Wie was dat ook alweer?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maja gaat dit niet meer rechttrekken in de televoting
Zoals @Greys eerder zei. Ook oudere mensen vinden KAJ leukquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:47 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk doen de oude mensen niet moeilijk.
Maar dit lijkt me normaliter ook gespeeld.
Nee, ,maar wel blij voor hemquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:49 schreef Greys het volgende:
Lundvik zo hoog had toch ook niemand verwacht Hahaha
EM SHUT IT!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:50 schreef Em31 het volgende:
Zou toch ook gieren zijn als Måns nu ineens wel de televote gewoon wint
Ikke welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:49 schreef Greys het volgende:
Lundvik zo hoog had toch ook niemand verwacht Hahaha
Dan loopt FOK even vast denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:50 schreef Em31 het volgende:
In de semi won hij nog wel. Maar ik denk dat dit meer op populariteit was dan op het nummer. Nu is Bara Bada Bastu een enorme hit in Zweden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:50 schreef Em31 het volgende:
Je kunt je toch bijna niet voorstellen dat dit nog misgaatquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In de semi won hij nog wel. Maar ik denk dat dit meer op populariteit was dan op het nummer. Nu is Bara Bada Bastu een enorme hit in Zweden.
Ga je ook Europapa op repeat draaien?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:53 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Rozentuinen zijn niet aan de slepen
Op standje burenruziequote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga je ook Europapa op repeat draaien?
Als ik zie hoeveel punten dit kreeg van de jury nu zou het zomaar kunnen winnen in Basel. Al ja het natuurlijk niet helemaal te vergelijken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:56 schreef blackswangreen het volgende:
Zweden verandert straks van een jurywinnaar in Basel naar een televotewinnaar. Benieuwd wat de bookmakertjes daar van gaan maken
Dat zou me serieus ook niet eens verbazen. Het is ook gewoon gelikt, waar de jury ook nog wel van houdt. En gewoon goed gezongen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel punten dit kreeg van de jury nu zou het zomaar kunnen winnen in Basel. Al ja het natuurlijk niet helemaal te vergelijken.
Het huis wint altijd hoorquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik wil ook dat KAJ wint zodat de bookmakers keihard fout zitten
De bookmakers roepen nu iets anders, zie boven.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:58 schreef NailQueen het volgende:
Kajhard*quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:58 schreef NailQueen het volgende:
In Basel heb je natuurlijk wel meer televote-kandidaten. Maar ik zie KAJ eerder Eurovisie winnen dan Mans, dat absoluut. Het is gewoon een veel beter nummer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:57 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Als ik zie hoeveel punten dit kreeg van de jury nu zou het zomaar kunnen winnen in Basel. Al ja het natuurlijk niet helemaal te vergelijken.
Ja nu wel opeens hequote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:59 schreef Greys het volgende:
[..]
De bookmakers roepen nu iets anders, zie boven.
Ja, zie Mans eerlijk gezegd dit ook niet meer winnenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |