quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:44 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik denk dat de handelstarieven meer pijn doen dan Oekraïne. De gemiddelde Amerikaan, of nog gekker, Trump-stemmer, kan Oekraïne echt niet aanwijzen op de kaart.
Zat even te kijken in de discord van waar ik meestal drones doneer:quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:11 schreef xpompompomx het volgende:
Vanavond maar eens kijken of ik nog een artilleriegranaat met persoonlijke boodschap voor Rusland kan kopen voor Oekraïne.
Je bedoelt die AI-programma's? Ga daar maar eens heel fout edoch duidelijk in prompten. Ik hoop voor je dat er dan helder patroon ontstaat, waar dit vandaan komt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De VS bestaat niet uit goden die onvervangbaar werk doen.
Valt via Starlink dhr Musk niet te hacken? Staan genoeg van die dingen in Oekraïne, en de rest van de wereld. Zoiets schijnt al eerder gebeurd te zijn.quote:Op woensdag 5 maart 2025 11:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Eutelsat zal Starlink wel gaan vervangen voor overheden in Europa. Dan is dat maar een duurder systeem in gebruik. Jammer dan. Starlink werkt prima, maar je hebt niet veel aan iets dat op elk moment uitgezet kan worden omdat de CEO een gestoorde ketamine junkie met een voorliefde voor fascisten is.
Verdraagzaamheid of ik bombardeer je plat. Oh wat een verdraagzaamheid weerquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:00 schreef phpmystyle het volgende:
Ik denk dat het ook deels afhangt van het gedrag van de EU landen jegens Amerika en Rusland of het escaleert.
De toon uit Brussel moet een stuk milder en gericht zijn op verdraagzaamheid.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 10:52 schreef RobertoCarlos het volgende:
Als ik de experts (De Wijk enzo) goed begrijp, wordt het pas echt een probleem als de VS zijn inlichtingenapparaat uitschakelt (satellieten enzo).
quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:34 schreef Aether het volgende:
Sky News: "VS stopt het delen van inlichtingen met Oekraïne die bijdragen aan aanvallen op Russisch grondgebied"
https://www.geenstijl.nl/(...)htingen-met-oekraine
https://www.omroepwest.nl(...)ial&at_campaign=feedquote:Koning Willem-Alexander nodigt regeringsleiders tijdens NAVO-top uit voor diner op Huis ten Bosch
Vandaag, 14:22 • 2 minuten leestijd
DEN HAAG - Koning Willem-Alexander nodigt alle regeringsleiders die eind juni de NAVO-top in Den Haag bezoeken uit voor een diner in Paleis Huis ten Bosch, het woonpaleis van de koning en zijn gezien aan de 's-Gravenhaagse Bos in Den Haag.
'De NAVO-top is extreem belangrijk voor de NAVO en Nederland. En we gaan ervan uit dat de hele wereld zeer kritisch zal kijken wat daar gebeurt', zei de koning woensdag tijdens een persgesprek op Cyprus, waar hij op staatsbezoek is.
'De Security Summit in 2014 in Den Haag bood mij de kans om een diner aan te bieden aan alle regeringsleiders op Huis ten Bosch. Datzelfde zal ik gaan doen tijdens de NAVO-top in Den Haag.'
De koning verheugt zich erop 'alle staatsleiders en regeringsleiders op de NAVO-top op Huis ten Bosch te ontvangen voor een diner. We gaan er samen een mooie avond van maken.' De NAVO-top is op 24 en 25 juni in het World Forum in Den Haag.
Maakt helemaal niks uit, de EU vangt dat zo op, volgens sommigen hier..quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:34 schreef Aether het volgende:
Sky News: "VS stopt het delen van inlichtingen met Oekraïne die bijdragen aan aanvallen op Russisch grondgebied"
https://www.geenstijl.nl/(...)htingen-met-oekraine
Het wordt nu 4 tegen 1? Macron, Starmer, Trump en Vance gaan ervoor zorgen dat Zelensky dit keer braaf is?quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:37 schreef Momo het volgende:
Macron, Starmer mogelijk met Zelensky naar Witte Huis
De Franse president Macron overweegt om opnieuw naar Washington af te reizen, samen met de Oekraïense president Zelensky en de Britse premier Starmer. Dat zei een woordvoerder van de Franse regering na de aankondiging dat Macron vanavond een tv-toespraak houdt.
Macron houdt zijn toespraak aan de vooravond van Europees overleg over Oekraïne en herbewapening van Europa, morgen in Brussel.
Frankrijk en Europa werken volgens de woordvoerder aan het herstellen van de banden tussen de VS en Oekraïne, met het doel om een duurzame vrede te bewerkstellingen. "We hebben een bestand voorgesteld."
Ze doelt daarbij op het oprichten van de coalition of the willing, landen die Oekraïne willen bijstaan. Die hebben gesproken over een gedeeltelijk bestand van een maand, waarvan de grondoorlog is uitgezonderd. Die plannen zijn echter nog niet concreet.
https://nos.nl/collectie/(...)ering-zelensky-trump
Ze mogen mijn satellietschotel ook best gebruiken hoor. Doe ik niet moeilijk overquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maakt helemaal niks uit, de EU vangt dat zo op, volgens sommigen hier..
Dat zegt helemaal niemandquote:Op woensdag 5 maart 2025 14:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je maakt een karikatuur van wat mensen werkelijk zeggen. Kinderachtig.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
De mogelijkheid om Trump het paleis uit te zetten als hij zich onbeschoft gedraagt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:40 schreef RobertoCarlos het volgende:
Doe nou niet Willem!! Wat haal je in huis?!
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)ial&at_campaign=feed
Denk eerder Macron, Starmer, Zelensky tegen Trump en Vance zodat ze niet weer het gesprek kapen om Zelensky te gaan lopen bashen maar dat het over de inhoud gaat.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Het wordt nu 4 tegen 1? Macron, Starmer, Trump en Vance gaan ervoor zorgen dat Zelensky dit keer braaf is?
"You didn't say: 'thank you'!"quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:42 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De mogelijkheid om Trump het paleis uit te zetten als hij zich onbeschoft gedraagt.
Dat heb ik niemand hier horen zeggen. Lijkt mij groot probleem als het bericht waar is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:40 schreef LXIV het volgende:
[..]
You should have eaten the frikandel speciaal we served you!quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
"You didn't say: 'thank you'!"
"Zeg Scheveningen, anders ga je er uit"quote:Op woensdag 5 maart 2025 14:44 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
"You didn't say: 'thank you'!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |