SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Dat is lang.... dat lijkt me echt een ellende. Ben blij dat ik dat nooit heb gehad. Werk dan ook al sinds 1997 bij dezelfde werkgever.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:08 schreef livelink het volgende:
The Nineties was ik vooral bezig met andere zaken dan muziek. Werk zoeken en houden, start relatie, huis kopen etc.
Ik studeerde af in 1991 en dat was precies het verkeerde moment. Pas in 1997 lukte het me een vaste baan te vinden. Tot die tijd alleen maar detachering en tijdelijk.
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:09 schreef MadMaster het volgende:
C&C Music Factory - Gonna Make You Sweat
Tja, het was vooral lastig. Ik wilde wel graag een vaste baan, maar de werkgevers waren heel huiverig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is lang.... dat lijkt me echt een ellende. Ben blij dat ik dat nooit heb gehad. Werk dan ook al sinds 1997 bij dezelfde werkgever.
Gewoon een beetje laid back pielenquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb onlangs nog eens met wat van deze hitjes zitten pielen qua mixen, maar het is zo langzaam ten opzichte van het tempo tegenwoordig…
Toch zou je dat niet zeggen bij dit nummer.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb onlangs nog eens met wat van deze hitjes zitten pielen qua mixen, maar het is zo langzaam ten opzichte van het tempo tegenwoordig…
Nee, ik heb het tempo van al dit soort platen gewoon opgehoogd met zo'n 15 à 20 BPM…quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon een beetje laid back pielen
Dat vind ik vreemd aan tegenwoordig.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, het was vooral lastig. Ik wilde wel graag een vaste baan, maar de werkgevers waren heel huiverig.
Nou, ik dus niet. Het ergste was het ministerie van Sociale Zaken waar ik toen al 2 jaar voor werkte. Zij wilden mij toen een structureel tijdelijke baan aanbieden. Dat was het moment dat ik ter plekke ontslag heb genomen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemd aan tegenwoordig.
Iedereen zoekt personeel, maar het personeel krijgt wel steeds eerst een jaarcontract.
Vroeger kregen we meteen een vast contract met een proeftijd van 2 maanden. Tenminste ik toch.
Het is 113 BPM.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch zou je dat niet zeggen bij dit nummer.
Ik zit dit jaar 21 jaar bij mijn 2e werkgeverquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat vind ik vreemd aan tegenwoordig.
Iedereen zoekt personeel, maar het personeel krijgt wel steeds eerst een jaarcontract.
Vroeger kregen we meteen een vast contract met een proeftijd van 2 maanden. Tenminste ik toch.
Dat is wel een behoorlijk verschil jaquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is 113 BPM.
Dat is behoorlijk langzaam, als je bedenkt dat een hardloper het liefst loopt op muziek met een tempo rond de 145 BPM of sneller…
Gaat ook de goede kant op.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zit dit jaar 21 jaar bij mijn 2e werkgever
Ik dit jaar 6 jaar bij mijn 6e werkgever. Lang leve de pensioenbreuken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik hoor wat bekende stemmen, in elk geval Stef Bos
Ik had het idee dat jij ook allerlei verschillende banen had gehad.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever moest ik op een gegeven moment 3x per jaar op mijn eigen baan solliciteren.quote:
Zo ga je toch ook niet met personeel om?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever moest ik op een gegeven moment 3x per jaar op mijn eigen baan solliciteren.
Reorganisatie op reorganisatie. En toen kwam dit op mijn pad. Mijn collega planner was al eerder daar naartoe gegaan en hij belde me of ik even langs kon komen. Een uur later had ik een nieuwe baan.
Wel verschillende vestigingen en sinds 7 jaar bij de afdeling waar ik nu zit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het idee dat jij ook allerlei verschillende banen had gehad.
Nee, ze bedoelt vast bij je vorige werkgever, van taxichauffeur naar buschauffeur naar plannerquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel verschillende vestigingen en sinds 7 jaar bij de afdeling waar ik nu zit.
Dat was de periode dat het hele geklooi met aanbestedingen van concessies begon.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo ga je toch ook niet met personeel om?
Ja, dat inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelt vast bij je vorige werkgever, van taxichauffeur naar buschauffeur naar planner
Ja, het solliciteren op mijn eigen baan heb ik helaas ook wel moeten doen. Herkenbaar dus.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was de periode dat het hele geklooi met aanbestedingen van concessies begon.
En Baila Baila Cd's…quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
De nineties was ook echt voornamelijk covers he?
Daar ben ik ook het hele bedrijf doorgeslingerd inderdaad.quote:
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom zie ik hier in een pan mosselen in?
Dat zal het inderdaad wel geweest zijn, ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het dansje in de clip zorgde voor afleiding, en z’n kapsel ook
Wat dacht je... hier ook ook al carnaval?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen zondag in Antwerpen een geweldige versie van de The Phantom Of The Opera gezien, met een Engelse/internationale cast.
Gaan ee na afloop van de middaguitvoering ergens patatje eten, staat er ineens een hele kudde dames met veel te veel make-up en vreemde kleding naast ons. Dat bleek dus een deel van de cast te zijn, die 's avonds ook nog een uitvoering moest doen…
Dat niet, maar ik begreep aanvankelijk hun opvallende uitmonsteringen niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat dacht je... hier ook ook al carnaval?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach ja, het Belgenmapje. Dit is Soulsister volgens mij
Een weekendje Antwerpen is ook wel leuk, of waren jullie alleen heen en weer gegaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen zondag in Antwerpen een geweldige versie van de The Phantom Of The Opera gezien, met een Engelse/internationale cast.
Gaan we na afloop van de middaguitvoering ergens patatje eten, staat er ineens een hele kudde dames met veel te veel make-up en vreemde kleding naast ons. Dat bleek dus een deel van de cast te zijn, die 's avonds ook nog een uitvoering moest doen…
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moest dit zingen op school bij muziekles
ALICE WHO THE FUCK IS ALICE
quote:
Alleen zondag heen en weer, met een vooraf gereserveerde parkeerplek was dat prima te doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Een weekendje Antwerpen is ook wel leuk, of waren jullie alleen heen en weer gegaan.
Nee, zegt me niets.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je Gompie niet?
[ afbeelding ]
Echt nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ken je Gompie niet?
[ afbeelding ]
+1quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:46 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord
Het kan, zo te merken…quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Generatiekloof tussen MadMaster en de rest hier
Zou Symph deze dan ook niet moeten kennen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Generatiekloof tussen MadMaster en de rest hier
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe oud moet je zijn voor Gompie
quote:Gompie en zijn vriendjes is een televisieserie voor kleuters. Het is een poppenserie die werd uitgezonden door de NCRV van 5 oktober 1966 tot 25 november 1972.
Ja, maar nu toch net niet. In die tijd hadden mijn ouders ook nog geen tv en keken we nog niet bij de buren.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:49 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Meestal zitten livelink en Symph ook nog wel aan jouw kant van de kloof
Recent, of toen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Chemical Brothers
Heb deze op vinyl gekocht
Nou, was weer een leuke herleving van the nineties, Melting. Dank je wel!quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:59 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Dank allemaal voor het luisteren en de gezelligheid.
En voor straks welterusten.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd hoe je die vind. Heb er ook over zitten denken om een keer te gaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:00 schreef MadMaster het volgende:
Thanks Melting!
Zaterdag ben ik er niet, voor de afwisseling naar een musical dan: 40-45…
Ik laat het weten…quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je die vind. Heb er ook over zitten denken om een keer te gaan.
Goede avond en welkom, livelinkquote:
Goede avond en ook welkom, Ddm & Symph.quote:
Symph is niet hier, weet niet of hij daar ook luistertquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en ook welkom, Ddm & Symph.
Waar is daar?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:03 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph is niet hier, weet niet of hij daar ook luistert
quote:
Zou gekund hebben, maar hij is niet in de buurt.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:05 schreef livelink het volgende:
Dan kan hij live bij Melting mee gaan luisteren
Gezellig dat je er bentquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ondertussen in Rosmalen:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:08 schreef Symphonic het volgende:
Ondertussen in Rosmalen:
[ afbeelding ]
Het diurde even, de afstandsbediening reageert niet zo fijn in de browser, maar het is geluktquote:
Dit had ik eigenlijk wel moeten weten.quote:
De titel wist ik wel, de artiest nietquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit had ik eigenlijk wel moeten weten.
Ik hoor het nu ookquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:13 schreef Melting het volgende:
Ik hoor steeds.... ik heb zo'n spierpijn......
Ik gelukkig niet. Bij mij is een nep Tom Jones keihard op de tv aan het bleren.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:13 schreef Melting het volgende:
Ik hoor steeds.... ik heb zo'n spierpijn......
Staat sbs6 aan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet. Bij mij is een nep Tom Jones keihard op de tv aan het bleren.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik gelukkig niet. Bij mij is een nep Tom Jones keihard op de tv aan het bleren.
Mijn man vindt die battle of the bands of hoe het ook heet, leuk. Dus dat staat elke zaterdag aan.quote:
Waarom was je voor Polen, en niet voor Noorwegen?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:16 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb vanmiddag Polen aangemoedigd, het moet niet gekker worden.
De Noren achter me namen het me niet in dank af![]()
[ afbeelding ]
Symph kijkt/luistert dat tijdens z’n werk terug, ik wil die ellende niet op de tvquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn man vindt die battle of the bands of hoe het ook heet, leuk. Dus dat staat elke zaterdag aan.
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:18 schreef livelink het volgende:
Ik weet niet of het komt omdat het vandaag zo warm was, maar nu heb ik het echt koud.
Normaal gaat hij boven kijken, dus dan heb ik er geen last van. Nu dendert het door mijn koptelefoon heen.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Symph kijkt/luistert dat tijdens z’n werk terug, ik wil die ellende niet op de tv
Het isniet zo’n bijster sympathiek team, hoewel ze nu met een hoop nieuwe speelsters een stuk leuker zijn, en Polen deed het onverwacht heel erg goed tegen ze. Er zat een stunt in de lucht, maar de wedstrijd was 7 minuten te lang voor Polen helaas.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Waarom was je voor Polen, en niet voor Noorwegen?
Geen Nora Murkquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het isniet zo’n bijster sympathiek team, hoewel ze nu met een hoop nieuwe speelsters een stuk leuker zijn, en Polen deed het onverwacht heel erg goed tegen ze. Er zat een stunt in de lucht, maar de wedstrijd was 7 minuten te lang voor Polen helaas.
Ik vond het al knap dat je de artiest wist.quote:
Pete Townsendquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Face the face van die vent van The Who
Heel herkenbare stem heeft hijquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vond het al knap dat je de artiest wist.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Face the face van die vent van The Who
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
Ja euh, ik vergeet de artiest altijd, titel is Living without you
Dat Britse klopt.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:30 schreef livelink het volgende:
Dit is John Mayer in ieder geval. Ik gok dat de titel Half of my Heart is.
Fantastische gitaristquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Geen idee… lekker kabbelend niemendalletje
Mijn dochter was indertijd behoorlijk fan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Geen idee… lekker kabbelend niemendalletje
Ach ja, daar had hij ook even wat mee.quote:
Beiden hebben nogal wat ‘partners’ versletenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, daar had hij ook even wat mee.
Inderdaad. Zat ik me net ook te bedenken....quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:38 schreef livelink het volgende:
Ik blijf het raar vinden dat men toen met zo'n tekst weg kwam. Tegenwoordig zou dat veel ophef veroorzaken.
Dat laatste inderdaad. Verheerlijking van zelfmoord.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. Zat ik me net ook te bedenken....
Je weet helemaal niet of het pijnloos is. En tegenwoordig zou het vooral gezien worden als aanzetten tot zelfmoord.
quote:
Ja, er was ook wel echt een gelijkenis.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
De zoon van de acteur die de vader speelde in Growing Pains
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben gaar van de hele dag in de zon liggen. Trusten
Welterustenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik ben gaar van de hele dag in de zon liggen. Trusten
Artiest hadden er meerdere kunnen zijn. Intro was wel herkenbaar genoeg voor de titelquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zwarte Kraaien zijn weer jaloers
En nog altijd geen remediequote:Op zaterdag 8 maart 2025 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zwarte Kraaien zijn weer jaloers
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:06 schreef livelink het volgende:
Ik zag vandaag alweer een man in zijn blote bast buiten staan. Dat vond ik overdreven.
+1quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:07 schreef livelink het volgende:
Ik ken dit dus alleen maar van Simply Red
We hebben weer een telefoonnummer. Geen idee waar dat nummer van is, overigens.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:07 schreef livelink het volgende:
+2quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:07 schreef livelink het volgende:
FTFYquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:08 schreef Bomenverzameling het volgende:
Simply Red hoort echt tot mijn top 3 gehate artiesten...
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
LeAnn Rymes - Cant FIght the Moonlight
Helaas geen R.M. Boston te Rotterdam te vindenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
We hebben weer een telefoonnummer. Geen idee waar dat nummer van is, overigens.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas geen R.M. Boston te Rotterdam te vinden
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
Steely Dan![]()
![]()
Rikki Dont Lose that Number
Ik ben dan ook meestal nog aan/op het werk. Vaak wel klaar met de wijk...quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:33 schreef Melting het volgende:
Ik ben meestal niet thuis op maandag rond het middaguur.
Ik best vaak als ik thuis werk.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:33 schreef Melting het volgende:
Ik ben meestal niet thuis op maandag rond het middaguur.
quote:
Redelijk vaak wel bij mij. Ik probeer op maandag, woensdag en vrijdag op kantoor te zijn, maar de maandag is het opstaan wat moeilijker en blijf ik toch vaak thuis.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dan ik ook.
Maar hoe vaak komt dat voor op een maandag? Bij mijn nagenoeg nooit.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Redelijk vaak wel bij mij. Ik probeer op maandag, woensdag en vrijdag op kantoor te zijn, maar de maandag is het opstaan wat moeilijker en blijf ik toch vaak thuis.
Ik ken eigenlijk alleen dit nummer van hen, denk ik.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Paar jaar geleden heb ik ze nog live gezien in EHV
Is ook hun enige echt bekende in NLquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen dit nummer van hen, denk ik.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:40 schreef livelink het volgende:
Ik vond die clip ook indrukwekkend, met al die gezochte kinderen.
Opstaan is bij mij nooit het probleem. Uitslapen betekent om 7:15 wakker worden, en verslapen kanik me niet meer heugenquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Redelijk vaak wel bij mij. Ik probeer op maandag, woensdag en vrijdag op kantoor te zijn, maar de maandag is het opstaan wat moeilijker en blijf ik toch vaak thuis.
Ik kan me de clip niet herinneren. Morgen eens opzoeken.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:40 schreef livelink het volgende:
Ik vond die clip ook indrukwekkend, met al die gezochte kinderen.
Ik heb me eind vorig jaar voor het laatst en het eerst echt verslapen, werd wakker gebeld door het werk waar ik bleef/waarom ik er niet wasquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Opstaan is bij mij nooit het probleem. Uitslapen betekent om 7:15 wakker worden, en verslapen kanik me niet meer heugen
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Op dit moment bevindt 75% van de aanwezigen hier zich in Brabant
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Je weet al wel dat je gaat verhuizen, maar nog niet waar naartoe?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga over een paar maanden verhuizen. Al blijf ik wel gewoon in de regio is het nog niet bekend of het in Eindhoven is of er buiten. ..
Bij deze werkgever is het me een keer overkomen, maar inmiddels ook al meer dan 10 jaar geleden.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb me eind vorig jaar voor het laatst en het eerst echt verslapen, werd wakker gebeld door het werk waar ik bleef/waarom ik er niet was![]()
![]()
![]()
Ik ben er een kleine 60 km. vandaan. Valt nog mee.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:42 schreef Symphonic het volgende:
Redelijk in de buurt welquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben er een kleine 60 km. vandaan. Valt nog mee.
Sterker nog, slechts 40 km. van Rosmalen.quote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Je weet al wel dat je gaat verhuizen, maar nog niet waar naartoe?
Je komt steeds dichterbij.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Sterker nog, slechts 40 km. van Rosmalen.
Dat is wel redelijk om de hoekquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:48 schreef livelink het volgende:
[..]
Sterker nog, slechts 40 km. van Rosmalen.
Wat heb jij op de lijst gezet?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kort gezegd. We moeten hier als woonbegeleiding in/voor September weg. Er is niks gevonden voor ons allemaal samen dus worden we de komende maanden ergens individueel geplaatst in de al door de GGZ gebruikte woningen/woonvormen
. We hebben allemaal prioriteit nummer 1 dus slaan de wachtlijst over. Ieder nu vrijkomende plek is altijd in eerste instantie voor een van ons. We hebben allemaal al een vragenlijst moeten invullen over onze behoeftes en wensen. Dinsdag krijg ik te horen wat de opties voor mij zullen zijn..
ja + Butler en bodyguardquote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat heb jij op de lijst gezet?
Zowel inpandig als uitpandig zwembad?
Ik hoop dat je echt op een hele fijne plek terecht komt!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Kort gezegd. We moeten hier als woonbegeleiding in/voor September weg. Er is niks gevonden voor ons allemaal samen dus worden we de komende maanden ergens individueel geplaatst in de al door de GGZ gebruikte woningen/woonvormen
. We hebben allemaal prioriteit nummer 1 dus slaan de wachtlijst over. Ieder nu vrijkomende plek is altijd in eerste instantie voor een van ons. We hebben allemaal al een vragenlijst moeten invullen over onze behoeftes en wensen. Dinsdag krijg ik te horen wat de opties voor mij zullen zijn..
Auto met chauffeur vind ik toch wel een eerste vereiste/quote:
Helemaal niet veeleisend dus.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 22:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Auto met chauffeur vind ik toch wel een eerste vereiste/
Je bent weer up to speed?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 23:00 schreef Symphonic het volgende:
Ik moest even opnieuw opstarten, de boel viel stil hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |