Alweerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:56 schreef Kissingbird het volgende:
geluid is heel slecht in der sauna nu![]()
ja dat denk ik ook wel, en ook omdat hij door wat hij zelf al vertelde er best veel aan doet ook om contact te houdenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik denk dat het qua vriendschappen best goed kan komen
Vast niet met allemaal
Maar 1 of 2
En waarom spoor je dan niet? Slaat nergens opquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:52 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat was vanmorgen, 30 euro een lippenstifft die spoort niet, makeupdoosje met nadruk op je was 50 euro
Hij is net pas warmquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Geen idee of het vandaag al eerder zo slecht was.
Denk dat die 'm juist als eerste laat vallen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik hoop het. Heb mijn hoop voornamelijk op matti gericht wat dat betreft.
Stagiar zit niet op te letten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:57 schreef greysbones het volgende:
Heel toevallig.
Nu slecht geluid
Gisteren was het prima
Ow ik absoluut niet! Vind 7,50 al duur voor een mascaraquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
En waarom spoor je dan niet? Slaat nergens op![]()
Ze werkt er hard voor en kan het zich veroorloven dus waarom niet?
Ik kan ook heel goed mijn geld uitgeven aan dit soort dingen
Mattheus gaat het niet onderhouden en die dikke vriendschap is alleen voor hier. Jordy gaat ook echt niet die zogenaamde vriendschap met Keanu onderhouden want dat is zeker ook echt alleen voor hier. De enige die het gaat proberen van het kartel zal naïeve Jolien zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat die 'm juist als eerste laat vallen.
Die zegt zelf regelmatig echt slecht te zijn in het onderhouden van vriendschappen. Zit er ook veel te vaak voor in verre landen etc. Jolien en Kenau zie ik nou niet met regelmaat een gezellig drankje met 'm gaan doen hierna. Ze gaan leuk met elkaar om daar, maar een diepere band zie ik echt niet.
De enige van wie ik juist denk dat die wel een vriendschap met 'm kan opbouwen is Niels. Die klik leek nog het meest echt. En wat ik ook van beiden vind, ik gun het ze dat wel.
Achquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat Kleuter Keanu Kartel zijn inderdaad echte sfeermakers. Altijd lachen met de KKK.
Kan het wel goed verstaan hoorquote:
Maar dat is ook primaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow ik absoluut niet! Vind 7,50 al duur voor een mascara
Doek ook al jarenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:40 schreef lojanda het volgende:
Jane doet niet aan crèmetjes en lotions om haar make-up te verwijderen.. gewoon een washandje met water en zeep
Dan zou ik toch als eerste mijn ogen beschermen met goede produkten zonder dat ik het met een washand en zeep moet doen....Je huid is daar al zo teer.....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
En waarom spoor je dan niet? Slaat nergens op![]()
Ze werkt er hard voor en kan het zich veroorloven dus waarom niet?
Ik kan ook heel goed mijn geld uitgeven aan dit soort dingen
Ze doen het echt allemaalquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:01 schreef Joyce-43 het volgende:
Nu ik er op ben gaan letten is team Jaxel toch echt meer slecht aan het lullen over die andere dan anders om
Kon jij zien wat voor zeep het was dan?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan zou ik toch als eerste mijn ogen beschermen met goede produkten zonder dat ik het met een washand en zeep moet doen....Je huid is daar al zo teer.....
O ik op mijn mobiel het is niet zo duidelijk als het andere maar wel te verstaanquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoor het echt niet
Staat op tv aan
Ze hebben toch niets anders gemeenschappelijk om over te praten. Bedacht me net dat jane maar loopt te klagen dat ze genegeerd word. Ik denk dan ze heeft zelf nog geen woord tegen ze gezegd. Zij is diegene die bij jolien een streek heeft geleverd en niet andersom. Waarom dan steeds dat zeggen, zelf doen ze er ook geen poging voor. Alleen maar achter de.rug van die andere vier. Gisteravond toen pootje en axel op die apenrots stonden werd er ook weer lelijk uitgehaald. Vooral achter jordy zijn rug om.quote:
Weten ze wat er volgende week gaat gebeurenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:04 schreef Kissingbird het volgende:
Axel: eigenlijk wel mooi er zijn zoveel gc'rs gekocht maar pas 2 ingezet.
Ze praten over iemand uit het andere team????????quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
Podkartel staat online op Spotify, constant over Jane lullen.
ja ik net zo ik koop vaak bij action of kruidvat eigen merkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow ik absoluut niet! Vind 7,50 al duur voor een mascara
Ik snap het niet, het was Jane niet eens die die GC heeft ingezetquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:02 schreef KinKiJan het volgende:
Podkartel staat online op Spotify, constant over Jane lullen.
dat blijft uur zo dus, en als je je tv harder zet hoor je alleen de brom ook harder niet de stemmenquote:
ja die kunnen echt nergens anders over praten hoor valt echt wel op vind ikquote:
Sorry maar jordy heeft het in sharice haar gezicht gezegd. Was hard maar beter dan achter haar rug . Axel en sharice hebben al behoorlijk pittige benamingen gehad voor jordy die niet nodig waren maar nooit in zijn gezicht.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze doen het echt allemaal
Stuk voor stuk
En ze zijn allemaal volwassen en zouden een situatie als deze allemaal anders kunnen maken
Maar de 1 is nog eigenwijzer dan de ander
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |