SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2025 15:56:24 ]![]()
Dat is correct. Maar toch, ben niet de meest technische maar speel veel dingenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja maar een middenvelder zet je ook niet in de spits, of een spits achterin.
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
nee joh ff jammen vond die locatie op Utrecht wel ok met beetje vakje gemaakt bij vleugel. was trouwens aardig ding. totdat ie gesloopt werd door tuig.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Moet wel lukken. Als we maar niemand verder tot last zijnDo what you love, love what you do!![]()
Ik dacht dat jammen op de piano iets met muziek te maken had maar blijkbaar is dat ook weer schunnigOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
Sneu dat tuig dat doet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:56 schreef kree het volgende:
[..]
nee joh ff jammen vond die locatie op Utrecht wel ok met beetje vakje gemaakt bij vleugel. was trouwens aardig ding. totdat ie gesloopt werd door tuig.
Is vast jaloezie "deze mensen kunnen het wel, en ik heb geen talent REEEEE"
Well, life can be a riot
nou wil niet in vooroordelen noemen, maar kan me het stel voorstellen die dat dan weer sloopten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Sneu dat tuig dat doet.
Is vast jaloezie "deze mensen kunnen het wel, en ik heb geen talent REEEEE"Do what you love, love what you do!![]()
Jammen is code voor stevige mannelijke gemeenschapquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:57 schreef sp3c het volgende:
Ik dacht dat jammen op de piano iets met muziek te maken had maar blijkbaar is dat ook weer schunnig![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Er worden hier meer noten gesabbeld als gekraakt, me dunkt
How can I make this topic about me?![]()
Voor een lekkere jamsessie?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:59 schreef KoningWouter het volgende:
Killem wanneer gaan we naar de gaysauna met de gay-schommelstoel?
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2025 15:59:33 ]![]()
Rauw vanachterquote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:59 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Voor een lekkere jamsessie?![]()
rare ideetjes allemaal hebben jullie eigenlijk![]()
gaat het totaal niet om, maar okDo what you love, love what you do!![]()
Sommige maken muziek op de piano, andere brengen geluid voort.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:57 schreef sp3c het volgende:
Ik dacht dat jammen op de piano iets met muziek te maken had maar blijkbaar is dat ook weer schunnigHow can I make this topic about me?![]()
Ja dat zijn Jan-Willem en Anne-Fleur.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:58 schreef kree het volgende:
[..]
nou wil niet in vooroordelen noemen, maar kan me het stel voorstellen die dat dan weer sloopten.Well, life can be a riot
Sauna's zijn sowieso gay.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:59 schreef KoningWouter het volgende:
Killem wanneer gaan we naar de gaysauna met de gay-schommelstoel?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja de klootzakkenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja dat zijn Jan-Willem en Anne-Fleur.. naja. hahahaha
Do what you love, love what you do!![]()
Ff hard in je piano jammenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sommige maken muziek op de piano, andere brengen geluid voort.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Wat ik mij nou afvraag he.
Hoe zitten de mensen te DTSen? Als in. Gaat dat met een stalen gezicht als je iets van iemand leest of zit je soms ook half schaterlachend achter je computer?
"die klootzakken" van Kree + deLiet mij even luid lachen net
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Sommige maken muziek op de piano, andere brengen geluid voort.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ik ga er hier beetje in als in open gesprek. of breng wat, denk ik. dat daar hele discussie uitkomen soms is alleen maar mooiquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:02 schreef Grotetijd het volgende:
Hoe zitten de mensen te DTSen? Als in. Gaat dat met een stalen gezicht als je iets van iemand leest of zit je soms ook half schaterlachend achter je computer
verder kom ik hier gewoon omdat het meestal wel gezellig is. en tja dat bolk [
posts, leest ermee omdat het nou eenmaal spel is ook.Do what you love, love what you do!![]()
En zonder bladmuziek, gortdroogquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vandaag nog als je belooft dat we ook een hot & spicy burger menu gaan klappen! Van seks krijg ik honger.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
iemand de piano jammen is niet voor de kleinzerigenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:05 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Niet eens een spuugje erop?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Steken we die hotwings op plekken waar de zon niet schijnt!?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Vandaag nog als je belooft dat we ook een hot & spicy burger menu gaan klappen! Van seks krijg ik honger.![]()
Vergeet niet wat jam mee te nemenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Steken we die hotwings op plekken waar de zon niet schijnt!?![]()
Gewoon in de pianoquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Steken we die hotwings op plekken waar de zon niet schijnt!?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Soms zit ik wel hardop te lachen ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:02 schreef Grotetijd het volgende:
Hoe zitten de mensen te DTSen? Als in. Gaat dat met een stalen gezicht als je iets van iemand leest of zit je soms ook half schaterlachend achter je computer?
How can I make this topic about me?![]()
Maar je zit soms niet lachend of chagrijnig achter je computer vanwege een opmerking van iemand?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:04 schreef kree het volgende:
[..]
ik ga er hier beetje in als in open gesprek. of breng wat, denk ik. dat daar hele discussie uitkomen soms is alleen maar mooi
verder kom ik hier gewoon omdat het meestal wel gezellig is. en tja dat bolk [
posts, leest ermee omdat het nou eenmaal spel is ook.
Ik kan soms echt wel achter de PC zitten en een "" gezicht trekken en "godverdomme *insert naam van user* " uitspreken
Of ben ik nou écht zo raar?
Well, life can be a riot
ik ook, en soms doe ik het er gewoon om ook. maarja als maar gezellig is hequote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms zit ik wel hardop te lachen ja.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:01 schreef kree het volgende:
ik had nog contact gehad met NS btw hierover en die piano's
Mooi tochquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Soms zit ik wel hardop te lachen ja.
Well, life can be a riot
BolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
hehehehe dat was btw wel serieus. ze hebben ook nog aantal keer terug gereageerd via mail persoonlijk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
TreinbolkOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Steken we die hotwings op plekken waar de zon niet schijnt!?
Ik heb echt wel van die 🙈 momenten hier, door sommige tenenkrommende reacties.... Van die met de ogen dicht hoofdschudmomenten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar je zit soms niet lachend of chagrijnig achter je computer vanwege een opmerking van iemand?
Ik kan soms echt wel achter de PC zitten en een "" gezicht trekken en "godverdomme *insert naam van user* " uitspreken
Of ben ik nou écht zo raar?
Dat soort momenten zijn er talrijk.How can I make this topic about me?![]()
op elk station zo'n piano was ik voor. maar heb ff bekeken met NS en kan niet zomaar. leiden nog geprobeerd. maar niet ruimte voor.Do what you love, love what you do!![]()
Heb je het leuk gehad, deze paar dagen? Voor herhaling vatbaar?quote:How can I make this topic about me?![]()
Met een beetje geweld werkt allesquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Met een beetje geweld past allesOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat dat Belgisch is.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je kan beter in de trein zittenHow can I make this topic about me?![]()
Wel bukken bij viaducten hoor!quote:Well, life can be a riot
mocht niet rijden toen he door je weet, dus pikten ze me daar op en weer terug, mooie tijden daar op Utrecht cs. zie filmpjes ervan maar
Ja die zijn er genoeg. Dat je even hardop zuchtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb echt wel van die 🙈 momenten hier, door sommige tenenkrommende reacties.... Van die met de ogen dicht hoofdschudmomenten.
Dat soort momenten zijn er talrijk.Well, life can be a riot
Ja hoor. Ik ben al aan het plannen voor in de zomer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heb je het leuk gehad, deze paar dagen? Voor herhaling vatbaar?Werewolf![]()
Ik bolk wel maar de punten interesseren me niet veel. Afgezien dan van het maken van een eigen puntenteller, wat gewoon voor de fun is en om Python te leren programmeren.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:05 schreef KoningWouter het volgende:
Volgens mij speelt alleen JustinK het spelHow can I make this topic about me?![]()
Dat is sowieso gaaf!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik bolk wel maar de punten interesseren me niet veel. Afgezien dan van het maken van een eigen puntenteller, wat gewoon voor de fun is en om Python te leren.![]()
tja.... schuldigquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik heb echt wel van die 🙈 momenten hier, door sommige tenenkrommende reacties.... Van die met de ogen dicht hoofdschudmomenten.
Dat soort momenten zijn er talrijk.Do what you love, love what you do!![]()
?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben net weer een nieuwe run aan het draaien.![]()
O, het scriptje starten om alle recente postinfo op te halen en in de database te importeren.quote:How can I make this topic about me?![]()
In India denken ze daar anders over!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:10 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je kan beter in de trein zitten
ah nicequote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O, het scriptje starten om alle recente postinfo op te halen en in de database te importeren.![]()
hoe kom jij toch altijd zo snel aan die passende plaatjes?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
In India denken ze daar anders over!
[ afbeelding ]![]()
api van fokquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:15 schreef KoningWouter het volgende:
Scrape je Fok of doe je het via een api?
![]()
Jezus
Well, life can be a riot
KilliWilli is powered by AI.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
hoe kom jij toch altijd zo snel aan die passende plaatjes?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik schraap. Echt een ordinaire requests.get(url) aanroep.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:15 schreef KoningWouter het volgende:
Scrape je Fok of doe je het via een api?How can I make this topic about me?![]()
Vanavond weer een potje ijshockey jongensOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ah dat is dan wel eng met de incoming theme changequote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik schraap. Echt een ordinaire requests.get(url) aanroep.![]()
Ik ben wat anders aan het draaienquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik ben net weer een nieuwe run aan het draaien.![]()
Ja, dat klopt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:18 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
ah dat is dan wel eng met de incoming theme changeHow can I make this topic about me?![]()
De berekende gegevens zijn over de periode
2025-03-01 00:00:01 tot 2025-03-08 15:55:25
Dit overzicht is de score zoals die was op tijdstip 14:30 uur.
Het getal onder kolom ratio is score / totaal. Hoe hoger dat getal, hoe effectiever de bolks zijn geweest. Dat is vooral 's nachts of in de vroege ochtend het geval, wanneer het niet druk is.
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
nr user score gisteren vandaag totaal ratio
-- ----------------- ----- -------- ------- ------ -----
1 JustinK 1217 222 60 3371 0.36
2 KillemWieft 295 37 4 286 1.03
3 KoningWouter 236 43 33 1246 0.19
4 _UserName_ 228 83 6 516 0.44
5 devzero 224 84 23 146 1.53
6 hemarookworst 222 32 6 820 0.27
7 kree 186 18 69 712 0.26
8 Bally-b 166 2 2 63 2.63
9 Lovely 142 52 10 911 0.16
10 gebrokenglas 140 38 5 865 0.16
11 sp3c 127 13 3 269 0.47
12 Moeraskat 126 7 0 1716 0.07
13 HappyCharly 112 23 5 790 0.14
14 Grotetijd 105 10 4 527 0.20
15 mario390 98 11 3 100 0.98
16 Moonlight 85 5 4 444 0.19
17 maily 77 26 7 926 0.08
18 Dr.Mikey 72 4 11 258 0.28
19 loveyoulongtime 68 0 48 480 0.14
20 ToT 67 11 14 791 0.08SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Ff die stick in een piano jammenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:18 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker meppen met die stick van je.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik was begonnen met het opzetten van tabellen in SQLite, omdat dat lekker makkelijk werken is.
Toen die grotendeels werkend was heb ik ook een MySQL versie opgezet, dus ik heb én alles in een SQLite database zitten én alles in een MySQL database.How can I make this topic about me?![]()
Ik ben nog nooit zo pisbooswoest geworden om een filmpje.
Bekijk deze YouTube-video
Het gebeurt mij niet vaak dat ik huilend achter de computer zit, maar deze man die het overduidelijk niet begrijpt en je aan z'n stem hoort dat 'ie een achterstand heeft word ontzettend hufterig aangepakt en is overduidelijk BANG.
Bah, wat laat dit mijn bloed koken.Well, life can be a riot
Totaal niet gekliktOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja echt ontzettend absurd hoe ze daar omgaan met mensen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:31 schreef KoningWouter het volgende:
Geklikt en gekeken
Raar land dat Amerika.
Die man wilde gewoon betalen, maar omdat 't "te lang duurde" (joh, die man was mentaal beperkt, dan duurt 't langer) word 'ie gearresteerd.Well, life can be a riot
Ben wel een beetje bang dat wij ook die kant op gaan als we straks veel meer aan defensie gaan uitgeven.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja echt ontzettend absurd hoe ze daar omgaan met mensen.
Die man wilde gewoon betalen, maar omdat 't "te lang duurde" (joh, die man was mentaal beperkt, dan duurt 't langer) word 'ie gearresteerd.
Ergens moet het geld vandaan komen. Sociale zekerheid is dan wel een dingetje.![]()
land, free worldquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:34 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja echt ontzettend absurd hoe ze daar omgaan met mensen.
Die man wilde gewoon betalen, maar omdat 't "te lang duurde" (joh, die man was mentaal beperkt, dan duurt 't langer) word 'ie gearresteerd.Do what you love, love what you do!![]()
tieners uit usa zeiden alweer de waarheid termijn ervoor dus, en haat het om te herhalen. maar ok de hele jeugd is mss niet zo retard.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Het valt mij sowieso op hoe weinig Amerikanen weten over landen buiten Amerika. Zeker als je 't vergelijkt met ons koude kikkerlandje![]()
In Amerika denken ze dat Amsterdam een land is en dat Duitsland een dorp in Nederland is wat naast Holland ligt, bij wijze van.
Well, life can be a riot
Maar dan zit ik te denken. Die man krijgt een winkelverbod. Die kan dus geen boodschappen meer doen. Die gaat uit prullenbakken zitten eten dan.
Of hij klopt aan bij iemand. Maar dat is dan trespassing en daar mag je iemand voor doodschieten.![]()
En zo word je dakloos.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:42 schreef KoningWouter het volgende:
Maar dan zit ik te denken. Die man krijgt een winkelverbod. Die kan dus geen boodschappen meer doen. Die gaat uit prullenbakken zitten eten dan.
Of hij klopt aan bij iemand. Maar dat is dan trespassing en daar mag je iemand voor doodschieten.Well, life can be a riot
sommige wel, maar meerendeel heeft geen idee idd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:40 schreef Grotetijd het volgende:
Het valt mij sowieso op hoe weinig Amerikanen weten over landen buiten Amerika. Zeker als je 't vergelijkt met ons koude kikkerlandje![]()
In Amerika denken ze dat Amsterdam een land is en dat Duitsland een dorp in Nederland is wat naast Holland ligt, bij wijze van.
maar usa is groot he. en sowieso meeste die er wonen hebben dan mss al weinig met buitenlandse politiek,\
\\
voor NL is dat anders, want klein landje.
USA denkt wat is voor ons het beste? en echt kwalijk kun je het ze nog geeneens nemen?
Nu zit daar heel politiek spel achter en zinloze oorlogen, maarja zo werkt het voor gemiddelde Amerikaan wss beter als voor ons nu.
wij hebben sowieso een faal kabinet alweer. en zitten in de reet van de EUDo what you love, love what you do!![]()
naja we zien wel weer over 4 jaar hoop dat die Pipo er geen puinhoop van maakt.Do what you love, love what you do!![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
druk er op zou ik zeggenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:51 schreef Homijn het volgende:
Weet iemand waarom @:Yvonne trending is op X?
[ afbeelding ]![]()
![]()
trouwens
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ja joh dat is niet oke. Of je werkt 80 uur in de week en hebt een te gek leven. Óf je werkt 80 uur in de week en leeft in je auto óf je bent dakloos.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja het is daar wel super zwart wit he.
Hopelijk blijft het ons bespaard.
OF je koopt een huis van 38 Miljoen met 16 Slaapkamers en 4 garages ten grootte van Katwijk "omdat het kan"
Het is zo bizar.Well, life can be a riot
Nou, denk dat Pipo er wel een puinhoop van maakt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:51 schreef kree het volgende:
naja we zien wel weer over 4 jaar hoop dat die Pipo er geen puinhoop van maakt.
Hij heeft zich al van z'n debiele kant laten zien met Zelensky.Well, life can be a riot
![]()
Precies, naar decadente restaurants waar ze de messen met een liniaal uitmeten hoe het moet liggen en een personal butler of je gaat dood in de goot.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja joh dat is niet oke. Of je werkt 80 uur in de week en hebt een te gek leven. Óf je werkt 80 uur in de week en leeft in je auto óf je bent dakloos.
OF je koopt een huis van 38 Miljoen met 16 Slaapkamers en 4 garages ten grootte van Katwijk "omdat het kan"
Het is zo bizar.![]()
Bolk?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
Ja bijna wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Precies, naar decadente restaurants waar ze de messen met een liniaal uitmeten hoe het moet liggen en een personal butler of je gaat dood in de goot.
Het verschil tussen arm en rijk is daar intens. Maar zelfs als je daar gewoon een modaal inkomen hebt moet je nog oppassen. Ik heb een (flink) beneden modaal inkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en zelfs ik red mij in m'n eentje over het algemeen nog best wel aardig. Ik kan af en toe ergens heen, rij auto, doe gewoon boodschappen elke maand. Hartstikke prima. Alleen is het wel lastiger om geld over te houden logischerwijs en het is soms even wat extra berekenen hier en daar, maar leef (gelukkig) niet (meer) helemaal van paycheck to paycheck.
Al komt dat in Amerika toch óók wel door die hele leningcultuur.
Oh je wil een auto van $30k? Prima. Doe maar in 120 termijnen van 250 Dollar. Maar als je 1 termijn mist moet je meteen alles in 1x betalen. Oh je wil een nieuwe koelkast van $1500? Prima. Doe maar in 12 termijnen van 130 Dollar, terwijl ik al schulden heb lopen bij iemand vanwege m'n nieuwe vloer a $5000 in 10 termijnen van $500.![]()
Wat dat betreft zijn ze óók daarmee hier in NL een stuk coulanter. Ik bestelde wel eens wat met achteraf betalen, en heb ook wel eens brieven gemist. En als je dan netjes belt met de incasso van hey ik zit hiermee, shitzooi. Wat nu, dan komen ze vaak wel met een oplossing, of uitstel of termijnen.Well, life can be a riot
Ja ik was vroeger toen het echt nog veel slechter ging ook een ramp met rekeningen. Gelukkig ben ik hiermee geholpen en heb ik nu zelfs een buffer voor nood.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja bijna wel.
Het verschil tussen arm en rijk is daar intens. Maar zelfs als je daar gewoon een modaal inkomen hebt moet je nog oppassen.
Al komt dat toch óók wel door die hele leningcultuur.
Oh je wil een auto van $30k? Prima. Doe maar in 120 termijnen van 250 Dollar. Maar als je 1 termijn mist moet je meteen alles in 1x betalen. Oh je wil een nieuwe koelkast van $1500? Prima. Doe maar in 12 termijnen van 130 Dollar, terwijl ik al schulden heb lopen bij iemand vanwege m'n nieuwe vloer a $5000 in 10 termijnen van $500.![]()
Wat dat betreft zijn ze óók daarmee hier in NL een stuk coulanter. Ik bestelde wel eens wat met achteraf betalen, en heb ook wel eens brieven gemist. En als je dan netjes belt met de incasso van hey ik zit hiermee, shitzooi. Wat nu, dan komen ze vaak wel met een oplossing, of uitstel of termijnen.
Soms kun je het ook een stuk leefbaarder voor jezelf maken als je mensen die het moeilijk hebben een beetje steunt.
In de VS was ik al op zeker dood geweest.![]()
Absoluut waar. Je hebt zoveel manieren om het voor jezelf behapbaar te maken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja ik was vroeger toen het echt nog veel slechter ging ook een ramp met rekeningen. Gelukkig ben ik hiermee geholpen en heb ik nu zelfs een buffer voor nood.
Soms kun je het ook een stuk leefbaarder voor jezelf maken als je mensen die het moeilijk hebben een beetje steunt.
In de VS was ik al op zeker dood geweest.
Goed van je dat je een buffer hebt weten op te bouwen. Ben ik nu ook (weer) mee bezig.
In de VS had ik 't ook niet lang overleefd nee. Heb nog wel iets van talent, dus met straatmuzikant zijn had ik wel wat centen verdient denk ik. Maar als je dan kijkt naar de cost of living daar slaap je alsnog in je $500 Civic.Well, life can be a riot
FOK! en API?? Zelfs rss.fok.nl doet het al jaren niet meerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 16:15 schreef KoningWouter het volgende:
Scrape je Fok of doe je het via een api?![]()
Ik ben IT'erquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Absoluut waar. Je hebt zoveel manieren om het voor jezelf behapbaar te maken.
Goed van je dat je een buffer hebt weten op te bouwen. Ben ik nu ook (weer) mee bezig.
In de VS had ik 't ook niet lang overleefd nee. Heb nog wel iets van talent, dus met straatmuzikant zijn had ik wel wat centen verdient denk ik. Maar als je dan kijkt naar de cost of living daar slaap je alsnog in je $500 Civic.
Als ik daar een maand dakloos zou zijn zou ik met mijn onverzorgde voorkomen geen interview meer doorkomen.
Dan ben je dus mooi de lul.![]()
Had gekund natuurlijk hequote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:07 schreef devzero het volgende:
[..]
FOK! en API?? Zelfs rss.fok.nl doet het al jaren niet meer![]()
![]()
Dan ben je inderdaad goed de lul. Dan moet je 't echt wel hebben van de goodwill van mensen. En die word steeds minder en minder lijkt het wel.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:08 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik ben IT'er
Als ik daar een maand dakloos zou zijn zou ik met mijn onverzorgde voorkomen geen interview meer doorkomen.
Dan ben je dus mooi de lul.Well, life can be a riot
Would not touch it with a stickquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:11 schreef devzero het volgende:
[..]
De huidige ITers op FOK! FB / "Nieuwsbalk" is niet up to date![]()
![]()
En als straatmuzikant in Nederland verdien je voldoende om een flatje in Amsterdam te kunnen betalen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:06 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Absoluut waar. Je hebt zoveel manieren om het voor jezelf behapbaar te maken.
In de VS had ik 't ook niet lang overleefd nee. Heb nog wel iets van talent, dus met straatmuzikant zijn had ik wel wat centen verdient denk ik. Maar als je dan kijkt naar de cost of living daar slaap je alsnog in je $500 Civic.![]()
Ja je moet natuurlijk wel echt pech hebben wil je het allemaal niet meer redden. Er zal daar vast ook een soort leger des heils zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dan ben je inderdaad goed de lul. Dan moet je 't echt wel hebben van de goodwill van mensen. En die word steeds minder en minder lijkt het wel.
Maar wat dat betreft hebben we het hier wel echt stukken beter.![]()
Nee ook absoluut niet.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:13 schreef devzero het volgende:
[..]
En als straatmuzikant in Nederland verdien je voldoende om een flatje in Amsterdam te kunnen betalen?
Maar, in NL heb je nog iets als een sociaal vangnet als alles dreigt kwijt te raken/kwijt bent geraakt.
In Amerika heb je ook wel social security, maar dat is niet zo als hier van wat ik begrepen heb van een oude Amerikaanse vriend.Well, life can be a riot
Als er een FOK! API zou zijn, dan zouden er in no time diverse redelijk tot goed werkende apps verschijnen met oa goed werkende bloklijst en andere nuttige dingen voor posten op een forum. Maar vooral, geen reclamequote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Would not touch it with a stick![]()
![]()
True en vooral dat laatste is wel een dingetjequote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:16 schreef devzero het volgende:
[..]
Als er een FOK! API zou zijn, dan zouden er in no time diverse redelijk tot goed werkende apps verschijnen met oa goed werkende bloklijst en andere nuttige dingen voor posten op een forum. Maar vooral, geen reclame![]()
![]()
Social Security is een beetje vergelijkbaar met AOW. Er zijn wel diverse programma's voor een uitkering, maar die zijn vaak wel beperkt. En ik betwijfel of Medicaid (ziektekostenverzekering) na Trump nog bestaat.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:16 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nee ook absoluut niet.
Maar, in NL heb je nog iets als een sociaal vangnet als alles dreigt kwijt te raken/kwijt bent geraakt.
In Amerika heb je ook wel social security, maar dat is niet zo als hier van wat ik begrepen heb van een oude Amerikaanse vriend.![]()
Daarom, dus hier in NL heb je 't echt véél beter qua vangnetten.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Social Security is een beetje vergelijkbaar met AOW. Er zijn wel diverse programma's voor een uitkering, maar die zijn vaak wel beperkt. En ik betwijfel of Medicaid (ziektekostenverzekering) na Trump nog bestaat.
Vind het sowieso ontzettend achterlijk dat ze in Amerika niet gewoon fatsoenlijke health care hebben voor iedereen zoals we dat hier hebben.Well, life can be a riot
Kom ik zo wel langsquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:26 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja super zin in. Maak meteen een pan voor 3 dagen.![]()
![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Juicy!I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
ze hebben dan weer wat goedkopere belasting natuurlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:23 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Daarom, dus hier in NL heb je 't echt véél beter qua vangnetten.
Vind het sowieso ontzettend achterlijk dat ze in Amerika niet gewoon fatsoenlijke health care hebben voor iedereen zoals we dat hier hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Dat wel weer. Maar je hebt niet zoveel aan lage belastingen als je dakloos bentquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:37 schreef kree het volgende:
[..]
ze hebben dan weer wat goedkopere belasting natuurlijk
Well, life can be a riot
iddquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat wel weer. Maar je hebt niet zoveel aan lage belastingen als je dakloos bentDo what you love, love what you do!![]()
Languit op de bank.quote:I'm surrounded by morons!
Fijn, sla die herinneringen maar op in je lange termijngeheugenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:40 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Yep
170 carnavalsduikers. Helaas geen fotos.
Volgend jaar doe ik mee.![]()
![]()
Dakloos zijn is een keuze, aldus de gemiddelde niet-dakloze Amerikaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:39 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Dat wel weer. Maar je hebt niet zoveel aan lage belastingen als je dakloos bentI'm surrounded by morons!
Vooral het 🌞weer vergeet ik nooit meer.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Fijn, sla die herinneringen maar op in je lange termijngeheugenWerewolf![]()
Ja je hebt echt geluk gehad. Het is je gegundquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:42 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Vooral het 🌞weer vergeet ik nooit meer.![]()
![]()
hier in NL ook wel trouwens? wamt er is hier altijd wat om je op te vangen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Dakloos zijn is een keuze, aldus de gemiddelde niet-dakloze Amerikaan.
niemand hoeft dakloos te zijn denk ik? maar soms willen ze zelf niet he?Do what you love, love what you do!![]()
nou vertel en ben echt oprecht benieuwd waarom jij dat denkt?quote:
ik nl iedere NL met paspoort kan die hulp wel zoeken? mss het vinden en manier waarop, maar ook daar hulp voor.Do what you love, love what you do!![]()
Soms heb je gewoon oprecht geen keuze meer Kree.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
hier in NL ook wel trouwens? wamt er is hier altijd wat om je op te vangen?
niemand hoeft dakloos te zijn denk ik? maar soms willen ze zelf niet he?
Iets als een leger des heils neemt jou niet 24/7 onder hun vleugel.
Een vluchtheuvelachtige instantie is ook maar voor korte tijd.
Als je geen ouders meer hebt waar je naar toe terug kan of weinig contact hebt met familie? Dan houdt dat al op.
Jij en ik hebben nog keuze als 't gaat om mensen die we om ons heen hebben. Maar voor anderen is dat misschien niet zo, en dan sta je automatisch op straat.
Een kennis van mij is recent van z'n partner af gegaan. Ik zie con-stant voorbij komen "help! Op zoek naar een nieuw onderkomen" en als hij binnen bepaalde tijd niks vind, staat 'ie dus ook gewoon op straat.Well, life can be a riot
In NL heb je zo goed als alleen maar nachtopvang voor daklozen, bijv.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:46 schreef kree het volgende:
[..]
nou vertel en ben echt oprecht benieuwd waarom jij dat denkt?
ik nl iedere NL met paspoort kan die hulp wel zoeken? mss het vinden en manier waarop, maar ook daar hulp voor.![]()
waar, maar dan is het niet dat de hulp er niet is he?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:46 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Soms heb je gewoon oprecht geen keuze meer Kree.
Iets als een leger des heils neemt jou niet 24/7 onder hun vleugel.
Een vluchtheuvelachtige instantie is ook maar voor korte tijd.
Als je geen ouders meer hebt waar je naar toe terug kan of weinig contact hebt met familie? Dan houdt dat al op.
Jij en ik hebben nog keuze als 't gaat om mensen die we om ons heen hebben. Maar voor anderen is dat misschien niet zo, en dan sta je automatisch op straat.
Een kennis van mij is recent van z'n partner af gegaan. Ik zie con-stant voorbij komen "help! Op zoek naar een nieuw onderkomen" en als hij binnen bepaalde tijd niks vind, staat 'ie dus ook gewoon op straat.
het niet kunnen vinden is dan meer het probleem wss?Do what you love, love what you do!![]()
quote:
I'm surrounded by morons!
ja als start fase. en daarna kun je best wel verder. maar hoop willen zelf niet. want moeten ze moeite doen enzo.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:47 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
In NL heb je zo goed als alleen maar nachtopvang voor daklozen, bijv.Do what you love, love what you do!![]()
Nou nee. Het is niet dat je het niet kan vinden. Het is dat het er simpelweg niet IS.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:49 schreef kree het volgende:
[..]
waar, maar dan is het niet dat de hulp er niet is he?
het niet kunnen vinden is dan meer het probleem wss?
Als jij op straat staat dan wens ik je succes met een huis te vinden. Zeker met de huurprijzen van nu. Sociale Huur als dakloze? Kom je niet aan. Particuliere huur als dakloze? Als je dat kon betalen had je simpelweg gezien niet op straat gestaan.Well, life can be a riot
sowieso ben ik meer voor mensen al niet eens in dit land halen?
en wil helemaal. niet discrimineren. maar ben toch beetje voor eigen volk eerst. tis belachelijk nl als je op nr 600 staat in woningbouw lijst en gaat rest er zo in met voorrang.
]
dat eerst afschaffen is mijn idee. allemaal eerlijk op de lijst.Do what you love, love what you do!![]()
WOW. WOW. WOW. Gast. Ga je mond spoelen, wat de fuck zeg jij nou? Hoop willen niet want moeten ze moeite doen?!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja als start fase. en daarna kun je best wel verder. maar hoop willen zelf niet. want moeten ze moeite doen enzo.Een hoop WETEN NIET wat ze moeten doen of worden niet serieus genomen omdat ze dakloos zijn.
Er rust nog al-tijd een stigma op dakloze mensen.Well, life can be a riot
Dat denk je dan verkeerdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:43 schreef kree het volgende:
[..]
hier in NL ook wel trouwens? wamt er is hier altijd wat om je op te vangen?
niemand hoeft dakloos te zijn denk ik? maar soms willen ze zelf niet he?Trust nobody![]()
euh nee? vraag het eens aan jeugd nu die ook ergens willen wonen bv. dan hoor je dit.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
WOW. WOW. WOW. Gast. Ga je mond spoelen, wat de fuck zeg jij nou? Hoop willen niet want moeten ze moeite doen?!Een hoop WETEN NIET wat ze moeten doen of worden niet serieus genomen omdat ze dakloos zijn.
Er rust nog al-tijd een stigma op dakloze mensen.
waarom iedereen er moeite mee heeft is omdat het niet eerlijk is.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja bijna wel.
Het verschil tussen arm en rijk is daar intens. Maar zelfs als je daar gewoon een modaal inkomen hebt moet je nog oppassen. Ik heb een (flink) beneden modaal inkomenWrom heb je die eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en zelfs ik red mij in m'n eentje over het algemeen nog best wel aardig. Ik kan af en toe ergens heen, rij auto, doe gewoon boodschappen elke maand. Hartstikke prima. Alleen is het wel lastiger om geld over te houden logischerwijs en het is soms even wat extra berekenen hier en daar, maar leef (gelukkig) niet (meer) helemaal van paycheck to paycheck.
Al komt dat in Amerika toch óók wel door die hele leningcultuur.
Wat dat betreft zijn ze óók daarmee hier in NL een stuk coulanter. Ik bestelde wel eens wat met achteraf betalen, en heb ook wel eens brieven gemist. En als je dan netjes belt met de incasso van hey ik zit hiermee, shitzooi. Wat nu, dan komen ze vaak wel met een oplossing, of uitstel of termijnen.Trust nobody![]()
Je vergelijkt JEUGD met DAKLOZEN. Kree.
Jeugd kunnen nergens wonen omdat alles schandalig duur is en er ziek lange wachtrijen zijn.
Ik heb letterlijk 5 Minuten terug op een paar woningen geschreven. 1 Van de woningen stond ik nummer 1320 van de 1900 en de rest stond ik in de 500-600.
Daklozen kunnen nergens wonen omdat ze A: De middelen simpelweg niet hebben en B: Zelfs al hebben ze wel wat middelen dan worden ze omdat ze dakloos zijn en er met minachting naar ze gekeken word niet serieus genomen.Well, life can be a riot
Verschillende zaken, maakt verder niet uit.quote:Well, life can be a riot
Okquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Verschillende zaken, maakt verder niet uit.Trust nobody![]()
en weet met dakloos of verslaving of dergelijke is er wel hulp en kom je nog op prio op lijst en dus ook voor anderen.
nu heb ik dart niet gehad, maarja 10 jaar wachttijd gewoon hoor terwijl je Somalië in ziet trekken en weet ik veel wat. en krijgen nog inrichting van gemeente ook die ik betaal; nu. naja.
ik haat het om zo negatief te zijn, maar dat is hoie het gaat
en op straat leven hoeft echt neit met NL paspoort enzo. want je krijgt uitkering en er is hulp. ze zijn soms gewoon te beroert om die moeite ervoor te doen en blijven liever leven zoals ze doen op straat?
mij best maar ga er niet over mekken dat t niet kanDo what you love, love what you do!![]()
Grappig altijd hequote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ze waggelden allemaal achter elkaar![]()
![]()
Je denkt teveel vanuit je eigen ervaringquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:58 schreef kree het volgende:
en weet met dakloos of verslaving of dergelijke is er wel hulp en kom je nog op prio op lijst en dus ook voor anderen.
nu heb ik dart niet gehad, maarja 10 jaar wachttijd gewoon hoor terwijl je Somalië in ziet trekken en weet ik veel wat. en krijgen nog inrichting van gemeente ook die ik betaal; nu. naja.
ik haat het om zo negatief te zijn, maar dat is hoie het gaat
en op straat leven hoeft echt neit met NL paspoort enzo. want je krijgt uitkering en er is hulp. ze zijn soms gewoon te beroert om die moeite ervoor te doen en blijven liever leven zoals ze doen op straat?
mij best maar ga er niet over mekken dat t niet kanTrust nobody![]()
hmm was dat mss heel hard zo? weet niet maar ik kon het ook redden zonder huis en zonder werk en met 1000 rood. en dat is allemaal via hulp instanties geweest.
dus spreek uit ervaring.Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar is wel ff een andere situatie dan de gemiddelde dakloze hoor...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:01 schreef kree het volgende:
hmm was dat mss heel hard zo? weet niet maar ik kon het ook redden zonder huis en zonder werk en met 1000 rood. en dat is allemaal via hulp instanties geweest.
dus spreek uit ervaring.Well, life can be a riot
Of dik. Ga je ook waggelenquote:
Well, life can be a riot
Je weet dat je amper een huis kunt krijgen tegenwoordig? Baan kwijt, huis kwijt? Niet urgent, want wie weet kan je bij familie/vrienden terecht.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:50 schreef kree het volgende:
[..]
ja als start fase. en daarna kun je best wel verder. maar hoop willen zelf niet. want moeten ze moeite doen enzo.![]()
klopt ik vertel het er daar precies over dus ook omdat uit ervaring. en dan weet ik dat het kan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:00 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Je denkt teveel vanuit je eigen ervaring
ook zonder ouders ofzo of weet ik veel die je geld toestoppen.
het kan en ik weet het dus. en irriteer me mateloos aan mensen die zeggen kan niet en het zelf niet meegemaakt hebben.
daarom dus
anyway. goeiemiddag happy
Ik drink er meestal maar 1 , dus dat gebeurd nooitquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
waarom is dat anders?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:02 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja maar is wel ff een andere situatie dan de gemiddelde dakloze hoor...Do what you love, love what you do!![]()
Maar dan kan het dus gebeuren mocht je het wel doenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:03 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik drink er meestal maar 1 , dus dat gebeurt nooit![]()
![]()
Kleine kansquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar dan kan het dus gebeuren mocht je het wel doen
Neequote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ik vertel het er daar precies over dus ook omdat uit ervaring. en dan weet ik dat het kan.
het kan en ik weet het dus. en irriteer me mateloos aan mensen die zeggen kan niet en het zelf niet meegemaakt hebben.
daarom dus
anyway. goeiemiddag happy
StruisvogelenTrust nobody![]()
Was heerlijk in de zon.. veel mensen ook op de weg enz"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik irriteer me mateloos aan mensen die denken dat n=1quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:03 schreef kree het volgende:
[..]
klopt ik vertel het er daar precies over dus ook omdat uit ervaring. en dan weet ik dat het kan.
daarom dus
anyway. goeiemiddag happy![]()
Zellufquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:06 schreef Lovely het volgende:
Was heerlijk in de zon.. veel mensen ook op de weg enz![]()
ik heb paar weken in cheap hotel gezeten omdat mijn ma me uit het huis kickte. dus in feite dakloos
dacht je dat ze mij daar centjes voor gaf? no way.
het is een struggle wel ja om hulp te vinden en goeie. maar echt ga me niet vertellen dat het niet kan. want kan wel ga naar gemeentehuis.Do what you love, love what you do!![]()
Zuchtquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:07 schreef kree het volgende:
ik heb paar weken in cheap hotel gezeten omdat mijn ma me uit het huis kickte. dus in feite dakloos
het is een struggle wel ja om hulp te vinden en goeie. maar echt ga me niet vertellen dat het niet kan. want kan wel ga naar gemeentehuis.
Neeeeeheeeeeee
Jouw situatie is niet ieders situatieTrust nobody![]()
Morgen nog genieten, daarna weer kouder.. maar dat is ook zo weer voorbij"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Als je in een hotel zit, dan ben je niet dakloos hequote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:07 schreef kree het volgende:
het is een struggle wel ja om hulp te vinden en goeie. maar echt ga me niet vertellen dat het niet kan. want kan wel ga naar gemeentehuis.![]()
En je doet er niks tegen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:08 schreef Lovely het volgende:
Morgen nog genieten, daarna weer kouder.. maar dat is ook zo weer voorbij
NU genieten![]()
![]()
echt dit irriteert me soms gewoon he. omdat mensen dingen zeggen terwijl ze zelf er niks van weten uit ervaring en ikke wel. maar ok.
relaxed het is mooi weer ook.Do what you love, love what you do!![]()
Ben je dakloos geweest, ja of nee?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:08 schreef kree het volgende:
echt dit irriteert me soms gewoon he. omdat mensen dingen zeggen terwijl ze zelf er niks van weten uit ervaring en ikke wel. maar ok.
relaxed het is mooi weer ook.![]()
Nopequote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:08 schreef kree het volgende:
relaxed het is mooi weer ook.Trust nobody![]()
Nee, op zich is dit weer ook té warm natuurlijk voor t tijd van het jaar..quote:
Ik zit in een B&B nu, ik ben dus dakloos
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2025 18:09:47 ]![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:09 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nee, op zich is dit weer ook té warm natuurlijk voor t tijd van het jaar..![]()
![]()
Hoi cabrioootjequote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zit in een B&B nu, ik ben dus dakloos![]()
![]()
ja in feite wel. en heb toen hotel gezocht eizon van wat geld wat ik had.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ben je dakloos geweest, ja of nee?Do what you love, love what you do!![]()
Volgens mij deden wij dat ook met watermeloen-pitjes vroeger. Maar pompoenpitten kan ik me ook herinneren.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:38 schreef maily het volgende:
[..]
daar heb ik weleens een ketting van geregen![]()
![]()
waarom kickte je ma je uit huis?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:07 schreef kree het volgende:
het is een struggle wel ja om hulp te vinden en goeie. maar echt ga me niet vertellen dat het niet kan. want kan wel ga naar gemeentehuis.![]()
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:10 schreef kree het volgende:
[..]
ja in feite wel. en heb toen hotel gezocht eizon van wat geld wat ik had.je zat in een hotel, dus niet dakloos, peerco
Je hebt dus 0 ervaring hiermee.
[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2025 18:11:56 ]![]()
Heftig wel manquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:09 schreef AardappelSchotel het volgende:
Ik zit in een B&B nu, ik ben dus dakloos![]()
quote:Daarnaast, spreek uit ervaring.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je weet dat je amper een huis kunt krijgen tegenwoordig? Baan kwijt, huis kwijt? Niet urgent, want wie weet kan je bij familie/vrienden terecht.
Ik kreegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. urgentie.
Je mag een paar woningen weigeren (geloof maximaal 5) nou ja, je kan verschillende redenen hebben waarom je zoiets zou doen, maar heel simpel gezegd verspeel je zo wel je kaarten.
Ik heb na 1 jaar urgentie uiteindelijk deze woning gekregen, terwijl ik het jaar DAARVOOR al bij de woningbouw had aangeklopt van joh, heb het idee dat dit echt uit de klauwen gaat lopen. Kunnen jullie misschien helpen? Toen werd het afgedaan als "joh, je stelt je aan. Loopt wel los"
En dat was met een vrij extreme situatie. Je gaat echt geen urgentie krijgen omdat je ontslagen word en achterloopt met rekeningen of zo..Well, life can be a riot
Die zien er wel t zelfde uit. Misschien had ik ook wel meloenpitjes.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:11 schreef Shii het volgende:
[..]
Volgens mij deden wij dat ook met watermeloen-pitjes vroeger. Maar pompoenpitten kan ik me ook herinneren.![]()
ik wil best ff dat vertellen want speelt voor hele verhaal mss in topic, of denk had al eens gezegd maar het was paar delen en sommige gesloten en gebaande toen.
maar ja gewoon wel. en idd, wtf doe je dan ok hotel kon zo'n goedkope ff met werken erbij.Do what you love, love what you do!![]()
We kennen het verhaalquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:12 schreef kree het volgende:
ik wil best ff dat vertellen want speelt voor hele verhaal mss in topic, of denk had al eens gezegd maar het was paar delen en sommige gesloten en gebaande toen.
maar ja gewoon wel. en idd, wtf doe je dan ok hotel kon zo'n goedkope ff met werken erbij.Trust nobody![]()
Maar mensen hebben toch gelijk?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:08 schreef kree het volgende:
relaxed het is mooi weer ook.
Als je in een hotel overnacht en je hebt (neem ik aan) ook gewoon eten/drinken daar. Ben je niet dakloos.Well, life can be a riot
Hotel ≠ Dakloosquote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:12 schreef kree het volgende:
maar ja gewoon wel. en idd, wtf doe je dan ok hotel kon zo'n goedkope ff met werken erbij.![]()
omdat ruzie en ik dronk te veel en ma weer nieuw vriend enzo en boterde niet, naja dat is een verhaal opzich.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:11 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
waarom kickte je ma je uit huis?
en eigenlijk wil ik die dan weer niet vertellen
maar hou het er maar op dat het neit meer ging. en ik kon mijn spullen pakken.Do what you love, love what you do!![]()
helder, bedankt voor het ophelderen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 18:13 schreef kree het volgende:
[..]
omdat ruzie en ik dronk te veel en ma weer nieuw vriend enzo en boterde niet, naja dat is een verhaal opzich.
en eigenlijk wil ik die dan weer niet vertellen
maar hou het er maar op dat het neit meer ging. en ik kon mijn spullen pakken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: