Netjes. Hoeveel was je kwijt?quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:08 schreef kalinhos het volgende:
Startbewijs Rotterdam geregeldbleek ook nog van iemand te zijn die vorig jaar (als vrouw) 2:55 gelopen heeft dus ik sta ongeveer achter de Abdi’s van deze editie.
Ik heb gister mn medicatie besteld bij de huisarts, kan het zo ophalen. Ik ben vooral allergisch voor gras, dus ik kan mooi op tijd beginnen denk ik.quote:Op woensdag 5 maart 2025 21:30 schreef valleilijn het volgende:
Oh ja en fuck hooikoorts, het is even weer zonnig in maart en ik heb meteen een dag jeukende ogen
ah dat is hetquote:Op woensdag 5 maart 2025 21:30 schreef valleilijn het volgende:
Oh ja en fuck hooikoorts, het is even weer zonnig in maart en ik heb meteen een dag jeukende ogen
Wat voor medicatie heb je? Misschien moet ik ook maar eens langs de huisarts voor iets anders dan de cetirizine van het kruidvatquote:Op donderdag 6 maart 2025 09:55 schreef Nijna het volgende:
[..]
Ik heb gister mn medicatie besteld bij de huisarts, kan het zo ophalen. Ik ben vooral allergisch voor gras, dus ik kan mooi op tijd beginnen denk ik.
Hier heb ik Desloratadine, werkt als de brandweer tegen klachten.quote:Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Wat voor medicatie heb je? Misschien moet ik ook maar eens langs de huisarts voor iets anders dan de cetirizine van het kruidvat
145quote:
desloratadine tabletjesquote:Op donderdag 6 maart 2025 10:42 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Wat voor medicatie heb je? Misschien moet ik ook maar eens langs de huisarts voor iets anders dan de cetirizine van het kruidvat
Ik heb gisteren ook mijn eerste Vaporflies gekocht en uitgeprobeerd. En dat als Volt-stemmer! Mijn continent ten schande gebracht.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:44 schreef Evangelion het volgende:
Gisteren nieuwe vaporflies gekocht. Maar dat mag niet meer.
[ afbeelding ]
Nog steeds de enige supershoe die ik geprobeerd heb. Daar is de prijs toch net te hoog voor om te denken dat als het niet bevalt dan gebruik ik het wel voor junk miles of zo.Maar misschien mis ik daardoor wel de perfecte supershoe voor mij.
Of iets een goede marathonschoen is lijkt me ook lastig beoordelen op een kort loopje.
Terugbrengen en op dr. Mertens gaan lopen. Er zit niets anders op.quote:Op donderdag 6 maart 2025 16:44 schreef Evangelion het volgende:
Gisteren nieuwe vaporflies gekocht. Maar dat mag niet meer.
Succes. Ik doe de 10 en moet om 15:15. Wordt 17 graden en met die volle zon denk ik dat het nog best pittig kan zijn. Eerste dagen dat het echt ‘warm’ is dus er zullen een hoop mensen last krijgen gok ik.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:20 schreef core2duo het volgende:
Zondag halve marathon
Gelukkig de laatste weken nog vrij goed kunnen trainen, na een minder actieve periode vanwege de kou. Voor mij staat deze keer, na vele jaren NN CPC Loop Den Haag, de halve marathon van Parijs op het programma. Ik denk dat ik met korte mouwen ga lopen. Start is vanaf 9.15 uur en het wordt ongeveer 13 graden.
Benieuwd hoe je die vindt, begreep dat op de stadsmuren inhalen er niet echt bij isquote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:33 schreef SEMTEX het volgende:
Ik loop zondag de halve Vestingloop van Gorinchem.
Hij stijgt veel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 08:59 schreef En1gma het volgende:
Staat allemaal niet in het lijstje in de OP.![]()
Ik ga de Gulbergergen Trail doen, benieuwd hoe dat bevalt.
Die om 9:15 is wel een 1/21,1ste halve marathon.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 00:20 schreef core2duo het volgende:
Zondag halve marathon
Gelukkig de laatste weken nog vrij goed kunnen trainen, na een minder actieve periode vanwege de kou. Voor mij staat deze keer, na vele jaren NN CPC Loop Den Haag, de halve marathon van Parijs op het programma. Ik denk dat ik met korte mouwen ga lopen. Start is vanaf 9.15 uur en het wordt ongeveer 13 graden.
Ik loop dus niet de CPC, maar in Parijs ;-)quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:56 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Die om 9:15 is wel een 1/21,1ste halve marathon.
De halve start om 10:30 (wave 1)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |