Alles om straks ook de klimmetjes over te kunnen!quote:Op maandag 10 maart 2025 16:32 schreef Steven184 het volgende:
Jakobsen 2,5 meter uit het zadel geweest in de sprint
Hoe lang gaat deze martelgang nog verder voordat hij er mee gaat stoppen. Veel beterschap zien we al lange tijd niet meer sinds hij weg is bij Don Pat cs.quote:
Contract tot en met 2026 daarna fiets aan de wilgen?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Hoe lang gaat deze martelgang nog verder voordat hij er mee gaat stoppen. Veel beterschap zien we al lange tijd niet meer sinds hij weg is bij Don Pat cs.
De rit start om 14:30 en de uitzending om 14:45. Of is er sprake van veranderende weersomstandigheden?quote:Op maandag 10 maart 2025 16:45 schreef Koffieplanter het volgende:
INEOS start morgen als 3e, UAE als 5e. Erg onleuk.
Schofterig hard gelachen bij het terugkijken. Topduo.quote:Op maandag 10 maart 2025 16:09 schreef wimderon het volgende:
Hartelijk gelachen om Jan en Bobbie die bij de zoveelste herhaling van die massale valpartij dachten dat het een nieuwe val was en dat pas na een minuut of iets door hadden.
Mads nu op 3, niveau gaat al omhoog!quote:Op maandag 10 maart 2025 16:35 schreef The_Undertone het volgende:
Podiumpje met Emilien Jeannière en Hugo Page, World-Tour niveautje
Ik heb niet het idee dat Vingegaard er heel veel moeite mee heeft om als de waakhond van Jorgensen te gaan acteren deze week.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:36 schreef Koffieplanter het volgende:
Vingegaard ligt bij dezen officieel aan de ketting.
Ik wel, want het verneukt de race en indirect ook die elders. Eén van deze twee had in Tirreno moeten zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:38 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Vingegaard er heel veel moeite mee heeft om als de waakhond van Jorgensen te gaan acteren deze week.
Dan lijkt me dan vooral de schuld van Jorgensen. Die kon het kopmanschap in de Tirreno en Giro krijgen maar wilde dat zelf niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 15:39 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik wel, want het verneukt de race en indirect ook die elders. Eén van deze twee had in Tirreno moeten zijn.
Het vlaggetje?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:00 schreef franklop het volgende:
"Kijken nu vooral uit naar resultaat Soudal Quick-Step "
Die gaan met deze ploeg toch niet in de buurt komen?
Erg subtiel jaquote:
Renaat is wel extreem van het vlaggetje ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:10 schreef franklop het volgende:
[..]
Erg subtiel ja
Renaat dacht echt dat ze de trui konden behouden
Zijn knechten leveren de mentale slag al voor hemquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Pogi lacht zich helemaal rot om dit gerommel in de marge.
Remco is nog de enige die wielrennen kan redden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:50 schreef Mani89 het volgende:
Pogi lacht zich helemaal rot om dit gerommel in de marge.
L-o-l.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:51 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Remco is nog de enige die wielrennen kan redden.
Benno L?quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:00 schreef Momo het volgende:
Benno? Oh die heeft wel vaker een meltdown
Ze hebben gisteren nog een ploegentijdrit gewonnenquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:53 schreef Pistolero het volgende:
Hahahahaha Visma.
Dit is écht de grootste downfall aller tijden. Hef die ploeg op, uit dat licht.
Maar stellen collectief vooralsnog teleur in het klimwerk.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren nog een ploegentijdrit gewonnen.
Maar nog ver weg van de grootste downfall aller tijden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Maar stellen collectief vooralsnog teleur in het klimwerk.
Ploegentijdrijden is geen sport.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:15 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren nog een ploegentijdrit gewonnen.
Ik veracht de huidige generatie wielrenners. Het lijkt wel hun levensdoel om onze mooie sport op brute wijze te vermoorden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:34 schreef Koffieplanter het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hij zegt het echt. Pak hem zijn licentie af, en wel nu.
Wat een gejank over warmte. Ga dan wat meer eten.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:37 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik veracht de huidige generatie wielrenners. Het lijkt wel hun levensdoel om onze mooie sport op brute wijze te vermoorden.
UCI, grijp in. Schors deze gek levenslang.
Als het hem niet bevalt kan die clown ook gewoon weer lekker vissen gaan onthoofden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:39 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wat een gejank over warmte. Ga dan wat meer eten.
Nog niet op hoogte geweest!quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vingegaard die amper wegrijdt van Martinez, Almeida en Skjelmose die naar elkaar kijken. Dit is weinig bemoedigend voor de Tour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |