Goeie keuze.quote:
Meijer heeft natuurlijk wel vaker op de schopstoel gezeten de laatste jaren.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:08 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Wat er in het Nijmeegse borrelt, valt verder ook lastig te zeggen.
Toen voor kerst in de regionale media over een 'crisisoverleg' werd gerept, bleek er ook niets van waar te zijn.
Ik denk dat ze hem na zes jaar niet zomaar op straat willen zetten. Hij heeft ze uit de hel van de KKD getrokken, naar de zesde plaats en een bekerfinale geleid.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Meijer heeft natuurlijk wel vaker op de schopstoel gezeten de laatste jaren.
Ik denk dat je dat wel overleefd.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:11 schreef Black-Death het volgende:
Mijn iPad heeft nog 6 procent. Ga ik dat redden?
Zit weinig energie in deze wedstrijd, dus dat denk ik wel.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:11 schreef Black-Death het volgende:
Mijn iPad heeft nog 6 procent. Ga ik dat redden?
@GGMMquote:Op zondag 9 maart 2025 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel overleefd.
overleefdquote:Op zondag 9 maart 2025 16:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat wel overleefd.
Ondertussen hebben we na PSV wel de meeste voordoelpunten.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wint andermaal met een degelijke 0-1 met een pingel.
Gras.
Kut Fortunaquote:Op zondag 9 maart 2025 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wint andermaal met een degelijke 0-1 met een pingel.
Gras.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |