quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarom zie ik hier in een pan mosselen in?
Dat zal het inderdaad wel geweest zijn, ja.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het dansje in de clip zorgde voor afleiding, en z’n kapsel ook
Wat dacht je... hier ook ook al carnaval?quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen zondag in Antwerpen een geweldige versie van de The Phantom Of The Opera gezien, met een Engelse/internationale cast.
Gaan ee na afloop van de middaguitvoering ergens patatje eten, staat er ineens een hele kudde dames met veel te veel make-up en vreemde kleding naast ons. Dat bleek dus een deel van de cast te zijn, die 's avonds ook nog een uitvoering moest doen…
Dat niet, maar ik begreep aanvankelijk hun opvallende uitmonsteringen niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Wat dacht je... hier ook ook al carnaval?
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
Ach ja, het Belgenmapje. Dit is Soulsister volgens mij
Een weekendje Antwerpen is ook wel leuk, of waren jullie alleen heen en weer gegaan.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:36 schreef MadMaster het volgende:
Afgelopen zondag in Antwerpen een geweldige versie van de The Phantom Of The Opera gezien, met een Engelse/internationale cast.
Gaan we na afloop van de middaguitvoering ergens patatje eten, staat er ineens een hele kudde dames met veel te veel make-up en vreemde kleding naast ons. Dat bleek dus een deel van de cast te zijn, die 's avonds ook nog een uitvoering moest doen…
quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik moest dit zingen op school bij muziekles
ALICE WHO THE FUCK IS ALICE
quote:
Alleen zondag heen en weer, met een vooraf gereserveerde parkeerplek was dat prima te doen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Een weekendje Antwerpen is ook wel leuk, of waren jullie alleen heen en weer gegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |