Thanks - anders compleet vergetenquote:Op zondag 9 maart 2025 09:53 schreef Pino112 het volgende:
Denken jullie aan de prono?
@:4-elements @:baggerbaas @:Chiappucci @:GotenSSJ @:Mansjester @:skysherrif @:Steven184
Vlak Fabio niet uit!quote:Op zondag 9 maart 2025 11:18 schreef Pistolero het volgende:
Wat een belachelijk slecht sprintersveld. Merlier kan hier zomaar 2 of 3 gratis zeges komen ophalen.
Verdorie, gemist. Bedankt voor de reminder!quote:Op zondag 9 maart 2025 09:53 schreef Pino112 het volgende:
Denken jullie aan de prono?
@:4-elements @:baggerbaas @:Chiappucci @:GotenSSJ @:Mansjester @:skysherrif @:Steven184
Renaat en Sep is toch wel te prefereren om maar een open deur in te trappenquote:Op zondag 9 maart 2025 14:10 schreef Remco het volgende:
[..]
De NOS ook met Andries en Lars van den Berg als co-commentator.
Andries en Lars vd Berg is ook wel een prima duo. Andries + Boogerd zou helemaal mooi zijn, maar Andries zal wel enkel commentator zijn omdat Joris vd Berg bij het EK atletiek zitquote:Op zondag 9 maart 2025 14:12 schreef DIJK het volgende:
[..]
Renaat en Sep is toch wel te prefereren om maar een open deur in te trappen
De onvermijdelijke Joris zal er bij de grote wedstrijden wel zitten.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Andries en Lars vd Berg is ook wel een prima duo. Andries + Boogerd zou helemaal mooi zijn, maar Andries zal wel enkel commentator zijn omdat Joris vd Berg bij het EK atletiek zit
Wie wat waar hoe?quote:Op zondag 9 maart 2025 14:23 schreef Mansjester het volgende:
"Op bepaalde internetfora"
Wij voelen ons aangesproken
Ik zag het! Hij ging gelijk wat etenquote:
Hij moet dan even aan landgenoot Kuss vragen hoe het gaat als je de leiderstrui hebt met Vingegaard als ploeggenootquote:Op zondag 9 maart 2025 15:00 schreef Koffieplanter het volgende:
Moment van de waarheid eigenlijk al voor Jorgenson straks. Als hij hier meer seconden kan pakken dan Vingegaard, legt hij hem direct aan de ketting met een mogelijke gele trui in de ploegentijdrit.
Ruim achter Fabio natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2025 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
En Quick Step hoeft niets te doen. Merlier zegt zometeen bedankt, nadat hij met tien lengtes heeft gewonnen.
2e is een topresultaat voor de Démare van tegenwoordig.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:17 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wij complimenteren de Arkea's van deze wereld.
Dat wel, maar alsnog een domme tactiek. Je gaat in geen enkele situatie Merlier in een zetel naar de finish brengen, zeker niet in dit veld.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:19 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
2e is een topresultaat voor de Démare van tegenwoordig.
38e. Wel eerste groep dus~!quote:Op zondag 9 maart 2025 15:21 schreef Pistolero het volgende:
Lund Andresen 14e, Fabio nergens te bekennen.
Ach ach ach.
46e is al 'kort' tegenwoordig?quote:Op zondag 9 maart 2025 15:26 schreef DIJK het volgende:
Jorgensen is wel weer lachwekkend. Fluitend in het wiel op de klimmetjes en vervolgens ook kort in de sprint .
Ook wel bijzonder dat Skjelmose zich achteraf haast om te zeggen dat dit zijn eigen keuze was en dat hij meteen naar de ploeg had geroepen dat hij nog niet eens aan overnemen dacht.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:20 schreef Marcoss het volgende:
Trek wel met een shitshow, eerst niet meerijden met de aanval en daarna geen leadout voor Mads
Ik heb Buycycle leeggekocht.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:59 schreef VoMy het volgende:
Zou iedereen die daarvoor in aanmerking komt ondertussen niet al Forge of Empires spelen?
Dat kloptquote:Op maandag 10 maart 2025 16:30 schreef Faraday01 het volgende:
Dit zou toch kinderspel moeten zijn voor Merlier tegen deze gemankeerde tegenstand.
Alles om straks ook de klimmetjes over te kunnen!quote:Op maandag 10 maart 2025 16:32 schreef Steven184 het volgende:
Jakobsen 2,5 meter uit het zadel geweest in de sprint
Hoe lang gaat deze martelgang nog verder voordat hij er mee gaat stoppen. Veel beterschap zien we al lange tijd niet meer sinds hij weg is bij Don Pat cs.quote:
Contract tot en met 2026 daarna fiets aan de wilgen?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat deze martelgang nog verder voordat hij er mee gaat stoppen. Veel beterschap zien we al lange tijd niet meer sinds hij weg is bij Don Pat cs.
De rit start om 14:30 en de uitzending om 14:45. Of is er sprake van veranderende weersomstandigheden?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef Koffieplanter het volgende:
INEOS start morgen als 3e, UAE als 5e. Erg onleuk.
Schofterig hard gelachen bij het terugkijken. Topduo.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:09 schreef wimderon het volgende:
Hartelijk gelachen om Jan en Bobbie die bij de zoveelste herhaling van die massale valpartij dachten dat het een nieuwe val was en dat pas na een minuut of iets door hadden.
Mads nu op 3, niveau gaat al omhoog!quote:Op maandag 10 maart 2025 16:35 schreef The_Undertone het volgende:
Podiumpje met Emilien Jeannière en Hugo Page, World-Tour niveautje
Ik heb niet het idee dat Vingegaard er heel veel moeite mee heeft om als de waakhond van Jorgensen te gaan acteren deze week.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Vingegaard ligt bij dezen officieel aan de ketting.
Ik wel, want het verneukt de race en indirect ook die elders. Eén van deze twee had in Tirreno moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Vingegaard er heel veel moeite mee heeft om als de waakhond van Jorgensen te gaan acteren deze week.
Dan lijkt me dan vooral de schuld van Jorgensen. Die kon het kopmanschap in de Tirreno en Giro krijgen maar wilde dat zelf niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wel, want het verneukt de race en indirect ook die elders. Eén van deze twee had in Tirreno moeten zijn.
Het vlaggetje?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:00 schreef franklop het volgende:
"Kijken nu vooral uit naar resultaat Soudal Quick-Step "
Die gaan met deze ploeg toch niet in de buurt komen?
Erg subtiel jaquote:
Renaat is wel extreem van het vlaggetje ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Erg subtiel ja
Renaat dacht echt dat ze de trui konden behouden
Zijn knechten leveren de mentale slag al voor hemquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Pogi lacht zich helemaal rot om dit gerommel in de marge.
Remco is nog de enige die wielrennen kan redden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Pogi lacht zich helemaal rot om dit gerommel in de marge.
L-o-l.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Remco is nog de enige die wielrennen kan redden.
Benno L?quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:00 schreef Momo het volgende:
Benno? Oh die heeft wel vaker een meltdown
Ze hebben gisteren nog een ploegentijdrit gewonnenquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:53 schreef Pistolero het volgende:
Hahahahaha Visma.
Dit is écht de grootste downfall aller tijden. Hef die ploeg op, uit dat licht.
Maar stellen collectief vooralsnog teleur in het klimwerk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren nog een ploegentijdrit gewonnen.
Maar nog ver weg van de grootste downfall aller tijden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar stellen collectief vooralsnog teleur in het klimwerk.
Ploegentijdrijden is geen sport.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren nog een ploegentijdrit gewonnen.
Ik veracht de huidige generatie wielrenners. Het lijkt wel hun levensdoel om onze mooie sport op brute wijze te vermoorden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hij zegt het echt. Pak hem zijn licentie af, en wel nu.
Wat een gejank over warmte. Ga dan wat meer eten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik veracht de huidige generatie wielrenners. Het lijkt wel hun levensdoel om onze mooie sport op brute wijze te vermoorden.
UCI, grijp in. Schors deze gek levenslang.
Als het hem niet bevalt kan die clown ook gewoon weer lekker vissen gaan onthoofden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een gejank over warmte. Ga dan wat meer eten.
Nog niet op hoogte geweest!quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vingegaard die amper wegrijdt van Martinez, Almeida en Skjelmose die naar elkaar kijken. Dit is weinig bemoedigend voor de Tour.
quote:Oliver Naesen is vlijmscherp na neutralisatie en herstart: "0,0 solidariteit: dit is koersvervalsing"
Ze trilden aan de finish niet meer zoals ze onderweg hadden gedaan, maar de renners in Parijs-Nice hebben een helse dag achter de rug. Dat de koers een tijdlang geneutraliseerd werd, was de juiste beslissing, zo klonk het in koor. Maar Oliver Naesen hekelt wat er meteen daarna gebeurd is.
"Onvermijdelijk", zo bestempelde Oliver Naesen de neutralisatie van 45 minuten op 45 kilometer van de finish. "Maar daarna was het minder proper."
De renner van Decathlon-AG2R, met Matteo Trentin de rennersafgevaardigde in dit peloton, deed uitgebreid zijn verhaal.
"Er werd gestopt en ik ging als vertegenwoordiger naar voren. De jury zei me dat de kopgroep en het peloton zouden stoppen en dat we dan zouden kijken wat we zouden doen."
"Ik ging om een regenjas", vertelt Naesen, die ostentatief de laagjes toont die hij droeg aan de finish. "1, 2, 3, ... Zo kan je niet koersen, hé."
"Ik vroeg bij de teams om hun standpunt en maakte een steekproef. 7 ploegen zeiden dat we zouden stoppen, 2 ploegen wilden zich aansluiten bij de meerderheid."
Waarna Naesen aan zijn inhaalrace begon. Hij reed enkele minuten dicht om weer tot bij de jurywagen te komen, want het versnipperde peloton was intussen al beginnen te rijden, weliswaar nog geneutraliseerd.
"Ik kwam vooraan en toen zei men me dat we over 2 minuten zouden starten. Daar sta je dan, net zoals de helft van het peloton, met al je kleren."
"Movistar draaide meteen de kraan open. Sommige jongens hingen nog tussen de wagens. De solidariteit was 0,0. Dit is koersvervalsing!"
"Zelf heb ik hier niets bij te winnen, maar ik denk aan mannen als Ben O'Connor en Aleksander Vlasov."
"Zij gaan ervan uit dat de koers stilgelegd wordt en het eerste wat ze zien, is dat de groep in 3 stukken ligt. Zo mag dit niet verlopen."
Naesen vertelt het sereen, maar is duidelijk verontwaardigd. "Het was heel koud en alle coureurs geraakten onderkoeld. Het was ook gevaarlijk in de afdaling."
"In de Dauphiné zijn we vorig jaar met 120 man gevallen. Dat had nu weer kunnen gebeuren, maar dat hebben ze gelukkig vermeden."
Maar wat er daarna is gebeurd, zint Naesen dus niet. "We hebben hier een grote groepschat en daar zal hevig over gesproken worden. Zeker weten!"
"Zaterdag wordt er ook nog eens 30 centimeter verwacht. Ik weet niet hoe we daar zullen passeren, maar blijkbaar wordt er niet geluisterd. Dit is wegwielrennen, hé. Geen reuzenslalom."
Bevroren.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:58 schreef The_Undertone het volgende:
Stef Crass heeft opgegeven, is dat alweer zijn jaarlijks sleutelbeentje of kan hij niet tegen de koude?
quote:Steff Cras heeft de finish van de 4e etappe in Parijs-Nice niet gehaald. De ranke klimmer van TotalEnergies kreeg het zwaar te verduren tijdens de etappe naar La Loge des Gardes, geteisterd door het slechte weer. Zijn ploeg meldt dat Cras opgaf door onderkoelingsverschijnselen.
Als je de verschillende reacties mag geloven ging het van 10+ graden naar net boven het vriespunt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:08 schreef Pistolero het volgende:
Wat voor waardeloze regenkleding hebben de ploegen tegenwoordig dat iedereen en zijn moeder blijkbaar zo snel onderkoeld raakt? Zo bijzonder was dit weer helemaal niet, en qua temperatuur viel het ook reuze mee.
Dan is er iemand die de door jou ook gehate Pogacar kan bedreigen, moet die levenslang geschorst worden!quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik veracht de huidige generatie wielrenners. Het lijkt wel hun levensdoel om onze mooie sport op brute wijze te vermoorden.
UCI, grijp in. Schors deze gek levenslang.
Dat is niet nodig hoor, de koers moet altijd doorgaan. De renners mogen dan lekker zelf bepalen hoe veilig ze het willen maken op basis van hun koersgedrag. Misschien hadden ze vandaag ook even moeten bedenken dat het in dit weer beter is om te koersen dan om een half uur stil te gaan staan.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:45 schreef Marcoss het volgende:
Voortaan laten ze Pistolero gewoon alle etappes rijden en bekijken ze naar aanleiding van zijn bevindingen of het veilig is om te koersen!
Alsof Vingegaard Pogacar kan bedreigen. Matxin en Gianetti lachen om deze uitspraak.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:46 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan is er iemand die de door jou ook gehate Pogacar kan bedreigen, moet die levenslang geschorst worden!
Het 2023 van Visma was toen het gebeurde al lachwekkend, maar gezien de huidige downfall wordt het met de dag nog lachwekkender heh?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit was wel tamelijk lachwekkend zeg.
Vingegaard wint nooit meer een koers.
Vingegaard liet in de Tirreno vorig jaar en daarna in de Tour (zonder voorbereiding) nog betere cijfers zien dan in 2023 toch? Jorgenson versloeg even Evenepoel in Parijs-Nice en bijna Roglic in de Dauphine.. Alleen wordt dat seizoen nu voornamelijk herinnerd door alle crashes, blessures en ziektes..quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het 2023 van Visma was toen het gebeurde al lachwekkend, maar gezien de huidige downfall wordt het met de dag nog lachwekkender heh?
Ik moet echt weten aan welk spul ze zaten toen. Het absolute magnum opus van Merijn Z.
Dat de gemiddelde renner tegenwoordig standaard met een vet percentage van 5% rondrijdt zal niet helpen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:08 schreef Pistolero het volgende:
Wat voor waardeloze regenkleding hebben de ploegen tegenwoordig dat iedereen en zijn moeder blijkbaar zo snel onderkoeld raakt? Zo bijzonder was dit weer helemaal niet, en qua temperatuur viel het ook reuze mee.
Mag je geen elektrisch dekentje gebruiken?quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde renner tegenwoordig standaard met een vet percentage van 5% rondrijdt zal niet helpen.
De leeftijdsopbouw van Visma is net als bij Ineos niet al te best. Veel te weinig gasten van 24-28.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het 2023 van Visma was toen het gebeurde al lachwekkend, maar gezien de huidige downfall wordt het met de dag nog lachwekkender heh?
Ik moet echt weten aan welk spul ze zaten toen. Het absolute magnum opus van Merijn Z.
De 1-2-3 in 2022 was ook episch, Jumbo-Gewiss-Visma praktijken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat ze er qua talentontwikkeling op het hoogste niveau helemaal geen ene klote van bakken is ook wel een probleempje. De beloftenploeg draait al vanaf dag één als een tierelier, en de juniorenploeg is ook gigantisch stacked. Maar zodra die talenten dan de stap naar de WT maken kunnen ze er opeens niks meer van. Het enige talent dat in al die jaren écht is doorgebroken is Kooij, en die wordt zo gemismanaged dat hij hoogstwaarschijnlijk gaat vertrekken na dit jaar.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De leeftijdsopbouw van Visma is net als bij Ineos niet al te best. Veel te weinig gasten van 24-28.
Daarom is ook die hele middengroep weg. En ze hebben renners als Affini en Valter ook totaal verpest.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Dat ze er qua talentontwikkeling op het hoogste niveau helemaal geen ene klote van bakken is ook wel een probleempje. De beloftenploeg draait al vanaf dag één als een tierelier, en de juniorenploeg is ook gigantisch stacked. Maar zodra die talenten dan de stap naar de WT maken kunnen ze er opeens niks meer van. Het enige talent dat in al die jaren écht is doorgebroken is Kooij, en die wordt zo gemismanaged dat hij hoogstwaarschijnlijk gaat vertrekken na dit jaar.
Keihard gelachen ook om dat hele PR-gelul over de 'White Jersey Group'. Ze zijn er na al die jaren eindelijk achter dat het misschien wel handig is als talenten wat kleinere koersen kunnen rijden voor eigen kans.
Het is toch ook gecommuniceerd dat ze (zowel de klassieke kern als de klassementsrenners) bewust minder goed zijn op dit moment. Nou ja, niet dat ze bewust slechter rijden. Maar dat ze in voorgaande jaren altijd vanaf het begin vlogen als ze van de vulkaan af kwamen en later in het seizoen de pijp wel een beetje leeg was. En dat ze dat nu dus een beetje om willen draaien.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vingegaard liet in de Tirreno vorig jaar en daarna in de Tour (zonder voorbereiding) nog betere cijfers zien dan in 2023 toch? Jorgenson versloeg even Evenepoel in Parijs-Nice en bijna Roglic in de Dauphine.. Alleen wordt dat seizoen nu voornamelijk herinnerd door alle crashes, blessures en ziektes..
Maar voorlopig lijkt 2025 nergens op inderdaad. Ook al zullen veel ploegen dolblij zijn met plek 1 en 2 in Parijs-Nice
Om de één of andere reden willen ze Zingle gaan omvormen tot renner voor de Waalse klassiekers. Tsja.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:57 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ook ergerlijk dat ze zo'n iemand als Zingle niet gewoon wat wedstrijden in Frankrijk laten rijden zoals de GP can Marseille.
Watquote:Op woensdag 12 maart 2025 22:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Om de één of andere reden willen ze Zingle gaan omvormen tot renner voor de Waalse klassiekers. Tsja.
Oh, die communicatie had ik gemist. Maar dat zal toch niet bij alle matige prestaties de verklaring zijn?quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:01 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is toch ook gecommuniceerd dat ze (zowel de klassieke kern als de klassementsrenners) bewust minder goed zijn op dit moment. Nou ja, niet dat ze bewust slechter rijden. Maar dat ze in voorgaande jaren altijd vanaf het begin vlogen als ze van de vulkaan af kwamen en later in het seizoen de pijp wel een beetje leeg was. En dat ze dat nu dus een beetje om willen draaien.
Gaat wel voor de Waalse klassiekers ja (en rijdt ook MSR)quote:
Ik vind hem iets meer geschikt voor koersen als de Brabantse Pijl en Dwars Door Vlaanderen, maar zo heel gek is dat toch niet. Zeker de Amstel moet hij best aankunnen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 22:04 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Om de één of andere reden willen ze Zingle gaan omvormen tot renner voor de Waalse klassiekers. Tsja.
Momenteel een afgelasting propagerende, beeld ik me zo in.quote:
feopkjfiorjijgovbwfjweiqwofnm. Zelfs Van der Poel zou zich hiervoor schamen.quote:Jakobsen Fabio (Team Picnic PostNL) abandoned the race due to fatigue.
Ja, lijkt erop dat hij er volop mag experimenteren met werken in de media. Hij was al analist en co-commentator en wordt nu ook ingezet als reporter.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:39 schreef vaarsuvius het volgende:
Is Dumoulin nu vaste kracht bij de NOS?
Flandrien Oli zit minstens op 15%quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde renner tegenwoordig standaard met een vet percentage van 5% rondrijdt zal niet helpen.
Moet je nagaan hoe laag je rest dan zit!quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:53 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Flandrien Oli zit minstens op 15%
Uiteraard nul kritische vragen?quote:Op donderdag 13 maart 2025 18:00 schreef Pistolero het volgende:
Constant janken over veiligheid, maar wel een renner die duizelig is en zijn rem niet kan vasthouden door laten rijden.
Echt hoor, dan mag je jezelf wel opheffen. Parodie op een ploeg.
En straks weer stoere taal en klagen over een organisatie als er ergens regent...quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:20 schreef Koffieplanter het volgende:
Ze gaan nu nog eens kijken of Vingegaard een hersenschudding heeft, lol.
Ja, al zouden ze ook gewoon heel vroeg kunnen pieken natuurlijk. Zo'n data meneer zal vast wel kunnen berekenen dat dat meer punten oplevert dan goed zijn wanneer iedereen goed is.quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:42 schreef Bill_Hillie het volgende:
Ik snap over het algemeen wel dat de prestaties van bijvoorbeeld de UAE-renners met argusogen worden bekeken, maar Astana is helemaal dubieus...nu weer Champoussin en Tejada op plek 2 en 4
De pieken zijn wel erg hoog, maar het seizoen is nog vrij pril zullen we maar zeggen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 19:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, al zouden ze ook gewoon heel vroeg kunnen pieken natuurlijk. Zo'n data meneer zal vast wel kunnen berekenen dat dat meer punten oplevert dan goed zijn wanneer iedereen goed is.
Ik vind het wel komisch dat een Vingegaard die keihard op zijn hoofd is gestuiterd en maar 1 hand kon gebruiken alsnog sneller is op die slotklim dan grote namen als Skjelmose, Gall en O´Connor. En dan ook weer die grappenmakers van Vino op 2 en 4.quote:Op donderdag 13 maart 2025 21:00 schreef Marcoss het volgende:
Dit was een vrij wonderlijke rit met Vingegaard die alle kanten op ging (behalve de goede) en allemaal random namen die opeens goed waren op de slotklim..
Die gaat Catalonië ook niet halen op deze manier, dus met een beetje geluk zien we hem pas terug in de Dauphine.quote:
Daar zitten nogal wat koersen tussenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die gaat Catalonië ook niet halen op deze manier, dus met een beetje geluk zien we hem pas terug in de Dauphine.
VismaGoden
Je hebt je nieuwe doodvermoeiende stokpaardje gevonden hoor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 09:26 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Die gaat Catalonië ook niet halen op deze manier, dus met een beetje geluk zien we hem pas terug in de Dauphine.
VismaGoden
Mag ik geen hekel hebben aan renners en ploegen die onze mooie sport op brute wijze aan het vernietigen zijn?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt je nieuwe doodvermoeiende stokpaardje gevonden hoor.
Sneeuw?quote:
Jij verdedigde plugge eerst nog tegenover RR toch? Dat vond ik wel verfrissend.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:23 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mag ik geen hekel hebben aan renners en ploegen die onze mooie sport op brute wijze aan het vernietigen zijn?
Er zijn genoeg legitieme redenen om Plugge te haten, maar het feit dat hij de wielersport wil hervormen is er daar niet eentje van.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 12:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Jij verdedigde plugge eerst nog tegenover RR toch? Dat vond ik wel verfrissend.
Dat ging over het laten doorrijden van Vingegaard, maar dat geheel ter zijde.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:27 schreef VoMy het volgende:
Geen slechte actie voor een ploeg die zichzelf zou moeten opheffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |