Totdat ze Menzo contracteerden, keepen doet men niet zo.quote:
quote:
De Jong kan niet koppen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:45 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Schouten kan er geen kut van.
Klopt dat heeft hij nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:45 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Schouten kan er geen kut van.
wtfquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
lekkergelukkig geen saaie mango smaak
Totaal uit het niets terwijl ik niks anders dan liefde heb voor KingRolandquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:48 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:Kingroland geeft forum admin @:GGMM een draai om de oren.
gebbetje moet kunnen tochquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Totaal uit het niets terwijl ik niks anders dan liefde heb voor KingRoland
Dit zijn momenten dat je weer even met je neus op de feiten gedrukt wordt (figuurlijk gezien)
En tegen Leverkusen, Lille en Salzburgquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:49 schreef Vis1980 het volgende:
Ik ben wel een beetje bang voor morgen, maar dat was ik ook tegen Girona, Benfica, Manchester City, Bayern München en AC Milan (2x)....
En tegen Salzburg?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:49 schreef Vis1980 het volgende:
Ik ben wel een beetje bang voor morgen, maar dat was ik ook tegen Girona, Benfica, Manchester City, Bayern München en AC Milan (2x)....
Toen dacht ik er juist heel makkelijk over.quote:
Dit vind ik een beetje erg makkelijk en niet zo goed grapje ten koste van Feyenoordquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:49 schreef GGMM het volgende:
Perisic gaat makkelijk liggen en klagen
Die speler lijkt me wat voor Feyenoord
Dan komt het morgen dus goedquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:50 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Toen dacht ik er juist heel makkelijk over.
Of Feyenoord wint met 1-0 of ze verliezen met 1-6.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:50 schreef KingRoland het volgende:
Feyenoord is morgen aan de beurt dus wees maar voorzichtig boys
Eens, GGMM kan beter.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit vind ik een beetje erg makkelijk en niet zo goed grapje ten koste van Feyenoord
Dat kan beter.
Ze waren vorige week op bezoek bij de hoogovens in Eindhoven West.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef CR7 het volgende:
Volgens de commentator heeft PSV voor hetere vuren gestaan. Heter dan 1-3 achter tegen Arsenal?
Het is saai voorspelbaar.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een dolende Eredivisieclub staat in de laatste 16 van de Champions League en je raadt nooit wat er gebeurt.
De scheids helpt de tegenstander?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Een dolende Eredivisieclub staat in de laatste 16 van de Champions League en je raadt nooit wat er gebeurt.
Vertel. Het is rust dus neem de tijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaat verkleedt op de Reguliersdwarsstraat in augustus als voetballerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:48 schreef RamboDirk het volgende:
Die Schouten jongens, is dat nou een nicht?
Je brengt me op een ideequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Ik maak een zakje paprika chips open tijdens de rust
Leuk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Vadsig zwijnquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef KingRoland het volgende:
verkleedtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die gaat verkleedt op de Reguliersdwarsstraat in augustus als voetballer
Bewaar die nou voor je clubje in de Conference League van de week.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef KingRoland het volgende:
FC Wageningen. Laatst nog een briljante column over geschreven. Vandaag ook één over het wonderdoelpunt van Arsenal speler God tegen Argentinië.quote:
Laten we hopen dat zijn volgende grapje beter is. En anders kunnen we vast lachen om de spelers van PSVquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Eens, GGMM kan beter.
Zal wel door de zure nasmaak van die mango thee opmerking komen.
verkleedtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Die gaat verkleedt op de Reguliersdwarsstraat in augustus als voetballer
Ik net chips naturel. Dat mocht want m'n bloedruk was veel te laag.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:53 schreef KingRoland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |