quote:Op woensdag 12 maart 2025 13:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nu zitten wij op tuinstoelen ín de kamer aan de koffie.
Als een razende ging Mike aan de slag. En ik moest even meekomen naar het toilet, waar hij na afloop zijn emmertje sop leeggooide. Dit was na 20 jaar gebruik. Soms komt hij het tegen na 2 jaar.
Nou, het meubilair kan weer 20 jaar mee 😇Wowww heerlie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat jullie laatst bij waren, maar toch weer terug bij af?quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:24 schreef Blues het volgende:
Ik mag alweer bijijijijijijijijna naar huis.
We hebben zo'n ENORME achterstand dat ik er lethargisch van word
Om 17:30 beginnen met college is sowieso een misdaad tegen de mensheid.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn college duurde perongeluk maar een uur na de aanpassingen die ik dit jaar deed, ipv anderhalf. Nou ja, de studenten vonden het prima, en met om 17.30 beginnen met college zo is het ook niet vervelend om om 18.30 al klaar te zijn ipv 19.15
Paar zieken achter elkaar, die waren weer beter toen gingen anderen achter elkaar skiën, dus tja...quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:49 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik dacht dat jullie laatst bij waren, maar toch weer terug bij af?
inderdaad 👍🏼quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:29 schreef Blues het volgende:
[..]
Paar zieken achter elkaar, die waren weer beter toen gingen anderen achter elkaar skiën, dus tja...
635 niet spoed-eisende orders
Nou ja, niet 'mijn' probleem natuurlijk en de 'hoge' spoedorders, de polimail, de spreekuren, beter dichtbij-apps, correspondentie, de huisartsverwijzingen, beenmergpuncties, de declaraties/verzekeringsinstanties en de door de dag heen triljoen telefoontjes houden we net aan bij!
Voor ons.
Maar morgen op hele schone stoelenquote:Op woensdag 12 maart 2025 18:01 schreef AnneX het volgende:
[..]
inderdaad 👍🏼
Als jullie voltallig zijn…één iemand vrijmaken om een begin te maken?
Wij eten op schoot in de tuinstoelen!
We pakken eind vd dag af en toe een paar oudere orders op.quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:01 schreef AnneX het volgende:
inderdaad 👍🏼
Als jullie voltallig zijn…één iemand vrijmaken om een begin te maken?
Wij eten op schoot in de tuinstoelen!
Die zijn nu zo schoon dat ze er niet meer op durven zitten de komende wekenquote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die zijn nu zo schoon dat ze er niet meer op durven zitten de komende weken
Het is ook niet mijn favoriete tijdslot, neequote:Op woensdag 12 maart 2025 17:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Om 17:30 beginnen met college is sowieso een misdaad tegen de mensheid.
En ook mooi On Topic in CULquote:
je klinkt als een ambtenaarquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Om 17:30 beginnen met college is sowieso een misdaad tegen de mensheid.
Yes.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |