abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_216941828
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 22:42 schreef Szura het volgende:
Krijgen we dat nutteloze geleuter over sekse weer :')
Het is een van de pijlers van Trump zijn beleid.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  woensdag 5 maart 2025 @ 22:44:29 #252
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_216941833
Echt totale een flipperkast daar kwa beleid.
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_216941839
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 22:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ah, nu verzet he de doelpalen naar tennis?
Maakt dat wat uit dan? Beiden slaan tegen een bal. Ik durf te wedden dat mannen over het algemeen harder tegen een bal slaan dan vrouwen. Dat zal Vallon ook niet ontkennen want hij gaf al aan dat vrouwen die een klasse hoger spelen harder tegen ballen slaan dan sommige mannen.
  woensdag 5 maart 2025 @ 22:45:39 #254
38496 Perrin
pi_216941844
Ik snap wel dat hij een borrel nodig had.
twitter
pi_216941854
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 22:43 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Als dat verduidelijkt moet worden dan heb je er geen kaas van gegeten.
Laat ik het anders stellen, geloof je er in dat er fysieke verschillen zijn met name in spierkracht tussen mannen en vrouwen?
Weet je hoe een transitie überhaupt werkt en wat daar voor nodig is?
Zo ja, waarom denk je dat dit dan wenselijk is in het leger?
Met andere woorden, je kunt geen verduidelijking geven?

En je bent er zo stellig over.

Mogen vrouwen overigens wèl in het leger van je?

Of toch ook niet?
pi_216941855
quote:

[..]
Eentje waar je heel graag over wil hebben gezien je gezuig lol.
pi_216941871
quote:
French Senator Claude Malhuret:

"Washington has become Nero’s court, with an incendiary emperor, submissive courtiers and a jester high on ketamine... We were at war with a dictator, we are now at war with a dictator backed by a traitor."

https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ljndbmndys2o

quote:
Malhuret comes from the centre-right in France. This is part of a trend we're seeing across Europe and Canada. Centre-right politicians and media are not merely abandoning Trump as a phony ideological ally, but are now strongly denouncing him as the malign tyrant of a former ally turned rogue state.
Benieuwd welke keuze de populistenbrigades gaan maken.
pi_216941882
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 22:46 schreef Wantie het volgende:

[..]
Met andere woorden, je kunt geen verduidelijking geven?

En je bent er zo stellig over.

Mogen vrouwen overigens wèl in het leger van je?

Of toch ook niet?
Google is je vriend Wantie. Ik hoef niet uit te leggen dat er biologische verschillen zijn tussen mannen en vrouwen en dat een transitie een aanslag is op het lichaam en je geestelijke gezondheid.
  woensdag 5 maart 2025 @ 22:48:19 #259
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_216941893
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 22:42 schreef Szura het volgende:
Krijgen we dat nutteloze geleuter over sekse weer :')
Ja, ik snap dan ook niet dat mensen maar blijven reageren als de fascisten met dit soort non-issues aan komen kakken. Europa word in haar voortbestaan bedreigd door de acties van een stel megalomane gekken terwijl sommigen er met een gestrekte rechterarm bij staan te juichen. Dát is wat echt belangrijk is momenteel, niet of één of andere volleybalster een bal tegen haar kop krijgt.
pi_216941895
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 22:45 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Maakt dat wat uit dan? Beiden slaan tegen een bal. Ik durf te wedden dat mannen over het algemeen harder tegen een bal slaan dan vrouwen. Dat zal Vallon ook niet ontkennen want hij gaf al aan dat vrouwen die een klasse hoger spelen harder tegen ballen slaan dan sommige mannen.
Maar je blijft bepleiten dat dergelijke vrouwen geen letsel kunnen veroorzaken?

Terwijl de link die ik je gaf laat zien dat hersenletsel onevenredig veel voor komt bij vrouwenvolleybal?

Allemaal mannen zeker die dat veroorzaken?
  woensdag 5 maart 2025 @ 22:50:09 #261
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_216941914
Eén miezerig postje van het MAGA webcareteam over gender is weer eens voldoende om een inhoudelijk topic volledig te laten draaien om datgene wat hij wil.

Kap er toch eens mee om bij te dragen aan het kapen van topic onderwerpen.
Hij zal op iedere, echt iedere post reageren om het onderwerp maar vast te houden.
Stop er gewoon mee om het aandacht te geven.
pi_216941927
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 22:48 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Ja, ik snap dan ook niet dat mensen maar blijven reageren als de fascisten met dit soort non-issues aan komen kakken. Europa word in haar voortbestaan bedreigd door de acties van een stel megalomane gekken terwijl sommigen er met een gestrekte rechterarm bij staan te juichen. Dát is wat echt belangrijk is momenteel, niet of één of andere volleybalster een bal tegen haar kop krijgt.
Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan meer geeft om dit soort issues dan om wat er gebeurt in Europa/Oekraine.
pi_216941942
Ach gut, we staan vlak voor een oorlog en toch zijn nog steeds mensen die niets belangrijker vinden dan tegen gemengde toiletten ageren. En ze willen niet stoppen met dat achterhoedegevecht want dan moet je kleur bekennen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2025 22:53:17 ]
  woensdag 5 maart 2025 @ 22:53:30 #264
38496 Perrin
pi_216941952
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 22:46 schreef Ulx het volgende:

[..]
[..]
Benieuwd welke keuze de populistenbrigades gaan maken.
Het lijkt de goede kant op te gaan. Zodra het om de knikkers gaat, blijken er toch veel echte patriotten rond te hangen.
  woensdag 5 maart 2025 @ 22:53:35 #265
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_216941954
quote:

[..]
Donder nou eens op met elke keer die bait te pakken van die fascistenlikkers hier
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_216941961
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 22:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Eén miezerig postje van het MAGA webcareteam over gender is weer eens voldoende om een inhoudelijk topic volledig te laten draaien om datgene wat hij wil.

Kap er toch eens mee om bij te dragen aan het kapen van topic onderwerpen.
Hij zal op iedere, echt iedere post reageren om het onderwerp maar vast te houden.
Stop er gewoon mee om het aandacht te geven.
Goed punt, ik wou slechts even vermelden dat de maatregelen van Trump die verafschuwd werden toch wel degelijk vrouwen beschermen.
Dat er daar zo emotioneel op word gereageerd kan ik ook weinig aan doen.
Carry on.
pi_216941974
quote:
1s.gif Op woensdag 5 maart 2025 22:48 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar je blijft bepleiten dat dergelijke vrouwen geen letsel kunnen veroorzaken?

Terwijl de link die ik je gaf laat zien dat hersenletsel onevenredig veel voor komt bij vrouwenvolleybal?

Allemaal mannen zeker die dat veroorzaken?
Je bent niet het scherpste mes in de lade hè. Als het relatief veel voorkomt bij de vrouwen dan betekent het dat vrouwen doorgaans niet zo sterk zijn als mannen.
Wat zou dan het risico zijn als je omgebouwde mannen met de vrouwen laat meespelen?
pi_216941983
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 22:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan meer geeft om dit soort issues dan om wat er gebeurt in Europa/Oekraine.
Sure, maar wij zijn Nederlanders, die discussiëren op een Nederlands forum. Voor ons is het Amerikaanse beleid ten aanzien van Oekraïne en Rusland oneindig veel belangrijker dan gelul over sportende transgenders.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_216941995
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 22:57 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Sure, maar wij zijn Nederlanders, die discussiëren op een Nederlands forum. Voor ons is het Amerikaanse beleid ten aanzien van Oekraïne en Rusland oneindig veel belangrijker dan gelul over sportende transgenders.
Nogmaals carry on, ik kan er weinig aan doen dat mensen nogal emotioneel worden om een voor jullie triviaal onderwerp.
pi_216942012
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 22:58 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Nogmaals carry on, ik kan er weinig aan doen dat mensen nogal emotioneel worden om een voor jullie triviaal onderwerp.
Het staat je vrij om mee te doen aan de grote mensendiscussie, in plaats van reacties uit te lokken met gejank over transgenders.
  woensdag 5 maart 2025 @ 23:00:26 #271
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_216942014
Filet americain ook maar hernoemen (eten ze daar niet eens). Of het plaatsje America veranderen in Mexico.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_216942030
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 21:56 schreef Perrin het volgende:
De VS heeft veel op zijn geweten.
[ x ]
En volgens Fox and Friends heeft de Nobelprijs voor de Vrede geen enkele waarde meer als hij niet naar deze rancuneuze narcist met bloed aan zijn handen gaat.
pi_216942043
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:00 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Het staat je vrij om mee te doen aan de grote mensendiscussie, in plaats van reacties uit te lokken met gejank over transgenders.
Dat was mijn bedoeling niet iemand claimde ergens dat dit beleid nergens voor nodig was en ik kwam deze tweet tegen en ik post het hier.
Het is gewoon ontopic, een ieder had er voor kunnen kiezen om het te negeren maar @Wantie vond het nodig om te zuigen.
Daar kan ik verder weinig aan doen, als je niet wil dat dit gebeurt moet je mij niet aanspreken.
Ik ga mijn posts niet aanpassen omdat je het niet leuk vind om het te lezen kom eens even.
pi_216942056
Stop nou eens met happen op die trol met zijn non-issues.
pi_216942071
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2025 23:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Dat was mijn bedoeling niet iemand claimde ergens dat dit beleid nergens voor nodig was en ik kwam deze tweet tegen en ik post het hier.
Het is gewoon ontopic, een ieder had er voor kunnen kiezen om het te negeren maar @:wantie vond het nodig om te zuigen.
Daar kan ik verder weinig aan doen, als je niet wil dat dit gebeurt moet je mij niet aanspreken.
Ik ga mijn posts niet aanpassen omdat je het niet leuk vind om het te lezen kom eens even.
Wie verlangt dat dan van je?

Ik reageerde enkel op jouw opmerking over wat Amerikanen belangrijker vinden. Dit zijn historische weken, en niet omdat Trump transgenders weert uit vrouwensporten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')