abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:14:54 #201
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217011958
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Wint ze met gemak.
Geen idee , maar het is een poging waard.. en anders nog een weekje ZS met genoeg eten en eigen kamer :+
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_217011969
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:13 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Logisch en hij gokt op Flo en hijzelf in de finale als ze 1e worden.
En die kans is groot met drie man waarvan één nieuwe.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217011979
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat dus.
pi_217011984
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom maken ze er zoveel drama van. Van dat zwarte schaap gebeuren. Het is een spel. Je hebt dit soort plottwists in dit spel. Dat moeten ze inmiddels weten...

Maar soit... ik zal wel onempathisch zijn
Dat denk ik ja 🤪
pi_217011989
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:14 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Ik dacht telkens een ander bondje.
Is wel logisch maar tot nu toe begreep ik dat je niet een ex oud schaap mocht kiezen.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_217012002
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:15 schreef Soury het volgende:

[..]
Als Robert die nieuwe had uitgedaagd , heeft Robert geen kans op finale, Groep gaat op Pres of op Flo
pi_217012018
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:16 schreef King_Merc het volgende:

[..]
Als Robert die nieuwe had uitgedaagd , heeft Robert geen kans op finale, Groep gaat op Pres of op Flo
En kap Prescious straks weer bij Vincent in het team
pi_217012047
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:17 schreef King_Merc het volgende:

[..]
En kap Prescious straks weer bij Vincent in het team
Zou een slimme zet zijn.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:24:08 #209
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217012101
Verplichte "Pillowtalk-sessie" alle neuzen weer even dezelfde kant op

dinsdag 11 maart 2025 @ 20:25:33 #210
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217012122
Che een heel andere jongen als hij eruit is.
Dat weten we.
pi_217012131
El Che is toch wel een lieve eerlijke jongen.
pi_217012158
Brrrr wat een nepperig mokkel die Amber
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:27:39 #213
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217012159
Jerwien denkt dat hij ze voor het uitkiezen heeft.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:27:59 #214
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217012165
Gelukkig is Estertje er nog.. dat we het even weten
pi_217012180
Ik snap hem wel lijkt me ook geen leuke vrouw die Esther.
pi_217012183
Ik kan het niet helpen, maar vanaf dat hij erin is gekomen heb ik een zwak voor El Che
  dinsdag 11 maart 2025 @ 20:31:00 #217
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217012196
De Kliphangert.. Radek mot Estertje niet..het is niet veel maar misschien wel genoeg ;)

pi_217013249
Beetje te pathetisch van kijk mij eens zielig zijn die Esther. Aandachtszoeker. Jammer dat Robert al weer ZS af is, ik had nog wel even gebleven van die Fleuris zal alles doen om er voor te zorgen dat hij de opdrachten naar zich toe trekt. Hij beter bij een bondje kunnen aansluiten wat 2e staat in de ranking, meer ruimte om te groeien nog naar de finale. Nu ga je het afleggen met die dominante Fleuris en dat meisje wat toch een makkelijke prooi is voor hem om te bewerken.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217013521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 21:30 schreef freaky40 het volgende:
Beetje te pathetisch van kijk mij eens zielig zijn die Esther. Aandachtszoeker. Jammer dat Robert al weer ZS af is, ik had nog wel even gebleven van die Fleuris zal alles doen om er voor te zorgen dat hij de opdrachten naar zich toe trekt. Hij beter bij een bondje kunnen aansluiten wat 2e staat in de ranking, meer ruimte om te groeien nog naar de finale. Nu ga je het afleggen met die dominante Fleuris en dat meisje wat toch een makkelijke prooi is voor hem om te bewerken.
Ik vind Esther helemaal niet zielig doen, en het is niet niks wat ze doorgemaakt heeft en nog steeds doormaakt. Het is niet iets wat je zomaar weg kan stoppen en logisch dat het ter spraken komt. Een patient zoals zij leeft ermee 24 uur per dag.
pi_217013566
Ik denk daar anders over. Ze gebruikt het programma en die lenen zich blijkbaar hier voor. Niet nodig. Het is een amusementsshow geen Rondom 10.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217013704
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 21:47 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk daar anders over. Ze gebruikt het programma en die lenen zich blijkbaar hier voor. Niet nodig. Het is een amusementsshow geen Rondom 10.
Dus als je een ziekte hebt mag je niet meedoen ondanks dat je er lichamelijk geen enkel nadeel van ondervind. Ik vind het juist tof dat ze meedoet. En die keuze laat juist zien dat ze niet zielig gevonden wil worden, en dat je niet in een hoekje moet gaan zitten en wegkwijnen.
Maar we gaan het meemaken want qua persoon heb ik nog niet veel van haar gezien.
En hoe zij het programma gebruikt begrijp ik al helemaal niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Soury op 11-03-2025 22:00:15 ]
pi_217014641
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:16 schreef Soury het volgende:

[..]
Is wel logisch maar tot nu toe begreep ik dat je niet een ex oud schaap mocht kiezen.
Dus Pres mag niet Robert weer uitdagen en ook niemand anders uit het slangenteam?
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_217014710
quote:
7s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 22:46 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Dus Pres mag niet Robert weer uitdagen en ook niemand anders uit het slangenteam?
Nee Pres mag Robert niet uitdagen dat weet ik zeker. Of het wel uit dat bondje mag weet ik niet zeker, maar lijkt me logisch van niet.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 23:10:05 #224
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217014972
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 22:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee Pres mag Robert niet uitdagen dat weet ik zeker. Of het wel uit dat bondje mag weet ik niet zeker, maar lijkt me logisch van niet.
Pres zit niet meer in het bondje dus ze mag ieder ander dan Robert uitdagen (heb niets over bondjes of zo gehoord)
Musica Español
Come On
pi_217015033
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 23:10 schreef chufi het volgende:

[..]
Pres zit niet meer in het bondje dus ze mag ieder ander dan Robert uitdagen (heb niets over bondjes of zo gehoord)
Nee ik ook niet maar er is wel meer vaag wat dat betreft.
  dinsdag 11 maart 2025 @ 23:15:56 #226
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217015050
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 23:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Nee ik ook niet maar er is wel meer vaag wat dat betreft.
We wachten gewoon wel wat er volgende week gebeurt
Musica Español
Come On
pi_217015111
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 23:15 schreef chufi het volgende:

[..]
We wachten gewoon wel wat er volgende week gebeurt
Ja anders zou het simpel zijn kies Amber en ze is weer waar ze was, maar aangezien ze zo verdrietig was vermoed ik dat dat niet gaat, maar al eerder gezegd hier kies voor het Vincent bondje. Zwakste uitkiezen en je gaat een kans maken. Het is ook haar laatste maand dus ik zou het wel weten, met Vincent (mochten ze winnen) gegarandeerd een finale plek voor Pres.

[ Bericht 0% gewijzigd door Soury op 11-03-2025 23:27:46 ]
  dinsdag 11 maart 2025 @ 23:29:00 #228
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217015180
Je gaat je natuurlijk nooit het zwakste team in proberen te werken , maar des te langer dit gaat duren des te minder mogelijkheden er overblijven er van uitgaande dat dit Zwarte Schaap wel even rond blijft blaten daar in de loods
Musica Español
Come On
pi_217015283
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 23:29 schreef chufi het volgende:
Je gaat je natuurlijk nooit het zwakste team in proberen te werken , maar des te langer dit gaat duren des te minder mogelijkheden er overblijven er van uitgaande dat dit Zwarte Schaap wel even rond blijft blaten daar in de loods
Ja je bent de lul als laatste schaap, maar dat is wel een motivatie om te zorgen dat je het niet gaat worden, en de keuze qua spel wordt ook elke keer minder. Ik vind het wel een leuke twist, plus dat als je het laatste schaap bent kan je er niet uit worden gestemd. Dus hoe gaat dat lopen als je iemand wil lozen, je zou ook evt iemand kunnen kiezen om die een maand veilig te stellen. :P

[ Bericht 4% gewijzigd door Soury op 11-03-2025 23:51:13 ]
  dinsdag 11 maart 2025 @ 23:57:56 #230
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217015543
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 23:36 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja je bent de lul als laatste schaap, maar dat is wel een motivatie om te zorgen dat je het niet gaat worden, en de keuze qua spel wordt ook elke keer minder. Ik vind het wel een leuke twist, plus dat als je het laatste schaap bent kan je er niet uit worden gestemd. Dus hoe gaat dat lopen als je iemand wil lozen, je zou ook evt iemand kunnen kiezen om die een maand veilig te stellen. :P
Ja das idd de vraag hoe dat gaat met een volgende maand.. mag je dan meelullen om je in een bondje te werken of sta je als ZS aan de zijlijn toe te kijken !??
Musica Español
Come On
pi_217015695
Ligt het aan mij, of is het zwarte schaap nu zijn eigenlijk helemaal zo slecht nog niet? Los van het luxere eten en een eigen kamer zelfs nog.
Als je nu in een bondje zit heb je 1/4 kans om aan het eind van de cyclus (voor de knockouts) 1e te staan. As je het zwarte schaap op de laatste kans van uitdaging bent kies je iemand van het bondje dat dan bovenaan staat en heb je 50% kans om daarin te komen en 0% om naar huis te gaan. Of mis ik iets?

Overigens, ik denk dat er 4 uitdagingsmomenten per maand zijn, aangezien er uit 4 categorieën gekozen kon worden. Je moet dus zorgen dat je zwart schaap bent als de 4e ingaat. Dus Precious kan de komende 2 het beste expres verliezen,
pi_217015723
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 00:22 schreef ThijsTH het volgende:
Ligt het aan mij, of is het zwarte schaap nu zijn eigenlijk helemaal zo slecht nog niet? Los van het luxere eten en een eigen kamer zelfs nog.
Als je nu in een bondje zit heb je 1/4 kans om aan het eind van de cyclus (voor de knockouts) 1e te staan. As je het zwarte schaap op de laatste kans van uitdaging bent kies je iemand van het bondje dat dan bovenaan staat en heb je 50% kans om daarin te komen en 0% om naar huis te gaan. Of mis ik iets?

Overigens, ik denk dat er 4 uitdagingsmomenten per maand zijn, aangezien er uit 4 categorieën gekozen kon worden. Je moet dus zorgen dat je zwart schaap bent als de 4e ingaat. Dus Precious kan de komende 2 het beste expres verliezen,
Daarom denk ik dat het bondje met zwart schaap niet meer gekozen mag worden, al heb ik daar geen bewijs voor.
Het zwakste bondje blijft over.
Nee verliezen lijkt me geen goed plan voor Pres want dan beland ze in het zwakste bondje. Nu kan ze nog iemand uitdagen met een sterk bondje. Nu heeft ze nog keus uit drie, zoiets zei Robert ook als verdediging.

En ja bv Floris uitdagen met munten stapelen zou een goeie zijn _O- Je weet iemands zwakste kanten.

[ Bericht 5% gewijzigd door Soury op 12-03-2025 00:36:50 ]
pi_217015758
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 00:30 schreef Soury het volgende:

[..]
Daarom denk ik dat het bondje met zwart schaap niet meer gekozen mag worden, al heb ik daar geen bewijs voor.
Het zwakste bondje blijft over.
Nee verliezen lijkt me geen goed plan voor Pres want dan beland ze in het zwakste bondje. Nu kan ze nog iemand uitdagen met een sterk bondje.

En ja bv Floris uitdagen met munten stapelen zou een goeie zijn _O- Je weet iemands zwakste kanten.
Dan hadden ze dat duidelijker moeten zeggen. Ze zeiden alleen dat personen die zelf al zwart schaap geweest zijn niet meer uitgedaagd mogen worden.
pi_217015768
quote:

quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 00:36 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Dan hadden ze dat duidelijker moeten zeggen. Ze zeiden alleen dat personen die zelf al zwart schaap geweest zijn niet meer uitgedaagd mogen worden.
Ja ik weet het het is niet duidelijk, maar wij zijn maar kijkers en geen deelnemers ik neem aan dat het voor hun wel duidelijk is.
pi_217015780
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:29 schreef DilanoNirvana het volgende:
Ik snap hem wel lijkt me ook geen leuke vrouw die Esther.
Valse nicht hoor, eerste heel lief tegen Esther doen in de badkamer en haar troosten, en nu dit. Zoveel kan er toch niet gebeurd zijn in de tussentijd? Ik vind toch best dat je haar medische situatie mee mag wegen in hoe je haar behandelt, en dan moet je gewoon zo aardig mogelijk tegen haar doen vind ik.
pi_217015793
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 00:39 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Valse nicht hoor, eerste heel lief tegen Esther doen in de badkamer en haar troosten, en nu dit. Zoveel kan er toch niet gebeurd zijn in de tussentijd? Ik vind toch best dat je haar medische situatie mee mag wegen in hoe je haar behandelt, en dan moet je gewoon zo aardig mogelijk tegen haar doen vind ik.
Dat wil ze juist niet, ze is op dit moment lichamelijk en geestelijk ok. En ja valse nicht is wel van toepassing, lekker stel ook met Sharissa >:)
  woensdag 12 maart 2025 @ 08:55:59 #237
3542 Gia
User under construction
pi_217017019
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 19:32 schreef Gia het volgende:
Huh? In het voorstukje nu, tijdens de reclame, zegt Radek 'play or die'. Klinkt iets minder erg in 't Engels, maar heb het gisteren toch echt in het Nederlands gehoord. We gaan het zien.
Heb het nog es terug gekeken, maar hij zei inderdaad 'Play or die', wat ondertiteld werd als 'speel of ga dood'.
Vanwege rumoer in huis heb ik de stem van Radek niet gehoord, alleen de ondertiteling gezien.
  woensdag 12 maart 2025 @ 09:07:04 #238
3542 Gia
User under construction
pi_217017108
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:05 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Die begrijp ik ook niet.
Bondje met Floris, wat kans heeft bovenaan te eindigen. En er zitten alleen Floris, Robert en een rookie in. Tel je kansen!
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:08 schreef spapaars het volgende:
Ze hebben nu al besloten dat Robert niets zal worden gegund binnen het bondje.
Moet nog maar afwachten of Amber een finaleplaats gegund wordt vanuit de loods.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:11 schreef Soury het volgende:
Pres gewoon die nieuwe uitdagen kan ze weer terug (of mag dat niet)
Het is mij ook niet helemaal duidelijk of het iedere keer iemand uit een bondje is dat nog niet is uitgedaagd, of dat je ook iemand mag uitdagen van een bondje waar al eerder iemand is uitgedaagd. Dat zou betekenen dat Pres Amber uit kan dagen en Amber dan weer Floris, waarna Floris niet meer terugkan naar dat bondje.
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 20:14 schreef DilanoNirvana het volgende:

[..]
Ohh dacht van niet , ook niet de finale spelen en niet eruit stemmen.
Het zwarte Schaap inderdaad, die kan niet de finale spelen en kan er niet uit gestemd worden. Maar Robert is nu niet meer het zwarte Schaap. Het is niet zo dat alle zwarte Schapen uit een cyclus er niet uitgestemd kunnen worden.
  woensdag 12 maart 2025 @ 09:12:29 #239
3542 Gia
User under construction
pi_217017157
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 maart 2025 23:10 schreef chufi het volgende:

[..]
Is mij ook niet helemaal duidelijk. Maar als het wel mag, zal Precious voor Amber gaan met de tweede kennisvraag. Die me even ontschoten is. Dan blijven er twee opdrachten over waarvoor je een vaste hand moet hebben, wat er bij Floris nog weleens aan ontbreekt. Dus Amber kan voor Floris gaan. Of voor een ander, die dan als laatste voor Floris gaat. Ik zie Floris niet makkelijk munten stapelen of een kaartenhuis bouwen, die zenuwenlijder.
  woensdag 12 maart 2025 @ 09:19:58 #240
3542 Gia
User under construction
pi_217017238
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 00:39 schreef ThijsTH het volgende:

[..]
Ze wil zelf niet dat er rekening gehouden wordt met haar ziekte, dus je moet haar behandelen zoals ieder ander. En als je met iemand toch de klik niet hebt, of je merkt dat die persoon onder je huid gaat zitten, dan hoef je niet gemaakt lief te doen, omdat ze kanker heeft.
  woensdag 12 maart 2025 @ 09:22:40 #241
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217017267
quote:

De verliesfactor hebben we idd nog niet meegemaakt, of Febo een zwart schaap ook weken laat zitten bij expres verliezen .. en dan nog blijft de ongeschreven regel dat in vele cycli de Laatsten de Eersten werden mag het ZS wel goed opletten waar die wil zitten ^O^
pi_217018159
Had ook wel verwacht dat Robert expres zou verliezen ook vanwege de reden die hij opgaf, maar hij pakte toch gelijk door. Als hij volgende cyclus weer ZS is dan zou ik het wel weten.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217018197
De kijkcijfers van vorige week woensdag cyclus finale:

Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 10,2 Kijkcijfer: 520.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19 wederom. Steevast en stationair op deze plek de laatste tijd. ^O^

471.000 lineaire kijkers zagen Robert weer terugkeren in een bondje na een zijn zeer korte Zwarte Schaap periode.
Allemaal cabaretteketet!
pi_217019335
Dus degene die de laatste week de zwarte schaap is kan zo de finale in en nog winnen ook.
pi_217019444
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 12:36 schreef DilanoNirvana het volgende:
Dus degene die de laatste week de zwarte schaap is kan zo de finale in en nog winnen ook.
Ga er maar vanuit dat het laatste bondje wat over is niet het winnende bondje is maar in principe zou dat kunnen denk ik. Maar dan zou het in ronde 3 moeten zijn, het laatste zwarte schaap doet niet meer mee en kan ook niet weggestemd worden.
Dit is iets wat ik niet begrijp want stel je bent in week 3 het zwarte schaap dan heb je toch geen reden om een uitdaging te winnen :? Dan loop je het risico naar huis gestemd te worden.
Zoveel onduidelijkheden, maar afwachten hoe het gaat lopen..

[ Bericht 21% gewijzigd door Soury op 12-03-2025 13:11:39 ]
  woensdag 12 maart 2025 @ 15:09:38 #246
3542 Gia
User under construction
pi_217020895
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 12:50 schreef Soury het volgende:

[..]
Ga er maar vanuit dat het laatste bondje wat over is niet het winnende bondje is maar in principe zou dat kunnen denk ik. Maar dan zou het in ronde 3 moeten zijn, het laatste zwarte schaap doet niet meer mee en kan ook niet weggestemd worden.
Dit is iets wat ik niet begrijp want stel je bent in week 3 het zwarte schaap dan heb je toch geen reden om een uitdaging te winnen :? Dan loop je het risico naar huis gestemd te worden.
Zoveel onduidelijkheden, maar afwachten hoe het gaat lopen..
Tenzij je elke willekeurige deelnemer mag kiezen, behalve die al zwart schaap zijn geweest. Dit is als regel genoemd en dat zou niet nodig zijn als je niet twee keer uit een bondje iemand mag uitdagen, want dan kun je degenen die al zwart schaap zijn geweest niet meer uitdagen, toch?
pi_217020943
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 15:09 schreef Gia het volgende:

[..]
Tenzij je elke willekeurige deelnemer mag kiezen, behalve die al zwart schaap zijn geweest. Dit is als regel genoemd en dat zou niet nodig zijn als je niet twee keer uit een bondje iemand mag uitdagen, want dan kun je degenen die al zwart schaap zijn geweest niet meer uitdagen, toch?
Het hangt er maar helemaal vanaf of het uit het zelfde bondje mag, dat is nogal onduidelijk tot nu toe.
  woensdag 12 maart 2025 @ 15:16:31 #248
3542 Gia
User under construction
pi_217020968
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 15:14 schreef Soury het volgende:

[..]
Het hangt er maar helemaal vanaf of het uit het zelfde bondje mag, dat is nogal onduidelijk tot nu toe.
Dat bedoel ik juist. Als dat niet zou mogen, waarom moet dan benoemd worden dat iemand die al zwart schaap is geweest, niet nogmaals uitgedaagd mag worden? Dat kan dan toch sowieso niet! Die zit dan in een bondje dat al geweest is. Dus, daarom denk ik dat het wel mag.
pi_217021311
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 15:16 schreef Gia het volgende:

[..]
Dat bedoel ik juist. Als dat niet zou mogen, waarom moet dan benoemd worden dat iemand die al zwart schaap is geweest, niet nogmaals uitgedaagd mag worden? Dat kan dan toch sowieso niet! Die zit dan in een bondje dat al geweest is. Dus, daarom denk ik dat het wel mag.
Ja daar zit wat in, maar dan snap ik niet dat Pres zo moeilijk doet en ze kan die Amber makkelijk pakken.
  woensdag 12 maart 2025 @ 16:34:19 #250
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217021742
Best wel grappig dat "we" eigenlijk nog geen zak weten van die hele Zwarte Schaap Gamefuck ;)
pi_217023934
Rollerdisco yeah
pi_217023980
Mag het zwarte schaap nu wel mee doen? hmm raar
pi_217023984

[ Bericht 100% gewijzigd door Chanel5 op 12-03-2025 19:41:46 ]
pi_217023989
Eens zien hoe het deze keer gaat! Wesley ging de vorige keer met de rolschaatsen niet al te best :D

SPOILER: uit den ouden doosch
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  woensdag 12 maart 2025 @ 19:41:17 #255
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217023992
Heej.. het ZS mag de lege plek opvullen van de Slangen, weer zoiets :{
  woensdag 12 maart 2025 @ 19:41:28 #256
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217023995
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
Mag het zwarte schaap nu wel mee doen? hmm raar
Opdracht voor een feestje
pi_217024053
Dit wordt hem niet.
  woensdag 12 maart 2025 @ 19:45:15 #258
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217024079
Nope.. geen fastfood

woensdag 12 maart 2025 @ 19:46:10 #259
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217024092
Nope de gieren willen niet op -80 gaan voor bijbetalen
pi_217024164
pffff "waardeer mijn eerlijkheid" zegt Radek
ja ja en daar moet je dan mee wegkomen bah bah
  woensdag 12 maart 2025 @ 19:50:25 #261
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217024183
Estertje gaat effe niemeerspele vanwege geen sneer meer wille _O-
pi_217024192
Hij moet alles tegen haar kunnen zeggen maar dat moet ze dus niet persoonlijk nemen.
pi_217024207
Hou je aso bek met je kutje
pi_217024212
Deze mag er van mij zsm uit.
  woensdag 12 maart 2025 @ 19:52:22 #265
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217024221
Die Radek is wel aanwezig daar.
pi_217024234
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 19:52 schreef spapaars het volgende:
Die Radek is wel aanwezig daar.
Dat dus, met zijn grote bek en alles maar moeten kunnen zeggen.
pi_217024417
Radek heeft aan lang leve de liefde mee gedaan.
  woensdag 12 maart 2025 @ 20:03:02 #268
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217024433
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 19:53 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Dat dus, met zijn grote bek en alles maar moeten kunnen zeggen.
Moet hem niet, blijft achter de rug kwaad lullen.
pi_217024435
Er komen mensen daar om verschillende redenen en voor welke zij daar komt maak jij niet uit Radek.
  woensdag 12 maart 2025 @ 20:03:42 #270
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217024443
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 20:02 schreef Hagenesie het volgende:
Radek heeft aan lang leve de liefde mee gedaan.
Ja das las ik.
En in BG vertelde hij dat hij in een vaste relatie zit.
pi_217024449
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 20:03 schreef spapaars het volgende:

[..]
Moet hem niet, blijft achter de rug kwaad lullen.
Ze moet het niet persoonlijk nemen maar hij blijft idd aan de gang, vals hoor. Maar ja dat is zijn middle name.
  woensdag 12 maart 2025 @ 20:05:10 #272
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217024468
Stemming die alles kan veranderen
pi_217024469
Over 60 minuten komt er een stemming die alles kan veranderen.
Het gaat zeker niet zoals ze willen.
Zo kun je blijven sleutelen aan alles hè?
pi_217024470
Stemming die alles kan veranderen *O*
  woensdag 12 maart 2025 @ 20:05:31 #275
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217024473
Gele Bus met Zwaailichten voor Vincent.. nadat Zwaargewicht Emma op zijn poot gevallen is :{

pi_217024493
Wisselen bondjes?
  woensdag 12 maart 2025 @ 20:07:40 #277
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217024504
Effe lezen

woensdag 12 maart 2025 @ 20:08:37 #278
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217024522
Manon heeft de brief
  woensdag 12 maart 2025 @ 20:08:57 #279
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217024531
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
Wisselen bondjes?
Yep
  woensdag 12 maart 2025 @ 20:09:25 #280
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217024539
Krijgen we het weer, afluisteren
pi_217024549
Weer 1 wissel bah bah
  woensdag 12 maart 2025 @ 20:10:01 #282
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217024551
De Wisselbrief.. ze moet er een wisselen

Eén Zwart Schaap is blijkbaar niet genoeg

pi_217024563
Ze willen weer goochelen met Rob, die gaat daar van balen.
pi_217024565
Stomme brief weer.
  woensdag 12 maart 2025 @ 20:11:14 #285
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217024572
Dat Wisselgezeik begint knap vervelend te worden }:|
pi_217024579
Handig zo, met die buitendeur open oO<
pi_217024583
Emma ziet het niet zitten, dan valt ze buiten de boot.
  woensdag 12 maart 2025 @ 20:11:55 #288
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217024585
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 20:09 schreef Chanel5 het volgende:
Weer 1 wissel bah bah
Te vroeg ook.
pi_217024600
Thijs moet Manon echt niet he, zuurpruim is het ook :')
pi_217024603
Che wordt gewisseld voor Robert.
pi_217024616
Daar baalt hij van.
  woensdag 12 maart 2025 @ 20:13:38 #292
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217024623
200 punten, da's gewoon at gunpoint _O-
  woensdag 12 maart 2025 @ 20:13:50 #293
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_217024629
Lol wel.
Robert koos voor een bondje, en nu moet hij weg.
Dit is bijna geen toeval.
pi_217024674
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 20:13 schreef spapaars het volgende:
Lol wel.
Ja ik vind dit een beetje raar, en dat is nog mild uitgedrukt.
  woensdag 12 maart 2025 @ 20:16:51 #295
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217024687
Nieuwe Stand, . en El Gay wisselt met Robert

Niet onthouden want morgen kan een Zwart Schaap de boel weer veranderen

pi_217024694
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 20:15 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Ja ik vind dit een beetje raar, en dat is nog mild uitgedrukt.
Nou ja ze stemde zelf iedereen weg.
pi_217024696
Je zit in het schapen gebeuren, spelen en ruilen met verliezer en dan krijg je dit er nog bovenop. Dit verpest het effect van het Schapenruilspel.
pi_217024700
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Nieuwe Stand, . en El Gay wisselt met Robert

Niet onthouden want morgen kan een Zwart Schaap de boel weer veranderen

[ afbeelding ]
De op moet al drie keer worden vervangen in één week. _O-
  woensdag 12 maart 2025 @ 20:18:14 #299
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_217024705
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 20:13 schreef spapaars het volgende:
Lol wel.
Hij blijft wel bovenaan staan
Musica Español
Come On
  woensdag 12 maart 2025 @ 20:18:25 #300
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_217024712
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
Je zit in het schapen gebeuren, spelen en ruilen met verliezer en dan krijg je dit er nog bovenop. Dit verpest het effect van het Schapenruilspel.
En Bondjes? welke Bondjes? _O-
pi_217024723
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2025 20:17 schreef Chanel5 het volgende:
Ja ééns dat schapen gedoe is wel een leuke toevoeging, dit is overbodig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')