abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2025 @ 11:51:16 #201
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_216984133
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2025 11:40 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Welnee.
Ik denk dat als wordt herkend dat Oek geen NAVO lid wordt, Krim en delen van de Don Bass bij RF horen, dat er dan al veel opgelost is. En EU mag niet meer meer OEK opnemen in allerlei netwerken en instituties om daarmee OEK tegen RF op te zetten.

De oplossingen zijn ook weer niet zo ingewikkeld.
WTF deze onzin bedoel ik dus!

Dat komt gewoon neer op totale capitulatie.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216984147
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2025 11:45 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dat is dus wensdenken.
Ook externe invloeden maken of breken wat er hier gebeurt.
De EU wordt militair niet serieus genomen.
Wat m.i. vooral te maken heeft met het feit dat we niet durven. We willen koste wat kost de vrede bewaren om maar niet te hoeven escaleren.
Laat dat nou een van de redenen zijn achter heel die SMO. Als de EU Poetin vooraf duidelijk had gemaakt wat de consequenties zouden zijn, dan had hij het niet geprobeerd. Maar in 2014 met de annexatie van de Krim was al gebleken dat wij Europeanen op eigen houtje niks durven. Dat was eigenlijk al een voorbode van wat Amerika onder leiding van Obama van plan was.

En we hebben het gewoon laten gebeuren.
pi_216984161
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2025 09:45 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Elmo begint te radicaliseren.
Begint?
pi_216984169
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 11:51 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Sommigen hier zijn dan ook de Nederlandse vertaling van Russia Today.
pi_216984196
twitter
  zondag 9 maart 2025 @ 11:53:36 #206
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216984206
quote:

[..]

Partiele capitulatie.
Oek zal gaan capituleren (of compleet verslagen worden) als USA er niet in slaagt om een vredesakkoord te sluiten tussen OEK en RF.
Ik blijf er bij dat 03-2022 Istanbul een gouden uitkomst was.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
  zondag 9 maart 2025 @ 11:55:19 #207
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_216984264
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2025 11:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Partiele capitulatie.
Oek zal gaan capituleren (of compleet verslagen worden) als USA er niet in slaagt om een vredesakkoord te sluiten tussen OEK en RF.
Ik weet dat jij daar bij blijft maar ook dat is onzin.
Wat gaat rusland inleveren?
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_216984267
Vroege 1-april grap van Poetin:

twitter
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_216984269
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2025 11:53 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Partiele capitulatie.
Vredesakkoord? Als er al iets komt dan is het een variant op het Molotov-ribbentrop pact inclusief geheime bijlage.
  zondag 9 maart 2025 @ 11:55:28 #210
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216984270
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 11:51 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Wat m.i. vooral te maken heeft met het feit dat we niet durven. We willen koste wat kost de vrede bewaren om maar niet te hoeven escaleren.
Laat dat nou een van de redenen zijn achter heel die SMO. Als de EU Poetin vooraf duidelijk had gemaakt wat de consequenties zouden zijn, dan had hij het niet geprobeerd. Maar in 2014 met de annexatie van de Krim was al gebleken dat wij Europeanen op eigen houtje niks durven. Dat was eigenlijk al een voorbode van wat Amerika onder leiding van Obama van plan was.

En we hebben het gewoon laten gebeuren.
Zo rond 09-2022 begon het RF leger serieus barsten te vertonen en moesten ook terugtrekken vluchten naar posities die beter te verdedigen waren. Feit is is dat RF aan het trainen en produceren is geslagen en wij niet.
Komt nog haast de filosofische vraag bij of wij RF wel hadden willen verslaan? Ik denk dat de doelstelling was en nog steeds is om hen uit te putten./
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
  zondag 9 maart 2025 @ 11:56:01 #211
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216984282
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 11:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Ik weet dat jij daar bij blijft maar ook dat is onzin.
Wat gaat rusland inleveren?
Geen idee.
In elk geval dat Rusland niet heel Oek zal gaan innemen. En dat mag je grote winst noemen. Rusland is aan het winnen, en dat zul je gaan voelen in de deal.
pi_216984302
quote:

[..]

Onzin of realisme?

Donbass is altijd al erg Rusland gezind geweest. Verliezen wij en dan met name Oekraïne er echt iets mee als dat part of the deal is?

Wij roepen al 3 jaar vanuit onze ivoren toren dat we alleen een staakt het vuren accepteren als Poetin zich volledig terugtrekt. We stellen daar buiten wat geld en wapens vrij weinig tegenover om dat te bewerkstelligen. Hoe moedig de Oekraïners ook zijn, ze kunnen dat niet met extensieve hulp van buitenaf. Zolang wij vanuit Europa die niet bereid zijn te geven kunnen we van allerlei onzinnige eisen gaan stellen maar de realiteit, hoe wreed die ook is, is toch echt anders.
pi_216984316
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2025 11:56 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Geen idee.
In elk geval dat Rusland niet heel Oek zal gaan innemen. En dat mag je grote winst noemen. Rusland is aan het winnen, en dat zul je gaan voelen in de deal.
De mensen die in de bezette gebieden zullen worden gemarteld en gedood omdat het westen ze liet stikken zullen dat idd als winst voelen.
pi_216984348
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 11:53 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Duitsland koopt ze alleen wegens de B61. Met de VS uit NAVO of een Franse of eigen bom is de F35 niet meer nodig.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2025 11:59:52 ]
  zondag 9 maart 2025 @ 11:59:44 #215
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216984353
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2025 11:57 schreef 0ne_of_the_few het volgende:

[..]
De mensen die in de bezette gebieden zullen worden gemarteld en gedood omdat het westen ze liet stikken zullen dat idd als winst voelen.
Pfff
pi_216984363
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2025 11:59 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Pfff
Is je propaganda bot op?
pi_216984367
quote:
7s.gif Op zondag 9 maart 2025 11:55 schreef phpmystyle het volgende:

Ik denk dat de doelstelling was en nog steeds is om hen uit te putten./
Ik denk het ook. En dat is ondanks alle steunuitingen die we dagelijks doen echt wel een smerige actie. Geopolitiek over de rug van duizenden dode Oekraïners in de hoop dat Rusland dermate verzwakt dat ze ons (EU/NAVO) niet aan gaan vallen.

Lafheid ten top.
  zondag 9 maart 2025 @ 12:02:11 #218
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_216984379
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 12:00 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik denk het ook. En dat is ondanks alle steunuitingen die we dagelijks doen echt wel een smerige actie. Geopolitiek over de rug van duizenden dode Oekraïners in de hoop dat Rusland dermate verzwakt dat ze ons (EU/NAVO) niet aan gaan vallen.

Lafheid ten top.
Klopt.
Deze oorlog is nog fouter als die in Vietnam of alle ''lentes'' die wij in het M-O hebben uitgevoerd.
pi_216984381
Vredesakkoord, zo eentje waar Oekraïne de kernwapens opgeeft in ruil voor vrede?

Pure winst inderdaad
pi_216984389
Trump is nu bijna actief Rusland aan het helpen.

https://x.com/noclador/st(...)DL2L8oJHHmK8v3Q&s=19

"Trump ordering to stop support for Ukraine's F-16 fighters Electronic Warfare systems could also happen to Europe... because stingy European politicians outsourced much of electronic warfare reprogramming against new threats to the US Air Force's 350th Spectrum Warfare Wing..."
pi_216984403
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 11:49 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]
Voor beide kanten valt iets te zeggen. OP de korte termijn hebben we buitenlandse partners nodig maar voor de lange termijn zou het gunstig zijn wanneer we het zelf ontwikkelen en dan is het wel zaak dat geld ook naar de eigen industrie gaat. Het vervelende alleen is dat voor Frankrijk de eigen industrie met name Frans moet zijn.
Europees.

Frankrijk wil de verdediging zelf in de hand hebben. Ze hebben geen zin meer in weer iets mee te maken als in de jaren dertig met België dat uit een alliantie stapte waardoor de samen aangelegde Maginot-linie in een keer onbruikbaar werd. En ik geef ze geen ongelijk.
pi_216984406
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 12:00 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Lafheid ten top.
Er is maar 1 persoon direct verantwoordelijk voor de dood van Oekraïense mensen en deze vorm van geopolitiek.

Gek genoeg hoor je dan ineens allerlei argumenten waarom wij 'begrip' zouden moeten hebben. Er is een tekort aan hanen om drie keer te kraaien
pi_216984412
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2025 12:02 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Vredesakkoord, zo eentje waar Oekraïne de kernwapens opgeeft in ruil voor vrede?

Pure winst inderdaad
Je kunt je ogen sluiten of je vingers in je oren stoppen omdat je het allemaal niet wil horen of zien. Maar momenteel heeft Rusland wel de kaarten in handen. Dus het is momenteel óf gedeeltelijke capitulatie óf soldaten de meatgrinder in blijven sturen.
pi_216984450
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 12:05 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Je kunt je ogen sluiten of je vingers in je oren stoppen omdat je het allemaal niet wil horen of zien. Maar momenteel heeft Rusland wel de kaarten in handen. Dus het is momenteel óf gedeeltelijke capitulatie óf soldaten de meatgrinder in blijven sturen.
Dat was mijn punt dan ook helemaal niet, maar leuk hoe je het weer probeert te verdraaien. Een deal met jou vriend komt er alsnog op neer dat het doden door blijft gaan.

Een vredesakkoord betekent dat binnen het bezet gebied allerlei mensen geëxecuteerd gaan worden. Dus je hele frame van vrede of doden is misselijkmakend omdat jij ook weet hoe de Russen achter de linies zijn. En jij noemt dat vrede, houd toch op man.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 09-03-2025 12:08:19 ]
pi_216984453
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2025 12:05 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nee hoor. Men zegt dat Rusland de kaarten in handen heeft, maar het is wel Poetin die via zijn trekpop smeekt om een wapenstilstand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')