Ze werden geslacht zo en dan.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:16 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Werden ze wel gegeten als ze oud en niet-ziek werden geslacht?
Onze kippen en haan leefden ook aan een prachtleven .het is maar net hoe je er naar kijktquote:Op maandag 10 maart 2025 22:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap ik, logisch ook, niet leuk, maar geen probleem mee.
Dat wil ik dus voorkomen.. ze moeten een leven krijgen als godinnen in het paradijs
Gewoon lang stoven.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze werden geslacht zo en dan.
Oude kip is minder lekker
Goeie en lichtelijk confronterende filosofische vraag.quote:Op maandag 10 maart 2025 22:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar er komt een moment dat ze uitgelegd en niet meer zo goddelijk zijn. Wat doe je dan?
Zeker! Zo bedoelde ik het nietquote:Op maandag 10 maart 2025 22:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Onze kippen en haan leefden ook aan een prachtleven .het is maar net hoe je er naar kijkt
quote:Op maandag 10 maart 2025 22:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Zeker! Zo bedoelde ik het niet
Tja.... In de soepquote:Op maandag 10 maart 2025 22:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Maar er komt een moment dat ze uitgelegd en niet meer zo goddelijk zijn. Wat doe je dan?
Laat het maar aan Domni over om filosofische vragen te stellenquote:Op maandag 10 maart 2025 22:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goeie en lichtelijk confronterende filosofische vraag.
Ik heb zo 123 nog niet een eerlijk antwoord
Een welkome afwisseling naast zijn normale onzinquote:Op maandag 10 maart 2025 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Laat het maar aan Domni over om filosofische vragen te stellen
Zekerquote:Op maandag 10 maart 2025 22:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Een welkome afwisseling naast zijn normale onzin
Maar uh, hoe gaat het daar verder?quote:Op maandag 10 maart 2025 23:39 schreef engine het volgende:
Stroom valt voor de zoveelste keer uit maar het enige dat wel altijd blijft werken is de wifi![]()
Al is die ook niet heel goed maar toch.
Met mij wel goed. Vermaak me welquote:Op maandag 10 maart 2025 23:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Maar uh, hoe gaat het daar verder?
Lijkt me echt zwaar inderdaad, met die hitte!quote:Op maandag 10 maart 2025 23:57 schreef engine het volgende:
[..]
Met mij wel goed. Vermaak me welde warmte maakt het wel zwaar overdag.
Het project zelf loopt voor geen meter. Amper gereedschap en onduidelijk wat ze hebben aan nieuwe onderdelen. Ze denken hier veel te positief vaak en hebben geen idee hoeveel er eigenlijk mis is met die machine.
Over de collega's hier ben ik wel heel erg te sprekenze kunnen best veel en werken hard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |