Geen idee , maar het is een poging waard.. en anders nog een weekje ZS met genoeg eten en eigen kamerquote:
En die kans is groot met drie man waarvan één nieuwe.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Logisch en hij gokt op Flo en hijzelf in de finale als ze 1e worden.
Dat dus.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
En die kans is groot met drie man waarvan één nieuwe.
Dat denk ik ja 🤪quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom maken ze er zoveel drama van. Van dat zwarte schaap gebeuren. Het is een spel. Je hebt dit soort plottwists in dit spel. Dat moeten ze inmiddels weten...
Maar soit... ik zal wel onempathisch zijn
Is wel logisch maar tot nu toe begreep ik dat je niet een ex oud schaap mocht kiezen.quote:
Als Robert die nieuwe had uitgedaagd , heeft Robert geen kans op finale, Groep gaat op Pres of op Floquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
En die kans is groot met drie man waarvan één nieuwe.
En kap Prescious straks weer bij Vincent in het teamquote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:16 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Als Robert die nieuwe had uitgedaagd , heeft Robert geen kans op finale, Groep gaat op Pres of op Flo
Zou een slimme zet zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:17 schreef King_Merc het volgende:
[..]
En kap Prescious straks weer bij Vincent in het team
Ik vind Esther helemaal niet zielig doen, en het is niet niks wat ze doorgemaakt heeft en nog steeds doormaakt. Het is niet iets wat je zomaar weg kan stoppen en logisch dat het ter spraken komt. Een patient zoals zij leeft ermee 24 uur per dag.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:30 schreef freaky40 het volgende:
Beetje te pathetisch van kijk mij eens zielig zijn die Esther. Aandachtszoeker. Jammer dat Robert al weer ZS af is, ik had nog wel even gebleven van die Fleuris zal alles doen om er voor te zorgen dat hij de opdrachten naar zich toe trekt. Hij beter bij een bondje kunnen aansluiten wat 2e staat in de ranking, meer ruimte om te groeien nog naar de finale. Nu ga je het afleggen met die dominante Fleuris en dat meisje wat toch een makkelijke prooi is voor hem om te bewerken.
Dus als je een ziekte hebt mag je niet meedoen ondanks dat je er lichamelijk geen enkel nadeel van ondervind. Ik vind het juist tof dat ze meedoet. En die keuze laat juist zien dat ze niet zielig gevonden wil worden, en dat je niet in een hoekje moet gaan zitten en wegkwijnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk daar anders over. Ze gebruikt het programma en die lenen zich blijkbaar hier voor. Niet nodig. Het is een amusementsshow geen Rondom 10.
Dus Pres mag niet Robert weer uitdagen en ook niemand anders uit het slangenteam?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Is wel logisch maar tot nu toe begreep ik dat je niet een ex oud schaap mocht kiezen.
Nee Pres mag Robert niet uitdagen dat weet ik zeker. Of het wel uit dat bondje mag weet ik niet zeker, maar lijkt me logisch van niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:46 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dus Pres mag niet Robert weer uitdagen en ook niemand anders uit het slangenteam?
Pres zit niet meer in het bondje dus ze mag ieder ander dan Robert uitdagen (heb niets over bondjes of zo gehoord)quote:Op dinsdag 11 maart 2025 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee Pres mag Robert niet uitdagen dat weet ik zeker. Of het wel uit dat bondje mag weet ik niet zeker, maar lijkt me logisch van niet.
Nee ik ook niet maar er is wel meer vaag wat dat betreft.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Pres zit niet meer in het bondje dus ze mag ieder ander dan Robert uitdagen (heb niets over bondjes of zo gehoord)
We wachten gewoon wel wat er volgende week gebeurtquote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik ook niet maar er is wel meer vaag wat dat betreft.
Ja anders zou het simpel zijn kies Amber en ze is weer waar ze was, maar aangezien ze zo verdrietig was vermoed ik dat dat niet gaat, maar al eerder gezegd hier kies voor het Vincent bondje. Zwakste uitkiezen en je gaat een kans maken. Het is ook haar laatste maand dus ik zou het wel weten, met Vincent (mochten ze winnen) gegarandeerd een finale plek voor Pres.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
We wachten gewoon wel wat er volgende week gebeurt
Ja je bent de lul als laatste schaap, maar dat is wel een motivatie om te zorgen dat je het niet gaat worden, en de keuze qua spel wordt ook elke keer minder. Ik vind het wel een leuke twist, plus dat als je het laatste schaap bent kan je er niet uit worden gestemd. Dus hoe gaat dat lopen als je iemand wil lozen, je zou ook evt iemand kunnen kiezen om die een maand veilig te stellen.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:29 schreef chufi het volgende:
Je gaat je natuurlijk nooit het zwakste team in proberen te werken , maar des te langer dit gaat duren des te minder mogelijkheden er overblijven er van uitgaande dat dit Zwarte Schaap wel even rond blijft blaten daar in de loods
Ja das idd de vraag hoe dat gaat met een volgende maand.. mag je dan meelullen om je in een bondje te werken of sta je als ZS aan de zijlijn toe te kijken !??quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja je bent de lul als laatste schaap, maar dat is wel een motivatie om te zorgen dat je het niet gaat worden, en de keuze qua spel wordt ook elke keer minder. Ik vind het wel een leuke twist, plus dat als je het laatste schaap bent kan je er niet uit worden gestemd. Dus hoe gaat dat lopen als je iemand wil lozen, je zou ook evt iemand kunnen kiezen om die een maand veilig te stellen.![]()
Daarom denk ik dat het bondje met zwart schaap niet meer gekozen mag worden, al heb ik daar geen bewijs voor.quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:22 schreef ThijsTH het volgende:
Ligt het aan mij, of is het zwarte schaap nu zijn eigenlijk helemaal zo slecht nog niet? Los van het luxere eten en een eigen kamer zelfs nog.
Als je nu in een bondje zit heb je 1/4 kans om aan het eind van de cyclus (voor de knockouts) 1e te staan. As je het zwarte schaap op de laatste kans van uitdaging bent kies je iemand van het bondje dat dan bovenaan staat en heb je 50% kans om daarin te komen en 0% om naar huis te gaan. Of mis ik iets?
Overigens, ik denk dat er 4 uitdagingsmomenten per maand zijn, aangezien er uit 4 categorieën gekozen kon worden. Je moet dus zorgen dat je zwart schaap bent als de 4e ingaat. Dus Precious kan de komende 2 het beste expres verliezen,
Dan hadden ze dat duidelijker moeten zeggen. Ze zeiden alleen dat personen die zelf al zwart schaap geweest zijn niet meer uitgedaagd mogen worden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat het bondje met zwart schaap niet meer gekozen mag worden, al heb ik daar geen bewijs voor.
Het zwakste bondje blijft over.
Nee verliezen lijkt me geen goed plan voor Pres want dan beland ze in het zwakste bondje. Nu kan ze nog iemand uitdagen met een sterk bondje.
En ja bv Floris uitdagen met munten stapelen zou een goeie zijnJe weet iemands zwakste kanten.
quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:22 schreef ThijsTH het volgende:
Ligt het aan mij, of is het zwarte schaap nu zijn eigenlijk helemaal zo slecht nog niet? Los van het luxere eten en een eigen kamer zelfs nog.
Als je nu in een bondje zit heb je 1/4 kans om aan het eind van de cyclus (voor de knockouts) 1e te staan. As je het zwarte schaap op de laatste kans van uitdaging bent kies je iemand van het bondje dat dan bovenaan staat en heb je 50% kans om daarin te komen en 0% om naar huis te gaan. Of mis ik iets?
Overigens, ik denk dat er 4 uitdagingsmomenten per maand zijn, aangezien er uit 4 categorieën gekozen kon worden. Je moet dus zorgen dat je zwart schaap bent als de 4e ingaat. Dus Precious kan de komende 2 het beste expres verliezen,
Ja ik weet het het is niet duidelijk, maar wij zijn maar kijkers en geen deelnemers ik neem aan dat het voor hun wel duidelijk is.quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:36 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Dan hadden ze dat duidelijker moeten zeggen. Ze zeiden alleen dat personen die zelf al zwart schaap geweest zijn niet meer uitgedaagd mogen worden.
Valse nicht hoor, eerste heel lief tegen Esther doen in de badkamer en haar troosten, en nu dit. Zoveel kan er toch niet gebeurd zijn in de tussentijd? Ik vind toch best dat je haar medische situatie mee mag wegen in hoe je haar behandelt, en dan moet je gewoon zo aardig mogelijk tegen haar doen vind ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:29 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik snap hem wel lijkt me ook geen leuke vrouw die Esther.
Dat wil ze juist niet, ze is op dit moment lichamelijk en geestelijk ok. En ja valse nicht is wel van toepassing, lekker stel ook met Sharissaquote:Op woensdag 12 maart 2025 00:39 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Valse nicht hoor, eerste heel lief tegen Esther doen in de badkamer en haar troosten, en nu dit. Zoveel kan er toch niet gebeurd zijn in de tussentijd? Ik vind toch best dat je haar medische situatie mee mag wegen in hoe je haar behandelt, en dan moet je gewoon zo aardig mogelijk tegen haar doen vind ik.
Heb het nog es terug gekeken, maar hij zei inderdaad 'Play or die', wat ondertiteld werd als 'speel of ga dood'.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:32 schreef Gia het volgende:
Huh? In het voorstukje nu, tijdens de reclame, zegt Radek 'play or die'. Klinkt iets minder erg in 't Engels, maar heb het gisteren toch echt in het Nederlands gehoord. We gaan het zien.
Bondje met Floris, wat kans heeft bovenaan te eindigen. En er zitten alleen Floris, Robert en een rookie in. Tel je kansen!quote:
Moet nog maar afwachten of Amber een finaleplaats gegund wordt vanuit de loods.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:08 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben nu al besloten dat Robert niets zal worden gegund binnen het bondje.
Het is mij ook niet helemaal duidelijk of het iedere keer iemand uit een bondje is dat nog niet is uitgedaagd, of dat je ook iemand mag uitdagen van een bondje waar al eerder iemand is uitgedaagd. Dat zou betekenen dat Pres Amber uit kan dagen en Amber dan weer Floris, waarna Floris niet meer terugkan naar dat bondje.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:11 schreef Soury het volgende:
Pres gewoon die nieuwe uitdagen kan ze weer terug (of mag dat niet)
Het zwarte Schaap inderdaad, die kan niet de finale spelen en kan er niet uit gestemd worden. Maar Robert is nu niet meer het zwarte Schaap. Het is niet zo dat alle zwarte Schapen uit een cyclus er niet uitgestemd kunnen worden.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:14 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Ohh dacht van niet , ook niet de finale spelen en niet eruit stemmen.
Is mij ook niet helemaal duidelijk. Maar als het wel mag, zal Precious voor Amber gaan met de tweede kennisvraag. Die me even ontschoten is. Dan blijven er twee opdrachten over waarvoor je een vaste hand moet hebben, wat er bij Floris nog weleens aan ontbreekt. Dus Amber kan voor Floris gaan. Of voor een ander, die dan als laatste voor Floris gaat. Ik zie Floris niet makkelijk munten stapelen of een kaartenhuis bouwen, die zenuwenlijder.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 23:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Pres zit niet meer in het bondje dus ze mag ieder ander dan Robert uitdagen (heb niets over bondjes of zo gehoord)
Ze wil zelf niet dat er rekening gehouden wordt met haar ziekte, dus je moet haar behandelen zoals ieder ander. En als je met iemand toch de klik niet hebt, of je merkt dat die persoon onder je huid gaat zitten, dan hoef je niet gemaakt lief te doen, omdat ze kanker heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2025 00:39 schreef ThijsTH het volgende:
[..]
Valse nicht hoor, eerste heel lief tegen Esther doen in de badkamer en haar troosten, en nu dit. Zoveel kan er toch niet gebeurd zijn in de tussentijd? Ik vind toch best dat je haar medische situatie mee mag wegen in hoe je haar behandelt, en dan moet je gewoon zo aardig mogelijk tegen haar doen vind ik.
De verliesfactor hebben we idd nog niet meegemaakt, of Febo een zwart schaap ook weken laat zitten bij expres verliezen .. en dan nog blijft de ongeschreven regel dat in vele cycli de Laatsten de Eersten werden mag het ZS wel goed opletten waar die wil zittenquote:Op woensdag 12 maart 2025 00:22 schreef ThijsTH het volgende:
Ga er maar vanuit dat het laatste bondje wat over is niet het winnende bondje is maar in principe zou dat kunnen denk ik. Maar dan zou het in ronde 3 moeten zijn, het laatste zwarte schaap doet niet meer mee en kan ook niet weggestemd worden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:36 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dus degene die de laatste week de zwarte schaap is kan zo de finale in en nog winnen ook.
Tenzij je elke willekeurige deelnemer mag kiezen, behalve die al zwart schaap zijn geweest. Dit is als regel genoemd en dat zou niet nodig zijn als je niet twee keer uit een bondje iemand mag uitdagen, want dan kun je degenen die al zwart schaap zijn geweest niet meer uitdagen, toch?quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat het laatste bondje wat over is niet het winnende bondje is maar in principe zou dat kunnen denk ik. Maar dan zou het in ronde 3 moeten zijn, het laatste zwarte schaap doet niet meer mee en kan ook niet weggestemd worden.
Dit is iets wat ik niet begrijp want stel je bent in week 3 het zwarte schaap dan heb je toch geen reden om een uitdaging te winnenDan loop je het risico naar huis gestemd te worden.
Zoveel onduidelijkheden, maar afwachten hoe het gaat lopen..
Het hangt er maar helemaal vanaf of het uit het zelfde bondje mag, dat is nogal onduidelijk tot nu toe.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Tenzij je elke willekeurige deelnemer mag kiezen, behalve die al zwart schaap zijn geweest. Dit is als regel genoemd en dat zou niet nodig zijn als je niet twee keer uit een bondje iemand mag uitdagen, want dan kun je degenen die al zwart schaap zijn geweest niet meer uitdagen, toch?
Dat bedoel ik juist. Als dat niet zou mogen, waarom moet dan benoemd worden dat iemand die al zwart schaap is geweest, niet nogmaals uitgedaagd mag worden? Dat kan dan toch sowieso niet! Die zit dan in een bondje dat al geweest is. Dus, daarom denk ik dat het wel mag.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Het hangt er maar helemaal vanaf of het uit het zelfde bondje mag, dat is nogal onduidelijk tot nu toe.
Ja daar zit wat in, maar dan snap ik niet dat Pres zo moeilijk doet en ze kan die Amber makkelijk pakken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 15:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat bedoel ik juist. Als dat niet zou mogen, waarom moet dan benoemd worden dat iemand die al zwart schaap is geweest, niet nogmaals uitgedaagd mag worden? Dat kan dan toch sowieso niet! Die zit dan in een bondje dat al geweest is. Dus, daarom denk ik dat het wel mag.
SPOILER: uit den ouden dooschOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Opdracht voor een feestjequote:Op woensdag 12 maart 2025 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
Mag het zwarte schaap nu wel mee doen? hmm raar
Moet hem niet, blijft achter de rug kwaad lullen.quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dat dus, met zijn grote bek en alles maar moeten kunnen zeggen.
Ja das las ik.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:02 schreef Hagenesie het volgende:
Radek heeft aan lang leve de liefde mee gedaan.
Ze moet het niet persoonlijk nemen maar hij blijft idd aan de gang, vals hoor. Maar ja dat is zijn middle name.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet hem niet, blijft achter de rug kwaad lullen.
Ja ik vind dit een beetje raar, en dat is nog mild uitgedrukt.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:13 schreef spapaars het volgende:
Lol wel.
Robert koos voor een bondje, en nu moet hij weg.
Dit is bijna geen toeval.
Nou ja ze stemde zelf iedereen weg.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:15 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja ik vind dit een beetje raar, en dat is nog mild uitgedrukt.
De op moet al drie keer worden vervangen in één week.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Nieuwe Stand, . en El Gay wisselt met Robert
Niet onthouden want morgen kan een Zwart Schaap de boel weer veranderen
[ afbeelding ]
Hij blijft wel bovenaan staanquote:Op woensdag 12 maart 2025 20:13 schreef spapaars het volgende:
Lol wel.
Robert koos voor een bondje, en nu moet hij weg.
Dit is bijna geen toeval.
En Bondjes? welke Bondjes?quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
Je zit in het schapen gebeuren, spelen en ruilen met verliezer en dan krijg je dit er nog bovenop. Dit verpest het effect van het Schapenruilspel.
Ja ééns dat schapen gedoe is wel een leuke toevoeging, dit is overbodig.quote:Op woensdag 12 maart 2025 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
Je zit in het schapen gebeuren, spelen en ruilen met verliezer en dan krijg je dit er nog bovenop. Dit verpest het effect van het Schapenruilspel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |