Spanje.quote:
Oke Basquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is géén gele kaart, want de bal is al weg en er is geen excessief contact
Dat zegt niet zoveel, bij al geel zijn de potentiële gevolgen natuurlijk groter.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie nu pas dat tweede been.
Ja, die kan je wel geven. Maar ik weet niet of mensen hier zo hard om geel hadden gevraagd als hij niet al geel had.
@klaasweetallesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik dacht al, waar blijft de dorpsgek…
Dorpsgekken zijn nu allemaal carnaval vieren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij is niet zo slecht als hij nu is en hij is niet zo goed als dat hij vorig seizoen was. Prima speler verder.quote:
Nog niet genoeg gematst door de scheids tegen Lens, Sevilla, Liverpool, Shakthar?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Kennelijk niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:30 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Dorpsgekken zijn nu allemaal carnaval vieren.
Kleuter.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:32 schreef CR7 het volgende:
[..]
Nog niet genoeg gematst door de scheids tegen Lens, Sevilla, Liverpool, Shakthar?
Derde been?quote:
Terwijl normale Flamingo's op 1 been wel kunnen blijven staan. Hij heeft al moeite met 2 benenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:32 schreef Scorpie het volgende:
Hahahaha die Flamengo valt als een debiel achterover. Comedy Capers
Godfried Bomans zijn vrouwquote:
Gelukkig hinkt ie niet op twee gedachten Bossie.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Terwijl normale Flamingo's op 1 been wel kunnen blijven staan. Hij heeft al moeite met 2 benen
Dat gaat over clownsquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:32 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
@:Coco hier staat 3-0 maar het is gewoon 0-3
Noaaaaaaaaaah valt wel mee toch ?quote:
Denk wel buitenspel maar de speler in kwestie krijgt pas veel later de balquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:34 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit kan toch niet. Als er zoveel twijfel is gewoon een goal.
FF pissen.quote:
@KingRoland en ik zijn al sinds jaar en dag voor appelleren = geel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:35 schreef Szura het volgende:
Altijd lachen om verdedigers die in het VAR-tijdperk secondenlang staan te appelleren
Heel Holland Bakt er niks vanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:34 schreef Anonymousz het volgende:
Ga maar carnaval vieren want jullie bakken er niks van
Eric Botteghin en Sven van Beek, god o god.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:35 schreef Szura het volgende:
Altijd lachen om verdedigers die in het VAR-tijdperk secondenlang staan te appelleren
Hugo Brandt Corstius.quote:
Daar hebben ze het nu nog overquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eens stage gelopen bij de dierentuin in Emmen en dat was onder meer bij de flamingo's.
Tot zover dit leuke weetje.
Struikelden die ook over hun eigen poten?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb eens stage gelopen bij de dierentuin in Emmen en dat was onder meer bij de flamingo's.
sow koekoekquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:37 schreef KingRoland het volgende:
De goal van Atletico (voor de mensen die het gemist hebben)
[ afbeelding ]
Dat was ook geen rood. Niet elke overtreding is geel en niet elke contact in de 16 is een penalty.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:36 schreef Vis1980 het volgende:
Dit lijkt gespeeld, al is het vreemd dat ze bij Arsenal geen rood kregen. En wat doet die Falmingo nou bij die derde goal? He werd niet beet gepakt, leek het, maar viel ineens ondersteboven.
Waren die flamingo's net zo statisch als die van PSV?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het was geen rood nee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat was ook geen rood. Niet elke overtreding is geel en niet elke contact in de 16 is een penalty.
Hoe smaken flamingo's?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:36 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je hebt contact en je hebt iemand een harde schop geven omdat je veel te laat bent.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat was ook geen rood. Niet elke overtreding is geel en niet elke contact in de 16 is een penalty.
Leuk feitje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wisten jullie dat Flamingo’s eigenlijk wit zijn, maar roze worden van de wormpjes die ze eten?
Wat zou de Flamingo van PSV eten?
Wat heeft dat er nou mee te maken??quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:39 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nee lol.
Psv is gewoon erg matig fysiek en mentaal.
stilletjesquote:
Een Robbentje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Tuurlijk wel, het is real en de clquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:40 schreef KingRoland het volgende:
Als Atletico wint is het klaar voor Real. Nogmaals, die gaan niet winnen in het metropolitano
Wormenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wisten jullie dat Flamingo’s eigenlijk wit zijn, maar roze worden van de wormpjes die ze eten?
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:37 schreef KingRoland het volgende:
[ afbeelding ]
Deze flamingo valt zomaar ineens om alsof zijn hoofd ineens veel zwaarder is dan de rest van zijn lichaam.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wisten jullie dat Flamingo’s eigenlijk wit zijn, maar roze worden van de kreeftjes die ze eten?
De flamingo is een trekvogel, dus voornamelijk vrijgezel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wisten jullie dat Flamingo’s eigenlijk wit zijn, maar roze worden van de kreeftjes die ze eten?
Lekker gesport?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
Origami94 weet geen 2 inhoudelijke zinnen achter elkaar uit te kramen
Goh.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:41 schreef GGMM het volgende:
Origami94 weet geen 2 inhoudelijke zinnen achter elkaar uit te kramen
Is Sierd de wedstrijd weer aan het verpesten ?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:40 schreef KingRoland het volgende:
Als Atletico wint is het klaar voor Real. Nogmaals, die gaan niet winnen in het metropolitano
Eist hij op. Ego.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:43 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hoezo neemt Noa Lang de penalty, @:coco ?
Totdat ze Menzo contracteerden, keepen doet men niet zo.quote:
quote:
De Jong kan niet koppen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:45 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Schouten kan er geen kut van.
Klopt dat heeft hij nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:45 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Schouten kan er geen kut van.
wtfquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekkergelukkig geen saaie mango smaak
Totaal uit het niets terwijl ik niks anders dan liefde heb voor KingRolandquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:48 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Kingroland geeft forum admin @:GGMM een draai om de oren.
gebbetje moet kunnen tochquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal uit het niets terwijl ik niks anders dan liefde heb voor KingRoland
Dit zijn momenten dat je weer even met je neus op de feiten gedrukt wordt (figuurlijk gezien)
En tegen Leverkusen, Lille en Salzburgquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:49 schreef Vis1980 het volgende:
Ik ben wel een beetje bang voor morgen, maar dat was ik ook tegen Girona, Benfica, Manchester City, Bayern München en AC Milan (2x)....
En tegen Salzburg?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:49 schreef Vis1980 het volgende:
Ik ben wel een beetje bang voor morgen, maar dat was ik ook tegen Girona, Benfica, Manchester City, Bayern München en AC Milan (2x)....
Toen dacht ik er juist heel makkelijk over.quote:
Dit vind ik een beetje erg makkelijk en niet zo goed grapje ten koste van Feyenoordquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:49 schreef GGMM het volgende:
Perisic gaat makkelijk liggen en klagen
Die speler lijkt me wat voor Feyenoord
Dan komt het morgen dus goedquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Toen dacht ik er juist heel makkelijk over.
Of Feyenoord wint met 1-0 of ze verliezen met 1-6.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord is morgen aan de beurt dus wees maar voorzichtig boys
Eens, GGMM kan beter.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje erg makkelijk en niet zo goed grapje ten koste van Feyenoord
Dat kan beter.
Ze waren vorige week op bezoek bij de hoogovens in Eindhoven West.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef CR7 het volgende:
Volgens de commentator heeft PSV voor hetere vuren gestaan. Heter dan 1-3 achter tegen Arsenal?
Het is saai voorspelbaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een dolende Eredivisieclub staat in de laatste 16 van de Champions League en je raadt nooit wat er gebeurt.
De scheids helpt de tegenstander?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een dolende Eredivisieclub staat in de laatste 16 van de Champions League en je raadt nooit wat er gebeurt.
Vertel. Het is rust dus neem de tijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaat verkleedt op de Reguliersdwarsstraat in augustus als voetballerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:48 schreef RamboDirk het volgende:
Die Schouten jongens, is dat nou een nicht?
Je brengt me op een ideequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik maak een zakje paprika chips open tijdens de rust
Leuk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Vadsig zwijnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef KingRoland het volgende:
verkleedtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die gaat verkleedt op de Reguliersdwarsstraat in augustus als voetballer
Bewaar die nou voor je clubje in de Conference League van de week.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef KingRoland het volgende:
FC Wageningen. Laatst nog een briljante column over geschreven. Vandaag ook één over het wonderdoelpunt van Arsenal speler God tegen Argentinië.quote:
Laten we hopen dat zijn volgende grapje beter is. En anders kunnen we vast lachen om de spelers van PSVquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, GGMM kan beter.
Zal wel door de zure nasmaak van die mango thee opmerking komen.
[..]
Ik net chips naturel. Dat mocht want m'n bloedruk was veel te laag.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |