Jane had daar inderdaad wat over te zeggen, maar Jane was fout en Sharice heeft haar verbeterd.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:46 schreef Folies het volgende:
[..]
Maakt niet uit, Jordy gaat winnen. Alleen Jane heeft Sharice verteld hoe ze moet reageren over de verdeling. Ze heeft recht op dit en dat. Heb het niet precies onthouden. Was buiten.
kunnen ze niet even bij mijn thuis langskomen ook om de huiskamer even op te knappen hahhaquote:Op zondag 9 maart 2025 20:50 schreef Ireth het volgende:
De plaatselijke praxis doet trouwens ook goede zaken met elke keer die PR verbouwen...
serie nummers zoeken, de geldige nummers staan niet op de muurquote:
Volgens mij gaan zij vannacht de wacht houden voor die muntquote:Op zondag 9 maart 2025 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
gaan die nou slapen stel je voor je gaat even door opa en oma
Voor de kindjes is het bedtijd.....meisje lief is al helemaal hyper van moeigheid.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:54 schreef Joyce-43 het volgende:
gaan die nou slapen stel je voor je gaat even door opa en oma
Moeten ze delen.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:55 schreef Joyce-43 het volgende:
maar krijgen ze beide het zelfde bedrag of moeten ze het delen?
Ah OK ...quote:Op zondag 9 maart 2025 20:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
serie nummers zoeken, de geldige nummers staan niet op de muur
Idd, Sharice zou een meesterlijke zet kunnen doenquote:Op zondag 9 maart 2025 20:58 schreef greysbones het volgende:
Jane en Axel game/nominatie talk
Ze zien Sharice als een zekerheid
Qua GC
Jammer dat sharice niet meer als Pootje is
Ik denk überhaupt al alleen vanwege het feit dat ie iets kan/mag doen..quote:Op zondag 9 maart 2025 21:03 schreef Jackiegekkie het volgende:
Ik vind dit erg leuk voor Jordy, hopelijk gaat zijn gemoed ook terug wat meer de hoogte in als ze dit tot een goed eind brengen.
ik ben best onder de indrukquote:Op zondag 9 maart 2025 21:03 schreef Willewa het volgende:
Ze lijken net levende scanapparaten. Van Jordy wisten we dat al natuurlijk, maar Sharice scant ook als een pro.
Ze gaan elke keer alle rijen af en zoeken naar getallen per 10. Dus nu zoeken ze getallen tussen de 1001 en 1010. Als ze er 1 zien schuiven ze met een blokje met een getal. De gene die ze niet hebben gezien kunnen ze dan drukken.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:02 schreef Ireth het volgende:
Ze hebben volgens mij wel een goed systeem, al snap ik er geen klote van..
Ah zo. Idd een goed systeem dus!quote:Op zondag 9 maart 2025 21:04 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze gaan elke keer alle rijen af en zoeken naar getallen per 10. Dus nu zoeken ze getallen tussen de 1001 en 1010. Als ze er 1 zien schuiven ze met een blokje met een getal. De gene die ze niet hebben gezien kunnen ze dan drukken.
Daarom mogen ze ook maar een uur denk ik.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:07 schreef Ireth het volgende:
Ik zou helemaal scheel gaan kijken van al die cijfers scannen
0000 tot 1000 niet daarbovenquote:Op zondag 9 maart 2025 21:04 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze gaan elke keer alle rijen af en zoeken naar getallen per 10. Dus nu zoeken ze getallen tussen de 1001 en 1010. Als ze er 1 zien schuiven ze met een blokje met een getal. De gene die ze niet hebben gezien kunnen ze dan drukken.
Dat systeem hadden Sharice en Pootje bij de 1e sessie bedacht. Dat hebben we niet mogen zien, maar dat zal wel wat minder vlot verlopen zijn dan deze sessie. Ze hadden toen op een uur slechts 350 ¤ verzameld.quote:
Het mooie is dat ie doelde op geen weken zitten in de bak vanwege vals geldquote:Op zondag 9 maart 2025 21:09 schreef Ireth het volgende:
Ah BB heeft even wat feitjes opgezocht![]()
Jordy wil nog wat weekjes zitten, BB niet
Ja klopt. Ze zijn net bij 100 inderdaad en de getallen zijn niet boven de 100. Excuus. Maar ging ook om een voorbeeldquote:
Ja, jammer dat Sharice het verklootquote:Op zondag 9 maart 2025 21:11 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dat sharice blij moet zijn dit met jordy te doen, hijs best wel accuraat en punctioneel hier in.
Ze hebben dus zelf niet door dat hij sommige express doetquote:Op zondag 9 maart 2025 21:10 schreef mazaru het volgende:
Axel en Jane hebben lol om de leugentjes van Jordy die steeds door de mand valt.
Ja. In dit geval was Sharice er vorige sessie ook en weet ze al welke reeks cijfers ze met Pootje had gescand en die worden dus geskipt.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:12 schreef spapaars het volgende:
Moet je ook nog controleren of je collega dat nummer nog niet heeft gebruikt.
Je loopt achterquote:Op zondag 9 maart 2025 21:13 schreef GayGuy het volgende:
Jordy wil nog weken blijven zitten BB wil geen weken zitten😅
5 april dacht ik ... in ieder de eerste zaterdag van april. Of op vrijdag ... wat Willewa zegtquote:
Dit is écht een spel voor hem.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:14 schreef Jackiegekkie het volgende:
Jordy is echt een scanmachine, loopt boel rijen voor op Sharice
Dan zou ze zichzelf naaien ..quote:Op zondag 9 maart 2025 21:16 schreef kater1 het volgende:
Ons Sharice zal toch niet expres fouten maken toch?
Haha ja, dat als je die nu op een biljet drukt win je per direct BB 25 en is alles klaarquote:
Ze checken per tientalquote:Op zondag 9 maart 2025 21:17 schreef spapaars het volgende:
Lijkt mij dat je meerdere nummers in je hoofd zet, en dan gaat controleren.
Gewoon beetje ouwehoeren toch, niet overal zout op leggenquote:Op zondag 9 maart 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
Jane hou je bek ik maak jou kapot
Axel hou je bek ik maak jou kapot
Volwassen
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Haha ja, dat als je die nu op een biljet drukt win je per direct BB 25 en is alles klaar
Ja raar terwijl haar verhaal bij binnenkomst al anders was en dat ze met Axel gaat spelen want die was zielig ze had natuurlijk al info....quote:Op zondag 9 maart 2025 21:12 schreef mazaru het volgende:
Jane vindt het jammer dat Mattie niet met haar samen strijdt. Ze heeft in Spanje met zijn vriendin samen gestreden en had het leuk gevonden om dat nu met hem ook te doen. Maar ja, hij heeft gekozen dus houdt het op.
[ afbeelding ]
Gewoon wat humor.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
Volwassen
Ik heb zo de balen van die Axelquote:Op zondag 9 maart 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
Volwassen
Ze leggen blokjes 0 t/m 9 neer. Dan gaan ze zoeken bijv 131 t/m 140 en als ze er één in die reeks vinden leggen ze het blokje omhoog dat die er dus is.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:17 schreef spapaars het volgende:
Lijkt mij dat je meerdere nummers in je hoofd zet, en dan gaat controleren.
Hij is de hele dag de negativiteit al een beetje zat (mijn invulling). Bemoeid zich meer met anderen. Valt op.quote:
Zijn beide nog maar bijna 30jaar.....quote:Op zondag 9 maart 2025 21:17 schreef greysbones het volgende:
Volwassen
Die was zielig en op dat moment zeer populair bij de kijkers...Jane is nogal een uitgekookt type.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja raar terwijl haar verhaal bij binnenkomst al anders was en dat ze met Axel gaat spelen want die was zielig ze had natuurlijk al info....
ja hij wil plezier maken, hij is geen type voor ruzie maken en gezeik en spanningenquote:Op zondag 9 maart 2025 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is de hele dag de negativiteit al een beetje zat (mijn invulling). Bemoeid zich meer met anderen. Valt op.
Neuh is wel logisch, ze begonnen tenslotte bij 0001 en niet bij 0000quote:Op zondag 9 maart 2025 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind de keus voor 141 t/m 150 wel apart. Doe dan 140 t/m 149 usw
Dat is een reden waarom hij een grote kanshebber is om te winnen.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:20 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja hij wil plezier maken, hij is geen type voor ruzie maken en gezeik en spanningen
Nog steeds .. nu moet je steeds zoeken naar 14 en 15 ... ik zou het wel weten .. maar goed, ik ga nooit meedoen aan BB.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh is wel logisch, ze begonnen tenslotte bij 0001 en niet bij 0000
nee is niet logischquote:Op zondag 9 maart 2025 21:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Neuh is wel logisch, ze begonnen tenslotte bij 0001 en niet bij 0000
helemaal eensquote:Op zondag 9 maart 2025 21:21 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is een reden waarom hij een grote kanshebber is om te winnen.
Haha nee, ik had vorige ronde niet goed opgelet denk ik. 300 klopt.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat ik er 6 zag hangen? Mijn fout dan!
Mag ik een mening hebben of heb je door ook een probleem mee ?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gewoon beetje ouwehoeren toch, niet overal zout op leggen
4 aprilquote:Op zondag 9 maart 2025 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
5 april dacht ik ... in ieder de eerste zaterdag van april. Of op vrijdag ... wat Willewa zegt
Het is een beetje objectief zijn, en dat gebeurt hier niet altijd.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag ik een mening hebben of heb je door ook een probleem mee ?
Pff.. zucht. Ik mag toch vinden dat je overdrijft daar? Dat is dan weer mijn mening, mag dat ook of heb je daar ook een probleem mee?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet? Denk ik nou dan zo krom? Je begint dan van 1 t/m 10, 11 t/m 20, 21 t/m 30?quote:
Nergens staat trouwens dat je objectief moet zijn in de CoS. Daar zijn de SV voor (of pogen we iig)quote:Op zondag 9 maart 2025 21:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het is een beetje objectief zijn, en dat gebeurt hier niet altijd.
Of hij is gewoon zichzelfquote:Op zondag 9 maart 2025 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij is de hele dag de negativiteit al een beetje zat (mijn invulling). Bemoeid zich meer met anderen. Valt op.
Ik denk dat het eraan ligt hoe je brein werktquote:Op zondag 9 maart 2025 21:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet? Denk ik nou dan zo krom? Je begint dan van 1 t/m 10, 11 t/m 20, 21 t/m 30?
Je begint toch niet van 0 t/m 9?
Wie heeft gekozen dan Jordy het spel mag doen? Jane voor Sharice. Maar van Jordy week ik niet?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind de keus voor 141 t/m 150 wel apart. Doe dan 140 t/m 149 usw
ja, is wat ik bedoel.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of hij is gewoon zichzelf
Kan niet omgaan met gedoe
Kiest voor de makkelijke weg ( niet negatief bedoeld )
Gewoon normaal doen tegen iedereen
Ja want het is de COSquote:Op zondag 9 maart 2025 21:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Pff.. zucht. Ik mag toch vinden dat je overdrijft daar? Dat is dan weer mijn mening, mag dat ook of heb je daar ook een probleem mee?
Als je niet meer ff mag ouwehoeren omdat je 30 bent leven we in een megasaaie wereld imo.
de groepquote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie heeft gekozen dan Jordy het spel mag doen? Jane voor Sharice. Maar van Jordy week ik niet?
Daar kan het bij mij nog wel eens fout gaanquote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat het eraan ligt hoe je brein werkt
De groep. Ze moesten samen beslissen.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie heeft gekozen dan Jordy het spel mag doen? Jane voor Sharice. Maar van Jordy week ik niet?
De hele groep, maar die volgden min of meer Axel die het jordy gunde (quote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De groep. En Axel zei als eerste dat Jordy moest gaan. De rest was het er mee eens.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:27 schreef greysbones het volgende:
Leuk gesprek
Matti en pootje
Beiden hun visie
Oh dat duurt nog wel ff, haha. Nicequote:Op zondag 9 maart 2025 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
5 april dacht ik ... in ieder de eerste zaterdag van april. Of op vrijdag ... wat Willewa zegt
Misschien een idee voor volgend jaar om er een COU bij te maken als topicquote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want het is de COS
En niet commentaar op users
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gewoon beetje ouwehoeren toch, niet overal zout op leggen
Laat dit nu eensquote:Op zondag 9 maart 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ow vind het eigenlijk wel spannendquote:Op zondag 9 maart 2025 21:27 schreef odie22 het volgende:
niet echt het meest spannende spel van BB dit
Weer lekker makkelijk dit. Je overdrijft zelf, het is negatief, maar niemand mag niks zeggen dan want dan daar maar achter verschuilen. Maar laat maar, echt geen beginnen aan soms hier lol.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want het is de COS
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Pff.. zucht. Ik mag toch vinden dat je overdrijft daar? Dat is dan weer mijn mening, mag dat ook of heb je daar ook een probleem mee?
Als je niet meer ff mag ouwehoeren omdat je 30 bent leven we in een megasaaie wereld imo.
Dit is niet de bedoelingquote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want het is de COS
klaar nuquote:Op zondag 9 maart 2025 21:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weer lekker makkelijk dit. Je overdrijft zelf, maar niemand mag niks zeggen dan want dan daar maar achter verschuilen. Maar laat maar, echt geen beginnen aan soms hier lol.
Mens erger je nietquote:Op zondag 9 maart 2025 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt je ook gewoon niet ergeren ...Ergert u niet, verwondert u slechts
weet hij die al danquote:Op zondag 9 maart 2025 21:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou Jordy met al die getallen nog de kistcode weten
Ow kut...quote:Op zondag 9 maart 2025 21:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
De mens wikt en BB beschiktquote:Op zondag 9 maart 2025 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk, al die steeds veranderende scenario's
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat zou een meesterzet zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 21:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Er wordt een scenario besproken dat Matt met de redding Sharice eraf haalt en Jane of Axel erop zet. En dat Sharice dat daarna weer ongedaan maakt, en zichzelf er weer per ongeluk op zet ...
Heb je goedquote:Op zondag 9 maart 2025 21:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja ik dacht als ik het onthouden heb 3141
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:33 schreef Folies het volgende:
Ik zeg het al vanaf het begin, Jordy en Sharice zouden een goed team kunnen zijn.
Alleen nog 1 in braille, maar dat moet je in de vingers hebbenquote:Op zondag 9 maart 2025 21:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Is er ook een Pootje translator aanwezig? Ik snap 'm even niet.
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alleen nog 1 in braille, maar dat moet je in de vingers hebben
Die begrijp ik alleen in de uitzending, dankzij de ondertiteling.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Is er ook een Pootje translator aanwezig? Ik snap 'm even niet.
Ja, maar praktisch gezien is Jordy al met 2 Vlamingen. Met een derde erbij gaat die 3e altijd kanonvoer zijn. Hij gaat niet Jolien laten vallen denk ik. Of Matt.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:36 schreef Kodiak100 het volgende:
BB Sharice als Nele was jij data analist jij moet dit aankunnen
Als het kartel weer op de bank beland is ie er daar al 1 van kwijt..quote:Op zondag 9 maart 2025 21:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar praktisch gezien is Jordy al met 2 Vlamingen. Met een derde erbij gaat die 3e altijd kanonvoer zijn. Hij gaat niet Jolien laten vallen denk ik. Of Matt.
Ik zat dat net ook te denken. Ze zijn allebei zeer intelligent. Jammer dat het sarcasme van Sharice soms gewoon echt gemeen is. Maar als duo zouden ze echt een gevaar geweest zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:33 schreef Folies het volgende:
Ik zeg het al vanaf het begin, Jordy en Sharice zouden een goed team kunnen zijn.
Maar ja, wie zegt dat dat gaat gebeuren.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als het kartel weer op de bank beland is ie er daar al 1 van kwijt..
Dan ga je er van uit dat Jolien gaatquote:Op zondag 9 maart 2025 21:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als het kartel weer op de bank beland is ie er daar al 1 van kwijt..
Niemand, daarom ook "als"quote:Op zondag 9 maart 2025 21:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar ja, wie zegt dat dat gaat gebeuren.
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:37 schreef Jackiegekkie het volgende:
ze hebben 182 gemist! stond 2 cijfertjes onder 183!
Volgende gaat dus fout
Knap gedaan hoor....petje af.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:40 schreef Ireth het volgende:
* Ireth insert verliezend deuntje...
Ow 8 goed! 400 euro!
alweer een winnaarquote:Op zondag 9 maart 2025 21:40 schreef Ireth het volgende:
* Ireth insert verliezend deuntje...
Ow 8 goed! 400 euro!
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:41 schreef Ireth het volgende:
Charice geeft de 400 aan jordy ! Moeilijke week gehad![]()
Nog ff en ze beland nog in mijn onderschrift...
O netjes van Axel en de groep.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
De groep. En Axel zei als eerste dat Jordy moest gaan. De rest was het er mee eens.
Das wel echtquote:Op zondag 9 maart 2025 21:41 schreef Ireth het volgende:
Charice geeft de 400 aan jordy ! Moeilijke week gehad![]()
Nog ff en ze beland nog in mijn onderschrift...
Haha true.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:42 schreef Lrod01 het volgende:
Slim van Sharice. Punten scoren bij de kijker voor een miezerige 400 euro.
En bij Jordy.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:42 schreef Lrod01 het volgende:
Slim van Sharice. Punten scoren bij de kijker voor een miezerige 400 euro.
Ik heb zomaar het idee dat Jane hier niet blij mee gaat zijnquote:Op zondag 9 maart 2025 21:41 schreef Kissingbird het volgende:
Van Sharice mag Jordy alles hebben omdat hij een moeilijke week heeft gehad.
Jordy knuffelt haar
quote:
Ja hartstikke netjes...quote:
jaa heel mooi gebaarquote:Op zondag 9 maart 2025 21:43 schreef Cupfighter het volgende:
Dit had ik niet verwacht van Sharice, lief van haar en gemeend
Ben ook benieuwdquote:Op zondag 9 maart 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat Jane hier niet blij mee gaat zijn
Sharice houdt toch van Nederlandse jongens?!?quote:Op zondag 9 maart 2025 21:41 schreef kater1 het volgende:
Sharice gunt geld aan Jordy. (wist niet eens dat dat mocht) Hug voor Sharice van Jordy
Sharice is best een schatje hoor. En best grappig. Alleen met Milena was het juist heel anders somehow 😅quote:Op zondag 9 maart 2025 21:43 schreef Cupfighter het volgende:
Dit had ik niet verwacht van Sharice, lief van haar en gemeend
Heeft misschien het verhaal gemist dat Axel het voor de kijkers deed,,,,en dat hij het alleen aan Jane heeft vertelt.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:41 schreef kater1 het volgende:
Sharice gunt geld aan Jordy. (wist niet eens dat dat mocht) Hug voor Sharice van Jordy
Dat dit zijn reden was om het te gunnenquote:Op zondag 9 maart 2025 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja hartstikke netjes...
Vooral omdat ie even later aan jane vertelde dat deze actie het goed zou doen bij de kijkers
Dat zal wel meevallen denk ik. Het is maar 400 euro. Was het 4000 geweest dan werd het een ander verhaal.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zomaar het idee dat Jane hier niet blij mee gaat zijn
Aaaahquote:Op zondag 9 maart 2025 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Sharice houdt toch van Nederlandse jongens?!?
Denk sowieso dat hij lekker vindt dat hij weer wat te doen had qua spel.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:42 schreef mazaru het volgende:
[..]En nou krijgt hij weer 400 euro. Misschien is die nou eens klaar met dat gemok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |