Jij hebt het idee van ranglijsten en totaal aantal punten goed in de smiezen!quote:Op zondag 9 maart 2025 12:41 schreef GGMM het volgende:
Als Utrecht hier punten verliest zou dat heel gunstig zijn voor Feyenoord, vanwege de strijd om de derde plaats.
Wat roept die anabool ook allemaal? Mag die man stoppen met ademen.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:59 schreef SonicVolcano het volgende:
Een megafoonlul is al kut, maar een megafoonlul bij Willem II is toch wel dubbelkut
En voor Ajax! Meer punten te verliezen met oog op CL!quote:Op zondag 9 maart 2025 13:15 schreef KingRoland het volgende:
Als utrecht verliest is dit goed nieuws voor feyenoord
Hij draagt ook geen shirt en heeft een bierpens. Dat de regie daar ook aandacht aan besteedt.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat roept die anabool ook allemaal? Mag die man stoppen met ademen.
Hopelijk verbrand hij enorm in het zonnetje.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Hij draagt ook geen shirt en heeft een bierpens. Dat de regie daar ook aandacht aan besteedt.
quote:Op zondag 9 maart 2025 13:33 schreef KingRoland het volgende:
Ik heb genoeg gezien
@:dombohetolifantje1 gefeliciteerd utrecht gaat punten verspelen
Feyenoord ook.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Willem II heeft een groot probleem.
Feyenoord ookquote:Op zondag 9 maart 2025 13:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Net als Feyenoord.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Feyenoord ook.quote:Op zondag 9 maart 2025 13:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ben hier stil van.quote:Op zondag 9 maart 2025 12:33 schreef fetX het volgende:
Een paar jaar geleden kwam ik van der Hoorn tegen bij een of ander evenement. Ik gaf hem een hand en zei: ‘lekker gespeeld gisteren’ (ze hadden gewonnen).
Zijn reactie: ‘Jij ook.’ Terwijl we elkaar helemaal niet kennen en ik ook niet voetbal.
Einde anekdote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |