Ja want het is de COSquote:Op zondag 9 maart 2025 21:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Pff.. zucht. Ik mag toch vinden dat je overdrijft daar? Dat is dan weer mijn mening, mag dat ook of heb je daar ook een probleem mee?
Als je niet meer ff mag ouwehoeren omdat je 30 bent leven we in een megasaaie wereld imo.
de groepquote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie heeft gekozen dan Jordy het spel mag doen? Jane voor Sharice. Maar van Jordy week ik niet?
Daar kan het bij mij nog wel eens fout gaanquote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat het eraan ligt hoe je brein werkt
De groep. Ze moesten samen beslissen.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie heeft gekozen dan Jordy het spel mag doen? Jane voor Sharice. Maar van Jordy week ik niet?
De hele groep, maar die volgden min of meer Axel die het jordy gunde (quote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De groep. En Axel zei als eerste dat Jordy moest gaan. De rest was het er mee eens.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:27 schreef greysbones het volgende:
Leuk gesprek
Matti en pootje
Beiden hun visie
Oh dat duurt nog wel ff, haha. Nicequote:Op zondag 9 maart 2025 21:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
5 april dacht ik ... in ieder de eerste zaterdag van april. Of op vrijdag ... wat Willewa zegt
Misschien een idee voor volgend jaar om er een COU bij te maken als topicquote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want het is de COS
En niet commentaar op users
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:18 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gewoon beetje ouwehoeren toch, niet overal zout op leggen
Laat dit nu eensquote:Op zondag 9 maart 2025 21:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mag ik een mening hebben of heb je door ook een probleem mee ?
Ow vind het eigenlijk wel spannendquote:Op zondag 9 maart 2025 21:27 schreef odie22 het volgende:
niet echt het meest spannende spel van BB dit
Weer lekker makkelijk dit. Je overdrijft zelf, het is negatief, maar niemand mag niks zeggen dan want dan daar maar achter verschuilen. Maar laat maar, echt geen beginnen aan soms hier lol.quote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want het is de COS
quote:Op zondag 9 maart 2025 21:24 schreef Willewa het volgende:
[..]
Pff.. zucht. Ik mag toch vinden dat je overdrijft daar? Dat is dan weer mijn mening, mag dat ook of heb je daar ook een probleem mee?
Als je niet meer ff mag ouwehoeren omdat je 30 bent leven we in een megasaaie wereld imo.
Dit is niet de bedoelingquote:Op zondag 9 maart 2025 21:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want het is de COS
klaar nuquote:Op zondag 9 maart 2025 21:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Weer lekker makkelijk dit. Je overdrijft zelf, maar niemand mag niks zeggen dan want dan daar maar achter verschuilen. Maar laat maar, echt geen beginnen aan soms hier lol.
Mens erger je nietquote:Op zondag 9 maart 2025 21:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Je kunt je ook gewoon niet ergeren ...Ergert u niet, verwondert u slechts
weet hij die al danquote:Op zondag 9 maart 2025 21:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou Jordy met al die getallen nog de kistcode weten
Ow kut...quote:Op zondag 9 maart 2025 21:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
Zou Jordy met al die getallen nog de kistcode weten
De mens wikt en BB beschiktquote:Op zondag 9 maart 2025 21:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk, al die steeds veranderende scenario's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |