Bij die wedstrijd was ik aanwezig. Ik kwam nog te laat ook omdat die klote ketelbrug openstondquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Precies, en voor Feyenoord was veel verder terug.
6-0 bij FC Groningen in 2011 (lol)
afgelotenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Scheidsrechter heeft al afgeloten.
Voetballen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Nou ja, zeg. Terwijl hij normaal zo uitgesproken is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:09 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Boudewijn Zenden durft geen statement te maken.
Vooraf had ie nog een grote muil.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:09 schreef fetX het volgende:
[..]
Nou ja, zeg. Terwijl hij normaal zo uitgesproken is.
Hup Heerenveen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:11 schreef Scorpie het volgende:
Wel lafjes dat PSV de krachten spaarde voor Heerenveen thuis zaterdag.
Wel handig, tegen mensen die verdrinken moet je ook 'zwemmen' roepen, anders vergeten ze te zwemmen in paniek.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:01 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Bang dat het een Arsenalspeler is?quote:
normaal gesproken staan ze wel graag ff te kwijlen bij noahquote:
Perisic had nog wel een 6 gemogen en Til een 4.5, De Jong een 3.5quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:20 schreef Szura het volgende:
Goede cijfers van VI
Walter Bentez 3
Richard Ledezma 3,5
(65. Rick Karsdorp) -
Ryan Flamingo 3
(46. Adamo Nagalo) 4
Olivier Boscagli 3,5
(82. Armando Obispo -
Tyrell Malacia 3,5
Jerdy Schouten 4
Guus Til 3,5
Ismael Saibari 3,5
(82. Joey Veerman) -
Ivan Perisic 5
Luuk de Jong 4,5
(66. Johan Bakayoko) -
Noa Lang 5
Koppige manquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:36 schreef Alaphilippe_ het volgende:
"Met omzettingen hadden we geen ander resultaat behaald."
~ Peter Bosz
@:szura
Het is werkelijk hilarisch dat je dat stug kunt volhouden in zes jaar sinds de doorbraak van Arend Martijn Slot.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Koppige man
En altijd die neiging om de interviewer de les te lezen
Ik heb het sinds een paar dagen te druk met een puppy om te kunnen happen (dat doet de puppy nu).quote:
Pics.quote:Op woensdag 5 maart 2025 07:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb het sinds een paar dagen te druk met een puppy om te kunnen happen (dat doet de puppy nu).
Als Saibari die bal niet wild op de lat schiet speel je een hele andere wedstrijd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:18 schreef maxi-mus het volgende:
Het wordt lastig voor PSV om dit volgende week goed te maken.
Het kan nog !!quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:18 schreef maxi-mus het volgende:
Het wordt lastig voor PSV om dit volgende week goed te maken.
Het scoreverloop zat wel tegen ja. Maar met een ander plan was het ook niet gelukt hoor. Boszgod.quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Als Saibari die bal niet wild op de lat schiet speel je een hele andere wedstrijd.
1-0quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
18:45 Feyenoord - Inter Milan | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Pisces29
@:Flitsbezorger
@:WheeledWarrior
@:Immerdebestebob
Ik zie Feyenoord niet zo simpel scoren tegen de verdedigende machine van Inter terwijl ze tegen NEC al weinig creren en ze gaan vast ook niet de 0 houden. Maar ik heb het vaak mis hoor.quote:
Pics?quote:Op woensdag 5 maart 2025 07:21 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb het sinds een paar dagen te druk met een puppy om te kunnen happen (dat doet de puppy nu).
7-1quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-2quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Kan gebeuren maat. Zelfs ONZE Aad heeft het ook regelmatig mis.quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie Feyenoord niet zo simpel scoren tegen de verdedigende machine van Inter terwijl ze tegen NEC al weinig creren en ze gaan vast ook niet de 0 houden. Maar ik heb het vaak mis hoor.
Pieter BLACKED dacht dat Arsenal een ploeg was die PSV goed lag.quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Kan gebeuren maat. Zelfs ONZE Aad heeft het ook regelmatig mis.
(hij voorspelde een resultaat voor PSV)
1-2quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0-3quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Daar heeft ie toch gelijk in?quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat voetballers te dom zijn om te snappen dat resultaat niet alleen maar positief hoeft te zijn daar kan Aad ook niks aan doen.quote:Betekenis 'resultaat'
Je hebt gezocht op het woord: resultaat.
resultaat (het; o; meervoud: resultaten)
1 uitslag, uitkomst
2 gevolg: zonder resultaat
Dat wordt nog een lastige wiskundige vergelijking om daar 0-2 van te makenquote:
quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]Wat lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Veel plezier ermee maat
2-1quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
quote:n PSV-speler krijgt een veeg uit de pan van de Engelse tabloid. “De thuisploeg stortte op hilarische wijze in. Ryan Flamingo, de zwakste schakel achterin, leverde Arsenal het derde doelpunt op door – op opmerkelijke wijze – zijn evenwicht te verliezen terwijl hij op n been stond, als een flamingo”, grapt The Sun.
[..]
[..]Wat een mooie beestje, geniet er lekker van zeker in deze fase. Wat is de naam van dit schatje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pluk!quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een mooie beestje, geniet er lekker van zeker in deze fase. Wat is de naam van dit schatje?
[..]
[..]Cute.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat een mooie beestje, geniet er lekker van zeker in deze fase. Wat is de naam van dit schatje?
Niet normaal dit warme bad.quote:
1-2quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Welnee. Het is Inter. Als die met 2-0 voorstaan gaan ze het gewoon vasthouden en zijn ze er wel klaar mee.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:17 schreef Wotte het volgende:
Hoogstwaarschijnlijk krijgt Feyenoord vanavond ook een pak slaag.
0-2 verliezen is in Europa een pak slaag. We gaan die lat niet hoger leggen vanwege PSV. Dat is een heilloze weg richting participatie trofeen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welnee. Het is Inter. Als die met 2-0 voorstaan gaan ze het gewoon vasthouden en zijn ze er wel klaar mee.
Inter speelt uit.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Welnee. Het is Inter. Als die met 2-0 voorstaan gaan ze het gewoon vasthouden en zijn ze er wel klaar mee.
Nou en? Dan is de stand 0-2.quote:
Klopt maar wet van murphy. Dit keer 0-3 of 0-4.quote:Op woensdag 5 maart 2025 12:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Inter verloor recent van Juventus en die winnen niet eens van PSV.quote:Op woensdag 5 maart 2025 15:13 schreef KingRoland het volgende:
Geluk houdt ook voor feyenoord een keer op
Inter wint dit gewoon
Schouten een 4quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:20 schreef Szura het volgende:
Goede cijfers van VI
Walter Bentez 3
Richard Ledezma 3,5
(65. Rick Karsdorp) -
Ryan Flamingo 3
(46. Adamo Nagalo) 4
Olivier Boscagli 3,5
(82. Armando Obispo -
Tyrell Malacia 3,5
Jerdy Schouten 4
Guus Til 3,5
Ismael Saibari 3,5
(82. Joey Veerman) -
Ivan Perisic 5
Luuk de Jong 4,5
(66. Johan Bakayoko) -
Noa Lang 5
Jij snapt hetquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Perisic had nog wel een 6 gemogen en Til een 4.5, De Jong een 3.5
En Schouten een 1.
Nou nou nou Slot heeft een Liverpool van Klopp gerfd dat de CL/PL heeft gewonnen en 90+ punten seizoen na seizoen haalde.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is werkelijk hilarisch dat je dat stug kunt volhouden in zes jaar sinds de doorbraak van Arend Martijn Slot.
Moge Jezus ons genadig zijn na gisterenquote:Op woensdag 5 maart 2025 15:13 schreef KingRoland het volgende:
Geluk houdt ook voor feyenoord een keer op
Inter wint dit gewoon
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 5 maart 2025 13:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou en? Dan is de stand 0-2.
Maar zeg je nog steeds "ze staan met 2-0 voor"
0-3quote:Op woensdag 5 maart 2025 08:28 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Voor welke wedstrijdquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog even een hapje eten, wat klusjes in huis doen en dan om 21:00 voor de TV.
Er was toch een resultaatquote:Op woensdag 5 maart 2025 08:42 schreef fetX het volgende:
[..]
Mandekking ? Hand in hand ?quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:51 schreef GGMM het volgende:
In het Feyenoord-topic zijn ze alvast druk begonnen met het indekken.
Bayern Leverkusenquote:
ik eet kip, rijst en lekker veel groentequote:Op woensdag 5 maart 2025 17:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog even een hapje eten, wat klusjes in huis doen en dan om 21:00 voor de TV.
Ze binne ook eens een dagje in de achterstandswijk. Direct stoer doen. Capuchon op dit, dat alles.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:43 schreef Doug-Heffernan het volgende:
Altijd fluiten tijdens de CL anthem maar wel dure kaartjes kopen voor een UEFA evenement
Ik zag Arsenal er gisteren ook geen 7 maken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Inter er geen 7 maken vanavond, jullie?
Er waren users die zeiden dat Arsenal niet meer dan 1 of 2 gingen maken.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie Inter er geen 7 maken vanavond, jullie?
Werd nog een eentje afgekeurd grote vriend.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zag Arsenal er gisteren ook geen 7 maken.
Niet gekeken?quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zag Arsenal er gisteren ook geen 7 maken.
Mazzeltje, anders had iemand dat nummer van Guus Meeuwis nog aangepast naar Het is 1-8quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Werd nog een eentje afgekeurd grote vriend.
Ik kan mij ook laf verstoppen in het club topic.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:43 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dapper dat je hier nog bent na dat pak slaag.
Je bent een dappere jongen. Kunnen we straks wel gebruiken in loopgraven.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik kan mij ook laf verstoppen in het club topic.
Maar zo ben ik niet
quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mazzeltje, anders had iemand dat nummer van Guus Meeuwis nog aangepast naar Het is 1-8
Hehehehehehehe die je normaal alleen in films ziet. Hehehehehehehequote:Op woensdag 5 maart 2025 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mazzeltje, anders had iemand dat nummer van Guus Meeuwis nog aangepast naar Het is 1-8
Wat is jouw favoriete lied van Guus Meeuwis? @:Coco
Brabantquote:Op woensdag 5 maart 2025 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat is jouw favoriete lied van Guus Meeuwis? @:Coco
Eagles.quote:
Neuh Feyenoord maakt vandaag gewoon kans, al denk ik dat het maken van een goal lastig wordt vandaag.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:56 schreef Zorro het volgende:
Feyenoord wordt net zo overlopen als PSV, alleen doet Feyenoord wel aan verdedigen.
Dat heeft PSV ook. (Maar niet altijd in de goede zin van het woord)quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is ook wel lekker dat je 2 vleugelspelers hebt die zo onberekenbaar als de pest zijn.
Wist je dat iemand hier Inter, Inter Milan noemde?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:00 schreef Nober het volgende:
Inter had ook in thuistenue kunnen spelen.
Internazionale vindt ik de beste benaming.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wist je dat iemand hier Inter, Inter Milan noemde?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Eens, Inter slaat nergens op.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Internazionale vindt ik de beste benaming.
AS Roma welquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die Lazio Roma en AS Roma zeggen?
Waarom heb je die nodig. Het is gratis en legaal te kijken via ziggo freequote:
Het is Inter Mailand heb ik op de Duitser geleerd.quote:
Van dat Chateau?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is Inter Mailand heb ik op de Duitser geleerd.
Gewoon Inter. Vrijwel niemand zegt Internationale.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Zijn er ook nog mensen die Lazio Roma en AS Roma zeggen?
Of 10 zoals tegen PSVquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:11 schreef Wotte het volgende:
Hier worden vermoedelijk geen zeven goals gemaakt.
Dat zou zomaar kunnen.quote:
Imca Marina.quote:
Supporters Interista.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:11 schreef Dagoduck het volgende:
Internazionale is vier maanden ouder dan Feyenoord.
Ken je de wedstrijd in 72 tegen Gladbach ?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:11 schreef Wotte het volgende:
Hier worden vermoedelijk geen zeven goals gemaakt.
Dat komt omdat internazionale ook een krant is.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:11 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee niet meer.
Inter gebruikt zelf trouwens wel Inter zie inter.it en al hun socials.
Waarom zou je dat afkorten tot Inter? Tenzij het gebaseerd is op Inter Milan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gewoon Inter. Vrijwel niemand zegt Internationale.
Namen en rugnummers.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:14 schreef KingRoland het volgende:
En dan zijn er users die zeggen dat Serie A zoveel beter is dan de Eredivisie lol
Serie A is niet heel veel beter dan Nederland momenteel. Hoort niet eens bij de TOP-5 landen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:14 schreef KingRoland het volgende:
En dan zijn er users die zeggen dat Serie A zoveel beter is dan de Eredivisie lol
Het is ook Spurs, Bayern, Eagles etc bij de eigen supporters.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:14 schreef Coco het volgende:
[..]
Waarom zou je dat afkorten tot Inter? Tenzij het gebaseerd is op Inter Milan.
Rare logica.
Volgens Johan Derrksen iets met de wolf.quote:
Ze staan tweede op de cofficintenranglijst.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Serie A is niet heel veel beter dan Nederland momenteel. Hoort niet eens bij de TOP-5 landen.
Spurs is geen afkorting van Tottenham Hotspurquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is ook Spurs, Bayern, Eagles etc bij de eigen supporters.
Gaat over de laatste 5 jaar. Momenteel is het allemaal matig.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:19 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze staan tweede op de cofficintenranglijst.
Jij je zin.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Spurs is geen afkorting van Tottenham Hotspur
Bayern is 1 van 2 woorden.
Eagles is 1 van 3 woorden.
Internazionale is 1 woord.
Motie afgewezen.
Akkoord.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jij je zin.
Altijd nog beter dan het kinderachtige 020.
Hartstikke knap dat Feyenoord dit nog op de mat kan leggenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Leuk meevoetballen en wel 0-1 achter
tYpIsCh NeDeRlAnDs
Jij keek toch naar PSV - Arsenal vandaag?quote:
Al jaren. De vaste kracht van Inter en oranje.quote:
De goal vond je geen klasse?quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:25 schreef KingRoland het volgende:
Als het spel wat Inter de afgelopen 40 min heeft laten zien tegenwoordig klasse is...
Called it.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:38 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die komt morgen met de handjes in de broekzakken binnenlopen alsof het hem koud laat.
Nee, niks bijzonders. Vergelijk die eens met die van Alvarez tegen Real. Dat is pas klasse.quote:
Best oke erin gekregen hoor. Maar vooral zwak verdedigd.quote:
Afgekeken van PSV gister.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Best oke erin gekregen hoor. Maar vooral zwak verdedigd.
@Caland is groot fan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:25 schreef tong80 het volgende:
[..]
Al jaren. De vaste kracht van Inter en oranje.
Wanneer zien we tegenwoordig nou echte topwedstrijden ? Paar clubs en Premier League de rest is weinig enerverendquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:25 schreef KingRoland het volgende:
Als het spel wat Inter de afgelopen 40 min heeft laten zien tegenwoordig klasse is...
En terecht.quote:
Aardige voorzet was hetquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:27 schreef Dven het volgende:
[..]
Best oke erin gekregen hoor. Maar vooral zwak verdedigd.
Toen had mijn vader krap aan de lagere school afgerond.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ken je de wedstrijd in 72 tegen Gladbach ?
https://dewitteduivel.com(...)je-van-de-bokelberg/quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:35 schreef Wotte het volgende:
[..]
Toen had mijn vader krap aan de lagere school afgerond.
Vermoedelijk dezelfde fabriek.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:37 schreef KingRoland het volgende:
ze hadden bij mijn appie geen douwe egberts meer en geen pickwick
heb nu AH normale thee en die is eigenlijk beter dan pickwick
Geniet ervan maatquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:37 schreef KingRoland het volgende:
ze hadden bij mijn appie geen douwe egberts meer en geen pickwick
heb nu AH normale thee en die is eigenlijk beter dan pickwick
Gelukkig nietquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Was je nog in de hel van Eindhoven gisteren?
Ik leef overdag op DE filterkoffie en wil nooit meer andersquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:38 schreef KingRoland het volgende:
snap niet waarom mensen pickwick en douwe egberts hamsteren
Niet echt inderdaad.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:53 schreef Zorro het volgende:
Dat Van Persie effect is niet zo heel krachtig.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:53 schreef DeeBee het volgende:
De KEIHARDE wetten van het internazionale topvoetbal
Raar dat je je blikje Gladiator Export 15% een ‘Royal Club Bitter Lemon’ noemt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Royal Club Bitter Lemon (wel aan de fles, niet in een glas).
En jij maat?
Nee dan stond dat er wel h.quote:Op woensdag 5 maart 2025 20:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Raar dat je je blikje Gladiator Export 15% een ‘Royal Club Bitter Lemon’ noemt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |