SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2025 18:08:58 ]![]()
Ah, deze hoort erbijquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
Heb dus nu al mijn eerste muggenbult kutverdorie
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ah, nee, Juicy zat er natuurlijk weer tussenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, nee, Juicy zat er natuurlijk weer tussen![]()
![]()
Daar ga ik altijd al vanuit, dus ik post gewoon door, zonder te kijken of de vorige ook van mij wasquote:
Jij ook fijne avondquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:21 schreef MizzezAmy het volgende:
Nu weer andere dingen doen.
Fijne avond!![]()
![]()
![]()
Heb je je tas al gepaktquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Het is het konijnquote:
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Sinds ik lid van FOK! ben, weet ik alles van lidwoorden.quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Waaaat? Daar heb ik nog nooit v gehoordquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
Ff kijken of ik een vis zie
https://visdeurbel.nl/Trust nobody![]()
😳quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:45 schreef maily het volgende:
[..]
Had je nog meer in petto voor @:gebrokenglas ?How can I make this topic about me?![]()
Is geloof ik al wat jaartjes.. geloof van maart tot april..quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waaaat? Daar heb ik nog nooit v gehoord"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dingdongquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:39 schreef Lovely het volgende:
Ff kijken of ik een vis zie
https://visdeurbel.nl/![]()
Mochten de films niet leuk zijn, dan is er zo ook nog een radio-uitzending op Radio 49
Praten over Radio 49 levert punten op
2quote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Alle beetjes helpenquote:Ik ga weer voor plek 37
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:02 schreef Homijn het volgende:
[..]
Alle beetjes helpenIk ga weer voor plek 37
![]()
![]()
Daar kun je visjes mee vangenquote:
Val je er door?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:05 schreef devzero het volgende:
ziedend door deze TT
Hoewel ik wel een beetje laat ben met post 118![]()
![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
GC / Prikspijtquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:15 schreef Lovely het volgende:
Heb dus nu al mijn eerste muggenbult kutverdorie![]()
Ik vind de TT te kortquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:05 schreef devzero het volgende:
ziedend door deze TT
Hoewel ik wel een beetje laat ben met post 118
Ik ga er liever in liggenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Korter!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Je bent weer eens kort door de mand gevallen?![]()
Voor het volgende deel wil ik als TT voorstellen: Dit is een heel mooi mandje gemaakt door de firma Tichelaar. Werd gebruikt op tafel als versiering en fruitmandje.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Goed ideequote:Op woensdag 5 maart 2025 19:11 schreef Homijn het volgende:
Voor het volgende deel wil ik als TT voorstellen: Dit is een heel mooi mandje gemaakt door de firma Tichelaar. Werd gebruikt op tafel als versiering en fruitmandje.Trust nobody![]()
Dan moet "Het Dodetopicspel" wat ingekort worden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:11 schreef Homijn het volgende:
Voor het volgende deel wil ik als TT voorstellen: Dit is een heel mooi mandje gemaakt door de firma Tichelaar. Werd gebruikt op tafel als versiering en fruitmandje.![]()
![]()
In m'n mandjequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Spelquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet "Het Dodetopicspel" wat ingekort worden.
DTS is korterquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Spuit 11quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Squote:MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Ik zal zo maar uitstappen voor ik per ongeluk in Haarlem beland
Ik heb er één en ik ben er trots op
Kun je lekker shaken daar.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:16 schreef DJMO het volgende:
Ik zal zo maar uitstappen voor ik per ongeluk in Haarlem beland![]()
DJMO zo druk aan het bolken dat helemaal vergeet uit te stappen en ineens op een rangeerterrein belandt.... Klik, lichten uit, de machinist verlaat de trein ....quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:16 schreef DJMO het volgende:
Ik zal zo maar uitstappen voor ik per ongeluk in Haarlem belandHow can I make this topic about me?![]()
Nee, nog niet.
Ik heb vandaag aardappelen, boontjes en cordon blue gegeten. Ook dat is nieuws
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Sacre bleu!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:21 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, nog niet.
Ik heb vandaag aardappelen, boontjes en cordon blue gegeten. Ook dat is nieuws![]()
![]()
Ohhhhhhh.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:21 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, nog niet.
We dachten echt van JAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
![]()
Maar we moeten dus nog eventjes geduld hebben.
How can I make this topic about me?![]()
Laat d'r nog maar ff een tijdje uitrijpen daar binnen hoor!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhhhhhh.
![]()
![]()
![]()
Maar we moeten dus nog eventjes geduld hebben.![]()
![]()
Ja, ff beetje de boel op scherp zettenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhhhhhh.
![]()
![]()
![]()
Maar we moeten dus nog eventjes geduld hebben.
Nou, elke dag kan nu dé dag zijn.....quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ff beetje de boel op scherp zetten
How can I make this topic about me?![]()
Dat kloptquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, elke dag kan nu dé dag zijn.....
Hahahaquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:21 schreef _UserName_ het volgende:
Nee, nog niet.
Ik was al blij voor je..Trust nobody![]()
Moet zeggen dat vrouwlief wel veel moe is en slaapt, alsof haar lichaam aan het voorbereiden isTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Grotere onzin dat dit heb ik het afgelopen half jaar echt nergens gezien.quote:Op maandag 3 maart 2025 23:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Wat ik er van mee heb gekregen (pin me er niet op vast) is dat Harrie er niet zo blij mee was allemaal uiteindelijk en z'n handen er van af heeft getrokken.
Maar tenzij Harrie zelf z'n gezicht hier laat zien en uitleg geeft is het misschien niet zo netjes om dit te bespreken
Behalve dat ik aan deze aandachtshoer, die meer heeft meegemaakt met zijn ex dan de rest van fok in heel hun leven, een mooie eervolle Note te pakken heb omdat ik herhaalde wie het was want ik wist voordat ik dat de dag er voor al had gelezen niet eens dat het zo was. Gaat meneer ook nog eens doen alsof hij weet hoe het zit en daarbij de plank nog misser slaan dan mogelijk.Ik heb nergens mijn handen af getrokken en ik kom gewoon naar de meet de 31ste mei.
De reden dat ik serieus aan het overwegen ben om gewoon op #anoniem te gaan is dat ik het totaal kansloos vind dat bij het minste commentaar je post verwijderd wordt (Ook als het een grap was die door een kansloos overijverige kut mod niet werd begrepen) @R-woud93
Harrie in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17819] Te korte armpjes
Deze super mod edit binnen een minuut waarin ik hem alleen mention om naar de meet te komen en nog voor ik een reactie met geintje kon plaatsen was mijn post al weg. In een forum waar hij niks te modden heeft.
Vervolgens mag je als user tegenwoordig niks meer zeggen
is @SwJ op zijn teentjes getrapt
Worden allemaal posts verwijderd zodat context compleet weg is
staat mijn notes lijst weer vol met gezeur over Crew Bashen (alsof ik daar wakker van lig) Als er nooit een positief iets in gegooid wordt is het gewoon een manier om je zin door te drukken en dus kansloos.
en dat ik in een PM gesprek aan gaf niet te willen stoppen (Daar wordt dan voor het gemak de context dat het puur om @Paul gaat weggelaten want deze kinderachtige jankballen act doet zelf niks anders dan mensen roepen heel de dag en heeft NOOIT en ik herhaal NOOIT een PM naar me gestuurd dat ie het nu wel gezien had en normaal gevraagd of ik wilde stoppen.)
Nee deze jankballen act heeft dat door meneer "op zijn teentjes getrapt" @SwJ laten doen voor hun beide tegelijk en ik heb SwJ meteen uit de Mention gehaald maar Paul natuurlijk niet.
En dat lieve mensen is de reden wat ik er helemaal klaar mee ben. Ik heb toen ik onjuist behandeld werd door een mod die te ver ging misschien wat dingen getypt waar ik niet trots op hoef te zijn en daar is een maatregel door gegeven (niet de eerste) maar verder is elke vorm van communicatie onmogelijk geworden.
De FA's kijken even naar de banaanvraag, kijken even naar de notes, geen context en hop daar ga je (Geen idee of dat zo werkt maar ik heb nog nooit een PM of wat dan ook gehad dus zal wel zoiets zijn)
Waarom ik er serieus aan denk om gewoon definitief door de schredder te gaan is dat ik het niet acceptabel vind dat een of andere voetbal mod (of wie dan ook) gewoon kan bepalen wat er met mijn reacties of berichten gebeurd want als ik er niet meer van uit kan gaan dat ze context zichtbaar blijft dan heb ik liever dat alles wat ik ooit getypt heb niet meer aan mij gelinkt kan worden en komt er na 25 jaar een definitief einde aan mijn "aanwezigheid" op het platform dat al meer dan de helft van mijn leven onderdeel uit maakt van mijn leven en wat het ook al besta ik niet meer op naam in mijn echte leven nooit meer helemaal weg te denken zal zijn.
Voor al die huilstruik modjes die nu gaan janken dat ik geen idee heb waar ik het over heb en dat ik gewoon stil moet houden als hun dat zeggen kan ik maar 1 ding zeggen. Ga iets anders doen met je leven, je bent overduidelijk NIET geschikt. Dat je op een bepaald moment niet het gesprek aan wilt gaan snap ik maar dat kan ook later maar nee jullie willen het lijstje afvinken en zo snel mogelijk iemand "kalt stellen" zal hem leren.
Reden dat ik nog niet op #anoniem ben gezet is gewoon omdat ik dat nog niet officieel heb aangevraagd.
Durf ik dat niet vraag je je misschien af maar daar heeft het niks mee te maken, ik weet dat zowel @Danny als @yvonne daar niet op zitten te wachten en hoe negatief ik ook kan zijn over bepaalde mods en FA's heb ik echt wel respect voor de Admins van dit forum (en deze site) dus ik denk er gewoon nog even over na wat ik er mee ga doen want feit is dat zolang ik een account heb ik na een paar dagen toch heel even het forum open klik om het daarna weer keihard dicht te knallen.
@KoningWouter
@hemarookworst
@Grrrrrrrr
@HappyCharly
@Shii
@ToT
@AardappelSchotel
Ja ik heb jullie mentions wel gezien maar niet op gereageerd, ik kom de 31 ste gewoon naar de Meeting en of ik dan als Harrie kom of als Bart dat blijft nog even spannend maar ik ben IRL dezelfde klootzak met een grote bek als online dus het maakt geen verschil.
Voor iedere mod of FA die nu denkt: Dit kan niet en dit mag niet en blah blah blah hier hoort een ban bij, het zal me mijn bal jeuken, doe het dan goed en knal gelijk heel mijn account door de shredder want misschien doe ik het juist wel zodat ik zelf de keuze niet hoef te maken en hoop op "The Easy way out"![]()
![]()
Of kijken naar beleef de lente, ook altijd leukquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:54 schreef Homijn het volgende:
Mochten de films niet leuk zijn, dan is er zo ook nog een radio-uitzending op Radio 49
https://www.vogelbescherm(...)erkuilenseizoen-2025Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Aangezien mijn man jullie teveel in spanning houdt, en ik (vrouwlief) het eerst liever onder ons wilde houden, zal ik namens mezelf jullie beetje uit de spanning halen: morgenavond zal de eerste stap worden gezet, mogen we nachtje blijven en verwachten ze dat ik vrijdag zal gaan bevallen 😁
Fijne avond allen! 😊Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:31 schreef _UserName_ het volgende:
Aangezien mijn man jullie teveel in spanning houdt, en ik (vrouwlief) het eerst liever onder ons wilde houden, zal ik namens mezelf jullie beetje uit de spanning halen: morgenavond zal de eerste stap worden gezet, mogen we nachtje blijven en verwachten ze dat ik vrijdag zal gaan bevallen 😁
Fijne avond allen! 😊![]()
![]()
![]()
![]()
Heftig allemaal, maar ik kende je kant van het verhaal uiteraard al.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef Harrie het volgende:
[..]
Grotere onzin dat dit heb ik het afgelopen half jaar echt nergens gezien.
Behalve dat ik aan deze aandachtshoer, die meer heeft meegemaakt met zijn ex dan de rest van fok in heel hun leven, een mooie eervolle Note te pakken heb omdat ik herhaalde wie het was want ik wist voordat ik dat de dag er voor al had gelezen niet eens dat het zo was. Gaat meneer ook nog eens doen alsof hij weet hoe het zit en daarbij de plank nog misser slaan dan mogelijk.Ik heb nergens mijn handen af getrokken en ik kom gewoon naar de meet de 31ste mei.
De reden dat ik serieus aan het overwegen ben om gewoon op #anoniem te gaan is dat ik het totaal kansloos vind dat bij het minste commentaar je post verwijderd wordt (Ook als het een grap was die door een kansloos overijverige kut mod niet werd begrepen) @:R-woud93
Harrie in ONZ / [ronde 78 Het Dodetopicspel #17819] Te korte armpjes
Deze super mod edit binnen een minuut waarin ik hem alleen mention om naar de meet te komen en nog voor ik een reactie met geintje kon plaatsen was mijn post al weg. In een forum waar hij niks te modden heeft.
Vervolgens mag je als user tegenwoordig niks meer zeggen
is @:SwJ op zijn teentjes getrapt
Worden allemaal posts verwijderd zodat context compleet weg is
staat mijn notes lijst weer vol met gezeur over Crew Bashen (alsof ik daar wakker van lig) Als er nooit een positief iets in gegooid wordt is het gewoon een manier om je zin door te drukken en dus kansloos.
en dat ik in een PM gesprek aan gaf niet te willen stoppen (Daar wordt dan voor het gemak de context dat het puur om @:paul gaat weggelaten want deze kinderachtige jankballen act doet zelf niks anders dan mensen roepen heel de dag en heeft NOOIT en ik herhaal NOOIT een PM naar me gestuurd dat ie het nu wel gezien had en normaal gevraagd of ik wilde stoppen.)
Nee deze jankballen act heeft dat door meneer "op zijn teentjes getrapt" @:SwJ laten doen voor hun beide tegelijk en ik heb SwJ meteen uit de Mention gehaald maar Paul natuurlijk niet.
En dat lieve mensen is de reden wat ik er helemaal klaar mee ben. Ik heb toen ik onjuist behandeld werd door een mod die te ver ging misschien wat dingen getypt waar ik niet trots op hoef te zijn en daar is een maatregel door gegeven (niet de eerste) maar verder is elke vorm van communicatie onmogelijk geworden.
De FA's kijken even naar de banaanvraag, kijken even naar de notes, geen context en hop daar ga je (Geen idee of dat zo werkt maar ik heb nog nooit een PM of wat dan ook gehad dus zal wel zoiets zijn)
Waarom ik er serieus aan denk om gewoon definitief door de schredder te gaan is dat ik het niet acceptabel vind dat een of andere voetbal mod (of wie dan ook) gewoon kan bepalen wat er met mijn reacties of berichten gebeurd want als ik er niet meer van uit kan gaan dat ze context zichtbaar blijft dan heb ik liever dat alles wat ik ooit getypt heb niet meer aan mij gelinkt kan worden en komt er na 25 jaar een definitief einde aan mijn "aanwezigheid" op het platform dat al meer dan de helft van mijn leven onderdeel uit maakt van mijn leven en wat het ook al besta ik niet meer op naam in mijn echte leven nooit meer helemaal weg te denken zal zijn.
Voor al die huilstruik modjes die nu gaan janken dat ik geen idee heb waar ik het over heb en dat ik gewoon stil moet houden als hun dat zeggen kan ik maar 1 ding zeggen. Ga iets anders doen met je leven, je bent overduidelijk NIET geschikt. Dat je op een bepaald moment niet het gesprek aan wilt gaan snap ik maar dat kan ook later maar nee jullie willen het lijstje afvinken en zo snel mogelijk iemand "kalt stellen" zal hem leren.
Reden dat ik nog niet op #anoniem ben gezet is gewoon omdat ik dat nog niet officieel heb aangevraagd.
Durf ik dat niet vraag je je misschien af maar daar heeft het niks mee te maken, ik weet dat zowel @:Danny als @:Yvonne daar niet op zitten te wachten en hoe negatief ik ook kan zijn over bepaalde mods en FA's heb ik echt wel respect voor de Admins van dit forum (en deze site) dus ik denk er gewoon nog even over na wat ik er mee ga doen want feit is dat zolang ik een account heb ik na een paar dagen toch heel even het forum open klik om het daarna weer keihard dicht te knallen.
@:koningWouter
@:Hemarookworst
@:Grrrrrrrr
@:HappyCharly
@:Shii
@:tot
@:aardappelschotel
Ja ik heb jullie mentions wel gezien maar niet op gereageerd, ik kom de 31 ste gewoon naar de Meeting en of ik dan als Harrie kom of als Bart dat blijft nog even spannend maar ik ben IRL dezelfde klootzak met een grote bek als online dus het maakt geen verschil.
Voor iedere mod of FA die nu denkt: Dit kan niet en dit mag niet en blah blah blah hier hoort een ban bij, het zal me mijn bal jeuken, doe het dan goed en knal gelijk heel mijn account door de shredder want misschien doe ik het juist wel zodat ik zelf de keuze niet hoef te maken en hoop op "The Easy way out"
Ik hoop echt dat je je nog gaat bedenken. Geef het tijd om het af te laten zakken. Hopelijk praten de Admins ook ff met je om de boel ff op een rijtje te krijgen.
Ik snap je beweegredenen man, maar ik wil je niet hoeven te missen!![]()
![]()
Ik sluit me hier helemaal bij aan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Heftig allemaal, maar ik kende je kant van het verhaal uiteraard al.
Ik hoop echt dat je je nog gaat bedenken. Geef het tijd om het af te laten zakken. Hopelijk praten de Admins ook ff met je om de boel ff op een rijtje te krijgen.
Ik snap je beweegredenen man, maar ik wil je niet hoeven te missen!How can I make this topic about me?![]()
Huhquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:31 schreef _UserName_ het volgende:
Fijne avond allen! 😊
Je vrouw kwam toch nooit hierTrust nobody![]()
Ze is ff achter het toetsenbord gekropen toen hij ff is gaan pissen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh
Je vrouw kwam toch nooit hier
Nu zit ze weer geheel onschuldig op de bank naar een romcom te kijken, alsof er niks gebeurd is!![]()
![]()
Klopt, ze stal mijn telefoon evenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Huh
Je vrouw kwam toch nooit hier
Nee, dat ook weer niet. Ik zat er bij en keek er naarquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze is ff achter het toetsenbord gekropen toen hij ff is gaan pissen.
Nu zit ze weer geheel onschuldig op de bank naar een romcom te kijken, alsof er niks gebeurd is!
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nee, dat ook weer niet. Ik zat er bij en keek er naarAh!
![]()
![]()
Ohquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:40 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Klopt, ze stal mijn telefoon evenTrust nobody![]()
Helder @Harrie, bedankt voor het ophelderen!
Laat het anders even lekker rusten. #anoniem is ook zo definitief. Maar het is natuurlijk jouw keuze.![]()
Yup, ik heb een speciaal clittebandpakje laten maken voor Jyske en een groot stoffen dartbordquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:41 schreef ToT het volgende:
Maar mevrouw gaat dus vrijdag koterslingeren?
Wow, wat een groot nieuws! Heel veel succes vrijdag!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:31 schreef _UserName_ het volgende:
![]()
Dankjewel!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:43 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wow, wat een groot nieuws! Heel veel succes vrijdag!
Ik zocht ene andere scène waarin het kind keihard door de klapdeuren de gang in geslingerd werd!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:43 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Yup, ik heb een speciaal clittebandpakje laten maken voor Jyske en een groot stoffen dartbord![]()
![]()
Nou ja, door de klapdeuren gaat ze sowiesoquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zocht ene andere scène waarin het kind keihard door de klapdeuren de gang in geslingerd werd!
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, door de klapdeuren gaat ze sowieso![]()
![]()
![]()
* gebrokenglas verschiet van kleur.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:45 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Nou ja, door de klapdeuren gaat ze sowiesoHow can I make this topic about me?![]()
He, nu is hij weer rood...quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verschiet van kleur.
Moet ineens aan de fruitjoy reclame denken
Door de rosbief flappen!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
* gebrokenglas verschiet van kleur.Oh hoi mevrouw User!
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:48 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
He, nu is hij weer rood...
Moet ineens aan de fruitjoy reclame denkenBij Amerikaanse Youtubers komt die regelmatig voorbij, net als die er veel op lijkt met die cursus Engels. ("I wanna fuck you in the ass!")
![]()
Mevrouw User moet ook maar eens een account aanmakenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Door de rosbief flappen!Oh hoi mevrouw User!
Dat alles maar naar wens mag gaan en jullie * JYSKE gauw in jullie armen mogen houdenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:31 schreef _UserName_ het volgende:
![]()
![]()
Dat hopen wij ook, dat alles maar goed mag verlopen, genoeg ellende gehad al tijdens de zwangerschapquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:52 schreef maily het volgende:
[..]
Dat alles maar naar wens mag gaan en jullie * JYSKE gauw in jullie armen mogen houden
Hopen dat er geen reserve-onderdelen bij nodig zullen zijn, want die zijn in de naar haar genoemde winkel echt mokerduur!quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:52 schreef maily het volgende:
[..]
Dat alles maar naar wens mag gaan en jullie * JYSKE gauw in jullie armen mogen houden![]()
![]()
![]()
Morgenochtend, wedden?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhhhhhh.
![]()
![]()
![]()
Maar we moeten dus nog eventjes geduld hebben.![]()
![]()
Niet als je niet betaaldquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Hopen dat er geen reserve-onderdelen bij nodig zullen zijn, want die zijn in de naar haar genoemde winkel echt mokerduur!
Door de wasstraatquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
DJMO zo druk aan het bolken dat helemaal vergeet uit te stappen en ineens op een rangeerterrein belandt.... Klik, lichten uit, de machinist verlaat de trein ....![]()
![]()
Geen idee, geef het wat tijd zou ik zeggenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:56 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat doet het horlogeforum trouwens met dit gifje?
Dat heeft met jouw leeftijd te maken hoe je overkomtquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:56 schreef ToT het volgende:
Krijg spontaan reclame hier op Youtube van Kruidvat babyproducten!![]()
![]()
Is zeker voor mensen die uurwerkjes jatten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen idee, geef het wat tijd zou ik zeggen![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat heeft met jouw leeftijd te maken hoe je overkomt![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:58 schreef _UserName_ het volgende:
Bedtijd hier, tot morgenochtend (denk ik)![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:58 schreef _UserName_ het volgende:
Bedtijd hier, tot morgenochtend (denk ik)Happy dreams!
![]()
Slaap lekker User en Userinquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:58 schreef _UserName_ het volgende:
![]()
Trustequote:Op woensdag 5 maart 2025 19:58 schreef _UserName_ het volgende:
![]()
Pics?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:57 schreef KoningWouter het volgende:
Dat nieuwe DM systeem van Fok! is chique zeg!Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Als ik het goed wil laten zien openbaar ik mijn dm's of ik moet heel veel photoshoppen.quote:
Jij hebt toch ook een abbo, kun je zelf ook aanzetten om te kijken of je het wat vindt![]()
![]()
Een keertje geprobeerd, vond het niet echt wat. Maar nog een keer proberen dan als het inmiddels wat veranderingetjes zijnquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:13 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als ik het goed wil laten zien openbaar ik mijn dm's of ik moet heel veel photoshoppen.
Jij hebt toch ook een abbo, kun je zelf ook aanzetten om te kijken of je het wat vindtUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Vooral het DM systeem vind ik een hele grote verbetering.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een keertje geprobeerd, vond het niet echt wat. Maar nog een keer proberen dan als het inmiddels wat veranderingetjes zijn
De rest is wel leuk, dark mode vind ik ook erg prettig.![]()
Als dat een client side dingetje is kan dat welquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:15 schreef gebrokenglas het volgende:
In de nieuwe layout kun je geen tekst kopiëren uit de spoiler.![]()
![]()
Misschien is het opzet, een spoiler is niet voor niets een spoiler. Maar ik moest de punten van de monitor posts kopiëren voor mijn teller overzichten, dus toen ben ik weer teruggegaan naar de normale layout.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Als dat een client side dingetje is kan dat welHow can I make this topic about me?![]()
Ik had al voorstellen gedaanquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet "Het Dodetopicspel" wat ingekort worden.![]()
Afgewezen
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
"Kutspel" een optie?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan moet "Het Dodetopicspel" wat ingekort worden.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, ff beetje de boel op scherp zetten![]()
Nee, met de kut openquote:![]()
Gaan we er dan DKS van maken?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zal wel ffkes reageren wat je over mij gezegd, ik heb je 100x gevraagd mij te stoppen te taggen en dat deed je niet, dus nou niet gaan miepen, Nee heb er geen pm over gestuurd naar je, moet dat dan? vroeg het gewoon hier constant, lees het maar na. Ja op gegeven moment vroeg ik het op een minder leuke toonquote:
Nou kijk maar wat je verder doet!Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Veel succes Mrs. Username.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:31 schreef _UserName_ het volgende:
Fijne avond allen! 😊Dat alles maar voorspoedig mag verlopen.
![]()
![]()
Aj dat is naar.quote:Hier vooral een hele tamme dag. Ben echt kapot. Lig lekker op de bank het Tweede Kamer debat te kijken. Kun je goed van slapen
![]()
![]()
Owhja dat is lekker saaiquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Aj dat is naar.Hier vooral een hele tamme dag. Ben echt kapot. Lig lekker op de bank het Tweede Kamer debat te kijken. Kun je goed van slapen
![]()
![]()
Heeft ie ookquote:Op woensdag 5 maart 2025 20:34 schreef KoningWouter het volgende:
Van Dijk loopt alsof hij een buttplug in heeft.![]()
Virgil ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: