500m nog spannend kon maken. Hoop wel dat ze kan startenquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kok hard gevallen op de training
quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Enige wat de 500m nog spannend kon maken. Hoop wel dat ze kan starten
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-84706301quote:Valpartij Kok tijdens training
Eerder op de donderdag kwam topfavoriet op de 500 meter Femke Kok ten val tijdens de training. De sprintster kwam er met enkele schaafwonden vanaf, maar volgens haar trainers is er niet zoveel aan de hand. "Liever vandaag dan morgen", zegt assistent Dennis van der Gun.
Aldus de trainers tegen de media, schaafwonden suggereert toch een hardere val. Hoop in ieder geval niet dat het in de kop gaat zitten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:32 schreef sportfreak het volgende:
[..]
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)E-container-84706301
Valt mee gelukkig.
Maar waarom komen ze hier nu pas mee en niet aan het begin van het seizoen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is de nieuwe huisstijl die ze bij het Shorttrack al hebben ingevoerd
Fox introduceerde (walgelijke) nieuwe graphics bij de Superbowl, dat is pas kut timing.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:03 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Maar waarom komen ze hier nu pas mee en niet aan het begin van het seizoen.
NFL Network had eigen graphics die er beter uitzagen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Fox introduceerde (walgelijke) nieuwe graphics bij de Superbowl, dat is pas kut timing.
Die ligt er altijd, maar waarvoor eigenlijk?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die blauwe stippellijn ziet er niet uit.
Gymzaal vibesquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
Die blauwe stippellijn ziet er niet uit.
Bandy GENOT.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die ligt er altijd, maar waarvoor eigenlijk?
Terecht punt. Al zit het met de tijdzones elkaar niet in de weg.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:04 schreef tong80 het volgende:
Waarom is trouwens het WK gelijk met het WK shorttrack
Dat wil de kijkerquote:Op donderdag 13 maart 2025 18:13 schreef wimderon het volgende:
Gaan ze nu echt elke rit een interview doen?
Met de aanwezigheid van MAGA Paul zou ik dat ook niet doen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:15 schreef Nober het volgende:
NOS verwacht geen extreemlinkse activisten die op de baan gaan zitten dit WK.
Die is er alleen zaterdagmiddag een uurtje voor Joeta.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:16 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met de aanwezigheid van MAGA Paul zou ik dat ook niet doen.
Die zie ik inderdaad niet het hele weekend meeschrijven.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:18 schreef Nober het volgende:
[..]
Die is er alleen zaterdagmiddag een uurtje voor Joeta.
Ja heel vreemd. Shorttrack had best een weekje later gekund.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Terecht punt. Al zit het met de tijdzones elkaar niet in de weg.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:33 schreef Janneke141 het volgende:
Fijn dat Maltais zo lang bij kan blijven!
Ze wint de rit
Jawel. Haar as ligt onder de grill.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat is toch geen verassing, Groenewoud is het hele seizoen al zeer grillig
Wat onrustig weer.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:44 schreef Nober het volgende:
Merel te snel gestart? Andere schaatsen?
Kan nog wel jaren op z'n Pechsteins mee.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sablikova is voor mijn gevoel ook al 45.
Commentatoren hadden dit niet echt door.quote:
Haast?quote:
Waarschijnlijk hebben ze hier een speciale vergadering over gehad?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:56 schreef AgnesGru het volgende:
BLING BLING BEUNE
Hoe lang hebben ze daar op zitten broeden?
Gouddelver Groenewoud en Goudhaantje Merel kunnen nog even terug de kast in.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:57 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die heeft ie in de auto naar de studio zitten oefenen.
Het ging er ook nog even over met Schulting in de podcast, sieraden belangrijker dan snellere tijd schaatsen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:56 schreef AgnesGru het volgende:
BLING BLING BEUNE
Hoe lang hebben ze daar op zitten broeden?
Vanwege Wiklund, of ben je anti-Joy?quote:
Anti-alles wat ook maar iets met Nuis te maken heeft,.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vanwege Wiklund, of ben je anti-Joy?
Of pro-Martina?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:07 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Vanwege Wiklund, of ben je anti-Joy?
Dus ook anti witte tuinstoelen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Anti-alles wat ook maar iets met Nuis te maken heeft,.
Ah ja, dat kon ook nog. Niet mee eens overigensquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Anti-alles wat ook maar iets met Nuis te maken heeft,.
Natuurlijk niet. Ik ben toch ook niet tegen een tegenstander die hem verslaat?quote:
Die had ik het wel gegund jaquote:
Kjeld heeft maar weinig gewonnen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:10 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Joy nu op gelijke hoogte met Kjeld qua goud.
SPOILER: 3000m WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Ja, want het is sneller.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:26 schreef Faraday01 het volgende:
En wat denken we, gaan we Ghiotto met een helm zien rijden?
Het maakt je niet magisch immuun voor het rijden van slechte wedstrijden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:30 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dat hebben we in Heerenveen gezien
Hij rijdt er volgens de commentatoren toch niet mee zoquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het maakt je niet magisch immuun voor het rijden van slechte wedstrijden.
Over nepnationaliteiten gesproken doet Bloemen ook mee?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:34 schreef Faraday01 het volgende:
Import Pool slingert de brommer flink aan
Ja.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Over nepnationaliteiten gesproken doet Bloemen ook mee?
YT stream heeft daar geen last vanquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:42 schreef Zorro het volgende:
Tussen het "voetbal" door schaatsen kijken.
Ik heb het idee dat er nauwelijks geschaatst wordt, elke keer val ik in een interview
Jos heeft z'n armen niet gewassen zo te zien.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
https://www.foundationbarbershop.ca/our-team
Paar jaar flink volgepompt dus die gaan vliegenquote:Op donderdag 13 maart 2025 19:45 schreef wimderon het volgende:
Mooi voorproefje voor de glorieuze terugkeer van de Russen van Semirunny.
Magneetjes onder de baan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:52 schreef Marcoss het volgende:
Op maar 1 baan echt goed kunnen schaatsen, wonderlijke rubriek
Zo Kramer daarom niet gewisseld hebben?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:52 schreef Marcoss het volgende:
Op maar 1 baan echt goed kunnen schaatsen, wonderlijke rubriek
IQ van 145quote:
Die is geboren in Den Helderquote:
Het is niet mijn type, maar lijkt me geweldig in bed.quote:
Huizinga?quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is niet mijn type, maar lijkt me geweldig in bed.
Ik ben meer van de stoottroepen.quote:
Davis en Kramer ook nog, de tijd dat ze nog goede ijsmeesters in het Vikingschip hadden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:03 schreef Faraday01 het volgende:
Tof dat Jeremy Wotherspoon hier nog een baanrecord heeft. 34.31
Daarvoor deden ze ook nog wel eens wat deuren open tijdens een racequote:Op donderdag 13 maart 2025 20:04 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Davis en Kramer ook nog, de tijd dat ze nog goede ijsmeesters in het Vikingschip hadden.
Ben ik er toch weer ingetuind.quote:
Dat doen ze niet echt onopvallend dan.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
100% een sleeper agent van de KGB
Ik ben erlangs gereden.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:12 schreef Faraday01 het volgende:
Wat is jullie mooiste herinnering aan het Vikingskipet? Ik ga niet voor Koss maar voor:
Bekijk deze YouTube-video
Het knotsgekke EK in 2006 met kapotte ijsmachines en de Verheijen/Uytdehaage crash.quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:12 schreef Faraday01 het volgende:
Wat is jullie mooiste herinnering aan het Vikingskipet? Ik ga niet voor Koss maar voor:
Bekijk deze YouTube-video
Snellink ploft meer.quote:
Zekerquote:
Niet eens podiumquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:41 schreef Remco het volgende:
Herbert doet alsof Ghiotto nog op koers ligt voor goud.
stukje autismequote:Op donderdag 13 maart 2025 20:43 schreef DeLuna het volgende:
Godsamme weer de Eitrem "hij kijkt 9 uur schaatsen in het vliegtuig" act
Hetzelfde als “De Noren komen alleen kijken als er wat te winnen valt”quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:43 schreef DeLuna het volgende:
Godsamme weer de Eitrem "hij kijkt 9 uur schaatsen in het vliegtuig" act
En "De Noorse supporters zuipen zich kapot"quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hetzelfde als “De Noren komen alleen kijken als er wat te winnen valt”
Content voor OnlyFans geschoten?quote:Op donderdag 13 maart 2025 20:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die hebben niet alleen gegeten daar.
Daleman laat best wat liggen de laatste halve ronde. Niet vreemd maar daar zit eventueel de ruimtequote:
ik vind dat juist wel leuk, kneuterigquote:Op donderdag 13 maart 2025 20:58 schreef AllesKaputt het volgende:
Dit was trouwens echt een heel HEEL erg slecht filmpje.
SPOILER: 5000m MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Team Sprint WomenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Laila Schou Nilsenquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
ZEG DAN WIE DE JONGSTE IS LUL
Dat zag zelfs AllesKaputtquote:Op donderdag 13 maart 2025 21:11 schreef franklop het volgende:
"Vermoeidheid " volgens Hersman
Ze raken elkaars schaats aldus franklop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |