SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Maar wie dropt ‘m dan en wie moet bukken om hem op te rapen?quote:Op maandag 10 maart 2025 02:09 schreef sp3c het volgende: [..] Nee die is te oud Voor de puck drop mag hij me bellen
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik drop hemquote:Op maandag 10 maart 2025 02:11 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Maar wie dropt ‘m dan en wie moet bukken om hem op te rapen?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
In zijn pianoOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
NiceOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon pogen te slapenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op maandag 10 maart 2025 02:20 schreef Pinnenmutske het volgende:
ik kan niet slapen. ik blijf een week thuis.
waarom?![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-03-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1453 / +215 / +1 / 3786 / 4162
2. KillemWieft / 366 / +68 / +2 / 258 / 374
3. KoningWouter / 309 / +16 / +41 / 1347 / 1545
4. devzero / 258 / +30 / +2 / 173 / 226
5. hemarookworst / 238 / +12 / +0 / 770 / 918
6. _UserName_ / 231 / +0 / +1 / 433 / 543
7. Bally-b / 207 / +41 / +0 / 42 / 77
8. kree / 195 / +0 / +0 / 779 / 875
9. Moeraskat / 186 / +50 / +1 / 1875 / 2011
10. gebrokenglas / 161 / +7 / +0 / 1044 / 1168
11. Lovely / 145 / +1 / +0 / 860 / 990
12. sp3c / 144 / +1 / +15 / 272 / 322
13. Grotetijd / 133 / +4 / +3 / 579 / 678
14. HappyCharly / 127 / +11 / +3 / 796 / 900
15. mario390 / 119 / +19 / +2 / 98 / 147
16. maily / 110 / +30 / +0 / 1127 / 1240
17. Moonlight / 94 / +9 / +0 / 414 / 479
18. loveyoulongtime / 84 / +0 / +0 / 545 / 594
19. Dr.Mikey / 83 / +8 / +0 / 247 / 296
20. ToT / 73 / +6 / +0 / 811 / 860SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
SlaapbolkIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Wie heeft je telefoon dan? De politie of waren het oplichters?quote:Op maandag 10 maart 2025 02:53 schreef Pinnenmutske het volgende:
gelikkug hebben ze mijn fotos niet die op de sd kaart staan want die heb ik eruit gehaald![]()
fucking oplichtersquote:Op maandag 10 maart 2025 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]
Wie heeft je telefoon dan? De politie of waren het oplichters?Werewolf![]()
Alle belangrijke passwords veranderen. En hopelijk kun je overal in zonder je telefoonquote:Op maandag 10 maart 2025 03:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
voor het gemak mijn mailbox leeggemaakt![]()
yep maar er was al geld gesluisdquote:Op maandag 10 maart 2025 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Heeft de bank tenminste je account geblokkeerd?Werewolf![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Had je de dieven je pincode gegeven?quote:Op maandag 10 maart 2025 03:14 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
yep maar er was al geld gesluisd![]()
quote:Op maandag 10 maart 2025 03:34 schreef devzero het volgende:
[..]
Had je de dieven je pincode gegeven?alles is nu geblokkeerd
Werewolf![]()
NeeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ga wel zo slapen, maar ben altijd laat op.quote:Op maandag 10 maart 2025 03:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat ben ik
Kun je ook niet slapen?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
https://www.eccbelgie.be/(...)t-diefstal-of-fraudequote:Als je ze je pincode niet hebt gegeven, dan kunnen ze je geen ernstige nalatigheid verwijten. Maar bel even met je vader of moeder met de bank.quote:Uw bankkaart is verloren of gestolen
Is uw bankkaart verloren of gestolen?
Laat ze dan onmiddellijk blokkeren door CardStop op het nummer 078 170 170. En betwist bij uw bank of de uitgever van uw kredietkaart eventuele transacties of betalingen zonder uw akkoord – uiterlijk dertien maanden nadat ze plaatsvonden.
Deze procedure bij verlies of diefstal verhindert elke volgende betaling en is de eerste stap naar terugbetaling:
* van alle betwiste transacties die plaatsvonden nadat u het verlies of de diefstal meldde.
* van de betwiste transacties die plaatsvonden vóór u het verlies of de diefstal meldde. Ze mag daarbij wel een franchise van maximaal 50 euro inhouden behalve wanneer de derde partij uw kaart namaakte, ze gebruikte zonder ze fysiek te tonen (bv. op internet) of zonder zich elektronisch te identificeren (bv. zonder pincode)
Opgelet: is de fraude te wijten aan een ernstige nalatigheid van uw kant (bijvoorbeeld door een overdreven eenvoudige pincode)? Dan hebt u geen recht op een terugbetaling.
En verder, probeer zoveel mogelijk je belangrijkste wachtwoorden te verwijderen.![]()
Lekker sliepenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Leuke ventThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee, gaat volgens mij nog wel ff duren. Ik zou hem mentionen, maar dat mag niet meer.quote:
Ik ben sowieso klaar met voetbal. Kijk alleen nog Feyenoord, maar normaliter dus geen CLquote:Op maandag 10 maart 2025 03:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
VBL / WK Voetbal krijgt half-time showof EK’s en WK’s. Nations League is ook
ik was het slachtoffer van oplichting en ze hebben de pincode.quote:Op maandag 10 maart 2025 03:41 schreef devzero het volgende:
[..]
https://www.eccbelgie.be/(...)t-diefstal-of-fraude
[..]
Als je ze je pincode niet hebt gegeven, dan kunnen ze je geen ernstige nalatigheid verwijten. Maar bel even met je vader of moeder met de bank.
En verder, probeer zoveel mogelijk je belangrijkste wachtwoorden te verwijderen.Werewolf![]()
Ik volg dat ook allemaal niet of moet eindtoernooi zijnquote:Op maandag 10 maart 2025 03:57 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben sowieso klaar met voetbal. Kijk alleen nog Feyenoord, maar normaliter dus geen CLof EK’s en WK’s. Nations League is ook
R.I.P DTS.![]()
Hoe’st met geluidsoverlast?quote:Op maandag 10 maart 2025 04:05 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik volg dat ook allemaal niet of moet eindtoernooi zijnProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
gsm is belangrijkerquote:Op maandag 10 maart 2025 04:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Verder sterkte en werkt de bank een beetje mee met geld terug krijgen
lees even terugWerewolf![]()
Het is allemaal belangrijk. Zonder bankrekening, geen huur. Maar ik zou ook niet zonder mijn telefoon kunnen, want tegenwoordig moet je bij alles bevestigen via een app of sms.quote:Op maandag 10 maart 2025 04:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
gsm is belangrijker
lees even terug
En nu ga ik slapen![]()
![]()
![]()
alles komt nu op de rekening van mijn oudersquote:Op maandag 10 maart 2025 04:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Het is allemaal belangrijk. Zonder bankrekening, geen huur. Maar ik zou ook niet zonder mijn telefoon kunnen, want tegenwoordig moet je bij alles bevestigen via een app of sms.
En nu ga ik slapen
Werewolf![]()
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Het is nog rustig hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja je moet wel je rust pakken op rustige momenten
Had je hier ook niet meer verwacht zo vroegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ze heeft net voeding gehad.. de nachten zijn voor mij maar nog geen tijd gehad. Dametje vond het allemaal maar moeilijk. Maar ligt nu heerlijk te slapen dus maak ik ff gebruik vanquote:Op maandag 10 maart 2025 05:22 schreef Dotteke het volgende:
Ja je moet wel je rust pakken op rustige momenten
Had je hier ook niet meer verwacht zo vroeg
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja di egebroken nachten zijn ellendequote:Op maandag 10 maart 2025 05:24 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ze heeft net voeding gehad.. de nachten zijn voor mij maar nog geen tijd gehad. Dametje vond het allemaal maar moeilijk. Maar ligt nu heerlijk te slapen dus maak ik ff gebruik van
Beter ga jij ook even rusten je gaat nog genoeg van die nachten meemakenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Had gekund
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja. Nu niet meer.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:19 schreef mario390 het volgende:
bijna en ur geen post hadden kunneen 50 puunten zijn![]()
How can I make this topic about me?![]()
Morguh Mario en GG
Mogul Mario en Dottekequote:
Ik had het een half uur geleden al gezien maar toen had ik geen zin om te posten.How can I make this topic about me?![]()
Ik herken dat wel, heb ik ook vaak. Met name in de avondquote:Op maandag 10 maart 2025 06:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mogul Mario en Dotteke
Ik had het een half uur geleden al gezien maar toen had ik geen zin om te posten.![]()
Dan kijk ik hier en dan denk ik, wat doe ik hier eigenlijk en ben ik weer wegWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 10 maart 2025 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik herken dat wel, heb ik ook vaak. Met name in de avond![]()
Dan kijk ik hier en dan denk ik, wat doe ik hier eigenlijk en ben ik weer weg
Ben hier eigenlijk alleen in de vroege ochtend nog veel
Verder heb ik overdag geen tijd en in de avond niet veel zin meerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey muttskeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt. Zonde man.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:30 schreef mario390 het volgende:
had ik kunnen op plattz 10, zo ben ik op 15![]()
Ja, je komt zelf niet, nu ben je te laat Maar de maand duurt nog evenquote:Op maandag 10 maart 2025 06:30 schreef mario390 het volgende:
had ik kunnen op plattz 10, zo ben ik op 15![]()
Ja maar dit is niet meer in te halen.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je komt zelf niet, nu ben je te laat Maar de maand duurt nog even
ik was hier nur kijkte ik niet wat in topic isquote:Op maandag 10 maart 2025 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, je komt zelf niet, nu ben je te laat Maar de maand duurt nog even![]()
![]()
![]()
Daar schiet je helemaal niet mee op. Krijg je geen punt meer doorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee de nr 1 nietquote:Op maandag 10 maart 2025 06:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet meer in te halen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dom Mario, dit overkom je nog aleensquote:Op maandag 10 maart 2025 06:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik was hier nur kijkte ik niet wat in topic is![]()
Praat Nederlands met mequote:Op maandag 10 maart 2025 06:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja dat is toch echt jammer. aber es ist nur ein Spiel. Punkte sammeln in einem Forum. Es gibt Schlimmeres.
Goed zo, en heb je er nu punten bij?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Het is nee niet nein
Ik was hier al hoorquote:Op maandag 10 maart 2025 06:38 schreef mario390 het volgende:
komisch is nur, ik zett en post en julie zijn plötzlich hier![]()
Maar Mario ik was hier al een half uur, alleen postte ik nog niet.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:38 schreef mario390 het volgende:
komisch is nur, ik zett en post en julie zijn plötzlich hier
Hey Birdiequote:
Is die niet te peilen, met zoek mijn telefoon?quote:Op maandag 10 maart 2025 06:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
ik heb gelukkig nog de aankoopfactuur van mijn gsmHow can I make this topic about me?![]()
Dit lost niets op hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
probleem is dat ik het wachtwoord van Google vergeten ben. é dagn wachten voor accountherstel.quote:Op maandag 10 maart 2025 06:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Is die niet te peilen, met zoek mijn telefoon?Werewolf![]()
Nog maar een bakkie doen danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je lekker geslapen?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
15 min weggaan? Ik ben er netWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Naaaabanaaanaquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waarom?quote:Op maandag 10 maart 2025 06:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
omg ik voelde me al kut en nu nog kutterWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb Griekse yoghurt op als ontbijtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Helloquote:
Ja meestal als ontbijt. Soms een crackertjequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bij mijn Zoon hadden ze van de week ingebroken tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op maandag 10 maart 2025 06:52 schreef Dotteke het volgende:
Bij mijn Zoon hadden ze van de week ingebroken toch
Kreeg hij een telefoontje van de bank. Dat er geprobeerd was geld te nemen vanuit een ander land.
Gelukkig was mijn zoon zo slim zijn vrouw te vragen de bank te bellen. Bleek dus ook niet zo te zijn. Hij kreeg echt allemaal hele rare telefoontjes. Ze hadden ook zij iMac gestolen stonden natuurlijk veel gegevens opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En de politie doet hier niets mee ja ze maken er een melding van. Raar gedoe tegenwoordig hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tot er meerdere gedupeerden zijnquote:Op maandag 10 maart 2025 06:55 schreef Dotteke het volgende:
En de politie doet hier niets mee ja ze maken er een melding van. Raar gedoe tegenwoordig hoorWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Beetje kort … en jij?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Maar ze hebben alles van hem gestolen. Hij had net zijn nieuwe kantoor ingericht een avond daarvoor.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat kut, hebben ze hem in de gaten gehouden?quote:Op maandag 10 maart 2025 06:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze hebben alles van hem gestolen. Hij had net zijn nieuwe kantoor ingericht een avond daarvoor.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Waar heb jij last van?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nou, niets. Het is maar een spelletje.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
serieus doe normaal. wat zijn die punten waard?How can I make this topic about me?![]()
Zal ik 112 voor je bellen of valt de verwonding nog wel mee?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Assiequote:
Punten zijn leuk maar dit gedrag is zorgwekkendWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Libe gott in hiemel schenk meer ain kind met piemel, maar die liebe gott die was zo dom en schenkte mij een kind met promquote:Op maandag 10 maart 2025 07:06 schreef mario390 het volgende:
hoezo makt me gott zo dom, heb nur pech in leven![]()
![]()
Mario het gaat om punten, je wint er niet mee. Je verliest er alleen je verstand mee als het je zo diep zit.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:06 schreef mario390 het volgende:
hoezo makt me gott zo dom, heb nur pech in leven![]()
![]()
![]()
Geen Punten in een spel op internet maakt nog niet dat je pech in het leven hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja datquote:
Geen idee wat hier staat, maar moest er wel erg om lachenquote:Op maandag 10 maart 2025 07:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario het gaat om punten, je wint er niet mee. Je verliest er alleen je verstand mee als het je zo diep zit.
Geen Punten in een spel op internet maakt nog niet dat je pech in het leven hebt.
Moggequote:Op maandag 10 maart 2025 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Libe gott in hiemel schenk meer ain kind met piemel, maar die liebe gott die was zo dom en schenkte mij een kind met prom![]()
Dan moet hij lekker in de nacht postenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey Sodequote:Op maandag 10 maart 2025 07:10 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Geen idee wat hier staat, maar moest er wel erg om lachen
MoggeLang niet gezien
Je maakt de grap niet? Nee? Ohquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tja en dan lukt het ook niet altijdquote:Op maandag 10 maart 2025 07:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan moet hij lekker in de nacht postenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat weet ik ik. Hoe is het met Nott?quote:Op maandag 10 maart 2025 07:11 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Hoi Dot.![]()
Zo af en toe kom ik eens langs waaienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 10-03-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1453 / +215 / +1 / 3786 / 4162
2. KillemWieft / 399 / +68 / +35 / 261 / 387
3. KoningWouter / 326 / +16 / +58 / 1350 / 1549
4. devzero / 286 / +30 / +30 / 179 / 236
5. _UserName_ / 239 / +0 / +9 / 433 / 546
6. hemarookworst / 238 / +12 / +0 / 770 / 918
7. Bally-b / 207 / +41 / +0 / 42 / 77
8. kree / 195 / +0 / +0 / 779 / 875
9. Moeraskat / 190 / +50 / +5 / 1893 / 2030
10. gebrokenglas / 164 / +7 / +3 / 1067 / 1192
11. Lovely / 145 / +1 / +0 / 860 / 990
12. sp3c / 144 / +1 / +15 / 272 / 322
13. Grotetijd / 133 / +4 / +3 / 579 / 678
14. HappyCharly / 127 / +11 / +3 / 796 / 900
15. mario390 / 123 / +19 / +6 / 114 / 169
16. Pinnenmutske / 110 / +18 / +47 / 198 / 271
17. maily / 110 / +30 / +0 / 1127 / 1240
18. Moonlight / 94 / +9 / +0 / 414 / 479
19. Dr.Mikey / 94 / +8 / +11 / 250 / 303
20. loveyoulongtime / 84 / +0 / +0 / 545 / 594SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Of is de kop kapoetWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh KWhet is heel rustig hier vanmorgen.
bolkquote:Op maandag 10 maart 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
Ja ik blijf ook niet lang, ga zo even mijn medicijnen ophalen en dan weer naar bed. Geen oog dicht gedaan vannacht.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
![]()
![]()
Jammer de bammerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet zo gaan werken. Want heb straks een overleg maar die persoon heeft nog niet geaccepteerdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
O hoe komt dat dan?quote:Op maandag 10 maart 2025 07:38 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik blijf ook niet lang, ga zo even mijn medicijnen ophalen en dan weer naar bed. Geen oog dicht gedaan vannacht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh Assiequote:
Ja dat spul, ik kan er niet van slapen. Ga er voorlopig ook nog helemaal niets mee doen. Eerst maar eens slapen en kijken hoe ik er dan over denk.quote:![]()
Niet handig dusquote:Op maandag 10 maart 2025 07:47 schreef Moeraskat het volgende:
Moet zo gaan werken. Want heb straks een overleg maar die persoon heeft nog niet geaccepteerdWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Neem je dan te veel?quote:Op maandag 10 maart 2025 07:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat spul, ik kan er niet van slapen. Ga er voorlopig ook nog helemaal niets mee doen. Eerst maar eens slapen en kijken hoe ik er dan over denk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eh nee. Want de anderen hebben wel geaccepteerd het gaat voornamelijk om haarquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
MogguuhOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Geen idee, zou heel goed kunnen. Iig te laat op de dag.quote:
Het gevoel ervan is super, maar slapen gaat boven stemming. Als je niet slaapt draai je helemaal door op termijn.![]()
Je moet t niet zo laat innemen lieverd.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Bij mij is dat ook. Eigenlijk niet na 18u innemenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey Wouterquote:
Ja denk dat ik daar op moet gaan letten inderdaad.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:50 schreef Moeraskat het volgende:
Je moet t niet zo laat innemen lieverd.![]()
O vervelend, en wat doe je dan als ze niet accepteren?quote:Op maandag 10 maart 2025 07:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Eh nee. Want de anderen hebben wel geaccepteerd het gaat voornamelijk om haarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat gebruik jij dan? Zelfde spul?quote:Op maandag 10 maart 2025 07:51 schreef Moeraskat het volgende:
Bij mij is dat ook. Eigenlijk niet na 18u innemen![]()
Morguhquote:
Je weet het van een vorige keer. Niet meer laat in nemen danquote:Op maandag 10 maart 2025 07:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Geen idee, zou heel goed kunnen. Iig te laat op de dag.
Het gevoel ervan is super, maar slapen gaat boven stemming. Als je niet slaapt draai je helemaal door op termijn.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gebruik jij hetzelfde?quote:Op maandag 10 maart 2025 07:51 schreef Moeraskat het volgende:
Bij mij is dat ook. Eigenlijk niet na 18u innemenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Methylfenidaatquote:Op maandag 10 maart 2025 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wat gebruik jij dan? Zelfde spul?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Yup. Nu zo eerst maar eens slapen. Bel ik morgen wel.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je weet het van een vorige keer. Niet meer laat in nemen dan![]()
He dotquote:
Dan druk ik de veranderingen door. Is al de zoveelste poging sinds januari om een afspraak met haar te maken.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vervelend, en wat doe je dan als ze niet accepteren?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ritalinquote:Op maandag 10 maart 2025 07:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, ken ik niet maar klinkt ook wel redelijk energie opwekkend.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
uitstelgedragquote:Op maandag 10 maart 2025 07:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup. Nu zo eerst maar eens slapen. Bel ik morgen wel.![]()
Nee, geen uitstelgedrag. Ik weet serieus niet of het verstandig is om hier mee door te gaan.quote:
Daar wil ik graag nog even goed over nadenken in een heldere setting.![]()
Hopelijks slaap je lekker. En zoek eerst eens goede info op over dat spul en hoe lang het werktquote:Op maandag 10 maart 2025 07:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Yup. Nu zo eerst maar eens slapen. Bel ik morgen wel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O lekker dan, daar heb je wat aan aan zulke mensenquote:Op maandag 10 maart 2025 07:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan druk ik de veranderingen door. Is al de zoveelste poging sinds januari om een afspraak met haar te maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oke maily je had gelijk.
Het was uitstelgedrag.
Heb toch gebeld en HET KAN!
Alleen is het een protocol en ik moet eerst andere medicijnen proberen maar ik ga een afspraak maken en dan gaan we het proberen.![]()
![]()
Ja precies. En het is een externe waar we mee samenwerken… dus lekker kut. Maar prima als ze deze houding aanneemt dan druk ik alles door. Anders doen we weer drie maanden niks. En daar worden mensen niet blij van.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker dan, daar heb je wat aan aan zulke mensen
En de belasting betaler ook niet
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kut tt manOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
FixedOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O kon je al zo vroeg bellen?quote:Op maandag 10 maart 2025 08:02 schreef KoningWouter het volgende:
Oke maily je had gelijk.
Het was uitstelgedrag.
Alleen is het een protocol en ik moet eerst andere medicijnen proberen maar ik ga een afspraak maken en dan gaan we het proberen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik kan daar heel slecht tegen als er iets moet gebeuren en de andere partij zo laks isquote:Op maandag 10 maart 2025 08:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja precies. En het is een externe waar we mee samenwerken… dus lekker kut. Maar prima als ze deze houding aanneemt dan druk ik alles door. Anders doen we weer drie maanden niks. En daar worden mensen niet blij van.
En de belasting betaler ook niet
Heel goed.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:02 schreef KoningWouter het volgende:
Oke maily je had gelijk.
Het was uitstelgedrag.
Alleen is het een protocol en ik moet eerst andere medicijnen proberen maar ik ga een afspraak maken en dan gaan we het proberen.
Scheelt je toch weer een dag piekeren.
Kun je straks met een gerust hart een dutje doen!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. We betalen hun zelfs hè. Om ondersteuning te bieden bij onze taak. Maar ja… dan doen we het dus voortaan zelf. Scheelt ons mega veel geldquote:Op maandag 10 maart 2025 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kan daar heel slecht tegen als er iets moet gebeuren en de andere partij zo laks isWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja hij is altijd vroeg op kantoor en ik heb zijn mobiele nummer. Altijd goed contact mee gehad dus kan altijd terecht.quote:![]()
Zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 08:04 schreef maily het volgende:
[..]
Heel goed.
Scheelt je toch weer een dag piekeren.
Kun je straks met een gerust hart een dutje doen!
![]()
![]()
Fijn dat je me een schop onder mijn kont hebt gegeven.
Soms heb ik dat wel even nodig.
Stiekem was ik doodsbang dat hij zou zeggen dat het niet zou kunnen.![]()
Belleeennnnn WoutertjeWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Heb ik gedaan schat.quote:
Hij heeft al toegezegd dat het mogelijk is alleen gaan we eerst (zoals ik voor ogen had) even onder vier ogen hier over praten.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:
Heel goedquote:Op maandag 10 maart 2025 08:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Heb ik gedaan schat.
Hij heeft al toegezegd dat het mogelijk is alleen gaan we eerst (zoals ik voor ogen had) even onder vier ogen hier over praten.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hey Jussie, was loosquote:
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
O dat dat ik een sip poppetje bij je zag, nu ik terug kijk is het de gaperquote:
Voor hij gaat gapen kijkt dat ding zo triest
quote:Op maandag 10 maart 2025 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat dat ik een sip poppetje bij je zag, nu ik terug kijk is het de gaper
Voor hij gaat gapen kijkt dat ding zo triest![]()
![]()
![]()
Ja vannacht wel, dat was gisteren wel anders. Jij dan ?quote:Op maandag 10 maart 2025 08:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe was je nacht, een beetje lekker kunnen slapen?![]()
Ja heeft de koning nog een beetje kunnen slapen?quote:Op maandag 10 maart 2025 08:24 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoe was je nacht, een beetje lekker kunnen slapen?![]()
![]()
Fijn!quote:Op maandag 10 maart 2025 08:25 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja vannacht wel, dat was gisteren wel anders. Jij dan ?
Heb niet goed kunnen slapen door de zenuwen maar heb net gebeld en het KAN. Ga zo even mijn medicijnen ophalen en dan nog even een paar uutjes plat.![]()
Nope, geen oog dicht gedaan door de zenuwenquote:Op maandag 10 maart 2025 08:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja heeft de koning nog een beetje kunnen slapen?
En jij?![]()
Oh wat een goed nieuws!! Fijn Wouter!quote:Op maandag 10 maart 2025 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn!
Heb niet goed kunnen slapen door de zenuwen maar heb net gebeld en het KAN. Ga zo even mijn medicijnen ophalen en dan nog even een paar uutjes plat.![]()
Jaaa het KANquote:Op maandag 10 maart 2025 08:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn!
![]()
Ja echt super fijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:26 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh wat een goed nieuws!! Fijn Wouter!![]()
ik wacht nog op een mail van de winkel waar ik destijds mijn toestel heb gekocht. ik zit daar in de computer.Werewolf![]()
oude hackert!quote:Op maandag 10 maart 2025 08:32 schreef Pinnenmutske het volgende:
ik wacht nog op een mail van de winkel waar ik destijds mijn toestel heb gekocht. ik zit daar in de computer.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: