quote:Op zondag 9 maart 2025 16:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Beeldvorming levert je geen punten op, makker.
Huilen.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wint andermaal met een degelijke 0-1 met een pingel.
Gras.
Waarom ben je dat aan het doen? Jullie hebben net gewonnen.quote:
Mwah ik ken er nog wel een paar, maar heel denderend is het niet nee. Maar ja 10x achter elkaar gewonnen, dat is toch best netjes.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:40 schreef Slobeend het volgende:
Dit wordt de meest minimalistische kampioen ooit.naar het Museumplein.
Het is ook een beetje copen natuurlijk.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Iedereen doet maar net alsof we een gemiddelde hebben van 1 doelpunt per wedstrijd, ondertussen hebben we meer doelpunten gescoord dan Feyenoord, Twente, AZ, Utrecht.
Frank de Boer: "Hold my beer!"quote:Op zondag 9 maart 2025 16:40 schreef Slobeend het volgende:
Dit wordt de meest minimalistische kampioen ooit.naar het Museumplein.
Ajax geeft heel weinig weg vooral in de eredivisie.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik ken er nog wel een paar, maar heel denderend is het niet nee. Maar ja 10x achter elkaar gewonnen, dat is toch best netjes.
Ik bedoel meer de uitslagen qua minimalisme. Zeker netjes hoor.quote:Op zondag 9 maart 2025 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah ik ken er nog wel een paar, maar heel denderend is het niet nee. Maar ja 10x achter elkaar gewonnen, dat is toch best netjes.
Bij welke speler in hun selectie denk jij dat ze een geweldige selectie hebben?quote:Op zondag 9 maart 2025 16:06 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Eens moet de druk toch tomeloos worden. Een van de grotere Eredivisie-schandes als dit team niet de play-offs haalt voor Europees voetbal.
En wat nou als hij werkelijk geen fuck geeft?quote:Op zondag 9 maart 2025 18:38 schreef SonicVolcano het volgende:
De tanden van Rijsdijk blijft een leuke rubriek. Je kunt daar met zijn salaris toch wel iets aan laten doen?
Kan het me bijna niet voorstellen, maar goed.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En wat nou als hij werkelijk geen fuck geeft?
Dat lijkt een terugkerend thema inderdaad. Laat die man met rust!quote:Op zondag 9 maart 2025 18:41 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Kan het me bijna niet voorstellen, maar goed.
Ga ik doenquote:Op zondag 9 maart 2025 18:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dat lijkt een terugkerend thema inderdaad. Laat die man met rust!
PSVCL IS ZIEDENDquote:Op zondag 9 maart 2025 20:00 schreef PSVCL het volgende:
Zie net pas de handbal waar een penal voor is gegeven door Bos, politieagent in amsterdam.![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |