Gewoon zeggen dat Franse icbm's achteruit vliegen. Zijn ze in de VS weer gerustgesteld.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:49 schreef polderturk het volgende:
De veroordeelde "sex offender" Scott Ritter:
[ x ]
Stop making stupid people famousquote:Op donderdag 6 maart 2025 21:49 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Dat is ook zo iets raars: waarom moet er eerst een deal met de VS zijn voordat Oekrane een vredesverdrag met Rusland kan ondertekenen?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:08 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Zei dat helegaar niet. Gelieve anderen geen woorden in de mond gaan leggen.
[..]
Nou..
De Russen zouden daar in ieder geval dan ook mee te maken hebben. (de mineralen).
En het gaat helaas allemaal nog niet zonder slag of stoot, maar er is nu wel haast bij.
Eerst de deal tussen Oekrane en de VS.
WW-3 begint tussen de VS en Frankrijk.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:49 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Alleen Oekrane moet ook ceasen te firen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:56 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Rusland hoeft verder geen compromis te doen. Rusland zag verder een ceasefire uberhaupt niet zitten toch?
Natuurlijk een grapje.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WW-3 begint tussen de VS en Frankrijk.
Ik denk dat die vrees van Zelensky terecht is, dat Trump dat zou doen als Trump info heeft. Maar info kan ook een dwaalspoor zijn, als daar nog een partij tussen zit. In het Pentagon, of in het Kremlin.quote:
Als de Monrou doctrine door de VS nog serieus word gehanteerd moet Europa zich geen illusies maken. Zie Scott Ritter die eerlijk is eerlijk wapen inspecteur in Irak was en de enige was die zei: er ligt niets in Irak dus die Irak is niet legaal. Dat had hij beter niet kunnen zeggen want het koste hem zijn carrire. Nu is hij helaas te veel in zichzelf gaan geloven en afgezonken, ik denk door frustratie.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:06 schreef LXIV het volgende:
[..]
Natuurlijk een grapje.
Maar toch…. Mijn ervaring in het leven is dat dingen die je altijd voor onmogelijk hebt gehouden toch kunnen gebeuren.
Ah, art 5 Nato verdrag mbt tot Oekraine.quote:
nee trump is heel erg druk met trump , die gaat absoluut geen rare dingen doen,quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
WW-3 begint tussen de VS en Frankrijk.
Groenland.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:51 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heeft Trump al 1 ding van Poetin geist? Gewoon iets?
quote:
met deze uitlatingen zal haar vriendje musk niet blij zijnquote:De Italiaanse premier Meloni heeft voorgesteld om Artikel 5 van de NAVO uit te breiden naar Oekrane zonder dat het land lid is van de alliantie, -- FT
De situatie lijkt niet bepaald te verbeteren nadat Zelensky zich onderwierp aan koning Trump, vanwege zijn disrespectvolle gedrag vorige week. Wie gaf dat advies ookalweer? Rutte toch?quote:
Hoge importtarieven voor Frankrijk in het verschiet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:49 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Rutte in hoogsteigen persoon inderdaad.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:08 schreef Joppiez het volgende:
[..]
De situatie lijkt niet bepaald te verbeteren nadat Zelensky zich onderwierp aan koning Trump, vanwege zijn disrespectvolle gedrag vorige week. Wie gaf dat advies ookalweer? Rutte toch?
Ok🙂 En waarom richt je dit speciaal aan mij?quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:08 schreef Cherni het volgende:
@:LXIV
Als ik aan Scott Ritter denk en de gekkigheid van de VS moet ik altijd aan onderstaand interview denken van Oltmans die nog voor de inval van Irak het boek van Scott Ritter had gelezen dat er niets te vinden was in Irak. En tel daar nog bij op dat Bush grapjes maakte lang na de inval dat er inderdaad niets te vinden was. Dit voor het oog van vele invalide militairen.
Bekijk deze YouTube-video
Omdat ik dat vergeten was te plaatsen onder mijn eerste bericht waar ik op je reageerde en het niet veel te maken heeft met de Oorlog in Oekrane.quote:Op donderdag 6 maart 2025 23:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ok🙂 En waarom richt je dit speciaal aan mij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |