Ik had het idee dat jij ook allerlei verschillende banen had gehad.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zit dit jaar 21 jaar bij mijn 2e werkgever
Bij mijn vorige werkgever moest ik op een gegeven moment 3x per jaar op mijn eigen baan solliciteren.quote:
Zo ga je toch ook niet met personeel om?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij mijn vorige werkgever moest ik op een gegeven moment 3x per jaar op mijn eigen baan solliciteren.
Reorganisatie op reorganisatie. En toen kwam dit op mijn pad. Mijn collega planner was al eerder daar naartoe gegaan en hij belde me of ik even langs kon komen. Een uur later had ik een nieuwe baan.
Wel verschillende vestigingen en sinds 7 jaar bij de afdeling waar ik nu zit.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik had het idee dat jij ook allerlei verschillende banen had gehad.
Nee, ze bedoelt vast bij je vorige werkgever, van taxichauffeur naar buschauffeur naar plannerquote:Op donderdag 6 maart 2025 20:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel verschillende vestigingen en sinds 7 jaar bij de afdeling waar ik nu zit.
Dat was de periode dat het hele geklooi met aanbestedingen van concessies begon.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo ga je toch ook niet met personeel om?
Ja, dat inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:23 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nee, ze bedoelt vast bij je vorige werkgever, van taxichauffeur naar buschauffeur naar planner
Ja, het solliciteren op mijn eigen baan heb ik helaas ook wel moeten doen. Herkenbaar dus.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat was de periode dat het hele geklooi met aanbestedingen van concessies begon.
En Baila Baila Cd's…quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
De nineties was ook echt voornamelijk covers he?
Daar ben ik ook het hele bedrijf doorgeslingerd inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |