quote:Op maandag 10 maart 2025 20:22 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is een kans dat ik naar een optreden van een koor ga
Helemaal naar Maastrichtquote:
Wel een mooie locatiequote:Op maandag 10 maart 2025 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Helemaal naar MaastrichtDat wordt nog wat
Optreden op het Vrijthof
Ik ben er een tijdje elke week geweestquote:Op maandag 10 maart 2025 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Helemaal naar MaastrichtDat wordt nog wat
Optreden op het Vrijthof
Die met die staartjes?quote:
quote:
Als achtergrond bij k3 ?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is een kans dat ik op moet treden met mijn koor
Die is vrij op tijd klaar hier hoor ikquote:Op maandag 10 maart 2025 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Het is maar voor een uurtje, dus we hebben nog genoeg tijd om even op de vrijmarkt te kijken
Zekerquote:
Ah leuk!quote:Op maandag 10 maart 2025 20:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben er een tijdje elke week geweestWas aan het helpen opzetten van die vereniging daar
Oh jee, dan moet ik nog even een regenboogjurkje scorenquote:
Tsss, kan hij zich niet veroorlovenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zeker![]()
Misschien kunnen we André Rieu nog inhuren voor de begeleiding
Voor mij ook wel jaquote:Op maandag 10 maart 2025 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah leuk!
Mooie stad vind ik het. Al is het al even geleden dat ik er ben geweest.
Het is zeker een mooie stad, de hele omgeving vind ik leuk daar.quote:Op maandag 10 maart 2025 20:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah leuk!
Mooie stad vind ik het. Al is het al even geleden dat ik er ben geweest.
Haarkleur zal hebben geholpen bij de keuzesquote:Op maandag 10 maart 2025 20:40 schreef Aoibhin het volgende:
Vroeger kende ik bijna alle K3 liedjes uit mijn hoofd die er waren. Samen met vriendinnen deden we ook al die dansjes na![]()
![]()
En dan afspreken wie Karen was, wie Kristel en wie Kathleen
Ach is toch leuk, een carričre opstapje voor hemquote:
Ja de omgeving is ook echt prachtig!quote:Op maandag 10 maart 2025 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is zeker een mooie stad, de hele omgeving vind ik leuk daar.
Hahaha ja zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 20:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Haarkleur zal hebben geholpen bij de keuzes
Nee joh, Valkenburg ligt in Zuid-Hollandquote:Op maandag 10 maart 2025 20:42 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja de omgeving is ook echt prachtig!
Ik was ruim een jaar geleden nog in Valkenburg, dat ligt er vlakbij. Heel mooi plaatsje ook
Nee joh, Gelderland ligt in Canadaquote:
Dan was ik wel heel erg verdwaaldquote:Op maandag 10 maart 2025 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, Valkenburg ligt in Zuid-Holland
Ik heb wel eens in een Canadees gezetenquote:Op maandag 10 maart 2025 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee joh, Gelderland ligt in Canada
T komt wel heel dichtbij zoquote:Op maandag 10 maart 2025 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb wel eens in een Canadees gezeten
Nope. Een jeugdvriend van mij had ze wel, maar dat is lang geleden.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Avond, heeft iemand van jullie weleens legkippen gehad? Vroeger of nog?
Ik alleen op mijn bord.quote:Op maandag 10 maart 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Helaas, wel vrienden gehad met een stel maar ook lang geledenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mijn broer heeft kippenquote:Op maandag 10 maart 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vroeger op de boerderiequote:Op maandag 10 maart 2025 21:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Als ze ziek waren werden ze geslachtquote:Op maandag 10 maart 2025 22:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aha! < Picks your brain
Was dat veel werk? Zijn die schatjes vaak ziek?
quote:Op maandag 10 maart 2025 22:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ze ziek waren werden ze geslacht![]()
En niet om op te eten
Werden ze wel gegeten als ze oud en niet-ziek werden geslacht?quote:Op maandag 10 maart 2025 22:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als ze ziek waren werden ze geslacht![]()
En niet om op te eten
Snap ik, logisch ook, niet leuk, maar geen probleem mee.quote:
Maar er komt een moment dat ze uitgelegd en niet meer zo goddelijk zijn. Wat doe je dan?quote:Op maandag 10 maart 2025 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik, logisch ook, niet leuk, maar geen probleem mee.
Dat wil ik dus voorkomen.. ze moeten een leven krijgen als godinnen in het paradijs
Ze werden geslacht zo en dan.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Werden ze wel gegeten als ze oud en niet-ziek werden geslacht?
Onze kippen en haan leefden ook aan een prachtleven .het is maar net hoe je er naar kijktquote:Op maandag 10 maart 2025 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik, logisch ook, niet leuk, maar geen probleem mee.
Dat wil ik dus voorkomen.. ze moeten een leven krijgen als godinnen in het paradijs
Gewoon lang stoven.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze werden geslacht zo en dan.
Oude kip is minder lekker
Goeie en lichtelijk confronterende filosofische vraag.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar er komt een moment dat ze uitgelegd en niet meer zo goddelijk zijn. Wat doe je dan?
Zeker! Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 10 maart 2025 22:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Onze kippen en haan leefden ook aan een prachtleven .het is maar net hoe je er naar kijkt
quote:Op maandag 10 maart 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker! Zo bedoelde ik het niet
Tja.... In de soepquote:Op maandag 10 maart 2025 22:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar er komt een moment dat ze uitgelegd en niet meer zo goddelijk zijn. Wat doe je dan?
Laat het maar aan Domni over om filosofische vragen te stellenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie en lichtelijk confronterende filosofische vraag.
Ik heb zo 123 nog niet een eerlijk antwoord
Een welkome afwisseling naast zijn normale onzinquote:Op maandag 10 maart 2025 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat het maar aan Domni over om filosofische vragen te stellen
Zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een welkome afwisseling naast zijn normale onzin
Maar uh, hoe gaat het daar verder?quote:Op maandag 10 maart 2025 23:39 schreef engine het volgende:
Stroom valt voor de zoveelste keer uit maar het enige dat wel altijd blijft werken is de wifi![]()
Al is die ook niet heel goed maar toch.
Met mij wel goed. Vermaak me welquote:Op maandag 10 maart 2025 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, hoe gaat het daar verder?
Lijkt me echt zwaar inderdaad, met die hitte!quote:Op maandag 10 maart 2025 23:57 schreef engine het volgende:
[..]
Met mij wel goed. Vermaak me welde warmte maakt het wel zwaar overdag.
Het project zelf loopt voor geen meter. Amper gereedschap en onduidelijk wat ze hebben aan nieuwe onderdelen. Ze denken hier veel te positief vaak en hebben geen idee hoeveel er eigenlijk mis is met die machine.
Over de collega's hier ben ik wel heel erg te sprekenze kunnen best veel en werken hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |