SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Nee ik praat over eh... 2017.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
ja maar als je het over 10 jaar terug hebt dan was het idd makkelijk praten
ik kreeg betaald van YouTube aantal keer.
maar zo is het nu niet meer helaas.
laat oude erop staan voor de leuke, maar ok echt mee verdienen. tis struggle denk ik.
Begon 't kanaal Midden 2017. Kreeg midden 2018 m'n eerste x advertenties. Midden 2020 kreeg ik een sponsordealtje van Casio en een andere YouTuber, eind 2020 m'n kanaal verwijderd. En tot op de dag van vandaag vraag ik mij af WAAROMWant dat kanaal liep ontzettend lekker maar door hoe mijn leven daarna is gelopen en hoe er best wel een behoorlijke knauw kwam aan m'n leven heb ik geen behoefte meer iets online te doen ooit.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
ja dat was mijn vraag? waarom idd?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee ik praat over eh... 2017.
Begon 't kanaal Midden 2017. Kreeg midden 2018 m'n eerste x advertenties. Midden 2020 kreeg ik een sponsordealtje van Casio en een andere YouTuber, eind 2020 m'n kanaal verwijderd. En tot op de dag van vandaag vraag ik mij af WAAROMWant dat kanaal liep ontzettend lekker maar door hoe mijn leven daarna is gelopen en hoe er best wel een behoorlijke knauw kwam aan m'n leven heb ik geen behoefte meer iets online te doen ooit.
maar snap je wel. die deals en betaalt is nu niet meer zo als vroeger makkelijk kan ik je zeggen.
\
teveel gedoe het is voor mij de moeite niet waard.Do what you love, love what you do!![]()
Laat gaan en zeg niet teveel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:05 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee ik praat over eh... 2017.
Lach met een schone bips![]()
niet per se, maar het viel me wel op dat het minstens de tweede keer is vandaagquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
You are keeping score?
Ik zou het niet eens weten![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Nou daar lag het niet aan hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat was mijn vraag? waarom idd?
maar snap je wel. die deals en betaalt is nu niet meer zo als vroeger makkelijk kan ik je zeggen.
\
teveel gedoe het is voor mij de moeite niet waard.
En YouTube betaald volgens mij van wat ik links/rechts kijk op YouTube echt nog wel prima.Well, life can be a riot
misschien komt er nog een 3e keer vandaagquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:11 schreef maily het volgende:
[..]
niet per se, maar het viel me wel op dat het minstens de tweede keer is vandaag
How can I make this topic about me?![]()
don't jinx itquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
misschien komt er nog een 3e keer vandaag![]()
![]()
Ome Bas afmaken? Welnee joh.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet ik hem afmaken voor je? Zeg maar![]()
oehquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet ik hem afmaken voor je? Zeg maar
Hey Mailyquote:
waarom zou ik dat niet doen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:15 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sow heeft hij mazzel dat je hem spaart![]()
![]()
Hey Lieffiequote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:13 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn hartje, mijn liefje.
Hoi Dottie
Hey GG jij ook nog aan de bolkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nou ze betalen mijn iig 0 nu maargoed tje moet in 100k zitten of meer en mss is er dan salaris u9it te halen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:12 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou daar lag het niet aan hoor
En YouTube betaald volgens mij van wat ik links/rechts kijk op YouTube echt nog wel prima.
jammer want vond wel leuk enzo iig voor nu toch teveel gedoe en te weinig betaald.Do what you love, love what you do!![]()
Hey Stoorquote:lang niet gezien.
En. Lukt het een beetje?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
eh ja. Ik probeer maily nog even te bolken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik hoorde 5 minuten geleden iets pingen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
eh ja. Ik probeer maily nog even te bolken.
en nu de rookmelder.
oei oei![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
U riep meesteres? Wie moet ik killen?![]()
![]()
ow....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
ik hoorde 5 minuten geleden iets pingen.
en nu de rookmelder.
oei oeiHow can I make this topic about me?![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Blijkbaar is het vandaag 2x gelukt.
O, nu snap ik hem. Ja inderdaad, de ping deed inderdaad ping en nu zit ik lekker aan de kipfilet.quote:
smakelijkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, nu snap ik hem. Ja inderdaad, de ping deed inderdaad ping en nu zit ik lekker aan de kipfilet.![]()
![]()
doe ik morgen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
Zal de was maar een keer in de droger gaan gooien#houseman
als de zon weer schijnt.![]()
![]()
Ik hang wasgoed altijd aan droogrekken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
doe ik morgen.
als de zon weer schijnt.How can I make this topic about me?![]()
Ben er niet zoveel meer hier inderdaad, maar af en toe kom ik even buurtenquote:
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ik mijn handdoeken nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik hang wasgoed altijd aan droogrekken.![]()
100k?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
nou ze betalen mijn iig 0 nu maargoed tje moet in 100k zitten of meer en mss is er dan salaris u9it te halen.
jammer want vond wel leuk enzo iig voor nu toch teveel gedoe en te weinig betaald.
Dat halen echt alleen de hele grote jongens op YouTube volgens mij. Een Enzo Knol verdient wel 30-40k per maand. Maar dan heb je 't over iemand met 3 miljoen abonnees.Well, life can be a riot
Altijd gezelligquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ben er niet zoveel meer hier inderdaad, maar af en toe kom ik even buurten
Ja hallo!![]()
Ik heb wat veul bier op en zo.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kan ik doen, schijnen als de zon. Killen als het moet, drogen wanneer de dode bloed.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:20 schreef maily het volgende:
[..]
doe ik morgen.
als de zon weer schijnt.
#verbaasdLach met een schone bips![]()
Proost makkerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja hallo!![]()
Gezelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja hallo!![]()
Ik heb wat veul bier op en zo.![]()
![]()
ha jalloquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja hallo!![]()
Ik heb wat veul bier op en zo.![]()
![]()
Bekker nog een liertje pakken toch als je thuis komtquote:
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kan ik doen, schijnen als de zon. Killen als het moet, drogen wanneer de dode bloed.
#verbaasd
Druk druk drukquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goed dat je het zegt, ff psv checken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bekker nog een liertje pakken toch als je thuis komtLach met een schone bips![]()
he joeft noch tergens neer maartoequote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bekker nog een liertje pakken toch als je thuis komt
hebalve baar noven?![]()
Weker zeten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bekker nog een liertje pakken toch als je thuis komt![]()
![]()
Ik ook niet hoor. Meestalquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ben er niet zoveel meer hier inderdaad, maar af en toe kom ik even buurten
In de
Ochtend en als ik naar Bed ga even hier kijke.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
@hemarookworst , jij hebt denk ik nu de meest recente lijst van wie er naar de miet komen toch
Superstoere 2-1 overwinning.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, ff psv checken.
Is het weer zo verquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja hallo!![]()
Boogstens nog naar de hank toch.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:25 schreef maily het volgende:
[..]
he joeft noch tergens neer maartoe
hebalve baar noven?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ja!quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat denk ik niet maar wel 3 puntenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik zag het net op livescore ja. We hebben het lek boven water
Ik ben er weer jongonsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Soberso nog pp fiesen dadelijk, dat preekt voor szich toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lijkt me vel werstandig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soberso nog pp fiesen dadelijk, dat preekt voor szich toch?![]()
Immer voordat men naar bed gaatquote:
rel op ve wlieg dichten hequote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:28 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Soberso nog pp fiesen dadelijk, dat preekt voor szich toch?![]()
Nul vliegen op mijn pleequote:![]()
Wat bijzonder is, gezien de bergen mest die ik er elke dag deponeer.
Fat de whuck hegeurt bier?Well, life can be a riot
so'n zticker jonguhquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nul vliegen op mijn plee![]()
Wat bijzonder is, gezien de bergen mest die ik er elke dag deponeer.![]()
Die neb ik toch ook bietquote:
@vintedklaasquote:Well, life can be a riot
De Sint brengt enkel bier in deze regionenquote:
Bolk maar weerIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Fipkilet*quote:Well, life can be a riot
Als het smaakt als kip, proeft als kip dan is het waarschijnlijk Valessquote:
Ja heb alleen Mickytjuh toegevoegdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
@:hemarookworst , jij hebt denk ik nu de meest recente lijst van wie er naar de miet komen tochUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Het smaakt en proeft zelfs als kip.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als het smaakt als kip, proeft als kip dan is het waarschijnlijk Valess
ggbolkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het smaakt en proeft zelfs als kip.![]()
't zijn ook wel kutbeesten met hun griep enzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het smaakt en proeft zelfs als kip.Lach met een schone bips![]()
Kut reclamequote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als het smaakt als kip, proeft als kip dan is het waarschijnlijk ValessUw ADH vitamine Worst
De meeste van dat nepvlees is echt ruk maar het verschil tussen goede vegetarische kipnuggets en gewone proef ik nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:35 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als het smaakt als kip, proeft als kip dan is het waarschijnlijk Valess
Structuur is iets anders wel. Maar tegenwoordig is't bijna niet meer te onderscheidenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:36 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het smaakt en proeft zelfs als kip.
Sommige stukken dan.Well, life can be a riot
Waar is het kluiven dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:38 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Structuur is iets anders wel. Maar tegenwoordig is't bijna niet meer te onderscheiden
Sommige stukken dan.Lach met een schone bips![]()
Ik heb een keer een vega hamburger gehad. Nou die is me slecht gevallen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De meeste van dat nepvlees is echt ruk maar het verschil tussen goede vegetarische kipnuggets en gewone proef ik niet
Net als blote voeten is nepvlees voor mijquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vega hamburger gehad. Nou die is me slecht gevallen.![]()
ondersteboven zekerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb een keer een vega hamburger gehad. Nou die is me slecht gevallen.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:40 schreef maily het volgende:
Drie mannen opgepakt voor betrokkenheid bij verwoestende brand Arnhem
Ik dacht dat de brand veroorzaakt werd door iets in die Feestwinkel Solow, een in brand gevlogen accu.How can I make this topic about me?![]()
Ik heb geen idee of ze ook vegetarische/plantaardige/veganistische/whatever drumsticks hebben enz.quote:Well, life can be a riot
Vlees van het bot is het lekkerst.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of ze ook vegetarische/plantaardige/veganistische/whatever drumsticks hebben enz.Lach met een schone bips![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vlees van het bot is het lekkerst.![]()
![]()
Kippenbotjes kluiven.... Oehquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Vlees van het bot is het lekkerst.
Mooi dat ze zo snel al verdachten hebben weten te vindenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:40 schreef maily het volgende:
Drie mannen opgepakt voor betrokkenheid bij verwoestende brand ArnhemBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Verdachten vinden is vrij simpel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:45 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Mooi dat ze zo snel al verdachten hebben weten te vindenLach met een schone bips![]()
Meetupdate van 8-3-2025:
![]()
![]()
--------------------------------------------------------------
Omdat het openen van een apart topic niet past binnen de DTS normen omdat het gezien wordt als kansloze afleiding gewoon regelmatig een update in het DTS topic zodat iedereen het kan zien en zich aan kan melden als dat niet al door iemand anders is gedaan.
Wat? Grrrrrrrrote Tilburg DTS-meet
Wanneer? Zaterdag 31 mei 2025
Waar? Tilburg
Wie?
🟩 @Grrrrrrrr (The godfather of Tilburg)
🟩 @hemarookworst (De bedenker van de nacht als locatie) & en Hamster Baas
🟩 @Harrie (Doet slechts de administratie)
🟩 @kree (Zoekt nog reisgezelschap want durft niet alleen)
🟩 @Shii (Klein beetje misschien toegevoegd op verzoek)
🟩 @sinterklaaskapoentje
🟩 @gebrokenglas
🟩 @ToT
🟩 @mascara-klodder (gaat wel iets eerder naar huis)
🟩 @MizzezAmy (kijk nog ff vanaf hoe laat)
🟩 @Kissingbird (Laat nog wel weten hoe laat ofzo van dit leuke initiatief
🟩 @KillemWieft (Komt uiteraard ook)
🟩 @_UserName_ (Eerst die baby dan kijk je maar hoe laat je komt)
🟩 @Koen66 (Mag zich nog afmelden tegen lokale tarieven)
🟩 @Grotetijd ( 99% zeker en toch vergeten Hij staat er bij.
🟩 @KoningWouter ( Hopelijk kan ik er bij zijn )Wij hopen uiteraard gezellig mee
🟩 @Mickytjuh (kwam vroeger veel bij de Nacht, kijkt wel of ze nog na de rest van de meet met wildvreemde mannen er naar toe durft)
🟪 @:DerRabbit
🟪 @:Dotteke
🟪 @:ieniminimuis
🟪 @:DJMO
🟪 @:pinnenmutske
🟪 @:JustinK
🟪 @:Roos94
🟪 @:Fogel
🟪 @:maily
🟨 @:Rob
🟪 @:Homijn
🟪 @:Mikeytt
🟨 @:Sally Geen Mentions meer en geel blokje voor het overzicht
🟪 @:Dr.Mikey
🟪 @:Koekiemonster
🟪 @:MoeMoe (Ga jij "ook" naar de meet betekent dus niet dat je komt)
🟪 @:Lovely ( Je mag mij ook wel uit de mention lijst halen) Oke dan
🟨 @:SwJ ( Graag mij niet meer mentionen. Paul ook niet SwJ kan de spanning nu al niet aan
🟪 @:Aapje30 ( Ik kom niet) betekent slecht nieuws de dag voor Valentijnsdag
🟨 @:sp3c ( Als een meeting als terreurorganisatie gezien wordt ) We houden hoop Speknek!
🟨 @HappyCharly
⬛ @AardappelSchotel
⬜ @mario390
🟨 @greysbones
-----------------------------------------------------------------------------------------🟩 = Komt zeker
🟨 = Komt bijna zeker
..🟪 = Dubbel NIET
---------------------------------------------------------------------![]()
⬜ = komt niet maar wel naar de Meet
![]()
⬛ = komt wel maar niet naar de Meet
-----------------------------------------------------------------------------------------
Planning: (uiteraard allemaal nog onder voorbehoud maar we moeten ergens beginnen
Dit zal nog verder ingevuld gaan worden maar we sluiten af bij cafe de Nacht
Voor wie niet weet wat de nacht is heeft Kree een mooie samenvatting gemaakt
Voor wie zich zorgen maakt over vervoer terug heeft Gebrokenglas een mooie oplossing beschreven
Verzamelen tussen 15.00 en 16.00 uur bij de Piano op het station van Tilburg (Als ik er nog/weer staat)
Is er geen Piano dan verzamelen we tegenover de vettebekluikjes van die vettent tussen het station en de Bushaltes op de plek waar soms ook gewoon een piano staat dus
Voordeel is dat het binnen is en het nadeel is dat als de piano er wel staat dat we @:kree niet meer mee krijgen naar de vervolg locaties
Daarna kunnen we Via de Appie naar het park
En uiteraard als het kutweer is dan kunnen we gezellig bij de Piano blijven zitten of er een kampvuur van maken en ondertussen lootjes trekken waar we dan heen gaan maar laten we van het positieve uit gaan en het park als volgende locatie vastleggen. Klikkerdeklikkerdeklik voor de exacte locatie (Tnx Grrrrrrrr)
Hongerrrrrrrr(ja dat zijn er ook 8)??
Voor vreten stelt @Grrrrrrrr de https://gourmetmarket.nl/centralstation/ voor daar hebben ze zover bekend geen shoarma maar dan pak je maar een broodje Gyros ofzo
(Al deze informatie is gewoon na te lezen Grrrrrrrr in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17776] Tetten )
Voor de nieuwschierige aagjes is er de mogelijkheid om Binnen te gluren in deze mega vreetschuur
De volgende locatie is de locbrewery
Hier klikken voor de website
Drink with mates!
Of je nu op zoek bent naar een goed glas bier, een gezellige borrel met vrienden en collega’s of een avond wil proeven van ons uitgebreide bier assortiment en hapjes, ons personeel zorgt voor een onvergetelijke ervaring!Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 4 (Suggesties zijn welkom)
Drinken en gezellig ouwehoeren op locatie 5? (Suggesties zijn welkom)
Afpilzen in de Nacht (Dit staat vast *PUNT*)
Afscheid nemen van elkaar tranen in de ogen op Tilburg Centraal en het gevoel hebben dat de wereld vergaat
Staat je naam verkeerd op de lijst dan probeer ik dat wel aan te passen maar omdat terug lezen in DTS totaal niet te doen is kan het zijn dat je me er tussendoor nog een keer extra op moet attenderen.
Staat je naam met een groen blokje maar bestaat de kans dat je heel misschien toch niet komt dan moet je je niet te druk maken want die blokjes zitten niet in beton gegoten dus die kunnen altijd nog worden aangepast tegen het op dat momet daarvoor geldende tarief.
☑️ FAQ Ja leuk die Meeting maar ik heb een vraagHIER heb je de meest gestelde vragen:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Bolke () & Bolke (
) delen handtekeningen uit voor iedereen die voor 16:00 op centraal station Tilburg is
Beetje aan de andere kant van de wereld zitten, wel beetje een kutsmoes lylt......quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ga jij ook niet?Dan ik ook niet
![]()
Solly, but me love you longtimequote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Beetje aan de andere kant van de wereld zitten, wel beetje een kutsmoes lylt......![]()
Daarna kunnen we Via de Appie naar het parkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke () & Bolke (
) delen handtekeningen uit voor iedereen die voor 16:00 op centraal station Tilburg is
Wat bedoelen jullie daarmee?How can I make this topic about me?![]()
*knuffel*quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:50 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Solly, but me love you longtime"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
met zo'n dikke zwarte stift krijg je het FOK!-logo op je voorhoofd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie daarmee?
dan weet iedereen meteen wie bij de meet hoort![]()
![]()
We gaan picknicken in het Spoorpark (locatie te vinden in de Grrrrrrrrote Meetpost), maar dan motten we wel wat te drinken en eten hebben, anders is het een bietje een schrale picknick. Gelukkig ligt de AH XL in Tilburg op de route naar het Spoorpark. Zelf zooi meenemen mag ook uiteraard en kopen bij de Appie is niet verplichtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wat bedoelen jullie daarmee?
ik voorzie nu al statiegeldellendebolkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We gaan picknicken in het Spoorpark (locatie te vinden in de Grrrrrrrrote Meetpost), maar dan motten we wel wat te drinken en eten hebben, anders is het een bietje een schrale picknick. Gelukkig ligt de AH XL in Tilburg op de route naar het Spoorpark. Zelf zooi meenemen mag ook uiteraard en kopen bij de Appie is niet verplicht![]()
![]()
Ik zat te denken aan een bordje te maken met "DTS on Tour!"quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
met zo'n dikke zwarte stift krijg je het FOK!-logo op je voorhoofd.
dan weet iedereen meteen wie bij de meet hoort"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:53 schreef maily het volgende:
[..]
met zo'n dikke zwarte stift krijg je het FOK!-logo op je voorhoofd.
dan weet iedereen meteen wie bij de meet hoort
Ik dacht aan worstenbroodjesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
ik voorzie nu al statiegeldellendebolkLach met een schone bips![]()
Iedereen mag zijn eigen statiegeld meenemen hoor.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
ik voorzie nu al statiegeldellendebolk![]()
Al weet ik wel dat dat voor mij niet de kosten gaan zijn.
heerlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik dacht aan worstenbroodjes![]()
Ah, ik snap het.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
We gaan picknicken in het Spoorpark (locatie te vinden in de Grrrrrrrrote Meetpost), maar dan motten we wel wat te drinken en eten hebben, anders is het een bietje een schrale picknick. Gelukkig ligt de AH XL in Tilburg op de route naar het Spoorpark. Zelf zooi meenemen mag ook uiteraard en kopen bij de Appie is niet verplichtHow can I make this topic about me?![]()
Dus gewoon komen!quote:![]()
Brabantse worstenbroodjes zijn wel serieus de lekkerste van de wereld.quote:Lach met een schone bips![]()
Nou ik ga niet de hele nacht met een blikje in mijn jaszak rondlopen om 50ct statiegeld. Dat calculeer ik even in bij de kosten voor de avond. Sowieso gaat de hele avond natuurlijk wel het een en ander kosten. Maar gezelligquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
ik voorzie nu al statiegeldellendebolk
Het gaat allicht niet heel goedkoop worden als je ook nog mee naar de Nacht wil neequote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik ga niet de hele nacht met een blikje in mijn jaszak rondlopen om 50ct statiegeld. Dat calculeer ik even in bij de kosten voor de avond. Sowieso gaat de hele avond natuurlijk wel het een kosten. Maar gezellig![]()
Maar indrinken en in-eten dus gewoon in het park, mits goed weer maar daar gaan we maar ff van uit."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Brabantse worstenbroodjes zijn wel serieus de lekkerste van de wereld.![]()
Mijn moeder maakte ze altijd zelf en ook een vegetarische variant.![]()
![]()
![]()
Rijke tatta gespotquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou ik ga niet de hele nacht met een blikje in mijn jaszak rondlopen om 50ct statiegeld. Dat calculeer ik even in bij de kosten voor de avond. Sowieso gaat de hele avond natuurlijk wel het een en ander kosten. Maar gezelligLach met een schone bips![]()
Ik denk dat iedereen een hele andere voorstelling van iemand heeft dan zoals die in het echt is
Met paddenstoelen??quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:58 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder maakte ze altijd zelf en ook een vegetarische variant.![]()
omg wat zal het hier rustig zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat iedereen een hele andere voorstelling van iemand heeft dan zoals die in het echt is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het gaat ook niet zozeer om de vulling, het brood eromheen maakt de brabantse worstenbroodjes.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:58 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Mijn moeder maakte ze altijd zelf en ook een vegetarische variant.
ik dacht dat iedereen zijn telefoon in de bak moest doen? @Grrrrrrrrquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat dacht je: we bolken echt wel door hoor, in het park.![]()
En op 1 juni 0:00 uur zal de eerste bolk van de maand geplaatst worden vanuit De Nacht.
Ik ben die dikke kale met een halve liter in zijn hand en een bordje "DTS on Tour", en een dikke zwarte stift om handtekeningen te zetten namens Bolke (quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:58 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik denk dat iedereen een hele andere voorstelling van iemand heeft dan zoals die in het echt is) & Bolke (
) .
de vitamine Lquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het gaat ook niet zozeer om de vulling, het brood eromheen maakt de brabantse worstenbroodjes.![]()
![]()
![]()
Bomberjack aan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben die dikke kale met een halve liter in zijn hand en een bordje "DTS on Tour", en een dikke zwarte stift om handtekeningen te zetten namens Bolke () & Bolke (
) .
Da's pas in de Nacht, daar mag je geen foto's nemen en zo nee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:00 schreef maily het volgende:
[..]
ik dacht dat iedereen zijn telefoon in de bak moest doen? @:Grrrrrrrr"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Oh je hebt geen pratende koe en hyperactief blij vogeltje bij je?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben die dikke kale met een halve liter in zijn hand en een bordje "DTS on Tour", en een dikke zwarte stift om handtekeningen te zetten namens Bolke () & Bolke (
) .
Uw ADH vitamine Worst
Heb jij wel die rookworst in je mond dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh je hebt geen pratende koe en hyperactief blij vogeltje bij je?![]()
Denk dat dat een beetje warm is op 31 mei maar als jij ook komt regel ik wel een bomberjack hoor.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
dat siert jequote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja, kut... Nu wil ik weer vunzige reactie plaatsen maar hou we in![]()
![]()
Gewoon zeggen dat je een televisieprogramma maakt, dat is Raven ook gelukt met Nachtdierenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Da's pas in de Nacht, daar mag je geen foto's nemen en zo nee.
Uw ADH vitamine Worst
Bijna proefwerkenweek dan hè, en ze moeten wel goed studeren dus die zitten gewoon thuis.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh je hebt geen pratende koe en hyperactief blij vogeltje bij je?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Kan wel als ze daar een hema hebben op het stationquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Heb jij wel die rookworst in je mond dan?
Uw ADH vitamine Worst
In Den Bosch hebben ze een Hema op het station wel, Tilburg niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kan wel als ze daar een hema hebben op het station"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Na 31 mei als @hemarookworst zijn hosselskills los heeft gelaten op de lokale chickies zeggen we: "Hema heeft 2 Tilburgses!"quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Afgezien van een meet, als je 1 fokker kan kiezen. Met wie zou je kopje koffie willen drinken?Lach met een schone bips![]()
Vannacht ga ik met @eddykeur naar bed! Welterusten!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Iwaniusquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Afgezien van een meet, als je 1 fokker kan kiezen. Met wie zou je kopje koffie willen drinken?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Ehhhhhquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Afgezien van een meet, als je 1 fokker kan kiezen. Met wie zou je kopje koffie willen drinken?How can I make this topic about me?![]()
@Robquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Afgezien van een meet, als je 1 fokker kan kiezen. Met wie zou je kopje koffie willen drinken?Ik heb er één en ik ben er trots op
Van de fokkers die je nog niet kent?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
Afgezien van een meet, als je 1 fokker kan kiezen. Met wie zou je kopje koffie willen drinken?![]()
Zo'n hosselaar ben ik niet hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Na 31 mei als @:hemarookworst zijn hosselskills los heeft gelaten op de lokale chickies zeggen we: "Hema heeft 2 Tilburgses!"
Uw ADH vitamine Worst
Wie weet ga je helemaal los......quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n hosselaar ben ik niet hoor
Ga jij trouwens dezelfde avond nog terug cq niet naar De Nacht?How can I make this topic about me?![]()
Ik ook niet dus het maar goed dat we nog naar de Nacht gaan dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zo'n hosselaar ben ik niet hoor
Srsly, Iwanius, maar dan wil ik ook wel een sigaar en een glas krijgen. Ander hoeft het nietquote:![]()
Ik geef je er 5 dollah bij. Deal?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Srsly, Iwanius, maar dan wil ik ook wel een sigaar en een glas krijgen. Ander hoeft het niet
wat een heerlijk complimentquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zou Maily kiezen, die lacht ook net zo hard om alles als ik.![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat niet om het geld lylt, gaat niet om het geld.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:12 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik geef je er 5 dollah bij. Deal?![]()
Alles draait om beleving en ervaringen tegenwoordig.![]()
#dannykanikmijnnaamveraderenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gaat niet om het geld lylt, gaat niet om het geld.![]()
Alles draait om beleving en ervaringen tegenwoordig.
Had het er vandaag nog over op de verjaardag waar ik was: waarom geef je elkaar nog cadeaus als je 40+ bent?
Alles wat je echt wil en nodig hebt heb je al op die leeftijd en als je nog geen eigen woning heb gaat dat cadeau van 20 eu je ook niet helpen
quote:
Klopt helemaal. Kom maar gewoon langs, gezellig, en laat de cadeaus maar zitten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Had het er vandaag nog over op de verjaardag waar ik was: waarom geef je elkaar nog cadeaus als je 40+ bent?
Alles wat je echt wil en nodig hebt heb je al op die leeftijd en als je nog geen eigen woning heb gaat dat cadeau van 20 eu je ook niet helpenHow can I make this topic about me?![]()
Goed punt wel,wat wil je hebben? Ik ga lekker nu even in een warm huis nog even een serie of film opzetten. en daarna lekker slapenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Alles wat je echt wil en nodig hebt heb je al op die leeftijd en als je nog geen eigen woning heb gaat dat cadeau van 20 eu je ook niet helpen![]()
Als ik jarig ben zijn kusjes genoegLach met een schone bips![]()
Het kan natuurlijk nog veel erger, 2 jaar geleden werd een tante van me 90.
90!!! Wat ga je in hemelsfuckingnaam geven aan iemand die 90 wordt?![]()
![]()
Ja toch? Kom lachen, eten en drinken, dat is het cadeau.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Klopt helemaal. Kom maar gewoon langs, gezellig, en laat de cadeaus maar zitten."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een kistquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een bosje bloemen ofzo? Iets fleurigs.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
![]()
![]()
Zou raar zijn als ik daar niet heen zou gaan als bedenker van dat programma onderdeelquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wie weet ga je helemaal los......
Ga jij trouwens dezelfde avond nog terug cq niet naar De Nacht?
Uw ADH vitamine Worst
Zo'n paarse met aderen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
#dannykanikmijnnaamveraderenUw ADH vitamine Worst
Dat zei m'n vader ook altijd. Als jij langskomt is al cadeau genoeg.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja toch? Kom lachen, eten en drinken, dat is het cadeau.![]()
![]()
Ook lekker. Fijne avond nog.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:28 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
neeje, ff filmpje meepakken nog ofzo![]()
![]()
Oom van me had toen hij 85 was en het vierde een goed doel uitgezocht, iets van een stichting die meisjes leerde lezen in achtergestelde gebieden in oost-europa. Super goed doel dus wat mij betreft, leer iemand lezen en je opent een wereld voor ze.quote:
Dus ik 50 eu geven (dat is voor mij best wat geld), mijn ouders 100 eu (want echt een goed doel), mijn zus ook 50 eu (want echt goed doel).
Bleek de totale opbrengst nog geen 400 eu te zijn, op een feest waar 40+ mensen waren en wij dus met ons gezin al 200 eu in hebben gelegd.________
Wat-een-fucking-treurnis
Is ook gewoon zo. Kom lachen, kom drinken, kom eten, kom genieten van het leven met elkaar. Beste cadeau ever.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:27 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat zei m'n vader ook altijd. Als jij langskomt is al cadeau genoeg."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat een sneue bedoening dan ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oom van me had toen hij 85 was en het vierde een goed doel uitgezocht, iets van een stichting die meisjes leerde lezen in achtergestelde gebieden in oost-europa. Super goed doel dus wat mij betreft, leer iemand lezen en je opent een wereld voor ze.
Dus ik 50 eu geven (dat is voor mij best wat geld), mijn ouders 100 eu (want echt een goed doel), mijn zus ook 50 eu (want echt goed doel).
Bleek de totale opbrengst nog geen 400 eu te zijn, op een feest waar 40+ mensen waren en wij dus met ons gezin al 200 eu in hebben gelegd.________
Wat-een-fucking-treurnis![]()
![]()
Ik heb het zelf ook met m'n dochter. Ze hoeft mij geen cadeau te geven voor m'n verjaardag. Dat weet ze ook. Als ze er is, is al cadeau genoeg. Als ze het zelf wil doen, prima natuurlijk, maar het hoeft niet van mij. Samen zijn en een drankje en hapje...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is ook gewoon zo. Kom lachen, kom drinken, kom eten, kom genieten van het leven met elkaar. Beste cadeau ever.![]()
![]()
Ja, dat was echt heel sneu. Ik dacht dat wij skeer aan het doen waren met onze 50 eu pp maar toen we de opbrengst hoorden....quote:
M'n vader is niet snel met oordelen en pissig zijn maar die had op de terugweg toch wel wat te vertellen.![]()
En we hebben het hier niet over arme mensen hè, er was niemand op dat feest die niet minstens een grotendeels afbetaald huis had wat al zeker 2X over de kop moet zijn geweest in waarde en niemand die voor minder dan anderhalf modaal verdiende.
En die lui konden het blijkbaar niet missen om meer dan een paar eu te doneren.... Sweet mother of jesus.....![]()
Beste toch!~quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:35 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik heb het zelf ook met m'n dochter. Ze hoeft mij geen cadeau te geven voor m'n verjaardag. Dat weet ze ook. Als ze er is, is al cadeau genoeg. Als ze het zelf wil doen, prima natuurlijk, maar het hoeft niet van mij. Samen zijn en een drankje en hapje...![]()
quote::"Bwahaha! TJILP!"
Het zijn juist vaak die mensen die nooit armoede gekend hebben die juist zo zijnquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, dat was echt heel sneu. Ik dacht dat wij skeer aan het doen waren met onze 50 eu pp maar toen we de opbrengst hoorden....
M'n vader is niet snel met oordelen en pissig zijn maar die had op de terugweg toch wel wat te vertellen.![]()
En we hebben het hier niet over arme mensen hè, er was niemand op dat feest die niet minstens een grotendeels afbetaald huis had wat al zeker 2X over de kop moet zijn geweest in waarde en niemand die voor minder dan anderhalf modaal verdiende.
En die lui konden het blijkbaar niet missen om meer dan een paar eu te doneren.... Sweet mother of jesus.....
Uw ADH vitamine Worst
Waar hebben we het over ?Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn vader is geboren voor de 2e wereldoorlog, op een boerderij. Die hebben alles van een boterham met vet te vreten krijgen en een gouden groeiperiode na de oorlog meegemaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Het zijn juist vaak die mensen die nooit armoede gekend hebben die juist zo zijn
Alle broers en zussen goed terecht gekomen, alle kinderen van ze netjes kunnen studeren en nette banen gekregen (behalve ik dan) en dan kan je met zijn allen nog geen 400 eu uitschijten voor wat gewoon echt een ontzettend goed doel is?
Srsly, geen wonder dat ik niks heb met die kant van de familie
Iemand ooit in Wenen geweest? Ik probeer ons uitje (midweekje) (zonder de kinderen te plannen, die hebben we de week ervoor) en ze wil niet nog een keer naar Berlijn (wat ik overigens helemaal geweldig vond
)
Gaat het over gierige mensen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Mijn vader is geboren voor de 2e wereldoorlog, op een boerderij. Die hebben alles van een boterham met vet te vreten krijgen en een gouden groeiperiode na de oorlog meegemaakt.
Alle broers en zussen goed terecht gekomen, alle kinderen van ze netjes kunnen studeren en nette banen gekregen (behalve ik dan) en dan kan je met zijn allen nog geen 400 eu uitschijten voor wat gewoon echt een ontzettend goed doel is?
Srsly, geen wonder dat ik niks heb met die kant van de familieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ben ik geweest maar dat is begin jaren 10 van deze eeuwquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:48 schreef Stoorzendert het volgende:
Iemand ooit in Wenen geweest? Ik probeer ons uitje (midweekje) (zonder de kinderen te plannen, die hebben we de week ervoor) en ze wil niet nog een keer naar Berlijn (wat ik overigens helemaal geweldig vond
)
Uw ADH vitamine Worst
Ja blijkbaar de ooms, tantes en neven en nichten van mijn vaders kant van de familie.quote:
Denk niet dat er veel nieuwe klassieke gebouwen bij zijn gekomen. Was dat leuk? Veel geschiedenis daar toch?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben ik geweest maar dat is begin jaren 10 van deze eeuw“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Is die Adolf daar niet afgekeurd op de kunstacademie?
Jammer is dat he?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja blijkbaar de ooms, tantes en neven en nichten van mijn vaders kant van de familie.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Geloof het wel, en toen werd ie pissig of zo.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Is die Adolf daar niet afgekeurd op de kunstacademie?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Nou ja, best wel ja.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Waar uit het zich bij jou in de familie in?quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik zit ondertussen undercover Nederland te kijken.
Misselijk makend.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ontzettende algehele sufheid en vrekkigheidquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:55 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Waar uit het zich bij jou in de familie in?![]()
En de familie van mijn moeders kant is echt compleet anders, daar is het altijd lachen, goed eten en drinken.![]()
Dat zeg ik natuurlijk niet zo tegen ons pa, maar die is ook niet achterlijk natuurlijk.
Triestigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ontzettende algehele sufheid en vrekkigheid![]()
En de familie van mijn moeders kant is echt compleet anders, daar is het altijd lachen, goed eten en drinken.![]()
Dat zeg ik natuurlijk niet zo tegen ons pa, maar die is ook niet achterlijk natuurlijk.
Wij zijn ook wel zuinig opgevoed maar niet gierigWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Malafide praktijkenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:59 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zit ondertussen undercover Nederland te kijken.
Misselijk makend.“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik ook, niet gek doen met je geld, en dat is voor iedereen goed advies. Maar geef waar je kan en besteed ook iets aan jezelf zeg ik altijd maarquote:Op zondag 9 maart 2025 00:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Triestig
Wij zijn ook wel zuinig opgevoed maar niet gierig
Die mensen die zeggen dat je niet naar het ziekenhuis moet met kankerquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja klopt, als je van neo klassieke gebouwen houdt en van Mozart zit je daar goedquote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Denk niet dat er veel nieuwe klassieke gebouwen bij zijn gekomen. Was dat leuk? Veel geschiedenis daar toch?Uw ADH vitamine Worst
Eensquote:Op zondag 9 maart 2025 00:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, niet gek doen met je geld, en dat is voor iedereen goed advies. Maar geef waar je kan en besteed ook iets aan jezelf zeg ik altijd maarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
I doquote:Op zondag 9 maart 2025 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja klopt, als je van neo klassieke gebouwen houdt en van Mozart zit je daar goed
Lijkt me geweldigquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En mijn vrouw zei al 'Oeh Sisi'. Dus dat gaat 'm worden denk ikquote:Op zondag 9 maart 2025 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja klopt, als je van neo klassieke gebouwen houdt en van Mozart zit je daar goed
quote:Op zondag 9 maart 2025 00:07 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
En mijn vrouw zei al 'Oeh Sisi'. Dus dat gaat 'm worden denk iksisi
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik wil wel ff zeggen dat we op 31 mei vrij weinig neo-klassieke gebouwen en/of Mozart mee gaan makenquote:Op zondag 9 maart 2025 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wel een zwarte panter die iedereen tot vervelends toe gaat vertellen over de industriële achtergrond van oa het Spoorpark en de Loc Brewery en de Spoorzone in zijn algemeenheid
Die kwakzalver zegt gewoon dat botkanker niet bestaatWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ben nou eenmaal een working class panter die een zwak heeft voor alles wat riekt naar (oude) industrie.
De kwakzalver zegt dat kanker ontstaat door angst van vroeger.
Wat een paljasquote:Op zondag 9 maart 2025 00:13 schreef Moeraskat het volgende:
Die kwakzalver zegt gewoon dat botkanker niet bestaat“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik was vroeger bang van je zusje, kan je haar even langs sturen zodat ik geen kanker krijg? Gr gr!quote:Op zondag 9 maart 2025 00:13 schreef Moeraskat het volgende:
De kwakzalver zegt dat kanker ontstaat door angst van vroeger."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Wat ga je met haar zusje doen dan?quote:Op zondag 9 maart 2025 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was vroeger bang van je zusje, kan je haar even langs sturen zodat ik geen kanker krijg? Gr gr!“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Snap ik welquote:Op zondag 9 maart 2025 00:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was vroeger bang van je zusje, kan je haar even langs sturen zodat ik geen kanker krijg? Gr gr!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Traumaverwerking toch.quote:Op zondag 9 maart 2025 00:15 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat ga je met haar zusje doen dan?"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als je longkanker hebt moet je longontsteking krijgen en dan kan je volledig genezen.
WHAT THE FACKWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je moet gewoon keihard hoesten zodat je de kwade cellen uitblaastquote:Op zondag 9 maart 2025 00:16 schreef Moeraskat het volgende:
Als je longkanker hebt moet je longontsteking krijgen en dan kan je volledig genezen.
WHAT THE FACK“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Goeiequote:Op zondag 9 maart 2025 00:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Je moet gewoon keihard hoesten zodat je de kwade cellen uitblaastWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Dan wil ik het oudere zusjequote:
Dat zou heel raar zijnquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: