😎quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:05 schreef flipsen het volgende:
Gevondenhttps://thebreakclub.com
In Buenos Aires en guess waar ik over 1,5 week benWel een prijzig grapje, maar therapie is duurder
Nah, het komt wel goed. Ik heb mijn werk gewoon afgezegd voor de rest van die dag. Is niet zo'n probleem (behalve dat dat me wel 100 euro kost).quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vind het een raar antwoord.
Belafspraak vragen met orthopeed zelf?
Zij hadden wat stofzuigerachtige apparaten bij zich en dekens om onder de banken te leggen. Bedoel je dat?quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:00 schreef AnneX het volgende:
Tiny house yeah …schaftkeet…ook yeah.
Sch.zus woonde, sliep en studeerde een tijdlang in een schaftkeet op het terrein bij zwager. Prachtig opgeknapt en sober ingericht.
Zijn onderkomen was een voormalige gerenoveerde kippenschuur als tiny house én een beetje té klein voor 2 mensen met een verschillende biologische klok.
Eindelijk was de boerderij af en nu is er plek voor twee.
Affijn, @:sigme gaat van hotel naar onderkomen. Reuze benieuwd naar het eindverslag tzt. Geniet voorlopig van alle indrukken.
Ha, “onze” ontmoetingen @:poli’s worden afgemeten naar de maatstaven van Blueszoals het hoort.
Nu aan het wachten op mannen, die aan huis meubels komen reinigen en impregneren. Vorige week konden ze niet over de brug met een té grote vrachtwagen.
En ik heb geen idee wat ik kan verwachten. @:Blues hebben zij - dezelfde firma? - ook op de 1e etage gewerkt.
Ik kan elke dag in therapie als ik wil via de POH, gratizzzzquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:05 schreef flipsen het volgende:
Gevondenhttps://thebreakclub.com
In Buenos Aires en guess waar ik over 1,5 week benWel een prijzig grapje, maar therapie is duurder
Fok!wet werkt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Zij hadden wat stofzuigerachtige apparaten bij zich en dekens om onder de banken te leggen. Bedoel je dat?
Mijn professionele maatstaven zijn in orde bevonden![]()
Vervelend zegquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm kwam niet duidelijk naar voren of ik blaasontsteking heb (nou echt wel) Dus nu is het op kweek gezet, morgen hoor ik meer.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm kwam niet duidelijk naar voren of ik blaasontsteking heb (nou echt wel) Dus nu is het op kweek gezet, morgen hoor ik meer.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Sinds ik de aanbieding van Lucovitaal (?) in huis heb…wáár danquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nu zitten wij op tuinstoelen ín de kamer aan de koffie.
Als een razende ging Mike aan de slag. En ik moest even meekomen naar het toilet, waar hij na afloop zijn emmertje sop leeggooide. Dit was na 20 jaar gebruik. Soms komt hij het tegen na 2 jaar.
Nou, het meubilair kan weer 20 jaar mee 😇Wowww heerlie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat jullie laatst bij waren, maar toch weer terug bij af?quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:24 schreef Blues het volgende:
Ik mag alweer bijijijijijijijijna naar huis.
We hebben zo'n ENORME achterstand dat ik er lethargisch van word
Om 17:30 beginnen met college is sowieso een misdaad tegen de mensheid.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn college duurde perongeluk maar een uur na de aanpassingen die ik dit jaar deed, ipv anderhalf. Nou ja, de studenten vonden het prima, en met om 17.30 beginnen met college zo is het ook niet vervelend om om 18.30 al klaar te zijn ipv 19.15
Paar zieken achter elkaar, die waren weer beter toen gingen anderen achter elkaar skiën, dus tja...quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik dacht dat jullie laatst bij waren, maar toch weer terug bij af?
inderdaad 👍🏼quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Paar zieken achter elkaar, die waren weer beter toen gingen anderen achter elkaar skiën, dus tja...
635 niet spoed-eisende orders
Nou ja, niet 'mijn' probleem natuurlijk en de 'hoge' spoedorders, de polimail, de spreekuren, beter dichtbij-apps, correspondentie, de huisartsverwijzingen, beenmergpuncties, de declaraties/verzekeringsinstanties en de door de dag heen triljoen telefoontjes houden we net aan bij!
Voor ons.
Maar morgen op hele schone stoelenquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
inderdaad 👍🏼
Als jullie voltallig zijn…één iemand vrijmaken om een begin te maken?
Wij eten op schoot in de tuinstoelen!
We pakken eind vd dag af en toe een paar oudere orders op.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:01 schreef AnneX het volgende:
inderdaad 👍🏼
Als jullie voltallig zijn…één iemand vrijmaken om een begin te maken?
Wij eten op schoot in de tuinstoelen!
Die zijn nu zo schoon dat ze er niet meer op durven zitten de komende wekenquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die zijn nu zo schoon dat ze er niet meer op durven zitten de komende weken
Het is ook niet mijn favoriete tijdslot, neequote:Op woensdag 12 maart 2025 17:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Om 17:30 beginnen met college is sowieso een misdaad tegen de mensheid.
En ook mooi On Topic in CULquote:
je klinkt als een ambtenaarquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Om 17:30 beginnen met college is sowieso een misdaad tegen de mensheid.
Yes.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Yes.
Straks naar de rijschool voor les met grote aanhanger. Dat vind ik kut want uh ik hou er niet van als mensen me beoordelen ofzo. #nerveusoffaalangst? En dan vanmiddag nog even naar dat verbouwhuis en dan alles voorstrijken. Tussendor nog even pakketten wegbrengen en ik had me voorgenomen om al te koken voor lunch en diner wegens eigenlijk niet thuis dus vandaag.
Maar ben inmiddels wel echt echt klaar voor vakantie hoor. Teringjantje en zn moeder.
We hebben ook eindelijk een hotel geboekt, gisterenavond. Voor de eerste 3 nachten.
Dit is zo waar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Succes nog even met de laatste zware loodjes!
Mooiquote:Op donderdag 13 maart 2025 08:32 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Maoriwaaierstaart![]()
Fantail noemen ze ‘m zelf.
En:
[ afbeelding ]
Dolfijntjes![]()
Goed begin van de dagquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat een heerlijke foto/filmpje updates steeds @:sigme! Volgens mij hebben jullie het wel naar je zin?![]()
Ik lig al een uur in bad en hoef er pas over een half uur uit voor een meeting om 10u. Lekker even zo. En ook weer zo heerlijk zonnig vandaag
Say whut?quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Groeten vanuit een ijskoude wachtruimte van de vreemdelingenpolitie.
Maak er maar een grap van, maar ik heb letterlijk in de cel gezeten op het internationale vliegveld hier, jaren geleden, tussen andere illegalen die het land weer werden uitgestuurdquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Groeten vanuit een ijskoude wachtruimte van de vreemdelingenpolitie.
Whahaquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Maak er maar een grap van, maar ik heb letterlijk in de cel gezeten op het internationale vliegveld hier, jaren geleden, tussen andere illegalen die het land weer werden uitgestuurdLang verhaal, uiteindelijk goed gekomen, maar toen heb ik toch maar besloten om mijn residencia in orde te maken, want echt leuk vond ik het niet
![]()
Wel leuk was het gisteren. Begon eergisteren eigenlijk. We hebben in het halletje boven bij ons de "DoggyTalkie" staan, een babyfoon om te horen wat er in het hondenhotel gebeurt. En eergisteren zegt mijn vrouw opeens: "Zeg, alleen Rafa zit toch in het hotel? Ik hoorde net een gepiep op de DT!". Toch maar even gaan kijken voor de zekerheid, maar nee, geen andere honden inderdaad. En Rafa was buiten op dat moment. Vreemd. Gisteravond gaat vrouwlief Rafa uitlaten voor het slapen gaan, durft ze het hotel niet meer in. Want weer een rare piep! Ik was net klaar met douchen, dus ben stoer het hotel ingelopen. Hoorde ook een piep! Maar waar kwam het vandaan? Overal zoeken, tot in de houtkachel en onder de hondenledikanten aan toe, maar kon niets vinden. En wéér die rare piep!
Anyway, vandaag even een nieuwe batterij voor de rookmelder halen![]()
![]()
1 april hebben we nog een opleidingsdag en CBR-examen, maar gezien ik nog nooit met een aanhanger heb gereden leek me een keer "inrijden" wel een goed idee voordat ik examen doe.quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:28 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat een drukte @:lonaa Aangezien ik er nul kennis van heb, moet je daar dan ook rijexamen in doen?
Dat verbouwhuis, gaan jullie daar wonen of is het ook een klus?
Ohh @:sigme wat fijn om met jullie mee te reizen.
Waarom @:leeharveyoswald? Of is dat standaard dat iedere zoveel maanden daar naar toe moet?
* Vanyel klimt op stokpaardquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Ook al gaat het een stuk beter, toch een infectie te zien, dus zo maar even de AB ophalen
Ik sla m op voor wanneer het weer (zoals 3 jaar geleden) uit de hand loopt. Eigenlijk heb ik nu nauwelijks meer last (gisteren goed doorgespoeld).quote:Op donderdag 13 maart 2025 10:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
* Vanyel klimt op stokpaard
Als je geen 18 meer bent en regelmatig blaasontsteking hebt, kan dat veroorzaakt worden door urogenitale atrofie. Dat probleem kun je oplossen met lokale estriol- (of als erg, estradiol, maar die moet je zelf dokken) crème of ovules.
Google het even. Dan wil je misschien sowiesoquote:Op donderdag 13 maart 2025 10:57 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik sla m op voor wanneer het weer (zoals 3 jaar geleden) uit de hand loopt. Eigenlijk heb ik nu nauwelijks meer last (gisteren goed doorgespoeld).
Inmiddels-met-pensioen collega kreeg steeds nierbekkenontstekingen. Spoelingen, scans, weet ik het allemaal gehad. En toen kreeg ze een zalf voorgeschreven. Nooit meer last gehadquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Google het even. Dan wil je misschien sowieso
Oe Oe Oequote:Op donderdag 13 maart 2025 08:32 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Maoriwaaierstaart![]()
Fantail noemen ze ‘m zelf.
En:
[ afbeelding ]
Dolfijntjes![]()
Alleen post? Da's best gek want werkt net zo in peri.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Het staat ook gewoon in de huisartsen richtlijn om te bespreken bij 3 of meer blaasontstekingen in 1 jaar, bij postmenopauzale vrouwen.
Fijn dat je al minder last meer hebt, @:Kaatje1! Hopelijk hierna weer een hele tijd er van af. En anders inderdaad even aan de bel trekken hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen post? Da's best gek want werkt net zo in peri.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Het staat ook gewoon in de huisartsen richtlijn om te bespreken bij 3 of meer blaasontstekingen in 1 jaar, bij postmenopauzale vrouwen.
Fijn dat je al minder last meer hebt, @:Kaatje1! Hopelijk hierna weer een hele tijd er van af. En anders inderdaad even aan de bel trekken hoor!
quote:
"Recidiverende urineweginfectiesquote:Op donderdag 13 maart 2025 11:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Alleen post? Da's best gek want werkt net zo in peri.
Ik heb inderdaad onderzoek gehad in die tijd. Daarna sporadisch blaasontsteking. Maar ik had het nog nooit gehad, tenminste niet geconstateerd want nooit zo erg dat ik ervoor naar de dokter ging, daarom viel het me, op m’n 61e zo tegen.quote:Op donderdag 13 maart 2025 11:38 schreef vlindertje89 het volgende:
Nu heb ik een rage room nodig!quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:31 schreef vlindertje89 het volgende:
Rage room verslag moeten jullie nog even op wachten trouwens helaas, buurvrouw ziek (longontsteking). Dus we gaan een andere keer.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Had jij niet een half landgoed daar? Gewoon even een paar flesjes de berg af smijten?
Aha…je weet en kan het wel: ragen. 😉quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Had jij niet een half landgoed daar? Gewoon even een paar flesjes de berg af smijten?
quote:Op donderdag 13 maart 2025 12:36 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 maart 2025 13:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aha…je weet en kan het wel: ragen. 😉
De dozen blijven kadootjes geven: oh ja, de korte broeken! Die had ik nog niet gemist.
Lastig: gister op koorrep. komt iemand vertellen, dat haar vriendin zó enthousiast is.
En voor de 2e keer kwam kijken met haar aankoop makelaar.Ow 'fijn' dicht bij je ouders.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar is dat gebruikelijk bij een huis kopen om een brief te schrijven waarom je dat huis wilt?
Hier hetzelfde, in juli nog een controle, dan gaat de praktijk even dicht voor verbouwing. De praktijk is overgenomen gelukkig, door een jong echtpaar, zelfstandigen, dus geen keten.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:36 schreef Blues het volgende:
R.I.P verstandskiesben je bijna 66
Ging vlotjes met verdoving
![]()
Erger is dat mijn tandarts eind vh jaar met pensioen gaat![]()
Ik zal 'm zo missen, kleine 1mans praktijk met 1 assistente die meteen weet wie je bent als je belt.
Hij gaat in nov/dec brieven sturen naar de patiënten en geeft 2 aanbevelingen voor een nieuwe tandarts. Dan kies (..) je 1 van die 2 en gaat daar je dossier naar toe.
Ik wacht t wel af, hier in t dorp op loopafstand zit een praktijk maar is onderdeel van een keten. Kweenie of ik dat wil.
Ja jammer he!!quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:45 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, in juli nog een controle, dan gaat de praktijk even dicht voor verbouwing. De praktijk is overgenomen gelukkig, door een jong echtpaar, zelfstandigen, dus geen keten.
Deze tandarts heeft mij enorm van mijn angst afgeholpen (tot dat hij kwam was ik met liefde nog naar de schooltandarts gegaan). Zijn vrouw is de assistente waarmee ik ook op naailes heb gezeten.
Ga z ook missen
In een verkopersmarkt wel. Althans, het kan. Of het altijd meerwaarde heeft wisselt; de verkoper moet er net gevoelig voor zijn en het hangt natuurlijk nog altijd hoofdzakelijk van het bod af. Als het 15k scheelt dan is een mooie brief leuk en aardig, maar dan gaat het alsnog vaak naar een hogere bieder.quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Ow 'fijn' dicht bij je ouders.
Maar is dat gebruikelijk bij een huis kopen om een brief te schrijven waarom je dat huis wilt?
Ja, heel erg. Hopelijk zijn de nieuwen net zo aardig en klagen minder over belastingen etcquote:
Ik was het aan het lezen en vroeg me af of jullie de meneer al weer eens hadden gesproken, maar dat gaat dus gebeuren. Wat zal hij opkijken, het moois dat jullie ervan gemaakt hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
In een verkopersmarkt wel. Althans, het kan. Of het altijd meerwaarde heeft wisselt; de verkoper moet er net gevoelig voor zijn en het hangt natuurlijk nog altijd hoofdzakelijk van het bod af. Als het 15k scheelt dan is een mooie brief leuk en aardig, maar dan gaat het alsnog vaak naar een hogere bieder.
Wij hebben toen we op dit huis boden ook een brief geschreven. Omdat we wisten dat het huis al bijna 100 jaar in de familie was, de opa van de (overleden) bewoonster de aannemer/bouwer was, en de broer van de bewoonster het nu verkocht. En dit is een dorp, waar import toch met net wat meer argusogen wordt bekeken.
Dus wij hebben ons in de brief voorgesteld, en ook aangegeven dat we zoveel mogelijke authentieke details willen behouden. Later vertelde de verkoper (de broer dus) - onder het genot van een kopje koffie bij hem thuis - nog dat hij ook aan de makelaar had gevraagd wat voor mensen wij waren. Wij hadden niet het hoogste bod gedaan. Maar we hadden dus de gunfactor.![]()
Dat herinnert mij; ik moet nog eens een briefje in de bus doen bij de verkoper, om hem uit te nodigen voor een kop koffie. Ga ik gelijk eens even doen!
Oh ja zo, dank voor je uitleg!quote:Op donderdag 13 maart 2025 15:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
In een verkopersmarkt wel. Althans, het kan. Of het altijd meerwaarde heeft wisselt; de verkoper moet er net gevoelig voor zijn en het hangt natuurlijk nog altijd hoofdzakelijk van het bod af. Als het 15k scheelt dan is een mooie brief leuk en aardig, maar dan gaat het alsnog vaak naar een hogere bieder.
Wij hebben toen we op dit huis boden ook een brief geschreven. Omdat we wisten dat het huis al bijna 100 jaar in de familie was, de opa van de (overleden) bewoonster de aannemer/bouwer was, en de broer van de bewoonster het nu verkocht. En dit is een dorp, waar import toch met net wat meer argusogen wordt bekeken.
Dus wij hebben ons in de brief voorgesteld, en ook aangegeven dat we zoveel mogelijke authentieke details willen behouden. Later vertelde de verkoper (de broer dus) - onder het genot van een kopje koffie bij hem thuis - nog dat hij ook aan de makelaar had gevraagd wat voor mensen wij waren. Wij hadden niet het hoogste bod gedaan. Maar we hadden dus de gunfactor.![]()
Dat herinnert mij; ik moet nog eens een briefje in de bus doen bij de verkoper, om hem uit te nodigen voor een kop koffie. Ga ik gelijk eens even doen!
Ik zit bij voorheen losse praktijk. Is nu aangesloten bij een koepel. ´In 20 jaar ik denk 6 of 7 tandartsen te zien. Qua mondhyng zit ik op 3quote:Op donderdag 13 maart 2025 14:36 schreef Blues het volgende:
R.I.P verstandskiesben je bijna 66
Ging vlotjes met verdoving
![]()
Erger is dat mijn tandarts eind vh jaar met pensioen gaat![]()
Ik zal 'm zo missen, kleine 1mans praktijk met 1 assistente die meteen weet wie je bent als je belt.
Hij gaat in nov/dec brieven sturen naar de patiënten en geeft 2 aanbevelingen voor een nieuwe tandarts. Dan kies (..) je 1 van die 2 en gaat daar je dossier naar toe.
Ik wacht t wel af, hier in t dorp op loopafstand zit een praktijk maar is onderdeel van een keten. Kweenie of ik dat wil.
Zit die laatste er nog?quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zit bij voorheen losse praktijk. Is nu aangesloten bij een koepel. ´In 20 jaar ik denk 6 of 7 tandartsen te zien. Qua mondhyng zit ik op 3
Daarvoor ook bij een tandarts aan het Spaarne met één assistente. Je keek vanuit de stoel op een rustige tuin of een plaat van Esscher op het plafond.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Nope. Hij ging met pensioen en werd een woonhuis.
Ik kijk nu ook uit op de tuin waar kippen lopen. De achtertuin van de praktijk grenst aan de achtertuin van het woonhuis van het tandartsen gezin. De huidige tandarts blijft er wonen, ben benieuwd wat er met de kippen gaat gebeuren, of ze een kleinere tuin krijgen (nog enorm groot trouwens)quote:Op donderdag 13 maart 2025 17:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zit bij voorheen losse praktijk. Is nu aangesloten bij een koepel. ´In 20 jaar ik denk 6 of 7 tandartsen te zien. Qua mondhyng zit ik op 3
Daarvoor ook bij een tandarts aan het Spaarne met één assistente. Je keek vanuit de stoel op een rustige tuin of een plaat van Esscher op het plafond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Funshoppen: schattige handdoek rekjes https://www.soclever.nl/h(...)eo.html?id=283358499
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |