Het zou ook voor het eerst zijn als Trump zijn 'onderhandelingspartner' daadwerkelijk iets geeft. De meeste van zijn onderhandelingstechnieken komen toch vooral neer op 'ga akkoord met mijn plan anders *insert ellende*'.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
200.000 dollar is een fooi.
Daarmee krijg je de bevolking niet om.
Nou ja, tenzij het een boze dictator is die op gespannen voet met de VS leeft. Dan is het "Ik geef je alles wat je wilt hebben en ik vraag er niets voor terug, deal?".quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:55 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zou ook voor het eerst zijn als Trump zijn 'onderhandelingspartner' daadwerkelijk iets geeft. De meeste van zijn onderhandelingstechnieken komen toch vooral neer op 'ga akkoord met mijn plan anders *insert ellende*'.
Er was destijds sprake van dat andere landen mee mochten doen in de ontwikkeling, maar hoe dan ook enkel een beperkter versie konden krijgen dan de VS.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:54 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
We hebben helemaal geen 'uitgeklede' F-35?
Het leeuwendeel van de door NL bestelde toestellen zijn overigens al geleverd.
Er zou kunnen worden overwogen om er een tweede 'europees' product naast te zetten. Alleen wil je waarschijnlijk niet weten hoeveel procent van de voorgenomen defensieverhogingen dan puur en alleen naar dat project moeten. Onze hele infra en organisatie is ingericht op de F-35.
Ik mag aannemen dat er op alle mogelijke manieren gezocht wordt naar een manier om hier vanaf te komen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 20:46 schreef Usert het volgende:
[..]
Groenland mag zichzelf onafhankelijk verklaren (sinds een aantal jaar zo geregeld). Dus daar zit de loophole..
Wat wil je überhaupt doen, iedereen grof geld bieden om in een referendum voor aansluiting bij de VS te stemmen? Prima, allemaal een mooi bedragje. Referendum verworpen, huh wie heeft er niet voor gestemd?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:43 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik mag aannemen dat er op alle mogelijke manieren gezocht wordt naar een manier om hier vanaf te komen.
Wellicht dat er wat simpele burgertjes te verleiden zijn, maar politici met verstand van zaken mogen toch begrijpen dat je dan helemaal leeggetrokken wordt.
Ik schrik vooral nog van de relatief goede approval rating van Trump. Dat die niet al op -10 of -20 staat na al deze clusterfucks verbaast me wel.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trump gaat dit jaar niet eens volmaken...
Wat een puinhoop.
Nebraska, knalrode staat, over zes maanden failliet als het allemaal zo doorgaat.
Well done, MAGA-hats.
Wat gaat er gebeuren dan?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Trump gaat dit jaar niet eens volmaken...
Impeachment.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren dan?
Impeachment?
Hartaanval?
Neergeschoten?
En dan komt Vance ervoor in de plaats. Wordt het dan beter, of alleen maar erger?
Alsnog de slechtste ratings voor een president aller tijden, zeker m.b.t. zijn 'handeling of the economy'.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik schrik vooral nog van de relatief goede approval rating van Trump. Dat die niet al op -10 of -20 staat na al deze clusterfucks verbaast me wel.
Lijkt me allemaal een reeel scenario.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Wat gaat er gebeuren dan?
Impeachment?
Hartaanval?
Neergeschoten?
En dan komt Vance ervoor in de plaats. Wordt het dan beter, of alleen maar erger?
O echt wel, president Vance gaat nog véél erger worden. Ik weet verder ook niet hoe ze hier nog uit moeten komen, een revolutie of een burgeroorlog misschien ..? Maar dan nog, al die alt-right christen fundi's zijn natuurlijk ook niet zomaar verdwenen en die hebben enorm veel macht in de VS.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Impeachment.
Erger kan het niet worden. Only way is up nu.
Verwijderd door impeachment? Dan moet je 20 Republikeinse Senatoren vinden die daar mee in stemmen. Hoe zie je dat voor je? Een letterlijke militaire aanval op Canada ofzo?quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Impeachment.
Wacht gewoon de totale ineenstorting van de Amerikaanse economie af.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Verwijderd door impeachment? Dan moet je 20 Republikeinse Senatoren vinden die daar mee in stemmen. Hoe zie je dat voor je? Een letterlijke militaire aanval op Canada ofzo?
Daarom moet religie ook heel ver uit de buurt van politiek blijven.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:55 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
O echt wel, president Vance gaat nog véél erger worden. Ik weet verder ook niet hoe ze hier nog uit moeten komen, een revolutie of een burgeroorlog misschien ..? Maar dan nog, al die alt-right christen fundi's zijn natuurlijk ook niet zomaar verdwenen en die hebben enorm veel macht in de VS.
Sja, maar daar is het in de VS helaas rijkelijk te laat voor...quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Daarom moet religie ook heel ver uit de buurt van politiek blijven.
Laten we er lering uit trekken.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:59 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Sja, maar daar is het in de VS helaas rijkelijk te laat voor...
Ah, geen idee of dat gaat gebeuren echter, maar goed, ze komen net op stoom met de handelsoorlogen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wacht gewoon de totale ineenstorting van de Amerikaanse economie af.
Tijdens zijn vorige termijn was die nog veel slechter. Nu staat ie bij 538 op -2 ofzo. Zeker gezien het feit dat de economie zo'n belangrijk onderwerp is zou je daar meer effect van verwachten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Alsnog de slechtste ratings voor een president aller tijden, zeker m.b.t. zijn 'handeling of the economy'.
Oh dat komt nog wel...quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tijdens zijn vorige termijn was die nog veel slechter. Nu staat ie bij 538 op -2 ofzo. Zeker gezien het feit dat de economie zo'n belangrijk onderwerp is zou je daar meer effect van verwachten.
Reken er maar op dat het veel erger kan, bloediger ook als het moet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 21:48 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Impeachment.
Nee, dat geloof ik dus echt niet.quote:Op donderdag 6 maart 2025 22:06 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Reken er maar op dat het veel erger kan, bloediger ook als het moet.
Dit is niet slechts Trump.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |