Het is een van de pijlers van Trump zijn beleid.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:42 schreef Szura het volgende:
Krijgen we dat nutteloze geleuter over sekse weer
Maakt dat wat uit dan? Beiden slaan tegen een bal. Ik durf te wedden dat mannen over het algemeen harder tegen een bal slaan dan vrouwen. Dat zal Vallon ook niet ontkennen want hij gaf al aan dat vrouwen die een klasse hoger spelen harder tegen ballen slaan dan sommige mannen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, nu verzet he de doelpalen naar tennis?
Met andere woorden, je kunt geen verduidelijking geven?quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:43 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als dat verduidelijkt moet worden dan heb je er geen kaas van gegeten.
Laat ik het anders stellen, geloof je er in dat er fysieke verschillen zijn met name in spierkracht tussen mannen en vrouwen?
Weet je hoe een transitie überhaupt werkt en wat daar voor nodig is?
Zo ja, waarom denk je dat dit dan wenselijk is in het leger?
Eentje waar je heel graag over wil hebben gezien je gezuig lol.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een van de pijlers van Trump zijn beleid.
quote:French Senator Claude Malhuret:
"Washington has become Nero’s court, with an incendiary emperor, submissive courtiers and a jester high on ketamine... We were at war with a dictator, we are now at war with a dictator backed by a traitor."
https://bsky.app/profile/(...)l/post/3ljndbmndys2o
Benieuwd welke keuze de populistenbrigades gaan maken.quote:Malhuret comes from the centre-right in France. This is part of a trend we're seeing across Europe and Canada. Centre-right politicians and media are not merely abandoning Trump as a phony ideological ally, but are now strongly denouncing him as the malign tyrant of a former ally turned rogue state.
Google is je vriend Wantie. Ik hoef niet uit te leggen dat er biologische verschillen zijn tussen mannen en vrouwen en dat een transitie een aanslag is op het lichaam en je geestelijke gezondheid.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Met andere woorden, je kunt geen verduidelijking geven?
En je bent er zo stellig over.
Mogen vrouwen overigens wèl in het leger van je?
Of toch ook niet?
Ja, ik snap dan ook niet dat mensen maar blijven reageren als de fascisten met dit soort non-issues aan komen kakken. Europa word in haar voortbestaan bedreigd door de acties van een stel megalomane gekken terwijl sommigen er met een gestrekte rechterarm bij staan te juichen. Dát is wat echt belangrijk is momenteel, niet of één of andere volleybalster een bal tegen haar kop krijgt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:42 schreef Szura het volgende:
Krijgen we dat nutteloze geleuter over sekse weer
Maar je blijft bepleiten dat dergelijke vrouwen geen letsel kunnen veroorzaken?quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:45 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit dan? Beiden slaan tegen een bal. Ik durf te wedden dat mannen over het algemeen harder tegen een bal slaan dan vrouwen. Dat zal Vallon ook niet ontkennen want hij gaf al aan dat vrouwen die een klasse hoger spelen harder tegen ballen slaan dan sommige mannen.
Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan meer geeft om dit soort issues dan om wat er gebeurt in Europa/Oekraine.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:48 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja, ik snap dan ook niet dat mensen maar blijven reageren als de fascisten met dit soort non-issues aan komen kakken. Europa word in haar voortbestaan bedreigd door de acties van een stel megalomane gekken terwijl sommigen er met een gestrekte rechterarm bij staan te juichen. Dát is wat echt belangrijk is momenteel, niet of één of andere volleybalster een bal tegen haar kop krijgt.
Het lijkt de goede kant op te gaan. Zodra het om de knikkers gaat, blijken er toch veel echte patriotten rond te hangen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
[..]
Benieuwd welke keuze de populistenbrigades gaan maken.
Donder nou eens op met elke keer die bait te pakken van die fascistenlikkers hierquote:Op woensdag 5 maart 2025 22:43 schreef Wantie het volgende:
[..]
Het is een van de pijlers van Trump zijn beleid.
Goed punt, ik wou slechts even vermelden dat de maatregelen van Trump die verafschuwd werden toch wel degelijk vrouwen beschermen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:50 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Eén miezerig postje van het MAGA webcareteam over gender is weer eens voldoende om een inhoudelijk topic volledig te laten draaien om datgene wat hij wil.
Kap er toch eens mee om bij te dragen aan het kapen van topic onderwerpen.
Hij zal op iedere, echt iedere post reageren om het onderwerp maar vast te houden.
Stop er gewoon mee om het aandacht te geven.
Je bent niet het scherpste mes in de lade hè. Als het relatief veel voorkomt bij de vrouwen dan betekent het dat vrouwen doorgaans niet zo sterk zijn als mannen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Maar je blijft bepleiten dat dergelijke vrouwen geen letsel kunnen veroorzaken?
Terwijl de link die ik je gaf laat zien dat hersenletsel onevenredig veel voor komt bij vrouwenvolleybal?
Allemaal mannen zeker die dat veroorzaken?
Sure, maar wij zijn Nederlanders, die discussiëren op een Nederlands forum. Voor ons is het Amerikaanse beleid ten aanzien van Oekraïne en Rusland oneindig veel belangrijker dan gelul over sportende transgenders.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Ik denk dat de gemiddelde Amerikaan meer geeft om dit soort issues dan om wat er gebeurt in Europa/Oekraine.
Nogmaals carry on, ik kan er weinig aan doen dat mensen nogal emotioneel worden om een voor jullie triviaal onderwerp.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sure, maar wij zijn Nederlanders, die discussiëren op een Nederlands forum. Voor ons is het Amerikaanse beleid ten aanzien van Oekraïne en Rusland oneindig veel belangrijker dan gelul over sportende transgenders.
Het staat je vrij om mee te doen aan de grote mensendiscussie, in plaats van reacties uit te lokken met gejank over transgenders.quote:Op woensdag 5 maart 2025 22:58 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Nogmaals carry on, ik kan er weinig aan doen dat mensen nogal emotioneel worden om een voor jullie triviaal onderwerp.
En volgens Fox and Friends heeft de Nobelprijs voor de Vrede geen enkele waarde meer als hij niet naar deze rancuneuze narcist met bloed aan zijn handen gaat.quote:
Dat was mijn bedoeling niet iemand claimde ergens dat dit beleid nergens voor nodig was en ik kwam deze tweet tegen en ik post het hier.quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het staat je vrij om mee te doen aan de grote mensendiscussie, in plaats van reacties uit te lokken met gejank over transgenders.
Wie verlangt dat dan van je?quote:Op woensdag 5 maart 2025 23:03 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dat was mijn bedoeling niet iemand claimde ergens dat dit beleid nergens voor nodig was en ik kwam deze tweet tegen en ik post het hier.
Het is gewoon ontopic, een ieder had er voor kunnen kiezen om het te negeren maar @:wantie vond het nodig om te zuigen.
Daar kan ik verder weinig aan doen, als je niet wil dat dit gebeurt moet je mij niet aanspreken.
Ik ga mijn posts niet aanpassen omdat je het niet leuk vind om het te lezen kom eens even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |