Lijkt me optisch vrij goed?quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:54 schreef franklop het volgende:
47e van de 71 uiteindelijk.
Hieronder volgt een uitleg van @:heywoodu over wat dit voor de punten betekend.
Ik kom uit op 241.50 punten. Even een schrikmoment omdat iemand zonder punten ineens de top-5 binnen kwam knallen, maar dat maakte achteraf niet uit.quote:Op vrijdag 28 november 2025 09:54 schreef franklop het volgende:
47e van de 71 uiteindelijk.
Hieronder volgt een uitleg van @:heywoodu over wat dit voor de punten betekend.
Die is net online gezet en daar staat ze inderdaad nog in....ik heb hoop dat dat goed nieuws is, hoewel dit er ook nog staat:quote:Op vrijdag 28 november 2025 15:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ze staat nog steeds in de uitslag.of zegt dat niks?
Soort FPCLquote:Op vrijdag 28 november 2025 16:23 schreef DeeBee het volgende:
Word je bij elke tweede gele kaart normaal gediskwalificeerd? Daarna vervallen ze weer neem ik aan?
Een slimme kwalificatieroute kiezen is wel ietwat gecompliceerd als de deelnemers zoveel invloed hebben op de scores, want de 'beste' wedstrijd kiezen zonder startlijst 8 weken van tevoren is een pak lastiger ja...
Ik mistte ook al de update.quote:
En die andere?quote:Op zaterdag 6 december 2025 19:52 schreef franklop het volgende:
Ah gisteren DNS en vandaag DNF volgens FIS
50e in dezelfde race, 219 punten volgens de FIS, dus dat is positiefquote:
De DNS was een administratieve fout van de organisatie, ze was nooit van plan om gisteren te starten en had dat ook netjes aangegevenquote:Op zaterdag 6 december 2025 19:52 schreef franklop het volgende:
Ah gisteren DNS en vandaag DNF volgens FIS
Wat jammer!quote:Op zaterdag 6 december 2025 22:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Vandaag...tja, helemaal kut. Laat ik het zo zeggen, er speelt zó veel aan vervelende randzaken dat het haar simpelweg niet lukt om haar hoofd echt bij de wedstrijden te houden, langer dan een sprint en ze gaat 'op slot' ofzo, terwijl ze echt wel goede inhoud heeft. Voelde zich vandaag fysiek ook prima.
Jazeker, deze én vorige week ook weer een gesprek mee gehad. Morgen komt er wat die randzaken betreft mogelijk iets tot een soort climax, ik hoop dat ze daarna in staat is om dat een beetje van zich af te zetten en zich op de wedstrijden te richten. Ze is nu onderweg naar Seefeld bij Innsbruck, daar staat zondag dan nog een 7.5km klassieke stijl op het programma alvorens ze zondagavond weer in Nederland aankomen voor even een goede anderhalve week 'opladen' thuis.quote:Op zondag 7 december 2025 01:15 schreef Viv het volgende:
[..]
Wat jammer!![]()
Heeft ze eigenlijk toegang tot een sportpsycholoog?
Jep, alles boven 187 levert haar sowieso op geen enkele wijze iets aan verbetering op inmiddels. Prima dus. Volgend weekeinde schijnt ze in Slowakije te zijn, even afwachten op iets van een inschrijflijst.quote:Op zondag 7 december 2025 18:47 schreef franklop het volgende:
195 punten voor Jacque overigens. Ter volledigheid
Is er nog ergens angst dat de bond toch opeens andere regels gaat gebruiken? Dat ze kijken naar resultaten in het seizoen bijv? Of is dat echt niet mogelijkquote:Op zondag 7 december 2025 19:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jep, alles boven 187 levert haar sowieso op geen enkele wijze iets aan verbetering op inmiddels. Prima dus. Volgend weekeinde schijnt ze in Slowakije te zijn, even afwachten op iets van een inschrijflijst.
De pet die ik van ze op heb is niet bijster hoog, maar de kans dat ze dat doen lijkt zelfs mij wel vrij klein. Maar ja, je moet wel altijd bedacht zijn op rare grepen inderdaad.quote:Op zondag 7 december 2025 19:30 schreef franklop het volgende:
[..]
Is er nog ergens angst dat de bond toch opeens andere regels gaat gebruiken? Dat ze kijken naar resultaten in het seizoen bijv? Of is dat echt niet mogelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |