Nee niet geweest.quote:Op maandag 10 maart 2025 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja naar een optreden van The Beegees forever
Ik een keer traden ze bijna op in de achtertuin. Had een vrijkaartje. Live zijn ze ook goed. En het zijn echt leuke kerels. Ze doen het ook heel leukquote:
Lijkt me wel mooi het een keer mee te maken, echt ik heb toen met verbazing zitten kijken hoe goed het was.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik een keer traden ze bijna op in de achtertuin. Had een vrijkaartje. Live zijn ze ook goed. En het zijn echt leuke kerels. Ze doen het ook heel leuk
Nee hoor, lekker in ons eigen stadsiequote:Op maandag 10 maart 2025 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
Jullie zijn met koningsdag allemaal hier het op het Vrijthof he
Ja ze waren steengoed. Wat een stem heeft die mike zeg. Wilde nog een keer naar het theater. Maar die kaartjes zijn veel te dusquote:Op maandag 10 maart 2025 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Lijkt me wel mooi het een keer mee te maken, echt ik heb toen met verbazing zitten kijken hoe goed het was.
En idd leuke mannen.
Ruimte zat daar denk ik, Driekwart van Nederland zal wel weer hier zittenquote:Op maandag 10 maart 2025 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
Ik denk dat jij inderdaad heel goed gaat op de: 'Alle kleuren - K3 Tributeband'quote:
Ik kom wel bij jou biertjes drinken insteadquote:Op maandag 10 maart 2025 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik denk dat jij inderdaad heel goed gaat op de: 'Alle kleuren - K3 Tributeband'
Bij het station linksafquote:Op maandag 10 maart 2025 19:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom wel bij jou biertjes drinken instead
En voor de Maas stoppenquote:
Dan ben je niet linksaf gegaanquote:
Aha je woont op de Bemelerberg, dan kom je maar naar beneden hoorquote:
Nee, ik woon op het Annapurna-plateauquote:Op maandag 10 maart 2025 20:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha je woont op de Bemelerberg, dan kom je maar naar beneden hoor
Hmmquote:
Er is een kans dat ik op moet treden met mijn koorquote:Op maandag 10 maart 2025 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
Er is een kans dat ik naar een optreden van een koor gaquote:Op maandag 10 maart 2025 19:36 schreef marcb1974 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |