Die week heb ik dat hier ook gezegdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:47 schreef Document1 het volgende:
Prima show alleen heeft die Nora ruzie gehad met iemand of zo? Tijdens de afleveringen al erg chagrijnig en nu niet eens een woord gezegd?
Volgens mij zie je spokenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Die week heb ik dat hier ook gezegd
Met de opdracht waar ze niet aan mee wou doen is er zeker wat gebeurt.
Bij de after show gebeuren hebben ze het er ook niet over mogen hebben. En hebben ze het volledig genegeerd.
In een Cambodjaans hotel.quote:
Dat is altijd wel matig ja. Al viel het mij qua aantal keer dat ze het zeiden nog mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:09 schreef -XOR- het volgende:
Knap gedaan hoor, nergens voor nodig dat de Avro steeds zo hysterisch de nadruk op 'dE lAaGsTe PoT oOiT' moest leggen.
I See Youquote:
Over de opdracht waar ze niet aan mee wilde doen heeft ze uitgebreid gesproken in Niet de Mol. Het waren dansen om de verschillende goden te eren en dat ging voor haar gevoel teveel tegen haar geloof in.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Bij de after show gebeuren hebben ze het er ook niet over mogen hebben. En hebben ze het volledig genegeerd.
Nee joh, de Belg over 2 wekenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:21 schreef roos94 het volgende:
Nu wachten op het jubileumseizoen.
[ afbeelding ]
Met die opdracht dacht dat het misschien iets met haar geloof had te maken. Nu viel het eigenlijk extra op hoe ze genegeerd werd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:09 schreef xzaz het volgende:
[..]
Scheelt maar 10 euro met 2022.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:09 schreef -XOR- het volgende:
Knap gedaan hoor, nergens voor nodig dat de Avro steeds zo hysterisch de nadruk op 'dE lAaGsTe PoT oOiT' moest leggen.
Sam was er toen al uit.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:35 schreef roos94 het volgende:
Een hint;
Bij de koffers had eentje de label L Somsi
Dat is een anagram voor, Mol is S.
Wat is dit nou weer voor debiele kuthint? Sophie en Sam begint ook met een S.
Zo lust ik er nog wel een paar
Slappe hap. Doe dan helemaal niet mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Over de opdracht waar ze niet aan mee wilde doen heeft ze uitgebreid gesproken in Niet de Mol. Het waren dansen om de verschillende goden te eren en dat ging voor haar gevoel teveel tegen haar geloof in.
Thanks!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier de verborgen aanwijzingen:
Bekijk deze YouTube-video
Ach, een andere keer heeft iemand hoogtevrees ofzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:02 schreef superniger het volgende:
Slappe hap. Doe dan helemaal niet mee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |