ACHquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
De 3-0 hangt in de lucht dus wordt het zo 2-1
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
De 3-0 hangt in de lucht dus wordt het zo 2-1
Dar kan als je zelf 4× dotten van kansen mist vrij voor doel en tegen een counter aanloopt. Het valt weer net niet. De vorm en vertrouwen ontbreekt compleet. Je blijft zo op die manier in sleur hangen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:48 schreef Scorpie het volgende:
Hoe kan je nou een goal tegen krijgen van dit armoedige Heerenveen.
BOSZEDquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom zou je in de slotfase van een wedstrijd nog 1-op-1 twee verdedigers wisselen?
Nee, want PSV was wel 3 klassen beter dan Heerenveen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:53 schreef Zorro het volgende:
Een ajax stijl overwinning.
Hangen en wurgen, kunst en vliegwerk maar wel de drie punten.
Nou nou nou overdrijven is ook een vak. Tis vooral Heerenveen dat "park zeh bus" wilde doen en daar nogal in faalde.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Nee, want PSV was wel 3 klassen beter dan Heerenveen.
Dat Heerenveen er ook niet veel van bakte klopt. Maar daarom had PSV dan ook 5 dotten van kansen die een ploeg in vorm gewoon maakt en dan werd er verder ook niet meer over hangen en wurgen gepraat.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nou nou overdrijven is ook een vak. Tis vooral Heerenveen dat "park zeh bus" wilde doen en daar nogal in faalde.
Maar dat is nou net het punt. Ze worden niet gemaakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:07 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat Heerenveen er ook niet veel van bakte klopt. Maar daarom had PSV dan ook 5 dotten van kansen die een ploeg in vorm gewoon maakt en dan werd er verder ook niet meer over hangen en wurgen gepraat.
Onzin. PSV was veel beter.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou nou nou overdrijven is ook een vak. Tis vooral Heerenveen dat "park zeh bus" wilde doen en daar nogal in faalde.
Dit is een mooiequote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:55 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het is dat Van Persie een halfjaar Heerenveen-coach was, anders had dit team eenvoudig de meest grijze club van de Eredivisie geweest.
@:maxi-mus
Ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:18 schreef tong80 het volgende:
Wie is deze prima analist Pieter nog iets. Die mag vaker aanschuiven. Of is het Tommie van der Leegte ?
Ben je zeker ?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:14 schreef VEM2012 het volgende:
Maar goed, het gaat om de punten en dat doet Ajax dit seizoen wel beter.
EK atletiekquote:Op zondag 9 maart 2025 11:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Willem II - Utrecht kijken of lekker in de zon gaan zitten.
Dit lijkt me geen lastige keuze.
Aandoenlijk.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
Vinden jullie dat samen hossen en 'niet de beste maar wel de gekste' aandoenlijk of wel te waarderen?
Verdedigen ook wel, maar dat is een vies woord in NL.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:14 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Onzin. PSV was veel beter.
Totaal anders dan Ajax die ook tegen degradatiekandidaten niet echt er bovenuit kan steken.
Maar goed, het gaat om de punten en dat doet Ajax dit seizoen wel beter.
laat psv daar zeker na de winterstop niet echt in uitblinken.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verdedigen ook wel, maar dat is een vies woord in NL.
Jaquote:Op zondag 9 maart 2025 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
Vinden jullie dat samen hossen en 'niet de beste maar wel de gekste' aandoenlijk of wel te waarderen?
Jij hebt het idee van ranglijsten en totaal aantal punten goed in de smiezen!quote:Op zondag 9 maart 2025 12:41 schreef GGMM het volgende:
Als Utrecht hier punten verliest zou dat heel gunstig zijn voor Feyenoord, vanwege de strijd om de derde plaats.
Wat roept die anabool ook allemaal? Mag die man stoppen met ademen.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Een megafoonlul is al kut, maar een megafoonlul bij Willem II is toch wel dubbelkut
En voor Ajax! Meer punten te verliezen met oog op CL!quote:Op zondag 9 maart 2025 13:15 schreef KingRoland het volgende:
Als utrecht verliest is dit goed nieuws voor feyenoord
Hij draagt ook geen shirt en heeft een bierpens. Dat de regie daar ook aandacht aan besteedt.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat roept die anabool ook allemaal? Mag die man stoppen met ademen.
Hopelijk verbrand hij enorm in het zonnetje.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij draagt ook geen shirt en heeft een bierpens. Dat de regie daar ook aandacht aan besteedt.
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb genoeg gezien
@:dombohetolifantje1 gefeliciteerd utrecht gaat punten verspelen
Feyenoord ook.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Willem II heeft een groot probleem.
Feyenoord ookquote:Op zondag 9 maart 2025 13:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Net als Feyenoord.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord ook.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ben hier stil van.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:33 schreef fetX het volgende:
Een paar jaar geleden kwam ik van der Hoorn tegen bij een of ander evenement. Ik gaf hem een hand en zei: ‘lekker gespeeld gisteren’ (ze hadden gewonnen).
Zijn reactie: ‘Jij ook.’ Terwijl we elkaar helemaal niet kennen en ik ook niet voetbal.
Einde anekdote.
Ik ga NU kijkenquote:Op zondag 9 maart 2025 13:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb genoeg gezien
@:dombohetolifantje1 gefeliciteerd utrecht gaat punten verspelen
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het lijkt hier wel Groundhog Day met de reacties.
Ze stonden toen met 1-0 achter!quote:Op zondag 9 maart 2025 13:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Utrecht gaat helemaal geen punten verspelen.
wtf
Jawel hoor.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
FC Utrecht gaat helemaal geen punten verspelen.
wtf
2-2!quote:Op zondag 9 maart 2025 13:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ajax gaat ook geen punten verspelen deze middag.
Ik ga dus maar even hardlopen straks.
Ja wat bedoel je precies?quote:
Nooit geweten dat een been kan ademen.quote:
Omdat het de strategie is van Farioli.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is iedere wedstrijd hetzelfde
020 blijft gewoon op eigen helft staan en wacht op de counter
hoe kan een ploeg als ajax gedomineerd worden door dit soort ploegen week in en uit
jaquote:Op zondag 9 maart 2025 14:48 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Omdat het de strategie is van Farioli.
Klopt, maar als je vorig jaar de competitie hebt gevolgd weer je dat Ajax in een situatie is belandt waarbij het halen van CL het allerbelangrijkste is om financieel weer gezond te raken. Hoe Ajax tweede wordt, is in deze fase totaal niet belangrijk, het gaat om die 40 miljoen die verdiend kan worden.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:49 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ja
maar het is niet de strategie waar 020 al 100 jaar voor staat.....
Het zal allemaal welquote:Op zondag 9 maart 2025 14:52 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, maar als je vorig jaar de competitie hebt gevolgd weer je dat Ajax in een situatie is belandt waarbij het halen van CL het allerbelangrijkste is om financieel weer gezond te raken. Hoe Ajax tweede wordt, is in deze fase totaal niet belangrijk, het gaat om die 40 miljoen die verdiend kan worden.
Weinig echte Ajacieden zijn blij met dit voetbal en met deze trainer, maar het resultaat telt nu even. Ik neem aan dat jij, met al je voetbalverstand, dat wel begrijpt
Nee, PSV wordt kampioen.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:57 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel
maar je bent nu ineen situatie gekomen dat je kampioen kan worden
Tot nog toe heeft dit type voetbal Ajax veel punten opgeleverd, ik snap dat men nu niet deze strategie wil veranderen.quote:dan moet je meer doen om te winnen
nu ben je alleen maar aan het verdedigen
de kans is best groot dat het een keer misgaat op deze manier de komende wedstrijden
De enige manier dat psv nog kan kampioen kan worden als 020 met dit voetbal tegen dit soort tegenstanders blijft doorgaan....quote:Op zondag 9 maart 2025 14:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Nee, PSV wordt kampioen.
[..]
Tot nog toe heeft dit type voetbal Ajax veel punten opgeleverd, ik snap dat men nu niet deze strategie wil veranderen.
Iets met een stilstaande klok.quote:Op zondag 9 maart 2025 14:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:WheeledWarrior Het is weer een van de weinige dagen in het jaar dat PEC Zwolle als een coherent team wil ogen.
bij zijn kapper in turkije....quote:
Na, het zien van de var-beelden, kom ik tot een andere conclusie.quote:
Dat is weer een ander verhaal.quote:
Dit is ook gewoon oprecht zo. Nog zonder penalty zou het qua xG 0,2 om 1,0 staanquote:
Ik denk dat hij nu koffie drinkt met zijn begeleiders en straks pas op de computer mag.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kom hier voor de meltdown van @:klaasweetalles
quote:Op zondag 9 maart 2025 15:50 schreef Bugno3 het volgende:
Ik kom hier voor de meltdown van @:klaasweetalles
quote:Op zondag 9 maart 2025 14:30 schreef klaasweetalles het volgende:
kijken hoe de knjb weer 020 gaat helpen deze middag
@:ggmm
deze schijtsrechter zie ik de laatste veel bij wedstrijden van 020 ....
Sowieso heeft iedereen op Fok een kleine piemel.quote:Op zondag 9 maart 2025 15:51 schreef KingRoland het volgende:
terechte pingel
kleine piemel heb je als je het oneens bent
Nou zo gezellig is dat nietquote:Op zondag 9 maart 2025 15:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je gezellig Ajax komt kijken
Almere all over againquote:Op zondag 9 maart 2025 15:57 schreef Adames het volgende:
Hopelijk drukken ze nog wel door voor 2-0
Geen zin in weer billenknijpen
Welke smaak?quote:
Eens moet de druk toch tomeloos worden. Een van de grotere Eredivisie-schandes als dit team niet de play-offs haalt voor Europees voetbal.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maakt Rogier Meijer het seizoen nog af? @:Alaphilippe_
Goeie keuze.quote:
Meijer heeft natuurlijk wel vaker op de schopstoel gezeten de laatste jaren.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat er in het Nijmeegse borrelt, valt verder ook lastig te zeggen.
Toen voor kerst in de regionale media over een 'crisisoverleg' werd gerept, bleek er ook niets van waar te zijn.
Ik denk dat ze hem na zes jaar niet zomaar op straat willen zetten. Hij heeft ze uit de hel van de KKD getrokken, naar de zesde plaats en een bekerfinale geleid.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Meijer heeft natuurlijk wel vaker op de schopstoel gezeten de laatste jaren.
Ik denk dat je dat wel overleefd.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:11 schreef Black-Death het volgende:
Mijn iPad heeft nog 6 procent. Ga ik dat redden?
Zit weinig energie in deze wedstrijd, dus dat denk ik wel.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:11 schreef Black-Death het volgende:
Mijn iPad heeft nog 6 procent. Ga ik dat redden?
@GGMMquote:Op zondag 9 maart 2025 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel overleefd.
overleefdquote:Op zondag 9 maart 2025 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel overleefd.
Ondertussen hebben we na PSV wel de meeste voordoelpunten.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wint andermaal met een degelijke 0-1 met een pingel.
Gras.
Kut Fortunaquote:Op zondag 9 maart 2025 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gras.
het was ook bijna gelijk....quote:Op zondag 9 maart 2025 16:24 schreef T3hTommay het volgende:
Mij was verteld dat Ajax gelijk zou spelen. Waar ging het mis, @:PSVCL?
Bijna is niet helemaalquote:
Anti afbraak voetbal is ook "voetbal"quote:Op zondag 9 maart 2025 16:24 schreef T3hTommay het volgende:
Mij was verteld dat Ajax gelijk zou spelen. Waar ging het mis, @:PSVCL?
Dat had psv ook en dat vond men maar matig.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2025 16:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Beeldvorming levert je geen punten op, makker.
Huilen.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gras.
Waarom ben je dat aan het doen? Jullie hebben net gewonnen.quote:
Mwah ik ken er nog wel een paar, maar heel denderend is het niet nee. Maar ja 10x achter elkaar gewonnen, dat is toch best netjes.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:40 schreef Slobeend het volgende:
Dit wordt de meest minimalistische kampioen ooit.naar het Museumplein.
Het is ook een beetje copen natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Iedereen doet maar net alsof we een gemiddelde hebben van 1 doelpunt per wedstrijd, ondertussen hebben we meer doelpunten gescoord dan Feyenoord, Twente, AZ, Utrecht.
Frank de Boer: "Hold my beer!"quote:Op zondag 9 maart 2025 16:40 schreef Slobeend het volgende:
Dit wordt de meest minimalistische kampioen ooit.naar het Museumplein.
Ajax geeft heel weinig weg vooral in de eredivisie.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik ken er nog wel een paar, maar heel denderend is het niet nee. Maar ja 10x achter elkaar gewonnen, dat is toch best netjes.
Ik bedoel meer de uitslagen qua minimalisme. Zeker netjes hoor.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik ken er nog wel een paar, maar heel denderend is het niet nee. Maar ja 10x achter elkaar gewonnen, dat is toch best netjes.
Bij welke speler in hun selectie denk jij dat ze een geweldige selectie hebben?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eens moet de druk toch tomeloos worden. Een van de grotere Eredivisie-schandes als dit team niet de play-offs haalt voor Europees voetbal.
En wat nou als hij werkelijk geen fuck geeft?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:38 schreef SonicVolcano het volgende:
De tanden van Rijsdijk blijft een leuke rubriek. Je kunt daar met zijn salaris toch wel iets aan laten doen?
Kan het me bijna niet voorstellen, maar goed.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En wat nou als hij werkelijk geen fuck geeft?
Dat lijkt een terugkerend thema inderdaad. Laat die man met rust!quote:Op zondag 9 maart 2025 18:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kan het me bijna niet voorstellen, maar goed.
Ga ik doenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat lijkt een terugkerend thema inderdaad. Laat die man met rust!
PSVCL IS ZIEDENDquote:Op zondag 9 maart 2025 20:00 schreef PSVCL het volgende:
Zie net pas de handbal waar een penal voor is gegeven door Bos, politieagent in amsterdam.![]()
[ afbeelding ]
Wat moet het vermoeiend zijn overal conplotten te zienquote:Op zondag 9 maart 2025 20:00 schreef PSVCL het volgende:
Zie net pas de handbal waar een penal voor is gegeven door Bos, politieagent in amsterdam.![]()
[ afbeelding ]
Heerlijk die frustratiequote:Op zondag 9 maart 2025 20:00 schreef PSVCL het volgende:
[ afbeelding ]
Zodra PSV in een titelrace is verwikkeld met Ajax komt onze aartsrivaal (de knvb)zoals gewoonlijk weer tevoorschijn om Ajax een handje te helpen. Vorig seizoen was PSV te sterk maar toen had je onze andere aartsrivaal (de randstadmedia) die het kampioenschap probeerde te downplayen (zijn ze al getest!!) .quote:Op zondag 9 maart 2025 23:13 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Heerlijk die frustratie
Maar waarom eigenlijk? PSV wordt gewoon kampioen hoor.
Biggest loser: Feyenoord.quote:Op maandag 10 maart 2025 08:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
FC Utrecht VALT de top 3 aan.
laatste tijd gaat het slecht met de gezondheid van vele belangrijke mensen. Een slechte ontwikkeling. Hopelijk gaat het wel goed met de gezondheid van @GGMMquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
laatste tijd gaat het slecht met de gezondheid van vele belangrijke mensen. Een slechte ontwikkeling. Hopelijk gaat het wel goed met de gezondheid van @:ggmm
quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Vitesse bestaat nog, maar leeft @:Sked nog?
1-2quote:
het gaat nog niet best, paul spring er eens in en geef je commentaar over deze eerste helft, gaat het nog wat worden?quote:
Utrecht afwachtend en sloom. Laat Nec denken dat ze goed zijn 😵 gaat het dan mis 🤯quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
het gaat nog niet best, paul spring er eens in en geef je commentaar over deze eerste helft, gaat het nog wat worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |