jaaaa Axel denkt echt dat Jordy moet gaanquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:04 schreef odie22 het volgende:
ik kan niet wachten op de blikken als jordy blijft![]()
er word gewerkt! beetje respect hequote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
wtf
ik had lapo
wilde een nieuw topic openen
was hij al geopend
kijk ik is mijn post geen lapo meer
Ik had de lapoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
wtf
ik had lapo
was hij al geopend
lbquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
wtf
ik had lapo
was hij al geopend
Waarom? Zij slaapt daar.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:04 schreef maxelu het volgende:
ze mogen Jane is uit die suite halen trouwens
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice Axel stop daar mee of je gaat zonder ballen naar de live
Om 19 uur zei jane dat het 19 uur was..quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Oven loopt dus altijd al een uur achter.
Ja wel fijn gesprekquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:07 schreef mazaru het volgende:
De sfeer zit er goed in bij team roze kwak![]()
[ afbeelding ]
Die staat er wel jordy 40,jolin 36 en keanu 24 procentquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Niet dat het verrassend zal zijn, maar Salar uit met zn maten dus geen tijd om de eindpoll te posten?
ben benieuwdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
BB probeert hele diepzinnige beelden met Mattie te maken.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Boe, ik zie 'm niet. Maar ja, het zal nog steeds Keanu zijn toch?
Ik denk het wel, in zo'n snelkookpan voelen vriendschappen veel heftiger.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben benieuwd
of die vanavond een traantje gaat laten
staat er nietquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of stagiaire krijgt er niet genoeg van.....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:10 schreef Li0nHeart het volgende:
BB probeert hele diepzinnige beelden met Mattie te maken.
Had zijn poll het goed met Milena en Sharice op de bank?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
geen eindstand koosquote:
Nee, maar samen met den Volder is het wel een heel goed beeld.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Had zijn poll het goed met Milena en Sharice op de bank?
Wat zegt den Volder ?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, maar samen met den Volder is het wel een heel goed beeld.
Dat is waar. Meestal heeft hij het goed, maar dan kan ik nog een beetje hoop houden dat Jolien eruit gaatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, maar samen met den Volder is het wel een heel goed beeld.
hij weet van niksquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, met die stream op Mattheus buiten, zou het kunnen dat hij vanavond
vrijwillig opstapt in verband met zijn problemen thuis met zijn ex-vriendin.... ?
Weet die niks van toch ?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
vrijwillig opstapt in verband met zijn problemen thuis met zijn ex-vriendin.... ?
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Zegt Matt nu dat Jordy soms domme uitspraken doet?
Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen eindstand koos
dat is de tussenstand van vanmiddag
ja dat zegt hij ook tegen Jordyquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Nee, lijkt me niet aan de orde.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zei die net ook tegen jordy zelfquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
hij had het vanmiddag nog over Debquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook, maar misschien inmiddels bij gepraat .... ?
hij schiet af en toe zijn hele voet eraf bedoel jequote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt heeft wel gelijk, maar dat maakt Jordy ook Jordy. Allen kan hij zichzelf soms in de voet schieten.
Jane houdt er allang rekening mee dat Jordy blijftquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:19 schreef zodeju het volgende:
Ben zo benieuwd hoe Jane en Axel gaan reageren als ze zien dat Keanu weg moet.....
Zij het een van die andere twee dan zullen blij zijn.
Menselijk tochquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij schiet af en toe zijn hele voet eraf bedoel je
Mag maar dan vind ik dat ze als tegenprestatie alle GC’s moeten inleverenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
Misschien gaat er vanavond dan toch niemand weg ?(als er blijkbaar een verrassing komt?
omdat iemand op twitter/x dat roept?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
Misschien gaat er vanavond dan toch niemand weg ?(als er blijkbaar een verrassing komt?
Nou, hij weet wel dat het niet zo goed zit van het gesprek met Jane s'nachts in de tuin.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik ook, maar misschien inmiddels bij gepraat .... ?
Daar geloof ik niet in, zo kort voor het einde.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
Ik vraag mij ook af of Axel zich gaat beseffen dat hij Jordy niet weg gespeeld gaat krijgenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:19 schreef zodeju het volgende:
Ben zo benieuwd hoe Jane en Axel gaan reageren als ze zien dat Keanu weg moet.....
Zij het een van die andere twee dan zullen blij zijn.
Volgens mij hoopt ze inderdaad dat jolien gaatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jane houdt er allang rekening mee dat Jordy blijft
Zou wel kut zijn, want dan gaat het kartel weer door ....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
Dat sowieso , anders wordt het wel heel erg oneerlijk als er iedere keer wel iemand mag blijven maar ik heb geen idee wat vergeetmijnietjes nou bedoelde over Salarr had gezegdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:19 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Mag maar dan vind ik dat ze als tegenprestatie alle GC’s moeten inleveren
Haha, ja, is voor ons vermakelijk. Tenminste voor de mensen die dit als vermaak zien en zoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij schiet af en toe zijn hele voet eraf bedoel je
ik denk eerder dat Axel een enorme plaat voor zijn hoofd heeft wat Jordy betreftquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af of Axel zich gaat beseffen dat hij Jordy niet weg gespeeld gaat krijgen
Waarschijnlijk in combinatie met zijn leeftijdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:20 schreef mazaru het volgende:
Keanu moet toch wel een hele snelle stofwisseling hebben. Als je ziet wat hij per dag naar binnen stampt en hij blijft maar zo mager
Is ook weer waar.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat iemand op twitter/x dat roept?
lijkt me sterk
Dat snap ik dan nog welquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:20 schreef Visual het volgende:
[..]
Volgens mij hoopt ze inderdaad dat jolien gaat
Zou dan voor de 2e keer zijn dat hij wordt gered.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
ik bedoel, ze mag eens niet suitebewoner zijn, is het overdreven veel en opvallend langer geweest dan de andere bewoners.quote:
Klopt ook volledig.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
Dat zou wel raar zijnquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zou dan voor de 2e keer zijn dat hij wordt gered.
dat heb ik ook al paar keer gehad dus, komt door berichten verwijderen hahahahquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:04 schreef greysbones het volgende:
wtf
ik had lapo
was hij al geopend
Ja, Axel hoopt nog altijd en Jolien vindt hij niet erg komt goed uit maar Keanu zou beter voor ze zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jane houdt er allang rekening mee dat Jordy blijft
Dan wordt sharice gek, en terechtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
ja hij wilt niet wegquote:
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:21 schreef Visual het volgende:
[..]
Waarschijnlijk in combinatie met zijn leeftijd
dan had er waarschijnlijk wel iets via de officiele kanalen als spoiler gedeeldquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Het zou mij verbazen als er niemand gaat, dan is de hele week voor saus gestreden en GC ingezet voor niks.
Maar jij bij BB weet je het nooit, Alles is anders
Dat zou schandalig zijn en getuigen van partijdigheid.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:23 schreef Kodiak100 het volgende:
Het zou mij verbazen als er niemand gaat, dan is de hele week voor saus gestreden en GC ingezet voor niks.
Maar jij bij BB weet je het nooit, Alles is anders
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:19 schreef Puzzie het volgende:
Jordy zelf heeft volgens mij ook twijfels....heeft geen goed gevoel erover.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook af of Axel zich gaat beseffen dat hij Jordy niet weg gespeeld gaat krijgen
Bijna jaloers........quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:20 schreef mazaru het volgende:
Keanu moet toch wel een hele snelle stofwisseling hebben. Als je ziet wat hij per dag naar binnen stampt en hij blijft maar zo mager
Vergeetmijnietjes ik weet niet precies hoe ze heetquote:
begrijpelijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jordy zelf heeft volgens mij ook twijfels....heeft geen goed gevoel erover.
Axel denkt toch niet dat Jordy eruit gaat vanavond?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Is logisch. Weet niks van de buitenwereld en maakt zich toch een beetje zorgen over zn eigen acties.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jordy zelf heeft volgens mij ook twijfels....heeft geen goed gevoel erover.
Vorige keer was hij ook niet zekerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
begrijpelijk
hoop alleen dat hij niet denkt onoverwinnelijk te zijn hierdoor
Twee eruit!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat sowieso , anders wordt het wel heel erg oneerlijk als er iedere keer wel iemand mag blijven maar ik heb geen idee wat vergeetmijnietjes nou bedoelde over Salarr had gezegd
Zo praten hij en sharice wel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Axel denkt toch niet dat Jordy eruit gaat vanavond?
Mag ook weleensquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is logisch. Weet niks van de buitenwereld en maakt zich toch een beetje zorgen over zn eigen acties.
Ik heb alleen sharice dat horen zeggen volgens mijquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, en nu komt Jane met het idee om met hun vieren over te blijven...tot de eindstreepquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk eerder dat Axel een enorme plaat voor zijn hoofd heeft wat Jordy betreft
En met blijven zullen die toenemen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is logisch. Weet niks van de buitenwereld en maakt zich toch een beetje zorgen over zn eigen acties.
Okee. Nou ja als het ergens op social media staat, dan is het vaak totaal uit de lucht gegrepen door van die mensen die hun wensen en onderbuikgevoelens tot waarheid bombarderenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Vergeetmijnietjes ik weet niet precies hoe ze heet
ja dat zijn van die uitsprakenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en nu komt Jane met het idee om met hun vieren over te blijven...tot de eindstreep
dat had van Jeff nooit gemogen whahhahahquote:
Zo gaat het met elk groepje altijd als ze overhand hebben worden ze weer beetje overmoedigquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja dat zijn van die uitspraken
dat wordt hem nooit
Lijkt me heel sterk. Er hadden er eigenlijk nog 2 meer in moeten zitten nu dan nu het geval is. Dan ga je er niet nóg 1 extra weghalen lijkt mequote:
Inderdaad.....ze laat Jane haast geen minuut alleen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
Sharice zit nu in plaats van aan milena
aan Jane vastgeplakt
die heeft ook niet echt een eigen identiteit
het is niet zo gek dat mensen haar als 1 met Milena zagen
Ik plaats dit bericht in Fok! BB in het nieuws en socials, dan gaan mensen op X zeggen dat ze gehoord hebben dat er twee uitgaanquote:
in het zwart kan het mooi wezen maar dit nee vind ik ook nietsssss erg jammerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
iets wat op zijn zachts gezegd lelijk is
Dat gaat echt nooit lang goed met die twee goed. Zijn daar zo verschillend in volgens mijquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat had van Jeff nooit gemogen whahhahah
Ik denk het ook niet hoor. Maar een beetje voorpret is altijd leukquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Lijkt me heel sterk. Er hadden er eigenlijk nog 2 meer in moeten zitten nu dan nu het geval is. Dan ga je er niet nóg 1 extra weghalen lijkt me
Keanu vindt het sexy.quote:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
OMG
Het lijkt wel een mislukte rookworst![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
Oh dat staat jolien echt niet. Ze heeft er geen kont in en een buikje. Voor deze speelpakjes vind ik dat je een afgetraind lichaam moet hebben En dan die hoeven eronder
Dat staat niemand!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
Oh dat staat jolien echt niet. Ze heeft er geen kont in en een buikje. Voor deze speelpakjes vind ik dat je een afgetraind lichaam moet hebben En dan die hoeven eronder
niks mis met haar lichaamquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
* greysbones mompelt iets van in de hakken jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ze is Miss... Je zou toch denken dat ze hier enigszins verstand van heeft....
gauw uit doen danquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
niks mis met haar lichaam
wel met dat pakje
Al zijn onze meiden allang volwassen zou ze toch even zeggen van meid je loopt voorschutquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:30 schreef Jackiegekkie het volgende:
[..]
Keanu vindt het sexy.
Jolien zegt: dit was mijn outfit vorig jaar op oudejaarsavond, om uit te gaan
Dat is dan vast niet van het afgelopen jaar. Ik vind dat ze een heel raar figuur heeft. Niks mis mee, maar om een miss verkiezing te winnen moet je wel een mooi figuur hebbenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar ze is Miss... Je zou toch denken dat ze hier enigszins verstand van heeft....
Tegenover Jane hebben ze het wel erover wat ze tegen hem willen/gaan zeggen als hij eruit moet....iets van Goed gespeeld......quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat bericht kwam ergens van Salar die niet op de streams isquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het gaat er over dat er vanavond een verrassing zou komen, Salarr boeit me geen reet en daar ging het ook niet om, beetje flauw dit
Dit lijk qua stof op carnaval printquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:31 schreef Ireth het volgende:
Ik was op zoek naar woorden over de outfit van jolien maar ben sprakeloos....
Tis in een woord afschuwelijk.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:29 schreef Koos1958 het volgende:
Oh dat staat jolien echt niet. Ze heeft er geen kont in en een buikje. Voor deze speelpakjes vind ik dat je een afgetraind lichaam moet hebben En dan die hoeven eronder. En je ziet haar borsten eronder uit komen
Die had nog enigszins een voorgevel en een kontquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien lijkt nu op een jongere versie van Dolly Parton .....
De Temu-variant dan wel...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jolien lijkt nu op een jongere versie van Dolly Parton .....
Ik denk dat ze dat afgesproken hebben, lichte jeans met wit bovenstukquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:37 schreef Rhosyn het volgende:
Ik kijk streams op tv. Lekker groot beeld. Geen PC. Cos op telefoon daar niet ingelogd dus kan ik niet reageren. Lekker ZEN.
Maar ik zie Jolien in haar pakje daar moest ik gewoon iets over zeggen. Dus laptop open ..
Waarom denkt Jolien dat dit mooi is. Wat mis ik.
Ik lig in een deuk om dat plukje haar van Jordy boven zijn bandana...![]()
Pootje, Jane, Axel en Charice hebben bijna hetzelfde aan![]()
.
hij is te lichtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel heeft klachten over hoe zijn broek zit
Zijn ego wordt te groot...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel heeft klachten over hoe zijn broek zit
hij is dus niet van hemquote:
OMG wat errugggquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:40 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Tis net een goudkarper...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:40 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is dus niet van hem
komt hij net achter
Startrek! Hebben ze ook van die pakjesquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:40 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:40 schreef Hznootje het volgende:
De anderen zijn niet chique gekleed volgens het kartel..
Wij noemen dat een liplees outfitquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:40 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
ohquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is dus niet van hem
komt hij net achter
Daar zal ze idd vast met haar blote doos in zittenquote:
Jolien gaat na de exit naarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:40 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Jammer dat ze niet gaat, maar anders ga ik voor Cquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jolien gaat na de exit naar
A. McDonalds in Hoofddorp
B. Naar haar ouders
C. Swingersclub
D. Jeff
Cquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
B. Naar haar ouders
C. Swingersclub
D. Jeff
4x jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:44 schreef Droopie het volgende:
[..]
B. Naar haar ouders
C. Swingersclub
D. Jeff
Net of ze een over stretcht netkous aan heeftquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:45 schreef rinardo het volgende:
Ze heeft hulp nodig bij de koffer
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Wel mooi het zelfvertrouwen wat ze heeftquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:45 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien heeft wel een mooi figuurtje hierin maar het stofje vind ik lelijk
Dat wel je moet wel lef hebben om dit te dragenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:46 schreef Visual het volgende:
[..]
Wel mooi het zelfvertrouwen wat ze heeft
Dukt-tape 'n optie?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:47 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien moet naar de toilet maar ze wil het zo lang mogelijk uitstellen want met dat pak en zo
misschien op vintedquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:47 schreef Folies het volgende:
Afgeprijsd is het pakje het nog steeds niet waard.
https://outlet.elisabetta(...)print-16-135313.html
En weer bij komt met een lepel mayonaise ....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:46 schreef Schakeltopia het volgende:
zou wel topshow zijn als kenau straks flauw valt ofzo
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
En weer bij komt met een lepel mayonaise ....
Jezus wat een prijs heeft ze er voor betaald. Koop ik 4 spijkerbroeken vanquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:47 schreef Folies het volgende:
Afgeprijsd is het pakje het nog steeds niet waard.
https://outlet.elisabetta(...)print-16-135313.html
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:48 schreef Hznootje het volgende:
Ik dacht die even een rondje SM, om te kijken naar de reacties op de outfit..![]()
Vermakelijk
Haar bril (die zwarte toch?) die vind ik juist weer mooiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:49 schreef Droopie het volgende:
Ik vind het eigenlijk wel sneu voor Jolien, niemand die even tegen haar heeft gezegd, joh die bril he, ook al is ie gesponsoord, ik zou een andere nemen.
Zeg Jolien, dat pakje van jou he, is mssn leuke modedingetje, maar ik zou het voor de slaapkamer houden en niet mee op stap gaan.
Zeg je? De live show van BB, doe maar wat degelijks.
Dat rode semi leren pakje stond ook voor geen meter bij haar.
Anyways, tot zover mijn mening over haar kleding
Jane is niet van het opruimenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien vindt het een rommeltje in de suite
Ook nog een bak vega.. dies voor morgen aldus Axel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 20:50 schreef Visual het volgende:
[..]
Was nog genoeg tot de liveshow hoorde ik jordy zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |