Mijn vader heeft er net in beide handen een gehad, daar zeiden ze idd wat
@Kaatje1 ook zegt. Wel wat bewegen, maar rustig aan en niet overdreven.
College in het Engels gisteren ging ook goed. Nu vanmiddag en vanavond nog en dan zijn de colleges klaar voor deze week. Morgen wel ook nog een drukke dag maar wel leuk (denk ik), in ochtend een tussentijdse evaluatie van stage en dan met buren naar een rage room nog voor mijn verjaardag. Ik ben zeer benieuwd wat ik ervan vind, ik ben niet vaak echt boos en als wel dan vooral intern en/of verbaal, dus met dingen smijten en kapot slaan ligt errrrg ver uit mijn gebruikelijke karakter

daarnaast ook erg benieuwd of het me beetje lukt om 'los te komen' van gedachten over veiligheid, 'straks vliegt er een glasscherf ergens heen en dan precies net in mn nek' of dat soort ongein. Het lijkt me ergens namelijk wel heel lekker als het lukt om eens álles in mijn hoofd helemaal los te laten en mezelf een keer te laten gaan. Even alle controle loslaten. Ik denk dat dat namelijk eigenlijk juist heel lekker voelt dan
Vanochtend vroeg wakker ondanks dat ik wat kon uitslapen. Pakketje gemaakt met chocola en snoepjes en een kaartje voor collega en man en die op de bus gedaan, om sterkte te wensen met een overlijden van een naaste

en beide colleges zijn voorbereid. Nu aan het ontbijt en dan zo richting de uni, om 19.15 pas weer klaar