Dat zou heel goed mogelijk zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 05:55 schreef pullup het volgende:
Allemaal vanwege al het losliggende vuilnis elke ochtend denk ik
Hey Drakinquote:
hulloquote:
Maandagmorgenquote:
Dag na het weekend. Eerste werkdag weer.quote:
Ja welquote:Op maandag 10 maart 2025 09:42 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Dag na het weekend. Eerste werkdag weer.
Sleur...
Hulloquote:
Zoiets idd.quote:
Goed weekend gehad?quote:
Ja, alleen hoor ik net dat iemand uit mijn stadje overleden is in jouw stadjequote:
Ojee. Dat is minderquote:Op maandag 10 maart 2025 10:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Ja, alleen hoor ik net dat iemand uit mijn stadje overleden is in jouw stadje
Laatst?quote:Op maandag 10 maart 2025 10:13 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ojee. Dat is minder![]()
Toch niet door dat ongeluk laatst...
Vrijdag volgens mij.quote:
Het is nog amper bekend gemaaktquote:
Ik weet het ook niet.quote:
Dat was hem iddquote:Op maandag 10 maart 2025 10:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet.
Ik liep er toevallig langs vrijdag. Veel hulpdiensten. Was iemand te water geraakt.
En niet bekend hoe dat was afgelopen.
O, sorryquote:
Thanks, zo goed kende ik hem niet, maar wel jammer. Gaf schilderlessen en heeft alle veranderingen in de stad 40 jaar getekend.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:57 schreef RedShoe het volgende:
[..]
O, sorry![]()
Was een hoop drukte. De traumahelikopter kwam nog aanvliegen.
Gecondoleerd....
Naar om zo aan je einde te komen. Ik begreep dat hij de gracht is in gefietst.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Thanks, zo goed kende ik hem niet, maar wel jammer. Gaf schilderlessen en heeft alle veranderingen in de stad 40 jaar getekend.
Hij werd onwel, het had dus ook zonder gracht kunnen gebeurenquote:Op maandag 10 maart 2025 11:39 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Naar om zo aan je einde te komen. Ik begreep dat hij de gracht is in gefietst.
Iemand van een van de boten daar heeft hem eruit gehaald.
Wat een naar verhaalquote:Op maandag 10 maart 2025 11:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij werd onwel, het had dus ook zonder gracht kunnen gebeuren
Nog maar net pensioen en blij dat hij nu een stabiel inkomen had.
Sterktequote:Op maandag 10 maart 2025 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen. Tandarts geweest en vanmiddag terug om een gaatje te vullen. Je verwacht t niet met dat snoepen.
Heel naar.quote:Op maandag 10 maart 2025 11:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Hij werd onwel, het had dus ook zonder gracht kunnen gebeuren
Nog maar net pensioen en blij dat hij nu een stabiel inkomen had.
Nee helaasquote:Op maandag 10 maart 2025 13:34 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Heel naar.
Sowieso, hoe snel zoiets kan gaan ook. Ik kreeg echt de rillingen toen ik er langs liep, want het zag er slecht uit.
En dan heeft hij het ook niet gered helaas
Wat voor verhaal?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:18 schreef RedShoe het volgende:
Ik probeer een verhaal op papier te krijgen.
Maar geen concentratie
Er was eens een badeendje...quote:
Binnenkort naar hulpverlening.quote:
Het beste (alhoewel Adele was ook goed), leuk om te zien en te horen. Maar kan niet tippen aan vorig jaar maar dat heeft ook met smaak te maken. En laten we wel wezen, The BeeGees klapten er wel uit zeg, wat een stemmen.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Chanel wat vind je van de winnaar van de Tribute
Ik vind ze leuk, maar echt geweldig ook weer niet
Ja adele was zeker goed.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Het beste (alhoewel Adele was ook goed), leuk om te zien en te horen. Maar kan niet tippen aan vorig jaar maar dat heeft ook met smaak te maken. En laten we wel wezen, The BeeGees klapten er wel uit zeg, wat een stemmen.
Ah! Wel belangrijk om daar even goed voor te zitten ja. Is voor de hulpverlening ook fijn om al een beeld daarvan te hebbenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:08 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Binnenkort naar hulpverlening.
Beetje een beknopt levensverhaal, dan hoeft dat daar niet meer zeg maar.
Wie? Beide niet, je bedoelt live als in er bij zijn?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja adele was zeker goed.
Ja die klapte er zeker uit en ze doen het nog steeds goed.
Alleen is ziggo nog steeds niet uitverkocht
Heb jij ze al live gehoord?
Al die Bastogne-koekenquote:Op maandag 10 maart 2025 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen. Tandarts geweest en vanmiddag terug om een gaatje te vullen. Je verwacht t niet met dat snoepen.
Ja naar een optreden van The Beegees foreverquote:Op maandag 10 maart 2025 17:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Wie? Beide niet, je bedoelt live als in er bij zijn?
Nee niet geweest.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja naar een optreden van The Beegees forever
Ik een keer traden ze bijna op in de achtertuin. Had een vrijkaartje. Live zijn ze ook goed. En het zijn echt leuke kerels. Ze doen het ook heel leukquote:
Lijkt me wel mooi het een keer mee te maken, echt ik heb toen met verbazing zitten kijken hoe goed het was.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik een keer traden ze bijna op in de achtertuin. Had een vrijkaartje. Live zijn ze ook goed. En het zijn echt leuke kerels. Ze doen het ook heel leuk
Nee hoor, lekker in ons eigen stadsiequote:Op maandag 10 maart 2025 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie zijn met koningsdag allemaal hier het op het Vrijthof he
Ja ze waren steengoed. Wat een stem heeft die mike zeg. Wilde nog een keer naar het theater. Maar die kaartjes zijn veel te dusquote:Op maandag 10 maart 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lijkt me wel mooi het een keer mee te maken, echt ik heb toen met verbazing zitten kijken hoe goed het was.
En idd leuke mannen.
Ruimte zat daar denk ik, Driekwart van Nederland zal wel weer hier zittenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat jij inderdaad heel goed gaat op de: 'Alle kleuren - K3 Tributeband'quote:
Ik kom wel bij jou biertjes drinken insteadquote:Op maandag 10 maart 2025 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij inderdaad heel goed gaat op de: 'Alle kleuren - K3 Tributeband'
Bij het station linksafquote:Op maandag 10 maart 2025 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom wel bij jou biertjes drinken instead
En voor de Maas stoppenquote:
Aha je woont op de Bemelerberg, dan kom je maar naar beneden hoorquote:
Nee, ik woon op het Annapurna-plateauquote:Op maandag 10 maart 2025 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha je woont op de Bemelerberg, dan kom je maar naar beneden hoor
Hmmquote:
Er is een kans dat ik op moet treden met mijn koorquote:Op maandag 10 maart 2025 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
Er is een kans dat ik naar een optreden van een koor gaquote:Op maandag 10 maart 2025 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |