SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wel even gewandeld? Ik heb even een ommetje gedaan door het bos.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Ja heerlijk.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zo dat was een beste pan vol.. heb je ieder geval wel weer genoeg om in te vriezen![]()
![]()
![]()
Vandaag even niet..quote:Op zondag 9 maart 2025 17:57 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wel even gewandeld? Ik heb even een ommetje gedaan door het bos.
Morgen middag wel even weer"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 17:53 schreef ToT het volgende:
En ik ben ook weer thuis!
Iets minder indrukwekkend natuurlijk wel!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fantastisch. Jyske haar eerste momenten in haar eigen huisquote:![]()
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zal @AardappelSchotel al weer onderweg zijn naar huis?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik mis 'mquote:Op zondag 9 maart 2025 18:02 schreef Lovely het volgende:
Zal @:Aardappelschotel al weer onderweg zijn naar huis?![]()
quote:Op zondag 9 maart 2025 18:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
blijkbaar heeft iemand mijn gegevens achterhaald. gsm is ook mee.![]()
Aangifte gedaan?![]()
Jemig.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:05 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
blijkbaar heeft iemand mijn gegevens achterhaald. gsm is ook mee.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dus ze hebben jou gewaarschuwd.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:09 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
politie heeft me gebeld ivm verdachte personen die wilden inbreken
Nog meer kwijt?
En alleen bij jou?![]()
nee gelukkig nietquote:Op zondag 9 maart 2025 18:10 schreef maily het volgende:
[..]
Dus ze hebben jou gewaarschuwd.
Nog meer kwijt?
En alleen bij jou?
zo hard geschrokkenWerewolf![]()
quote:
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Zwaar overgewaardeerde, rare beestenquote:Op zondag 9 maart 2025 00:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
@:Homijn wordt pissig als we het over de paashaas hebben dus tja.....
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Maar hoe hebben ze dan je gsm meegenomen? Lag ie nog thuis?quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
hebben ze bij mij ook gedaan
een bunq rekening geopend op mijn naam
geen idee wat ze er mee doen
heb een mailtje gestuurd naar bunq dat ik het niet was maar moest ineens selfie opsturen en zo
had er de kracht niet meer voor![]()
nee politie heeft die mee samen met de betaalkaartenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
Maar hoe hebben ze dan je gsm meegenomen? Lag ie nog thuis?Werewolf![]()
@_UserName_ goed dat je weer thuis bent. En neem alvast maar afscheid van een goede nachtrust voor de komende maanden![]()
Ah ok..quote:Op zondag 9 maart 2025 18:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
nee politie heeft die mee samen met de betaalkaarten"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Stom. Want iedereen weet toch dat er maar 1 Koning Wouter isquote:Op zondag 9 maart 2025 18:14 schreef KoningWouter het volgende:
heb een mailtje gestuurd naar bunq dat ik het niet was maar moest ineens selfie opsturen en zo
Weet je zeker dat het politie wasquote:Op zondag 9 maart 2025 18:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
nee politie heeft die mee samen met de betaalkaartenIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ja daarom, ik weet ook niet hoe aansprakelijk ik ben voor iets wat anderen doen uit mijn naamquote:Op zondag 9 maart 2025 18:18 schreef devzero het volgende:
[..]
Stom. Want iedereen weet toch dat er maar 1 Koning Wouter is
en om eerlijk te zijn kan het me op dit moment ook mn reet roesten![]()
Waarom namen ze je betaalkaart meequote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Hier moet je online melding maken als er bankfraude is..quote:"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Nou… we zijn terug hoor
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik denk dat je de politie even moet bellen. Dit klopt niet.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
maar dat heeft de politie kunnen verijdelenIedereen is een kutlultrut
Toen hij eenmaal kleding gekocht had sloeg z’n mood om gelukkig.quote:dus ik zei al. Voortaan gaan we eerst naar die winkel
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je de politie even moet bellen. Dit klopt niet.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lees even terug een paar posts.quote:Iedereen is een kutlultrut
En dan een eigenwijze vrouw hebben die bed in moet maar niet wil, en maar commanderen aan alles waar zij zich aan stoort. Kraamhulp zou gelijk met ons thuis komen maar is pas 19u met geluk.. damn zwaar ff maar we zijn thuis. Ons eigen bed
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Dit klinkt niet goed. Er zijn oplichters die aan de deur komen en zeggen dat ze van de politie zijn.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:23 schreef Pinnenmutske het volgende:
maar dat heeft de politie kunnen verijdelen
Kun je het gewone politienummer even bellen om het n te vragen? Of dit even bespreken met een begeleider/ iemand in de buurt?Trust nobody![]()
Lijkt wel een vrouw..quote:Op zondag 9 maart 2025 18:25 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Toen hij eenmaal kleding gekocht had sloeg z’n mood om gelukkig.dus ik zei al. Voortaan gaan we eerst naar die winkel
Maar was het ook druk in de stad?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja snap ik ...quote:Op zondag 9 maart 2025 18:11 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
nee gelukkig niet
zo hard geschrokken
![]()
![]()
Goeiequote:Op zondag 9 maart 2025 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat je de politie even moet bellen. Dit klopt niet.![]()
![]()
Neeeee .....quote:Op zondag 9 maart 2025 18:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
nee politie heeft die mee samen met de betaalkaarten![]()
Ja maar dacht dat ik het begin miste. Maar het begon gewoon halverwege het verhaalquote:
Viel mee vond ikquote:Op zondag 9 maart 2025 18:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Lijkt wel een vrouw..
Maar was het ook druk in de stad?
@Pinnenmutske
Dit klinkt niet goed. Er zijn oplichters die aan de deur komen en zeggen dat ze van de politie zijn.
Kun je het gewone politienummer even bellen om het n te vragen? Of dit even bespreken met een begeleider/ iemand in de buurt?Trust nobody![]()
Ze is een beetje eigenwijsquote:Op zondag 9 maart 2025 18:26 schreef _UserName_ het volgende:
En dan een eigenwijze vrouw hebben die bed in moet maar niet wil, en maar commanderen aan alles waar zij zich aan stoort. Kraamhulp zou gelijk met ons thuis komen maar is pas 19u met geluk.. damn zwaar ff maar we zijn thuis. Ons eigen bedDat is over een half uur al..
Wordt heerlijk slapen vanavond.. tussen door wakker omdat de kleine voeding moet hebben
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ja, even bellen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:27 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dit klinkt niet goed. Er zijn oplichters die aan de deur komen en zeggen dat ze van de politie zijn.
Kun je het gewone politienummer even bellen om het n te vragen? Of dit even bespreken met een begeleider/ iemand in de buurt?
En na de voeding een boer.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:30 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ze is een beetje eigenwijsDat is over een half uur al..
Wordt heerlijk slapen vanavond.. tussen door wakker omdat de kleine voeding moet hebben
En een schone luier![]()
Yes, en daarna weer verder tukkenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:32 schreef maily het volgende:
[..]
En na de voeding een boer.
En een schone luier
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
wacht even opnieuw. er zijn verdachte personen aangehouden met mijn gegevens in een notaboekje.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:30 schreef HappyCharly het volgende:
@:pinnenmutske
Kun je het gewone politienummer even bellen om het n te vragen? Of dit even bespreken met een begeleider/ iemand in de buurt?
daardoor is de politie aan mijn gegevens gekomen. mijn ouders zitten nu op het politiebureau.
blijkbaar is mijn bankkaart gekopieerdWerewolf![]()
Maar jij hebt de politie je gsm meegegeven en je betaalkaarten? Waarom ben je zelf niet mee met de politie?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:34 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
wacht even opnieuw. er zijn verdachte personen aangehouden met mijn gegevens in een notaboekje.
daardoor is de politie aan mijn gegevens gekomen. mijn ouders zitten nu op het politiebureau.
blijkbaar is mijn bankkaart gekopieerdAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ze zouden de rekening voor criminele handelingen zoals witwassen kunnen gebruiken.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:14 schreef KoningWouter het volgende:
We maken ons ongerust Pinnenmutske.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nooit meegeven. Hoeft ook niet, hebben ze echt niet nodig.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:36 schreef KoningWouter het volgende:
je de politie geef ik dus echt niet zomaar mijn bank spul mee hier in Nederland hoorAutocorrect
(zelfst. naamw.)
omdat ik nu met de fraudedienst aan de lijn hangquote:Op zondag 9 maart 2025 18:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Maar jij hebt de politie je gsm meegegeven en je betaalkaarten? Waarom ben je zelf niet mee met de politie?Werewolf![]()
Geldezelquote:Op zondag 9 maart 2025 18:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze zouden de rekening voor criminele handelingen zoals witwassen kunnen gebruiken.![]()
![]()
ja maar ik heb geen idee wat ik er aan moet doenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:36 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ze zouden de rekening voor criminele handelingen zoals witwassen kunnen gebruiken.
ik moet een selfie met mijn paspoort maken, maar mijn paspoort is weg.
dat moet ik opsturen naar bunq
ik heb de kracht niet voor dat soort dingen![]()
![]()
In iedergeval melding maken bij de politie. En als de donder toch die zaken met de bank regelen. Als je paspoort weg is, daar aangifte van doen en een nieuw aanvragen. Laat iemand je er in bijstaan als het je anders te lastig is.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ja maar ik heb geen idee wat ik er aan moet doen
Wat een gedoe. Maar dat moet de crimineel toch ook doen, om een rekening te openen?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ik heb de kracht niet voor dat soort dingenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Toch maar doen. Vraag je ouders om je te helpen.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:37 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar dat gedoe boeit niet want ze verdienen daar lekker aan.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat een gedoe. Maar dat moet de crimineel toch ook doen, om een rekening te openen?![]()
Ja, maar hun levert dat gedoe geld op.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat een gedoe. Maar dat moet de crimineel toch ook doen, om een rekening te openen?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: