Friet van Pietquote:Op zondag 9 maart 2025 08:32 schreef Tegan het volgende:
De OP kan inderdaad niet. Buy European. Bij welke ketens kunnen we dan nog snacken?
quote:Op zondag 9 maart 2025 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
New York Pizza in de zon.
Sorry @:Karzai
Buffalo Chicken:
[ link | afbeelding ]
High Protein:
[ link | afbeelding ]
Cheese bread erbij (was veeeel kaas):
[ link | afbeelding ]
En Twix Fusion toe op terras KFC.
Hoe is het mogelijk! Ooit eens New York Pizza besteld, maar dat zag er echt niet zo uit! Het was toen een armoedige zooi. Nooit meer daar besteld.quote:Op zondag 9 maart 2025 18:33 schreef FutureFairytale het volgende:
New York Pizza in de zon.
Sorry @:Karzai
Buffalo Chicken:
[ link | afbeelding ]
High Protein:
[ link | afbeelding ]
Cheese bread erbij (was veeeel kaas):
[ link | afbeelding ]
En Twix Fusion toe op terras KFC.
quote:Op maandag 10 maart 2025 14:49 schreef golfer het volgende:
Avondeten wordt: gebakken Avico aardappelblokjes uit de airfryer, gebraden Wiener schnitzels en appelcompote.
Op de verpakking lijkt het nog wat.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:35 schreef Molo het volgende:
Even makkelijk want drukkkk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide dramatisch teleurstellend![]()
![]()
![]()
Man man man wat kun je er een onsmakelijke tyfuszooi van maken en dat in een zak of bak stoppen zeg![]()
Gelukkig beide halve prijs bij de AH vanwege bonusaanbieding. Scheelt toch weer wat leed
Totale afrader
Thanks! Dan hoef ik het niet te kopen.quote:Op maandag 10 maart 2025 19:35 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Man man man wat kun je er een onsmakelijke tyfuszooi van maken en dat in een zak of bak stoppen zeg![]()
Gelukkig beide halve prijs bij de AH vanwege bonusaanbieding. Scheelt toch weer wat leed
Totale afrader
Nee dat ken ik nietquote:Op maandag 10 maart 2025 19:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanks! Dan hoef ik het niet te kopen.![]()
Heb je al een keer zo'n fitmeal van XXL geprobeerd?
Ook in de bonus:quote:Op maandag 10 maart 2025 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee dat ken ik niet
En goed zo, fijn te weten, iemand gered van deze ellende
Jij wel geprobeerd eerder? Lekker?quote:Op maandag 10 maart 2025 20:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook in de bonus:
Fitmeals Pulled chicken curry #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi564364
Nee, nog nooit.quote:
Dat had ik 15 jaar geleden en toen niet meer geprobeerd. Tot iemand ongeveer jaar geleden positief was en sindsdien al 4x gehad en 4x positief. Veel lekkerder dan Domino's. Alleen de korst al, waar standaard knoflookolie (maar je mag ook gesmolten parmezaan of cheddae kiezen) overheen gaat.quote:Op maandag 10 maart 2025 18:21 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Hoe is het mogelijk! Ooit eens New York Pizza besteld, maar dat zag er echt niet zo uit! Het was toen een armoedige zooi. Nooit meer daar besteld.
Alleen goede dingen over gehoord. Wel het proberen waard 1+1quote:Op maandag 10 maart 2025 20:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Ook in de bonus:
Fitmeals Pulled chicken curry #AlbertHeijn https://www.ah.nl/producten/product/wi564364
Hakkie Takkiequote:Op maandag 10 maart 2025 19:35 schreef Molo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Totale afrader
Ja echt hequote:Op maandag 10 maart 2025 21:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Alleen goede dingen over gehoord. Wel het proberen waard 1+1
[..]
Hakkie TakkieDat mag ook gewoon niet goed zijn.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 14:42 schreef golfer het volgende:
Avondeten: tagliatelle met voor mij een halve gekookte kreeften een knoflookroomsaus.
En voor B. tagliatelle met buffelburrato en pesto.
En voor ons allebei daarbij een salade van venkel en bloedsinaasappel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |