quote:Op woensdag 12 maart 2025 18:11 schreef flipsen het volgende:
[..]
Die zijn nu zo schoon dat ze er niet meer op durven zitten de komende weken
Het is ook niet mijn favoriete tijdslot, neequote:Op woensdag 12 maart 2025 17:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Om 17:30 beginnen met college is sowieso een misdaad tegen de mensheid.
En ook mooi On Topic in CULquote:
je klinkt als een ambtenaarquote:Op woensdag 12 maart 2025 17:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Om 17:30 beginnen met college is sowieso een misdaad tegen de mensheid.
Yes.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2025 07:58 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Yes.
Straks naar de rijschool voor les met grote aanhanger. Dat vind ik kut want uh ik hou er niet van als mensen me beoordelen ofzo. #nerveusoffaalangst? En dan vanmiddag nog even naar dat verbouwhuis en dan alles voorstrijken. Tussendor nog even pakketten wegbrengen en ik had me voorgenomen om al te koken voor lunch en diner wegens eigenlijk niet thuis dus vandaag.
Maar ben inmiddels wel echt echt klaar voor vakantie hoor. Teringjantje en zn moeder.
We hebben ook eindelijk een hotel geboekt, gisterenavond. Voor de eerste 3 nachten.
Dit is zo waar.quote:Op donderdag 13 maart 2025 08:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Succes nog even met de laatste zware loodjes!
Mooiquote:Op donderdag 13 maart 2025 08:32 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Maoriwaaierstaart![]()
Fantail noemen ze ‘m zelf.
En:
[ afbeelding ]
Dolfijntjes![]()
Goed begin van de dagquote:Op donderdag 13 maart 2025 09:01 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat een heerlijke foto/filmpje updates steeds @:sigme! Volgens mij hebben jullie het wel naar je zin?![]()
Ik lig al een uur in bad en hoef er pas over een half uur uit voor een meeting om 10u. Lekker even zo. En ook weer zo heerlijk zonnig vandaag
Say whut?quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Groeten vanuit een ijskoude wachtruimte van de vreemdelingenpolitie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |