SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel even gewandeld? Ik heb even een ommetje gedaan door het bos.quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja heerlijk.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo dat was een beste pan vol.. heb je ieder geval wel weer genoeg om in te vriezen![]()
![]()
![]()
Vandaag even niet..quote:Op zondag 9 maart 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel even gewandeld? Ik heb even een ommetje gedaan door het bos.
Morgen middag wel even weer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 17:53 schreef ToT het volgende:
En ik ben ook weer thuis!
Iets minder indrukwekkend natuurlijk wel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastisch. Jyske haar eerste momenten in haar eigen huisquote:![]()
How can I make this topic about me?![]()
Zal @AardappelSchotel al weer onderweg zijn naar huis?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik mis 'mquote:Op zondag 9 maart 2025 18:02 schreef Lovely het volgende:
Zal @:Aardappelschotel al weer onderweg zijn naar huis?![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 18:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
blijkbaar heeft iemand mijn gegevens achterhaald. gsm is ook mee.![]()
Aangifte gedaan?![]()
Jemig.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
blijkbaar heeft iemand mijn gegevens achterhaald. gsm is ook mee.How can I make this topic about me?![]()
Dus ze hebben jou gewaarschuwd.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
politie heeft me gebeld ivm verdachte personen die wilden inbreken
Nog meer kwijt?
En alleen bij jou?![]()
nee gelukkig nietquote:Op zondag 9 maart 2025 18:10 schreef maily het volgende:
[..]
Dus ze hebben jou gewaarschuwd.
Nog meer kwijt?
En alleen bij jou?
zo hard geschrokkenWerewolf![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zwaar overgewaardeerde, rare beestenquote:Op zondag 9 maart 2025 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
@:Homijn wordt pissig als we het over de paashaas hebben dus tja.....
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Maar hoe hebben ze dan je gsm meegenomen? Lag ie nog thuis?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
hebben ze bij mij ook gedaan
een bunq rekening geopend op mijn naam
geen idee wat ze er mee doen
heb een mailtje gestuurd naar bunq dat ik het niet was maar moest ineens selfie opsturen en zo
had er de kracht niet meer voor![]()
nee politie heeft die mee samen met de betaalkaartenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar hoe hebben ze dan je gsm meegenomen? Lag ie nog thuis?Werewolf![]()
@_UserName_ goed dat je weer thuis bent. En neem alvast maar afscheid van een goede nachtrust voor de komende maanden![]()
Ah ok..quote:Op zondag 9 maart 2025 18:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
nee politie heeft die mee samen met de betaalkaarten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Stom. Want iedereen weet toch dat er maar 1 Koning Wouter isquote:Op zondag 9 maart 2025 18:14 schreef KoningWouter het volgende:
heb een mailtje gestuurd naar bunq dat ik het niet was maar moest ineens selfie opsturen en zo
Weet je zeker dat het politie wasquote:Op zondag 9 maart 2025 18:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
nee politie heeft die mee samen met de betaalkaartenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ja daarom, ik weet ook niet hoe aansprakelijk ik ben voor iets wat anderen doen uit mijn naamquote:Op zondag 9 maart 2025 18:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Stom. Want iedereen weet toch dat er maar 1 Koning Wouter is
en om eerlijk te zijn kan het me op dit moment ook mn reet roesten![]()
Waarom namen ze je betaalkaart meequote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hier moet je online melding maken als er bankfraude is..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou… we zijn terug hoor
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk dat je de politie even moet bellen. Dit klopt niet.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
maar dat heeft de politie kunnen verijdelenIedereen is een kutlultrut
Toen hij eenmaal kleding gekocht had sloeg z’n mood om gelukkig.quote:dus ik zei al. Voortaan gaan we eerst naar die winkel
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je de politie even moet bellen. Dit klopt niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lees even terug een paar posts.quote:Iedereen is een kutlultrut
En dan een eigenwijze vrouw hebben die bed in moet maar niet wil, en maar commanderen aan alles waar zij zich aan stoort. Kraamhulp zou gelijk met ons thuis komen maar is pas 19u met geluk.. damn zwaar ff maar we zijn thuis. Ons eigen bed
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dit klinkt niet goed. Er zijn oplichters die aan de deur komen en zeggen dat ze van de politie zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
maar dat heeft de politie kunnen verijdelen
Kun je het gewone politienummer even bellen om het n te vragen? Of dit even bespreken met een begeleider/ iemand in de buurt?Trust nobody![]()
Lijkt wel een vrouw..quote:Op zondag 9 maart 2025 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toen hij eenmaal kleding gekocht had sloeg z’n mood om gelukkig.dus ik zei al. Voortaan gaan we eerst naar die winkel
Maar was het ook druk in de stad?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja snap ik ...quote:Op zondag 9 maart 2025 18:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
zo hard geschrokken
![]()
![]()
Goeiequote:Op zondag 9 maart 2025 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je de politie even moet bellen. Dit klopt niet.![]()
![]()
Neeeee .....quote:Op zondag 9 maart 2025 18:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
nee politie heeft die mee samen met de betaalkaarten![]()
Ja maar dacht dat ik het begin miste. Maar het begon gewoon halverwege het verhaalquote:
Viel mee vond ikquote:Op zondag 9 maart 2025 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lijkt wel een vrouw..
Maar was het ook druk in de stad?
@Pinnenmutske
Dit klinkt niet goed. Er zijn oplichters die aan de deur komen en zeggen dat ze van de politie zijn.
Kun je het gewone politienummer even bellen om het n te vragen? Of dit even bespreken met een begeleider/ iemand in de buurt?Trust nobody![]()
Ze is een beetje eigenwijsquote:Op zondag 9 maart 2025 18:26 schreef _UserName_ het volgende:
En dan een eigenwijze vrouw hebben die bed in moet maar niet wil, en maar commanderen aan alles waar zij zich aan stoort. Kraamhulp zou gelijk met ons thuis komen maar is pas 19u met geluk.. damn zwaar ff maar we zijn thuis. Ons eigen bedDat is over een half uur al..
Wordt heerlijk slapen vanavond.. tussen door wakker omdat de kleine voeding moet hebben
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, even bellen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit klinkt niet goed. Er zijn oplichters die aan de deur komen en zeggen dat ze van de politie zijn.
Kun je het gewone politienummer even bellen om het n te vragen? Of dit even bespreken met een begeleider/ iemand in de buurt?
En na de voeding een boer.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze is een beetje eigenwijsDat is over een half uur al..
Wordt heerlijk slapen vanavond.. tussen door wakker omdat de kleine voeding moet hebben
En een schone luier![]()
Yes, en daarna weer verder tukkenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
En na de voeding een boer.
En een schone luier
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
wacht even opnieuw. er zijn verdachte personen aangehouden met mijn gegevens in een notaboekje.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:30 schreef HappyCharly het volgende:
@:pinnenmutske
Kun je het gewone politienummer even bellen om het n te vragen? Of dit even bespreken met een begeleider/ iemand in de buurt?
daardoor is de politie aan mijn gegevens gekomen. mijn ouders zitten nu op het politiebureau.
blijkbaar is mijn bankkaart gekopieerdWerewolf![]()
Maar jij hebt de politie je gsm meegegeven en je betaalkaarten? Waarom ben je zelf niet mee met de politie?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
wacht even opnieuw. er zijn verdachte personen aangehouden met mijn gegevens in een notaboekje.
daardoor is de politie aan mijn gegevens gekomen. mijn ouders zitten nu op het politiebureau.
blijkbaar is mijn bankkaart gekopieerdHow can I make this topic about me?![]()
Ze zouden de rekening voor criminele handelingen zoals witwassen kunnen gebruiken.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:14 schreef KoningWouter het volgende:
Nooit meegeven. Hoeft ook niet, hebben ze echt niet nodig.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:36 schreef KoningWouter het volgende:
je de politie geef ik dus echt niet zomaar mijn bank spul mee hier in Nederland hoorHow can I make this topic about me?![]()
omdat ik nu met de fraudedienst aan de lijn hangquote:Op zondag 9 maart 2025 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar jij hebt de politie je gsm meegegeven en je betaalkaarten? Waarom ben je zelf niet mee met de politie?Werewolf![]()
Geldezelquote:Op zondag 9 maart 2025 18:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze zouden de rekening voor criminele handelingen zoals witwassen kunnen gebruiken.![]()
![]()
ja maar ik heb geen idee wat ik er aan moet doenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze zouden de rekening voor criminele handelingen zoals witwassen kunnen gebruiken.
ik moet een selfie met mijn paspoort maken, maar mijn paspoort is weg.
dat moet ik opsturen naar bunq
ik heb de kracht niet voor dat soort dingen![]()
![]()
In iedergeval melding maken bij de politie. En als de donder toch die zaken met de bank regelen. Als je paspoort weg is, daar aangifte van doen en een nieuw aanvragen. Laat iemand je er in bijstaan als het je anders te lastig is.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja maar ik heb geen idee wat ik er aan moet doen
Wat een gedoe. Maar dat moet de crimineel toch ook doen, om een rekening te openen?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ik heb de kracht niet voor dat soort dingenHow can I make this topic about me?![]()
Toch maar doen. Vraag je ouders om je te helpen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar dat gedoe boeit niet want ze verdienen daar lekker aan.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat een gedoe. Maar dat moet de crimineel toch ook doen, om een rekening te openen?![]()
Ja, maar hun levert dat gedoe geld op.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat een gedoe. Maar dat moet de crimineel toch ook doen, om een rekening te openen?![]()
Thanks ga ik doen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:39 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
In iedergeval melding maken bij de politie. En als de donder toch die zaken met de bank regelen. Als je paspoort weg is, daar aangifte van doen en een nieuw aanvragen. Laat iemand je er in bijstaan als het je anders te lastig is.![]()
Ja lijkt me ook inderdaad.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat een gedoe. Maar dat moet de crimineel toch ook doen, om een rekening te openen?![]()
Ga ik doen als ze terug zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:41 schreef maily het volgende:
[..]
Toch maar doen. Vraag je ouders om je te helpen.![]()
Maar je hebt nu dus geen beschikking over je eigen telefoon en je eigen betaalkaart, omdat oplichters er mee wat hebben geprobeerd uit te voeren?![]()
Thanksquote:Op zondag 9 maart 2025 18:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)ke-identiteitsfraude![]()
Wat vervelend zeg!quote:Op zondag 9 maart 2025 18:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
wacht even opnieuw. er zijn verdachte personen aangehouden met mijn gegevens in een notaboekje.
blijkbaar is mijn bankkaart gekopieerdWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
nope. ik denk wel dat mijn gsm mee terugkomt. ik heb die nodig want alarm voor donderdag staat op.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:51 schreef ToT het volgende:
Maar je hebt nu dus geen beschikking over je eigen telefoon en je eigen betaalkaart, omdat oplichters er mee wat hebben geprobeerd uit te voeren?Werewolf![]()
Wat is dat?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:quote:Wenduine is een badplaats aan de Belgische Kust en een deelgemeente van de gemeente De Haan, het was een zelfstandige gemeente tot aan de gemeentelijke herindeling van 1977. Wenduine wordt ook wel de Prinses der Badsteden genoemd. Wenduine is vanaf de middeleeuwen een vissersdorp geweest dat zich in de 20e eeuw heeft ontwikkeld tot badplaats met de komst van de kusttram.![]()
Maar hoe druk was het in Den Bosch?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
Redelijk rustig in de stad, zeker door ramadan![]()
Okéquote:Op zondag 9 maart 2025 18:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
blijkbaar is mijn bankkaart gekopieerd
Als je ouders op het politiebureau zitten is het goedTrust nobody![]()
Echt lachen, rond zonsondergang net zo rustig op straat als tijdens de lockdown.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:03 schreef hemarookworst het volgende:
Redelijk rustig in de stad, zeker door ramadan
Avondklok. Corona. WhateverProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
En die fucking ramadan is irritant. Nu moet ik rond deze tijd langer wachten op de dealer, want de jongens zijn even iets gaan eten.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik vergeet jou nooit dev, jwtquote:Op zondag 9 maart 2025 19:10 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op @:justink Maar die was mij kennelijk vergeten![]()
#zwaarlevenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:11 schreef KillemWieft het volgende:
En die fucking ramadan is irritant. Nu moet ik rond deze tijd langer wachten op de dealer, want de jongens zijn even iets gaan eten.![]()
Je moet er gewoon maar mee dealenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:11 schreef KillemWieft het volgende:
En die fucking ramadan is irritant. Nu moet ik rond deze tijd langer wachten op de dealer, want de jongens zijn even iets gaan eten.![]()
Oh ik dacht dat het een hobby wasquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 19:11 schreef KillemWieft het volgende:
![]()
![]()
wereldproblemen
Smile, it's free therapy.![]()
De cursus omgaan met teleurstellingen….quote:Op zondag 9 maart 2025 19:11 schreef KillemWieft het volgende:
![]()
Nou en.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:11 schreef KillemWieft het volgende:
En die fucking ramadan is irritant. Nu moet ik rond deze tijd langer wachten op de dealer, want de jongens zijn even iets gaan eten.
Wij wachten met avonddiensten ook gewoon tot onze collega’s mogen eten.
Als jij pauze hebt moeten mensen toch ook weleens wachten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik heb een softijs met disco dip
Waarom sla je niet gewoon groots in?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:11 schreef KillemWieft het volgende:
Pleurt op met die hypocriete bullshit. Het zijn drugsdealers die de hele dag rondrijden, dus ramadan houden gaat ze echt niet redden. En als ze honger hebben, dan eten ze maar een broodje in de auto.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou en.
Als jij pauze hebt moeten mensen toch ook weleens wachten?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Huh maar bedoel je dat iedereen tot 2030 oid wacht met avondeten?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:13 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nou en.
Als jij pauze hebt moeten mensen toch ook weleens wachten?Trust nobody![]()
Omdat het anders groots in m’n neus verdwijnt.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom sla je niet gewoon groots in?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Een container laten aanrukkenquote:Op zondag 9 maart 2025 19:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Waarom sla je niet gewoon groots in?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Half zeven en elke dag komen er 2 min bij of soms 3 ja.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh maar bedoel je dat iedereen tot 2030 oid wacht met avondeten?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ietsjes drukker wel, maar geen tuig dat met luide wagens rondjes rijdt zoals bij een normale warme dagquote:Op zondag 9 maart 2025 19:06 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Echt lachen, rond zonsondergang net zo rustig op straat als tijdens de lockdown.
Avondklok. Corona. WhateverUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
haha ok dan, heb je er geen controle over?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Omdat het anders groots in m’n neus verdwijnt.![]()
Nee ik ook nietquote:
Oh dat valt mee, dacht veel laterquote:Op zondag 9 maart 2025 19:17 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Half zeven en elke dag komen er 2 min bij of soms 3 ja.Trust nobody![]()
Dit is de mate van controle die ik heb, dat ik niet in één honderden euro’s uitgeef. Maar als ik het hier thuis zou hebben liggen, dan gaat het sneller op.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
haha ok dan, heb je er geen controle over?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Is goed te doen en gezelligerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja ken het wel.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Dit is de mate van controle die ik heb, dat ik niet in één honderden euro’s uitgeef. Maar als ik het hier thuis zou hebben liggen, dan gaat het sneller op.
Heb dat met drank, benzo's, peuken, eigenlijk met alles behalve keta.
Moet altijd MEER.![]()
lego... daar had je veel van besteldquote:Op zondag 9 maart 2025 19:20 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ken het wel.
Heb dat met drank, benzo's, peuken, eigenlijk met alles behalve keta.
Moet altijd MEER.
Smile, it's free therapy.![]()
ja haha vooral lego iddquote:Op zondag 9 maart 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lego... daar had je veel van besteld![]()
Meest veilige verslavingquote:Op zondag 9 maart 2025 19:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
lego... daar had je veel van besteld![]()
![]()
Las net iets over Bunq.. dat dat nu speelt.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb nog 3 grote sets op zolder in de backlog
Heb alleen nu even andere prioriteiten
Vervelend KW.Smile, it's free therapy.![]()
Ja kreeg ineens mailtje met He Jan, je nieuwe rekening is klaar.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Las net iets over Bunq.. dat dat nu speelt.
Vervelend KW.
Heb geprobeerd het op te lossen maar gaat nu even niet, hoop dat melding er van maken genoeg is voorlopig.![]()
Geloof me, dat is het dus nietquote:Op zondag 9 maart 2025 19:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja kreeg ineens mailtje met He Jan, je nieuwe rekening is klaar.
Heb geprobeerd het op te lossen maar gaat nu even niet, hoop dat melding er van maken genoeg is voorlopig.![]()
Ja.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik ga er mee aan het werk, bedankt. Heb je ervaring met zoiets dan?![]()
Oke, bedankt voor de headsup iig.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar ga ik verder niet over uitwijden![]()
Goed verhaalquote:Op zondag 9 maart 2025 19:38 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Daar ga ik verder niet over uitwijdenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik aan de Heineken, saaie smaakquote:
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
Whehe nee ff geen alcohol vandaag!quote:Op zondag 9 maart 2025 19:51 schreef maily het volgende:
[..]
Geen Palinka vandaag?
(Er is een boek dat heet "geen polenta vandaag")
![]()
![]()
Je suis Iwanius!quote:Op zondag 9 maart 2025 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We zijn allemaal wel beetje Iwanius toch![]()
![]()
Zoals het potje thuis kakt, kakt het nergens.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:55 schreef hemarookworst het volgende:
Oost West
Thuis op de pot is het best![]()
Geen idee, ik drink weinig bier, en dan is het Hoegaarden of soms een Bavaria of een HJ.quote:How can I make this topic about me?![]()
Heinekenquote:Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ook geen thee?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:57 schreef KoningWouter het volgende:
ik drink geen bier
alleen water, koffie en cola zeroHow can I make this topic about me?![]()
Amstel net zo.quote:Op zondag 9 maart 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuk, dat is gewoon vrij smakeloos, niet vies.
Drinkt makkelijk weg.How can I make this topic about me?![]()
AH pilsener vroeger vond ik echt goor en nog duurder dan Euroshopper ook die ik wel te drinken vondUw ADH vitamine Worst
Neuk!?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuk, dat is gewoon vrij smakeloos, niet vies.
Drinkt makkelijk weg.Well, life can be a riot
Gisteren nog wel oesters gegeten. Ik had eigenlijk een foto moeten maken met een sigaarquote:Op zondag 9 maart 2025 19:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
We zijn allemaal wel beetje Iwanius toch![]()
![]()
Maar dat heb je niet gedaan dus zie ik die gebeurtenis als niet gebeurdquote:Op zondag 9 maart 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Gisteren nog wel oesters gegeten. Ik had eigenlijk een foto moeten maken met een sigaarUw ADH vitamine Worst
Nouquote:
Well, life can be a riot
Het zou sowieso een slap aftreksel zijn van de "echte" iwaniusquote:Op zondag 9 maart 2025 20:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar dat heb je niet gedaan dus zie ik die gebeurtenis als niet gebeurd![]()
Euroshopper, bestaat dat nog?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:58 schreef hemarookworst het volgende:
AH pilsener vroeger vond ik echt goor en nog duurder dan Euroshopper ook die ik wel te drinken vondHow can I make this topic about me?![]()
Nee net als AH Basicquote:Naar de eeuwige supermarktvelden
Well, life can be a riot
Ook om 7 uur 's morgens?quote:Op zondag 9 maart 2025 19:59 schreef devzero het volgende:
[..]
Gisteren nog wel oesters gegeten. Ik had eigenlijk een foto moeten maken met een sigaar![]()
![]()
Van wat ik van Euroshopper nog weet is dat eigenlijk wel te drinken was als je al veel gezopen had.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee net als AH BasicNaar de eeuwige supermarktvelden
Dat deden we vroeger altijd: eerst voordrinken thuis met normaal lekker bier, dan in de kroeg of discotheek hoefde je niet veel meer en was de avond ook niet zo duur.
Die winterjas sowiesoquote:Op zondag 9 maart 2025 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
Had mn jas gewoon thuis kunnen laten![]()
hoodie!quote:Op zondag 9 maart 2025 20:21 schreef hemarookworst het volgende:
Had mn jas gewoon thuis kunnen latenHow can I make this topic about me?![]()
Had jas aan die ik normaal aan heb begin lente of in de herfst maar die is ook te warmquote:Uw ADH vitamine Worst
Dat heb ik nooit gekend, AH Basic. Dat klinkt erg goedkoop.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:13 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee net als AH BasicNaar de eeuwige supermarktvelden
Ik vond het iets minder warm dan gisteren, maar het was alsnog goed te doen zonder jasquote:Op zondag 9 maart 2025 20:22 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Had jas aan die ik normaal aan heb begin lente of in de herfst maar die is ook te warm![]()
idd!quote:Op zondag 9 maart 2025 20:23 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik vond het iets minder warm dan gisteren, maar het was alsnog goed te doen zonder jas![]()
![]()
Morgen wordt het bijna net zo warm als vandaag.
En dan wordt het weer fris.How can I make this topic about me?![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan wordt het weer fris.![]()
![]()
Jammer qelquote:Op zondag 9 maart 2025 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
En dan wordt het weer fris.
Morgen werkenTrust nobody![]()
Hmm verleidelijk om morgen verlof op te nemen en doei te zeggen tegen een meetingUw ADH vitamine Worst
Was toch de opvolger van euroshopper?quote:Op zondag 9 maart 2025 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gekend, AH Basic. Dat klinkt erg goedkoop.![]()
Dat. Of "thuis werken" en alleen even die meeting attenden.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
Hmm verleidelijk om morgen verlof op te nemen en doei te zeggen tegen een meeting
Iemand zou me bellen voor bij te praten voor meeting morgen maar niet gedaan, dus weet niet waarover gaatUw ADH vitamine Worst
Ik zeg doenquote:Op zondag 9 maart 2025 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
Hmm verleidelijk om morgen verlof op te nemen en doei te zeggen tegen een meeting![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Die zou je in het weekend bellen, voor een meeting van werk? pffff.quote:Op zondag 9 maart 2025 20:28 schreef hemarookworst het volgende:
Iemand zou me bellen voor bij te praten voor meeting morgen maar niet gedaan, dus weet niet waarover gaatHow can I make this topic about me?![]()
gewoon doenquote:Op zondag 9 maart 2025 20:27 schreef hemarookworst het volgende:
Hmm verleidelijk om morgen verlof op te nemen en doei te zeggen tegen een meeting![]()
![]()
Vorige keer zat ik er ook zo bij van ok weet niet waar het over gaat en morgen dan weerUw ADH vitamine Worst
Nee ergens afgelopen dagenquote:Op zondag 9 maart 2025 20:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Die zou je in het weekend bellen, voor een meeting van werk? pffff.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: