Ze zijn zo vrij dat ze een keuze hebben tussen poetin of raam uit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:05 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
oppositie in rusland wordt niet onderdrukt maar vermoord , dat weet jij wel
verkiezingen in rusland zijn vrij omdat er maar een persoon aan meedoet
quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:39 schreef Ulx het volgende:
[..]
Daarom schreef ik ook al dat Five Eyes dood is. Met de Russen in het Kremlin Wiite Huis gaan die landen waarschijnlijk stoppen met het delen van Intel.
https://en.wikipedia.org/wiki/Five_Eyes
Klopt, maakte me gewoon even kwaadquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:02 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
stom wijf, dat je er aandacht aan schenkt ,
Joost N dan?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Wierd Duk is de grootste landverrader die er in dit land rondloopt.
Ik denk dat ze haar succes ook wat aandikt. Haar website zit vol met fouten en zelfs in het eerste jaar op de kunstacademie zou men al zien dat haar werken er amateuristisch uitzien.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Klopt, maakte me gewoon even kwaad
Die zijn fucked. Tijdens de eerste termijn van Trump boeide hem de veiligheid van die lui ook niet.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:15 schreef Breekfast het volgende:
Ik ben benieuwd hoe veilig Amerikaanse spionnen in Rusland zich momenteel voelen.
https://bsky.app/profile/pravda.ua/post/3ljngm34w6s2kquote:🤬 Signs of torture found on most bodies of Ukrainians repatriated from Russian captivity – photo, video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:20 schreef TLC het volgende:
Ook voor putinlikker trump en co
Bekijk deze YouTube-video
Omdat Rusland het moeilijk heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:28 schreef havanagila het volgende:
Nu ook al geen inlichtingen....
Over een week zal die wapenlevering "pauze" ook wel spontaan langer gaan duren.
Waarom zou je in godsnaam, zeker nu Rusland het moeilijk heeft, de steun intrekken en Poetin een reddingsboei/overwinning in de schoot werpen. Teh fuck.
Was dat niet de tweet met die bungy-jumper bij wie het touw om zijn nek sloeg, met de selfie-camera draaiend?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Dat heeft Trump al een keer gedaan om Iran uit te kunnen lachen via Twitter. Werden zuivere beelden van een misty satteliet gepost. Puur om te brallen.
Omdat rusland het moeilijk heeft. Trump wil dat rusland er beter uit komt, lijkt het....quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:28 schreef havanagila het volgende:
Nu ook al geen inlichtingen....
Over een week zal die wapenlevering "pauze" ook wel spontaan langer gaan duren.
Waarom zou je in godsnaam, zeker nu Rusland het moeilijk heeft, de steun intrekken en Poetin een reddingsboei/overwinning in de schoot werpen. Teh fuck.
Volgens mij puur en alleen omdat die MAGA proleten alles waar "de libs" voor staan haten.quote:
Ik hoop dat de Russen hier nog steeds vlijmscherp zijn op de Trumpisten. Dat ze niet voor niets een veilige plek om te communiceren hebben, en alle vuile was buiten hangen, om te beginnen aan dat Stadhuis in Amsterdam.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:18 schreef Ulx het volgende:
[..]
Die zijn fucked. Tijdens de eerste termijn van Trump boeide hem de veiligheid van die lui ook niet.
Die is niet helemaal lekker, liep in covidtijd ook complottheorien te verspreiden.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:33 schreef skysherrif het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Zelf gevlucht zijn uit Iran, maar vervolgens doen alsof er geen oorlog is in Oekraine (en in haar andere tweets ook gewoon Rusland steunen, de grote vriendjes van Iran)
Wat spuug ik toch op dit soort nederlanders, goorste van het goorste soort mensen.
Hier in Zwitserland gaan ze toch ook weer discussieren of ze die F-35 nog wel bestellen, of toch beter niet. Vanwege potentiele prijs-afpersing.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:35 schreef Perrin het volgende:
Je moet ook wel gek zijn om nu nog wapensystemen bij de VS te bestellen die je kwetsbaar maken voor afpersing en onklaar maken door afkappen van intelligence door de VS.
HIMARS, Patriot. Wie koopt die nog? Weggegooid geld.
Ze associeert dingen met elkaar op haar internationale kanaal wat ze niet zou moeten doen in onze ogen. Oekraine is geen Midden-Oosten. Maar met wat ze weet, of denkt te weten, probeert ze het vuurtje op te poken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:39 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Die is niet helemaal lekker, liep in covidtijd ook complottheorien te verspreiden.
Gaan al langer geruchten dat die op afstand onklaar gemaakt kunnen worden via satelliet systeem van de Amerikanen. Maar daar hebben de Amerikanen wel hulp bij gehad, om die technologie te ontwikkelen. Blijkbaar hebben we in Europa onze grootste vijand nooit echt goed gekend.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:35 schreef Perrin het volgende:
Je moet ook wel gek zijn om nu nog wapensystemen bij de VS te bestellen die je kwetsbaar maken voor afpersing en onklaar maken door afkappen van intelligence door de VS.
HIMARS, Patriot. Wie koopt die nog? Weggegooid geld.
Als het niet werkt omdat je je afpersingsgeld niet aan de VS hebt betaald of Trump zijn hielen niet genoeg likt, heb je er geen reetje aan, dat Amerikaanse spul.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:41 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Hier in Zwitserland gaan ze toch ook weer discussieren of ze die F-35 nog wel bestellen, of toch beter niet. Vanwege potentiele prijs-afpersing.
Een belangrijk punt was ook de Navo compatibiliteit, maar als de VS over 2 weekjes uit de Navo stapt heb je daar niet veel meer aan.
Ja ze hebben een fix-prijs afgesproken, maar Trump kan dat natuurlijk zo veranderen als hij een slecht humeur heeft.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:50 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als het niet werkt omdat je je afpersingsgeld niet aan de VS hebt betaald of Trump zijn hielen niet genoeg likt, heb je er geen reetje aan dat Amerikaanse spul.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |