Sowieso. McDonalds wordt altijd overgehypet op 1 of andere manier en BK vergeten. Terwijl BK stukken beter is vind ik.quote:
Jane zal het boeien ..quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:45 schreef Willewa het volgende:
Dat niemand in dat huis Jane even vertelt dat haar broekje see through is
Dat vraag ik me ook af ja bij vrouwen die dat dragen, of ze dat nou écht zelf niet zien of ze het er juist om doenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:47 schreef chufi het volgende:
Maar feestje wenste het fan-team toch !! @:FEBO
[..]
Jane zal het boeien ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Terecht de vrijstelling verdiend .....![]()
![]()
Jane pakt een vrijstelling - 4 maart 2025.Volgens mij heeft BB dat niet met zoveel woorden gezegd maar we gaan het meemakenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een zuurpruim.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:49 schreef Puzzie het volgende:
Stemmen met zijn allen op A![]()
[ afbeelding ]
In dat huis, uitzonderingen daar gelaten, zien ze die meiden niet als lustobjecten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:48 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af ja bij vrouwen die dat dragen, of ze dat nou écht zelf niet zien of ze het er juist om doen
Ja zonde maar het wordt ook vervelendquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:55 schreef -river- het volgende:
Jordy is alleen met het spel bezig, de rest heeft lol in de huiskamer.
Mee eens, ze zijn respectvol naar de meisjes toe.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
In dat huis, uitzonderingen daar gelaten, zien ze die meiden niet als lustobjecten.
Toch net alsof je je zus of nichtje in slaapkleding ziet, whatever.
Dat is een stuk leuker om naar kijken iddquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Verpest voor mij de streams, ik wil lol zien.
Nou dat geloof ik niet helemaal hehe. Ik zag Mattie z’n ogen net ook al ff afdwalen die kant op. Axel ook. Als ik daar zou zitten zouden mijn ogen toch echt wat meer als magneten daar naartoe gaan als het doorschijnend is. Niet overdreven natuurlijk, maar je snapt me.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:55 schreef Droopie het volgende:
[..]
In dat huis, uitzonderingen daar gelaten, zien ze die meiden niet als lustobjecten.
Toch net alsof je je zus of nichtje in slaapkleding ziet, whatever.
Mogen wel niet teveel lol maken, want dadelijk begint buurman Baasje te schreeuwenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:55 schreef -river- het volgende:
Jordy is alleen met het spel bezig, de rest heeft lol in de huiskamer.
Dat was ook erg trouwensquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Mogen wel niet teveel lol maken, want dadelijk begint buurman Baasje te schreeuwen
Zal wel zijn omdat ze in de suite slaaptquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
Dus Jane en Sharice geven elkaar een knuffel en zeggen wel trusten, en volgens mij zei sharice toen al weg lopend, overloper over Jane maar ik weet het niet zeker uiteraard. Paar minuten geleden iig. Allemaal hypocriet daaro
Je doet net alsof het het een stoeipakje is, het is gewoon een pyjama broekje wat een beetje doorschijnt en is niets mis mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik niet helemaal hehe. Ik zag Mattie z’n ogen net ook al ff afdwalen die kant op. Axel ook. Als ik daar zou zitten zouden mijn ogen toch echt wat meer als magneten daar naartoe gaan als het doorschijnend is. Niet overdreven natuurlijk, maar je snapt me.
Plus je bent 24/7 op camera’s dus het is niet alleen dat huis.
Hmm zou kunnen, het was zo zacht dat ik dacht dat ze het achter haar rug om zei of zo, daarom vraag ik ff na.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:01 schreef Droopie het volgende:
[..]
Zal wel zijn omdat ze in de suite slaapt
De vraag is hoe serieus dat was natuurlijk, of meer een grapje van Sharice? Volgens mij gaan die nu wel aardig met elkaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:00 schreef ChocoFan het volgende:
Dus Jane en Sharice geven elkaar een knuffel en zeggen wel trusten, en volgens mij zei sharice toen al weg lopend, overloper over Jane maar ik weet het niet zeker uiteraard. Paar minuten geleden iig. Allemaal hypocriet daaro
Vlgs mij heeft het andere ‘groepje’ eerder nog ruime tijd lopen zuurpruimen over de lijstjes waar Jolien bovenaan stond. Het is maar wat je ziet en hoort, beide groepen hebben lol en beide een tactisch moment en sommige eten veel zuurtjesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Verpest voor mij de streams, ik wil lol zien.
Ja, wat dat betreft is het momenteel verwarrend om te weten wie nog aan welke kant staat, wisselt per uur soms.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
De vraag is hoe serieus dat was natuurlijk, of meer een grapje van Sharice? Volgens mij gaan die nu wel aardig met elkaar.
Ik geef niets om groepjes en heb geen favoriet, ik geef mening over de bewoners die ik op dat moment zie. Dus kom niet bij mij aanzetten met het zwakke...ja maar hun.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:02 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Vlgs mij heeft het andere ‘groepje’ eerder nog ruime tijd lopen zuurpruimen over de lijstjes waar Jolien bovenaan stond. Het is maar wat je ziet en hoort, beide groepen hebben lol en beide een tactisch moment en sommige eten veel zuurtjes
Die gaan goed met elkaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:02 schreef Willewa het volgende:
[..]
De vraag is hoe serieus dat was natuurlijk, of meer een grapje van Sharice? Volgens mij gaan die nu wel aardig met elkaar.
Zou kunnen hoor, maar die pakjes die de dames aan hebben op vrijdagavond hebben zijn gewaagder dan een stukje ondergoed bij Jane.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:58 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik niet helemaal hehe. Ik zag Mattie z’n ogen net ook al ff afdwalen die kant op. Axel ook. Als ik daar zou zitten zouden mijn ogen toch echt wat meer als magneten daar naartoe gaan als het doorschijnend is. Niet overdreven natuurlijk, maar je snapt me.
Plus je bent 24/7 op camera’s dus het is niet alleen dat huis.
Ik doe helemaal niet alsof het een stoeipakje is, dat maak jij ervan lol.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:02 schreef -river- het volgende:
[..]
Je doet net alsof het het een stoeipakje is, het is gewoon een pyjama broekje wat een beetje doorschijnt en is niets mis mee.
Ik zeg alleen dat ze allemaal hun momenten hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:04 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik geef niets om groepjes en heb geen favoriet, ik geef mening over de bewoners die ik op dat moment zie. Dus kom niet bij mij aanzetten met het zwakke...ja maar hun.
Vind ik ook. Vind Sharice pre-Milena vriendschap en nu post-Milena een stuk beter te pruimen en soms best een grappige meid.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:05 schreef ChocoFan het volgende:
Ja toch wel he, dat ze goed gaan nu samen, leek me ook al geen spel meer, wordt ook lastig daar om dat vol te houden, wel fijn om te zien dat Sharice zich er toch bij voegt nu, nadat Milena is verdwenen.
Ik ook, en hoop dat ze de kans krijgt om dit te laten zien.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Vind ik ook. Vind Sharice pre-Milena vriendschap en nu post-Milena een stuk beter te pruimen en soms best een grappige meid.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:55 schreef Willewa het volgende:
Whaha lachen dit.
(Zat op stream 2 zag ik, dus ging over de keukenmensen tijdens de oproep voor batterijwissel, was grappig).
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ook, en hoop dat ze de kans krijgt om dit te laten zien.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
[ x ] (+ @:ChocoFan)
Moest hier wel om lachen
*quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:24 schreef Flow3r het volgende:
Ik hoop dat Sharice nog een vrijstelling pakt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ben ook blij dat Milena degene is die is gegaan. Samen waren ze kut, dus het was nodig dat 1 van de 2 ging, maar solo heb ik Sharice veel liever dan Milena. Alleen haar arrogantie al kon ik niet uitstaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:37 schreef mazaru het volgende:
Dit is weer de Sharice die ik leuk vond toen ze binnenkwam. Echt fijn dat ze de kans heeft gekregen om die weer te laten zien en ik hoop dat ze nog een tijdje blijft
Ja ik vraag het me ook al een paar dagen af. Dacht misschien automatische sloten van de deuren als de regie iets moest doen op de gang oid. Maar lijkt me sterk dat ze die dan zo vaak open en dicht doen dus vast niet. Geluid van een draaiende camera? Geen idee.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:07 schreef Ynti het volgende:
Wat is dat nou voor geluid?
Ik dacht dat het Peter was.
Niemand reageert, zouden zij het niet horen?
Ja ik dacht ook Peterquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:07 schreef Ynti het volgende:
Ja, ik denk wel dat we hetzelfde horen.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja ik vraag het me ook al een paar dagen af. Dacht misschien automatische sloten van de deuren als de regie iets moest doen oid. Maar dat is het niet denk ik. Geluid van een draaiende camera? Geen idee.
Als we het over hetzelfde hebben.
Ik hoorde het gister en eergister ook al. Dacht ook eerst dus sloten ivm regie/spel klaarzetten, maar m’n comment van net nog ff bewerkt, denk misschien toch automatische beweging van Peter en dat het door een microfoon ergens versterkt wordt? Ofzoquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:14 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ja, ik denk wel dat we hetzelfde horen.
Ik heb het nog niet eerder gehoord, ik dacht dat het misschien de productie was, dat er toch een spel wordt klaargezet.
Maar een camera lijkt me ook heel plausibel.
Eigenlijk is dat het meest logische als ik er zo over nadenk.
Welterustenquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, morgen een vroege dienst, fragmenten van vandaag staan hier:
DGK_Tegengas in BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
Dat kan ook nog.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:16 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik hoorde het gister en eergister ook al. Dacht ook eerst dus sloten ivm regie/spel klaarzetten, maar m’n comment van net nog ff bewerkt, denk misschien toch automatische beweging van Peter en dat het door een microfoon ergens versterkt wordt? Ofzo
Ja maar de vraag is dan waarom er zo vaak een camera zou draaien als iedereen slaaptquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:19 schreef Ynti het volgende:
[..]
Dat kan ook nog.
Het mysterie van de nachten in het huis van Big Brother.
Ik denk toch het geluid van een camera
Misschien ligt er een microfoon heel dicht bij. En klinkt het daarom zo hard.
Hahaha.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:19 schreef Willewa het volgende:
Morgen misschien het antwoord bij Q-Music.
‘Wat is toch Het Geluid in het Big Brother huis?’
Niet om Sharice te volgen in ieder geval, die liep gewoon door het beeld.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:20 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja maar de vraag is dan waarom er zo vaak een camera zou draaien als iedereen slaapt
Mooi mysterie idd lol.
quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:22 schreef Ynti het volgende:
[..]
Niet om Sharice te volgen in ieder geval, die liep gewoon door het beeld.
Maar inderdaad geen idee waarom een camera nu zou bewegen.
Misschien reageert hij op beweging en loopt er een rat ergens 😂😂
Ja deze kamerquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:24 schreef Ynti het volgende:
Ik hoor het voor het eerst, jij al vaker.
Altijd in deze kamer?
Misschien door de vreemde geluiden in de slaapkamer?quote:Op woensdag 5 maart 2025 01:30 schreef tassie127 het volgende:
1:28 stream op mattie in het boudoir ligt te slapen. Waarom? Licht nog vol aan in het boudoir lijkt wel en mattie ligt daar te slapen. Vind ik zielig!
Zal vast rond dwalen maar vond het zielig voor mattiequote:Op woensdag 5 maart 2025 01:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien door de vreemde geluiden in de slaapkamer?
De geest van de halve vrije vrijstelling waait rond in het huis?
Hij ligt lekker te slapen, we zullen morgen niet te hard voor hem zijn in de COS.quote:Op woensdag 5 maart 2025 01:40 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Zal vast rond dwalen maar vond het zielig voor mattie
Denk eerder door het harde gesnurk (Pootje misschien?) wat ik hoorde eerder vannacht in die slaapkamer.quote:Op woensdag 5 maart 2025 01:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien door de vreemde geluiden in de slaapkamer?
De geest van de halve vrije vrijstelling waait rond in het huis?
Ik denk eerder dat Sharice er dan uit ligt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:57 schreef Lux069 het volgende:
Voorspelling / Lang verhaal kort:
Meerderheid heeft kennelijk de voorkeur voor het 'Kartel'
Jordy / Mattheus / Keanu / Jolien
Er is een deel team Jaxel
Jane / Axel
Dan heb je nog het "M" kartel (Milena)
Dit zijn Pootje, Sharice (+evt Jaxel)
Jane nu vrijstelling, met andere woorden, bij normale nominaties,
Axel, Pootje Sharice op de bank.
Ze willen nu 'maximaal gamechangers' inzetten:
Dubbele stem Axel - cencuur door Jolien
Dubbele stem Jordy -- cencuur door Axel
Keanu dubbele stem op Pootje
---
onder de streep
Pootje, Sharice, Jordy op de bank.
Doei pootje.
Ga ervan uit dat er ook minstens 1 van het kartel zal worden genomineerd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:57 schreef Lux069 het volgende:
Jane / Axel
---
onder de streep
Doei pootje.
Overzichtelijk, denk alleen dat je de GC van Sharice nog bent vergetenquote:Op woensdag 5 maart 2025 00:57 schreef Lux069 het volgende:
Jane / Axel
---
onder de streep
Doei pootje.
Ja zeker denk 2 kartel en David of sharice.quote:Op woensdag 5 maart 2025 07:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ga ervan uit dat er ook minstens 1 van het kartel zal worden genomineerd.
Ik denk 3quote:Op woensdag 5 maart 2025 07:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zeker denk 2 kartel en David of sharice.
Ze wilden ook nog een nep ruzie doenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 23:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmm zou kunnen, het was zo zacht dat ik dacht dat ze het achter haar rug om zei of zo, daarom vraag ik ff na.
Oordopjes zou wel kunnen helpen. Van die echte van was.quote:Op woensdag 5 maart 2025 07:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Niet de eerste keer, hij ontvlucht het gesnurk
En Dan zet Sharice haar GC in en dan?quote:Op woensdag 5 maart 2025 00:57 schreef Lux069 het volgende:
Jane / Axel