Oh ja, tiny house heet dat, dan kun je het duurder verhuren. Ik dacht "een verhoogde schaftkeet"quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:11 schreef Blues het volgende:
Tinyhouse, wat leuk.
En een ijsvogelblikje
Zeker. Die maak ik met jou in gedachten. Er zijn er nog een paar. Maar het totaalverslag komt achteraf.quote:
WTFquote:Op woensdag 12 maart 2025 09:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nou zeg, de lokale Blues van de poli orthopedie mag ook wel wat klantvriendelijker doen. Ik vroeg of ik na een behandeling (cortisol-injecties) nog rust moet nemen en ze zei 'wat u niet wilt, hoeft natuurlijk ook niet plaats te vinden. Goedemorgen.'
Ok..
Het is eerder een verhoogde schaftkeet dan een tinyhouse; een tinyhouse wordt geacht ook keuken en eventueel sanitair te hebben. Dit is een bed. Punt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 07:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh ja, tiny house heet dat, dan kun je het duurder verhuren. Ik dacht "een verhoogde schaftkeet"Zal toch ¤50 per nacht schelen
Ja, en ik weet nog niet eens echt wat ze bedoeltquote:
Ik vind het een raar antwoord.quote:Op woensdag 12 maart 2025 09:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja, en ik weet nog niet eens echt wat ze bedoeltGoogle zegt rust nemen dus dat doe ik maar. Als ik überhaupt die dag injecties krijg want daar doet men ook vaag over.
😎quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:05 schreef flipsen het volgende:
Gevondenhttps://thebreakclub.com
In Buenos Aires en guess waar ik over 1,5 week benWel een prijzig grapje, maar therapie is duurder
Nah, het komt wel goed. Ik heb mijn werk gewoon afgezegd voor de rest van die dag. Is niet zo'n probleem (behalve dat dat me wel 100 euro kost).quote:Op woensdag 12 maart 2025 10:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik vind het een raar antwoord.
Belafspraak vragen met orthopeed zelf?
Zij hadden wat stofzuigerachtige apparaten bij zich en dekens om onder de banken te leggen. Bedoel je dat?quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:00 schreef AnneX het volgende:
Tiny house yeah …schaftkeet…ook yeah.
Sch.zus woonde, sliep en studeerde een tijdlang in een schaftkeet op het terrein bij zwager. Prachtig opgeknapt en sober ingericht.
Zijn onderkomen was een voormalige gerenoveerde kippenschuur als tiny house én een beetje té klein voor 2 mensen met een verschillende biologische klok.
Eindelijk was de boerderij af en nu is er plek voor twee.
Affijn, @:sigme gaat van hotel naar onderkomen. Reuze benieuwd naar het eindverslag tzt. Geniet voorlopig van alle indrukken.
Ha, “onze” ontmoetingen @:poli’s worden afgemeten naar de maatstaven van Blueszoals het hoort.
Nu aan het wachten op mannen, die aan huis meubels komen reinigen en impregneren. Vorige week konden ze niet over de brug met een té grote vrachtwagen.
En ik heb geen idee wat ik kan verwachten. @:Blues hebben zij - dezelfde firma? - ook op de 1e etage gewerkt.
Ik kan elke dag in therapie als ik wil via de POH, gratizzzzquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:05 schreef flipsen het volgende:
Gevondenhttps://thebreakclub.com
In Buenos Aires en guess waar ik over 1,5 week benWel een prijzig grapje, maar therapie is duurder
Fok!wet werkt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:24 schreef Blues het volgende:
[..]
Zij hadden wat stofzuigerachtige apparaten bij zich en dekens om onder de banken te leggen. Bedoel je dat?
Mijn professionele maatstaven zijn in orde bevonden![]()
Vervelend zegquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm kwam niet duidelijk naar voren of ik blaasontsteking heb (nou echt wel) Dus nu is het op kweek gezet, morgen hoor ik meer.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Mmm kwam niet duidelijk naar voren of ik blaasontsteking heb (nou echt wel) Dus nu is het op kweek gezet, morgen hoor ik meer.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Sinds ik de aanbieding van Lucovitaal (?) in huis heb…wáár danquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:31 schreef Kaatje1 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |