Friet van Pietquote:Op zondag 9 maart 2025 08:32 schreef Tegan het volgende:
De OP kan inderdaad niet. Buy European. Bij welke ketens kunnen we dan nog snacken?
quote:Op zondag 9 maart 2025 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
New York Pizza in de zon.
Sorry @:Karzai
Buffalo Chicken:
[ link | afbeelding ]
High Protein:
[ link | afbeelding ]
Cheese bread erbij (was veeeel kaas):
[ link | afbeelding ]
En Twix Fusion toe op terras KFC.
Hoe is het mogelijk! Ooit eens New York Pizza besteld, maar dat zag er echt niet zo uit! Het was toen een armoedige zooi. Nooit meer daar besteld.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
New York Pizza in de zon.
Sorry @:Karzai
Buffalo Chicken:
[ link | afbeelding ]
High Protein:
[ link | afbeelding ]
Cheese bread erbij (was veeeel kaas):
[ link | afbeelding ]
En Twix Fusion toe op terras KFC.
quote:Op maandag 10 maart 2025 14:49 schreef golfer het volgende:
Avondeten wordt: gebakken Avico aardappelblokjes uit de airfryer, gebraden Wiener schnitzels en appelcompote.
Op de verpakking lijkt het nog wat.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:35 schreef Molo het volgende:
Even makkelijk want drukkkk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide dramatisch teleurstellend![]()
![]()
![]()
Man man man wat kun je er een onsmakelijke tyfuszooi van maken en dat in een zak of bak stoppen zeg![]()
Gelukkig beide halve prijs bij de AH vanwege bonusaanbieding. Scheelt toch weer wat leed
Totale afrader
Thanks! Dan hoef ik het niet te kopen.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:35 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Man man man wat kun je er een onsmakelijke tyfuszooi van maken en dat in een zak of bak stoppen zeg![]()
Gelukkig beide halve prijs bij de AH vanwege bonusaanbieding. Scheelt toch weer wat leed
Totale afrader
Nee dat ken ik nietquote:Op maandag 10 maart 2025 19:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanks! Dan hoef ik het niet te kopen.![]()
Heb je al een keer zo'n fitmeal van XXL geprobeerd?
Ook in de bonus:quote:Op maandag 10 maart 2025 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat ken ik niet
En goed zo, fijn te weten, iemand gered van deze ellende
Jij wel geprobeerd eerder? Lekker?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook in de bonus:
Fitmeals Pulled chicken curry #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi564364
Nee, nog nooit.quote:
Dat had ik 15 jaar geleden en toen niet meer geprobeerd. Tot iemand ongeveer jaar geleden positief was en sindsdien al 4x gehad en 4x positief. Veel lekkerder dan Domino's. Alleen de korst al, waar standaard knoflookolie (maar je mag ook gesmolten parmezaan of cheddae kiezen) overheen gaat.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:21 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk! Ooit eens New York Pizza besteld, maar dat zag er echt niet zo uit! Het was toen een armoedige zooi. Nooit meer daar besteld.
Alleen goede dingen over gehoord. Wel het proberen waard 1+1quote:Op maandag 10 maart 2025 20:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook in de bonus:
Fitmeals Pulled chicken curry #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi564364
Hakkie Takkiequote:Op maandag 10 maart 2025 19:35 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Totale afrader
Ja echt hequote:Op maandag 10 maart 2025 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Alleen goede dingen over gehoord. Wel het proberen waard 1+1
[..]
Hakkie TakkieDat mag ook gewoon niet goed zijn.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:42 schreef golfer het volgende:
Avondeten: tagliatelle met voor mij een halve gekookte kreeften een knoflookroomsaus.
En voor B. tagliatelle met buffelburrato en pesto.
En voor ons allebei daarbij een salade van venkel en bloedsinaasappel.
Oh, dat is altijd lekker!quote:Op woensdag 12 maart 2025 08:28 schreef Karzai het volgende:
voor vanavond ook een bakje erwtensoep uit de vriezer grhaald
Oeh lekker. Een echte verse?quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:38 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik gebraden gehaktballen (Librije-methode) met aardappel-tuinerwtenpuree.![]()
Nee van de ah dus wel voor de hoogst mogelijke prijsquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:56 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oeh lekker. Een echte verse?![]()
Maandag en gisteren at ik zoete aardappelschijfjes, dunne sperziebonen en vega satéschnitzel.
Vanavond vissticks, wortelen en aardappelpuree met dille en bieslook.
Die bakken ze wel vers af in de winkel. De gevulde koeken van de AH hebben eigenlijk een hele prima prijs voor het product wat het is. Je zou ze voor de grap eens bij een bakker moeten halen en kijken wat je dan neer legtquote:Op donderdag 13 maart 2025 00:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee van de ah dus wel voor de hoogst mogelijke prijs
Hoeveel heb je er al opgegeten?quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:39 schreef PzKpfw het volgende:
Sinds wanneer zijn paaseitjes zo duur... 8,50 euro voor 750 gram. Kan me niet herinneren dat ze vorig jaar zo duur waren, toen kocht ik volgens mij een kilo paaseitjes voor 6 euro en een beetje.
Dit jaar nog geen één, ik vind die prijs echt te hoog.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al opgegeten?
En die prijs:
In een korte tijd is cacao minimaal drie keer zo duur geworden. Dat komt door mislukte oogsten in Zuid-Amerika. Dat gebeurt natuurlijk wel vaker, maar nu was er sprake van een enorme uitval. De inkoopprijs van chocola schoot daarmee omhoog en dat zien we terug op het prijskaartje van onze paaseitjes. En cacao is niet het enige dure ingrediënt. Ook de prijzen van melkpoeder en suiker stegen de afgelopen tijd flink.
https://www.libelle.nl/et(...)%2Fwww.google.com%2F
Als ik nu bij de Jumbo kijk vragen ze ¤3,60 voor 200 gram ongeacht de soort. Dus je ze vragen 1,30 meer en je krijgt dan ook nog eens 50 gram minder! Dus mijn vermoeden dat ik vorig jaar nog 1 kilo had voor rond de 6 euro klopt ook aardig. Krimpflatie in optima forma!quote:Bij Jumbo betaal je 2,29 euro voor een zakje puur, melk of wit van 200 gram. Dat is een prijsstijging van 9,5 procent. Albert Heijn vraagt voor een zakje Delicata puur, melk of wit van 200 gram 2,49 euro, een kwart meer dan vorig jaar. Bij PLUS is de prijsverhoging groter. Die supermarkt vraagt nu 2,99 euro voor een zakje van 250 gram paaseitjes. Dat is een euro meer (50,6 procent extra) dan vorig jaar op dezelfde dag.
Sla je meteen groot in, dan ben je per paasei minder kwijt. Maar een kilozak met melk, wit en puur kost bij Albert Heijn, Jumbo en Plus 5,99 euro, toch weer een euro meer dan vorig jaar. Opvallend is dat prijzen van eitjes van merken als Tony Chocolonely en M&M's niet in prijs zijn gestegen.
Dit topic heet 'Wat eten en drinken wij vandaag...'. Vandaar mijn vraag hoeveel je er al gegeten had.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:14 schreef PzKpfw het volgende:
Dit jaar nog geen één, ik vind die prijs echt te hoog.
In ieder geval geen zuurpruimen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit topic heet 'Wat eten en drinken wij vandaag...'. Vandaar mijn vraag hoeveel je er al gegeten had.
Klopt, het was een algemene "Ik haat die hoge prijzen reactie van de ah momenteel", deze was nog betaalbaar en ongeveer gelijk met de prijs van de bakker hier(ja ik heb vergeleken)quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:26 schreef Molo het volgende:
Zijn echt vrijwel dezelfde ingrediënten en ook afbak
Op het moment doen cacao futures op de wereldmarkt rond de $8,100 per ton, april vorig jaar nog $12.400, maar de jaren daarvoor schommelde de cacao prijs tussen de 2500 en 2700quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er al opgegeten?
En die prijs:
In een korte tijd is cacao minimaal drie keer zo duur geworden. Dat komt door mislukte oogsten in Zuid-Amerika. Dat gebeurt natuurlijk wel vaker, maar nu was er sprake van een enorme uitval. De inkoopprijs van chocola schoot daarmee omhoog en dat zien we terug op het prijskaartje van onze paaseitjes. En cacao is niet het enige dure ingrediënt. Ook de prijzen van melkpoeder en suiker stegen de afgelopen tijd flink.
https://www.libelle.nl/et(...)%2Fwww.google.com%2F
Echt? AH is maar ¤ 0,69, bij mij bij de bakker is het ¤ 2,50.quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:56 schreef drakin het volgende:
[..]
Klopt, het was een algemene "Ik haat die hoge prijzen reactie van de ah momenteel", deze was nog betaalbaar en ongeveer gelijk met de prijs van de bakker hier(ja ik heb vergeleken)
OT: Appeltaart
Ik heb 2,75 betaald. Waar vind jij nog verse voor 0,69?quote:Op donderdag 13 maart 2025 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Echt? AH is maar ¤ 0,69, bij mij bij de bakker is het ¤ 2,50.
Ik vind trouwens AH lekker, maar als ik bij de bakker er een heb dan is dat toch wel een stuk lekkerder. Zo vers, boterig en heel veel spijs
Voor 4 stuksquote:Op donderdag 13 maart 2025 16:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik heb 2,75 betaald. Waar vind jij nog verse voor 0,69?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:08 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik ribeye (eerst uit de sous vide en daarna nog even hard gebakken om te karameliseren) met gebakken aardappelen en gegrilde, met misoboter ingesmeerde, spitskool.
Ja dat ziet er week prima uit hoor! Lekkerquote:
ja van mora oven en aifryer, best goed te doenquote:
De ingrediëntenquote:
Lekker!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:42 schreef drakin het volgende:
[..]
De ingrediënten![]()
En de streek waar deze salade veel bij het eten geserveerd wordt. Vriendin maakte gister een traditioneel Iraaks gerecht en ik de salade erbij.
Vanmiddag dus nog een keer als lunch want lekker![]()
Zout, peper, citroen, olijfolie en vooral de verse selderij(gedroogde kan echt niet hierbij) bij komkommer, tomaat en rode ui.
Zeker! En net weer wat anders dan de salades die ik normaal maakquote:
Een Argentijnse heeft daar niet zoveel over te vertellenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:20 schreef maily het volgende:
FRIET en kipvleugeltjes uit de oven en sla.![]()
[ afbeelding ]
En dat woont dan boven de rivieren, man man manquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:20 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
Onbegrijpelijk, want in Argentinië heet dat papas.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:20 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
je kan het beter riolen noemenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:12 schreef Molo het volgende:
[..]
En dat woont dan boven de rivieren, man man man
En de overheid doet niets!!!
Snackbar van Wassenaar komt ze wel hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
je kan het beter riolen noemen![]()
dat mens komt van haar leven nooit in een snackbar, laat mij niet lachen zeg
ohquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Snackbar van Wassenaar komt ze wel hoor![]()
Weet ik uit eerste hand
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:04 schreef Vincent_student het volgende:
Ze is gewoon verpest. Kijk, de website:
[ afbeelding ]
Tja, daar gaan we al, verkeerd beīnvloed.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:20 schreef maily het volgende:
[ afbeelding ]
golfer in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #35quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:33 schreef golfer het volgende:
Vanavond uit eten bij een strandtent in Zandvoort.
Ziet er uit als mijn smaakquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:00 schreef Sarabi het volgende:
[ afbeelding ]
Drinken voor het goede doel
Ik ben natuurlijk bevooroordeeld omdat we er aan mee hebben gewerkt maar ik vind het echt een aanrader. Het zeezout en rozemarijn maken het een heel bijzonder bier.quote:
Wow veel bakplezier ermee. Nu al fantastisch!quote:Op zondag 16 maart 2025 10:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Gisteren test run nieuwe pizza oven.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:41 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond deze variant van kiphachee (zonder paprika) met (gebakken)krieltjes.
Klaar, met een kapje met boter:quote:Op maandag 17 maart 2025 12:57 schreef golfer het volgende:
Ik ben nu nu bezig om van de schillen en de kontjes van witte (Italiaanse) asperges een romige aspergesoep te maken als lunch.
quote:Op maandag 17 maart 2025 13:00 schreef golfer het volgende:
Vanavond: gekookte witte (Italiaanse) asperges met daarbij asperge-aardappels (had ik nog nooit van gehoord, maar zijn extra romige aardappels die in de schil gekookt moeten worden) met daarbij voor mij een hardgekookt- en voor B. een gepocheerd-eitje met stukjes gerookte beenham en gesmolten roomboter.
Lunch: een kom romige aspergesoep met gegrilde beenham.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 11:45 schreef Blues het volgende:
Een smoothie gemaakt van:
Lactovrije melk
2 ouwe bananen
2 kiwi's
2 uitgeperste bloedsinaasappelen
flinke hand diepvries fruit (kersen, zomerfruit)
flinke hand druiven
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:01 schreef golfer het volgende:
Als avondeten maak ik vanuit Project Gezond een ovenschotel met prei en kerrie met als extra wat baconblokjes er bovenop.
Als dit bekend is; waarom mag het dan nog verkocht worden hier? Stom.quote:Op woensdag 19 maart 2025 12:35 schreef Karzai het volgende:
oh ik heb mij laten neppen, blijkt dat deze honing uit, glocose syrop 74%honing 19%, bestaat
Ja, er zijn meldingen dat een aanzienlijk deel van de honing die uit China wordt geëxporteerd, wordt aangelengd met suikersiroop. Uit onderzoek blijkt dat ongeveer 74% van de honingmonsters uit China niet puur is en suikersiroop bevat, zoals op basis van rijst, tarwe of suikerbieten2. Dit wordt vaak gedaan om de kosten te verlagen en de productie te verhogen, maar het is in strijd met de Europese regelgeving die vereist dat honing puur blijft.
Hoewel deze "nephoning" meestal niet schadelijk is voor de gezondheid, veroorzaakt het wel oneerlijke concurrentie en kan het de kwaliteit van echte honing ondermijnen. Als je echte honing wilt kopen, is het belangrijk om te letten op etiketten en de herkomst van het product2.
blijkbaar dus niet alleen in China maar ook in Europa wordt dit gedaan
naja, ik haal de volgende keer alleen maar honing bij de ekoplaza, of op boerenmarkten. stelletje oplichters
ben maar even naar de ekoplaza gegaan voor echte honingquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als dit bekend is; waarom mag het dan nog verkocht worden hier? Stom.
quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:44 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik uit Project Gezond risotto met rauwe ham, courgetteslierten, cherrytomaatjes, geraspte kaas en i.p.v rucola gebruik ik veldsla.
De leefquote:Op woensdag 19 maart 2025 13:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
ben maar even naar de ekoplaza gegaan voor echte honing
gelijk een paar andere dingetjes meegenomen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Kip Madras ervan is goed te doen, de rest kun je wel laten liggenquote:Op woensdag 19 maart 2025 18:24 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond het best te doen. Alleen geen groente is een beetje.
Ze waren twee voor 1 bij de Appie vorige week. En op een drukke dag als vandaag komt het goed uit.
Die Zweedse balletjes vond ik ook niet lekker.quote:Op woensdag 19 maart 2025 19:36 schreef Molo het volgende:
[..]
De Kip Madras ervan is goed te doen, de rest kun je wel laten liggen
Er staat wel op de deksel overigens dat het een honingraat met stroop is en meerdere vermeldingen op het potje dat er glucose siroop in zit.quote:Op woensdag 19 maart 2025 13:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Als dit bekend is; waarom mag het dan nog verkocht worden hier? Stom.
Welke smaakquote:Op woensdag 19 maart 2025 22:29 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Vanmorgen de laatste antibiotica, nu een Ouzo met ijswater
Aha ach honing is ook suiker, alleen is suiker niet zo goed voor je keel, mocht je er last van hebbenquote:Op donderdag 20 maart 2025 06:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Er staat wel op de deksel overigens dat het een honingraat met stroop is en meerdere vermeldingen op het potje dat er glucose siroop in zit.
Ik had gewoon even niet goed opgelet, impuls inkoop,
naja je kan het nog als suiker in de thee doen. Neem het vandaag wel mee naar mijn werk, ik drink geen suiker in de thee![]()
koffie
Oh maar dat is lekkerrrrrr idd!quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:39 schreef foodlover het volgende:
Vanavond moussaka met gefrituurde courgette, aubergine, aardappelschijfjes. Hoop werk vind ik toch maar erg lekker. Nu al trek in.
Gaarne uw reviewquote:Op donderdag 20 maart 2025 12:04 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Aha ach honing is ook suiker, alleen is suiker niet zo goed voor je keel, mocht je er last van hebben
Ik zag ergens bloemenhoning in de aanbieding en dacht gelijk of het wel echte zou zijn
Vanavond eet ik New York Pizza (hopelijk nog beetje zon) en McFlurry Pistache toe
Mooi recept hoorquote:Op donderdag 20 maart 2025 14:59 schreef golfer het volgende:
Uit een tijdschrift, dat gratis in Bloemendaal werd verspreid, kwam ik dit recept van de Hokkai-kitchen in IJmuiden tegen en ben ik bezig die na te maken.
[ link | afbeelding ]
Ik heb hem gemaakt met velderwtjes i.p.v. doperwten.
[ link | afbeelding ]
Velderwtjes.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:56 schreef Kanaroe het volgende:
Maar heb je 'veldertjes' of 'velderwtjes' gebruikt?
quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:31 schreef golfer het volgende:
Vanavond: geroosterde waspeen uit de oven met olijfsolie, karwijzaad, rozemarijn, honing en sesamzaadjes. Patat van Friethoes en kabeljauwkibbeling van onze dorpsviswinkel.
En wat kreeg je voor lekkers?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:56 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Mooi recept hoor![]()
Maar heb je 'veldertjes' of 'velderwtjes' gebruikt?
Me net nog eens verdiept in die verschillende benamingen
O.T. Hier wordt het hoogstwaarschijnlijk snackvoer want meneer Kanaroe kookt
Ok!quote:Op donderdag 20 maart 2025 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh maar dat is lekkerrrrrr idd!
[..]
Gaarne uw review![]()
Hier net broodje kroket op
Dat knoflookbrood ziet er ook lekker uitquote:Op donderdag 20 maart 2025 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En wat kreeg je voor lekkers?
[..]
Ok!
Vriend had garlic bread en five cheese pizza (foto van pizza mislukt)
[ link | afbeelding ]
Ik had garlic chicken & spinach.
Lekker, maar vond de protein pizza lekkerder. Ik hoopte sterkere knoflook en parmezaansmaak. Maar met smaak op.
[ link | afbeelding ]
En nu de review..
[ link | afbeelding ]
Veel zat onderin dus zelf geroerd.
In Italië was het met geweldige saus (en voor 30 cent extra saus wat hier natuurlijk niet kan voor welk bedrag dan ook) en gebroken maria biscuits.
Deze was met iets minder sterke saus en denk gesuikerde krokante (hazel)nootjes. Maar alsnog een lekkere pistache smaak. Alleen de geur al is zo lekker!
Ik las dat ik in ieder geval tot 2 juni hiervan kan genieten dus ik verwacht echt nog wel een keer een hoogtepunt a l'italia.
Aanrader hoor @:Molo en meer pistachecreme liefhebbers!
Kaiserbroodjes boks! Heb ze net afgebakken om straks met een omeletje mee te nemenquote:Op vrijdag 21 maart 2025 08:14 schreef Karzai het volgende:
Koffie, kwark en een peertje
Half dagje werken vandaag, ik neem 2 kaiserbrrodjes met shoarmarollade en oude leidse kaas mee
[ afbeelding ]
Jaloers op jullie, ik wil ook zo'n dorpstoko!quote:Op vrijdag 21 maart 2025 14:30 schreef golfer het volgende:
Ontbijt: maisboterham met gegrild spek en een omelet. Mangosap en nespresso.
Lunch: opnieuw een maisboterham met gegrild spek en een omelet en daar bovenop wat plakjes komkommer. Beker thee.
Avondeten wordt een afhaal ramesmaaltijd van de dorpstoko.
Jij bent duidelijk de kleinste eterquote:Op vrijdag 21 maart 2025 17:56 schreef uniekhoorn het volgende:
patatje spec. en een kroket voor mij.
Ik denk voor de rest (3 man) 3x br. ham.spec., 3x patat groot, 4x fr.spec., 2x portie kipnuggets, 1x berenhap, en vast nog een aantal dingen![]()
Zin hier inquote:Op zaterdag 22 maart 2025 15:26 schreef FutureFairytale het volgende:
3-gangen vandaag. Eerste 2 thuis.
1. Gerookte kip, avocado, komkommer en dressing.
2. Spareribs (Kippie!), wokgroenten met Korean bbq saus, zoete aardappel.
3. McFlurry Pistache.
Veel zin in
Bij de Appie voor veel geld.(4,99 voor 400 gr.)quote:
Van de grond? De echte zomerkoninkjes?quote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij de Appie voor veel geld.(4,99 voor 400 gr.)
Yupsquote:Op zaterdag 22 maart 2025 16:41 schreef Vincent_student het volgende:
Van de grond? De echte zomerkoninkjes?
Thanksquote:Op zaterdag 22 maart 2025 18:13 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Beetje Guiness-achtig?
Ziet er lekker uit, plus prachtige onderzettertjes
quote:
Nemen, helpt tegen katerquote:
Samen met een verjaardagstaart.quote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
Een McFlurry lukte me niet meer. Maar ik vind t niet leuk dus ik vind dat ik er morgen een mag.
Ik wil je niet jaloers maken maar doe het tochquote:Op zaterdag 22 maart 2025 19:00 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
[..]
Nemen, helpt tegen kater![]()
Ik hield het helaas bij verse mango als toetje. Een McFlurry lukte me niet meer. Maar ik vind t niet leuk dus ik vind dat ik er morgen een mag.
Lekker! Geniet ervanquote:Op zondag 23 maart 2025 16:40 schreef Karzai het volgende:
De Pizzabakkers Leliegracht
Leliegracht, Amsterdam, 1015DG
1 Spinaci (V)
¤15.90
Subtotaal:
¤15.90
Transactiekosten:
¤0.25
Servicekosten:
¤1.29
Fooi:
¤2.00
Klinkt ook goed!quote:Op zondag 23 maart 2025 17:01 schreef Kanaroe het volgende:
Vanmiddag in de tuin restant chinees genuttigd, dus nu weinig trek
Straks nog maar een tostie kaas-tomaat bakken, had nog wat sneetjes witbrood over van vrijdag
Werd een klein stukje cheesecake bij een musical in het Circustheaterquote:
Veel plezier beiden in Antwerpen! Amai, wat plezant!quote:Op zondag 23 maart 2025 13:23 schreef Blues het volgende:
Onderweg naar Antwerpen cappucino en een dubbele espresso.
En mijn traditie, altijd een broodje bal, al vanaf dat ik een klein Bluesje ben😄![]()
@:golfer had een sandwich bacon-ei.
[ link | afbeelding ]
Die ziet er geweldig uit!quote:Op zondag 23 maart 2025 16:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil je niet jaloers maken maar doe het toch![]()
[ afbeelding ]
Erg geslaagd! Zoutige koekkruimels, een niet al te zoete pistachesaus. Ik zeg: blijvertje![]()
![]()
Jaaaaa, wat goed dat je m ook had. Lekker man!quote:Op zondag 23 maart 2025 19:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Werd een klein stukje cheesecake bij een musical in het Circustheater
[..]
Veel plezier beiden in Antwerpen! Amai, wat plezant!
[..]
Die ziet er geweldig uit!![]()
Blijvertje zeker, maar dat zal wel niet![]()
Ik zou jaloers zijn maar had em ook![]()
[ link | afbeelding ]
Avondeten werd saté met friet en zelfschepsalade bij La Place. Makkelijk, lekker en prima afsluiting van een mooie dag.
Was ook in Antwerpen vandaagquote:Op zondag 23 maart 2025 22:25 schreef golfer het volgende:
In Antwerpen bij Herberg Sint Jan een soort jaren 70 opgemaakte borden.![]()
Met uiteraard frieten.
Ditte maar dan met een mooie ribkarbo van de Duitse slagerquote:Op maandag 24 maart 2025 14:28 schreef junkiesietze het volgende:
vanavond: 2 kogelbiefstukjes, broccoli met kaassaus en patat.
Dat is dus de Duitse naam voor gnocchi?quote:Op maandag 24 maart 2025 17:12 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Barbarie eend met sinaasappelsaus, appelige rode kool en Schupfnudel
(pasta uit aardappeldeeg die gebakken worden)
[ afbeelding ]
Nee textuur is anders, vorm ook zoals je zietquote:Op maandag 24 maart 2025 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is dus de Duitse naam voor gnocchi?
Lijkt erop qua recept, maar qua vorm zijn ze anders. Maar goed, het is allebei een vorm van Pasta van aardappel, bloem en ei.quote:Op maandag 24 maart 2025 17:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is dus de Duitse naam voor gnocchi?
2 personenquote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:03 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik van Project Gezond pittige stamppot knolselderij en gegrilde paprika. (alleen gebruik ik geen plakken ontbijtspek, maar blokjes gerookte spek).
Ja, en?quote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:24 schreef Jan_Onderwater het volgende:
2 personen
100 gr ontbijtspek
10 gr roomboter
Feest.
quote:Op dinsdag 25 maart 2025 12:03 schreef golfer het volgende:
Vanavond maak ik van Project Gezond pittige stamppot knolselderij en gegrilde paprika. (alleen gebruik ik geen plakken ontbijtspek, maar blokjes gerookte spek).
proost ik neem ook eerst een lentebockjequote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:26 schreef SoS87 het volgende:
Ik heb zo een rijstprutje met ui, chilipeper, knoflook, spekjes, bruine bonen, tomaatblokjes, gember, runderbouillon, ketjap, maggi en rookworst.
Eerst nog een pilsje.
Proost!quote:Op dinsdag 25 maart 2025 18:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
proost ik neem ook eerst een lentebockje![]()
Het is biokip geworden. Hetquote:Op dinsdag 25 maart 2025 13:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Twijfel tussen biokip met oven aardappels en scharrelvarkensbraadworst met puree, jus en zuurkool
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |