SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')![]()
Stel je voor dat je zo'n sniper gewoon legaal kan halen...quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:19 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Put a thumb in it!"
(Halsslagader was opengescheurd, naast nog een zooi andere ongemakkelijkheden.):')![]()
Gaat snelIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Kom op dan! Knakentemeijer.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Mijn nederige excusesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Weet je wel wat voor problemen er met net elektriciteitsnet zijn?Je mag de medewerkers van die bedrijven wel dankbaar zijn voor dat er dagelijks nog stroom uit je stopcontact komt! Lees hier in dit document maar wat voor problemen er allemaal zijn! Stroomnet kraakt: is elektrisch rijden nog wel houdbaar? Over een jaar of 4 gaat de knop om en hebben we helemaal geen stroom meer in dit land en moet je zelf maar een hamster in een rad laten lopen om een lampje te laten branden!
Grote dank aan IEDEREEN
Trust nobody![]()
Hij had de sterkste kogels gekocht die dit geweer aan zou moeten kunnen, maar hij wist niet dat het namaak was.quote:
De kracht per kogel verschilde onderling gigantisch en 1 kogel bevatte blijkbaar veel meer kruit dan het zou moeten, en het geweer is ontploft. De kracht die daar voor nodig is, is enorm veel meer dan wat de originele kogels zouden moeten kunnen genereren.![]()
Bizarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had de sterkste kogels gekocht die dit geweer aan zou moeten kunnen, maar hij wist niet dat het namaak was.
De kracht per kogel verschilde onderling gigantisch en 1 kogel bevatte blijkbaar veel meer kruit dan het zou moeten, en het geweer is ontploft. De kracht die daar voor nodig is, is enorm veel meer dan wat de originele kogels zouden moeten kunnen genereren.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
lijkt erop dat het geweer die kogel sowieso niet trektquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij had de sterkste kogels gekocht die dit geweer aan zou moeten kunnen, maar hij wist niet dat het namaak was.
De kracht per kogel verschilde onderling gigantisch en 1 kogel bevatte blijkbaar veel meer kruit dan het zou moeten, en het geweer is ontploft. De kracht die daar voor nodig is, is enorm veel meer dan wat de originele kogels zouden moeten kunnen genereren.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.![]()
ja het boeit mij niet, ik hoor jullie wel klagen als de kraan ineens uitgaat
LOL mensen zijn bedreigd / aangevallen hier nl omdat het water een uur uit ging.
Naja, de kraan gaat uit over 4 jaar jongens, succes wie nog water heeft. Dan voeren we deze discussie opnieuw.
Let op mijn woorden dit gaat vaker in nieuws komen
daarom lees toch maar eens rapport voor je weer kritiek levert op je drinkwater en indirect op mij/ons die de touwtjes bij ekljkaar houden.
Do what you love, love what you do!![]()
niet opnieuw want we voerden die discussie sowieso al nietOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Echt wat moet je ook met zo'n wapenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:24 schreef ToT het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Hoogtepunt is op 4:22, maar het verhaal er omheen is echt WTF!!!!!!:')![]()
morgen draai ik de afsluiter voor jou huis voor een week dicht, LOL.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef sp3c het volgende:
niet opnieuw want we voerden die discussie sowieso al niet![]()
Hij is wel iets voorzichtiger geworden sinds het ongeluk, maar hij verkoopt nu ook merchandise geïnspireerd er door!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
lijkt erop dat het geweer die kogel sowieso niet trekt![]()
![]()
ik denk dat de soep niet zo heet wordt gegeten als die wordt opgediend.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ben er morgen toch nietquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:26 schreef kree het volgende:
[..]
morgen draai ik de afsluiter voor jou huis voor een week dicht, LOL.
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
mee eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
ik denk dat de soep niet zo heet wordt gegeten als die wordt opgediend.How can I make this topic about me?![]()
*Snurk...*quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef kree het volgende:
LOL mensen zijn bedreigd / aangevallen hier nl omdat het water een uur uit ging.
Naja, de kraan gaat uit over 4 jaar jongens, succes wie nog water heeft. Dan voeren we deze discussie opnieuw.
daarom lees toch maar eens rapport voor je weer kritiek levert op je drinkwater en indirect op mij/ons die de touwtjes bij ekljkaar houden.![]()
Pfff. Eigenlijk moet ik naar bed want morgen vroeg op, maar ik heb nog geen slaap en ben niet echt moe, dus ben bang dat ik dan weer de halve nacht wakker lig en morgen m'n bed niet uit kan komen omdat ik nog slaap heb. Iemand een goeie tip?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Niemand heeft hier ooit op gereageerd. Niemand is hiermee bezig geweest.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef kree het volgende:
daarom lees toch maar eens rapport voor je weer kritiek levert op je drinkwater en indirect op mij/ons die de touwtjes bij ekljkaar houden.
Je gooit hier als een soort bowlingbal een mening neer en je kijkt maar waar 'ie uitkomt. Is niet helemaal hoe 't werkt.Well, life can be a riot
Oh dit is lang niet zijn sterkste!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt wat moet je ook met zo'n wapen
Zijn sterkste gun zijn er maar 6 van gemaakt, en de kogels kosten $100 per stuk!![]()
![]()
hmmms dat dachten ze met elektriciteit netwerk ook, het is het toch wel.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
ik denk dat de soep niet zo heet wordt gegeten als die wordt opgediend.
Ik snap he, dat niet iedereen daar de details van weet. Maar toch is het aardig drama. en bedrijven willen wel. maar natuur vergunningen is het grootste probleem.Do what you love, love what you do!![]()
succesquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:25 schreef kree het volgende:
gewoon lekker je eigen voorzieningen hebben
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
zal je verbazen hoe snel je het zal missen als het er ineens niet meer isquote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:27 schreef DJMO het volgende:
Pfff. Eigenlijk moet ik naar bed want morgen vroeg op, maar ik heb nog geen slaap en ben niet echt moe, dus ben bang dat ik dan weer de halve nacht wakker lig en morgen m'n bed niet uit kan komen omdat ik nog slaap heb. Iemand een goeie tip?
Hier naar luisteren in bed:')![]()
USA USA USAquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh dit is lang niet zijn sterkste!
Zijn sterkste gun zijn er maar 6 van gemaakt, en de kogels kosten $100 per stuk!:')![]()
En Drankbaar!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
Prima kree, jongen: we zijn je echt hartstikke dankbaar voor wat je allemaal voor ons doet!Well, life can be a riot
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 04-03-2025 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 572 / +182 / +213 / 1890 / 2033
2. KillemWieft / 156 / +49 / +77 / 153 / 209
3. hemarookworst / 128 / +15 / +92 / 398 / 454
4. Moeraskat / 91 / +14 / +0 / 1224 / 1299
5. KoningWouter / 87 / +7 / +36 / 460 / 522
6. _UserName_ / 87 / +12 / +20 / 156 / 206
7. kree / 76 / +0 / +0 / 248 / 268
8. sp3c / 74 / +15 / +42 / 110 / 137
9. Bally-b / 68 / +31 / +0 / 26 / 45
10. devzero / 68 / +1 / +67 / 25 / 33
11. Lovely / 52 / +13 / +20 / 462 / 515
12. Grotetijd / 51 / +23 / +21 / 309 / 349
13. HappyCharly / 46 / +29 / +6 / 392 / 426
14. Moonlight / 42 / +17 / +24 / 267 / 301
15. Pinnenmutske / 35 / +28 / +5 / 86 / 108
16. RedShoe / 35 / +0 / +0 / 356 / 375
17. gebrokenglas / 32 / +20 / +6 / 524 / 569
18. AardappelSchotel / 31 / +12 / +10 / 355 / 383
19. ToT / 29 / +18 / +8 / 389 / 407
20. Dr.Mikey / 27 / +17 / +4 / 139 / 161SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
nou dan nog, dan is het reality check voor de rest, dat ook drinkwater zo uit de kraan mss over tijdje niet meer kanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:27 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Niemand heeft hier ooit op gereageerd. Niemand is hiermee bezig geweest.
Je gooit hier als een soort bowlingbal een mening neer en je kijkt maar waar 'ie uitkomt. Is niet helemaal hoe 't werkt.
Gewoon niet capaciteit genoeg dus. en dat komt door die vervelende natuur organisaties.Do what you love, love what you do!![]()
Dank je welquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hier naar luisteren in bed
Ik heb er één en ik ben er trots op
Eekhoorntjes verjagen uit je groentetuintje.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Echt wat moet je ook met zo'n wapen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:30 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan nog, dan is het reality check voor de rest, dat ook drinkwater zo uit de kraan mss over tijdje niet meer kan
Gewoon niet capaciteit genoeg dus. en dat komt door die vervelende natuur organisaties.![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:29 schreef ToT het volgende:
Dit was na dat ongeluk!:')![]()
let ook nog even op, waarom je nog mooie duinen hebt enzo, is omdat beschermd drinkwater gebied./
Ja dat er nou niet elk exotisch plantje meer bloeit die er zeg maar 500 jaar geleden wel stond. of een kikker of pad.
Dat komt wel door die winning van drinkwater, tergelijkertijd. anders was er veel volgebouwd wel al.
Dus tja. maak je eigen afweging erover wat belangrijk is he?
ik wil ook een .50 voor thuisOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Joh, als de kraan dicht gaat, drinken we gewoon meer bier!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:32 schreef kree het volgende:
let ook nog even op, waarom je nog mooie duinen hebt enzo, is omdat beschermd drinkwater gebied./
Ja dat er nou niet elk exotisch plantje meer bloeit die er zeg maar 500 jaar geleden wel stond. of een kikker of pad.
Dat komt wel door die winning van drinkwater, tergelijkertijd. anders was er veel volgebouwd wel al.
Dus tja. maak je eigen afweging erover wat belangrijk is he?![]()
![]()
hekel aan fatbikesquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Stone in focus is wel een relaxed nummer er voor.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
En als deze je niet aanstaat gewoon andere sleep meditations opzoeken
Ad Visser z'n brainsessions ZOUDEN fijn zijn, als die ting'sha er niet in zou zitten.![]()
![]()
![]()
![]()
de fatbikes of de blagen die er op zitten?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
dan liep die seriemoordenaar niet zo lang in de buurt rondquote:Uw ADH vitamine Worst
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
de fatbikes of de blagen die er op zitten?fatbikesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Met een buks jeugd die met 30 Kilometer per uur langs je komt sjeesen op een fatbike voor hun banden schietenquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
de fatbikes of de blagen die er op zitten?ik wil wel een fatbike die snelweg snelheden rijdtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
ja lach er maar over.... ik maak me ook niet druk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Joh, als de kraan dicht gaat, drinken we gewoon meer bier!
maar er moet wat gedaan worden in politiek )) voor dit opgelost is.
En ik kan er weinig aan doen, ja vertellen mss hier ff. Want zou niet zeggen als het niet uit zou maken,. maar doet het echt wel. En snap jullie simpele gedachten niet van alles komt goed?Do what you love, love what you do!![]()
nee daarvoor wil ik mijn rijbewijsquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:
Neem deze dan! (En ja: hij is echt, en hij heeft diverse filmpjes waarin hij daarmee op dingen schiet.)![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
fatbikes* greysbones verstopt de luchtbuksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
luchtbuks is geen vuurwapenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones verstopt de luchtbuksOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
yesssssquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Neem deze dan! (En ja: hij is echt, en hij heeft diverse filmpjes waarin hij daarmee op dingen schiet.)Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik wil wel een fatbike die snelweg snelheden rijdt![]()
die dingen die hier af en toe langskomen(schoolgaande jeugd) gaan dik 40/50
levensgevaarlijkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
vraag maar 1 ding, onthou ff dat ik dit nu al zei. en zijn we het mss over 10 jaar vergeten en dan is er dit drama over wss. als ze er niks aan doen.
Ff, dat jullie denken, kree zei het toch?
nu al vergetenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:37 schreef kree het volgende:
vraag maar 1 ding, onthou ff dat ik dit nu al zei. en zijn we het mss over 10 jaar vergeten en dan is er dit drama over wss. als ze er niks aan doen.
Ff, dat jullie denken, kree zei het toch?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:35 schreef kree het volgende:
[..]
ja lach er maar over.... ik maak me ook niet druk.
maar er moet wat gedaan worden in politiek )) voor dit opgelost is.
En ik kan er weinig aan doen, ja vertellen mss hier ff. Want zou niet zeggen als het niet uit zou maken,. maar doet het echt wel. En snap jullie simpele gedachten niet van alles komt goed?
Waterlevering gaat kut, elektriciteitsnet gaat naar de klote, het leven wordt steeds duurder, Oekraïne is aan het verliezen, China heeft de Rotterdamse haven voor het grootste deel in z'n bezit en wordt wereldwijd steeds machtiger, U2, Syngman Rhee, Payola and Kennedy, Chubby Checker, Psycho, Belgians in the Congo.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
fatbikesEr zijn atlernatievenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kree ik denk dat iedereen over 30 seconden alweer is vergeten wat je zei. Laat staan over 10 jaarDoe eens niet zo belangrijk
Well, life can be a riot
Waar ging het over?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:38 schreef Grotetijd het volgende:
Kree ik denk dat iedereen over 30 seconden alweer is vergeten wat je zei. Laat staan over 10 jaarDoe eens niet zo belangrijk
![]()
Ja jij hebt alle wijsheid in de pacht, jij weet alles over wereldpolitiek, met jou aan het roer zou niemand in ons land liggen te kreeperen, we weten wel dat we je moeten aanbidden vanwege al je wijsheid.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:37 schreef kree het volgende:
Ff, dat jullie denken, kree zei het toch?
En nu bolken, man!![]()
Ben 't vergeten :Squote:Well, life can be a riot
https://www.youtube.com/@MidwestSafety Dit is zo'n tof YouTube kanaal he
Well, life can be a riot
vast wel. totdat......quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:38 schreef Grotetijd het volgende:
en dan denken ze er mss wel aan. ;P
maar maakt niet uit ik heb er even genoeg over gezegd. en mss paar die denken check ff na kijken er nog naar.
rest boeit het weinig.
Maargoed tis dat ik erin werk en zie het probleem ontstaan. enne ja daarom zeg ik het. wat jullie ermee doen zie maar, maar ontken dan niet dat het een probleem is of wimpel weg. want dat is het niet, waarom zie rapport.Do what you love, love what you do!![]()
ok laat me weten tegen die tijdquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:40 schreef Grotetijd het volgende:
https://www.youtube.com/@:MidwestSafety Dit is zo'n tof YouTube kanaal heDeeltje 3 alweer!
![]()
![]()
!remindmein5yearsquote:Well, life can be a riot
Er is geen neukende hond die die link heeft aangeklikt, broeder.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
vast wel. totdat......
en dan denken ze er mss wel aan. ;P
maar maakt niet uit ik heb er even genoeg over gezegd. en mss paar die denken check ff na kijken er nog naar.
rest boeit het weinig.
Maargoed tis dat ik erin werk en zie het probleem ontstaan. enne ja daarom zeg ik het. wat jullie ermee doen zie maar, maar ontken dan niet dat het een probleem is of wimpel weg. want dat is het niet, waarom zie rapport.![]()
Maar misschien net die ene verdwaalde hondquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Er is geen neukende hond die die link heeft aangeklikt, broeder.
Well, life can be a riot
nee vadertje staat heeft me geleerd te overleven met niksquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
mss ben je dan wel uitgedroogd ook onderhandOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja als we tegen die tijd liggen te kreeperen, gaan wij DTS'ers onszelf voor de kop slaan en zeggen: "Waarom hebben wij niet naar kree geluisterd?" voor we de pijp uit gaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:42 schreef kree het volgende:
[..]
mss ben je dan wel uitgedroogd ook onderhand![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:42 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Maar misschien net die ene verdwaalde hond!
![]()
Ja je weet het niet he!quote:Well, life can be a riot
goede tekstenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Bosche bolquote:
Oliebol
Limburgse Vlaai
Katja'sWell, life can be a riot
hadden we het rapport maar gelezen
Dan hadden we wel beter geweten inderdaadquote:
Well, life can be a riot
En je zachte schijf?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
ik wou het downloaden maar mijn harde schijf is al vol![]()
Is het bestand ZO groot?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
ik wou het downloaden maar mijn harde schijf is al vol
Ja dat ga ik allemaal niet lezen hoor!![]()
![]()
ik hoopte van wel, en dat je dan een paintje ervan zou maken, net zoals @Werkman zo mooi kon; zo'n strippaintquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Is het bestand ZO groot?
Ja dat ga ik allemaal niet lezen hoor!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:59 schreef maily het volgende:
[..]
ik hoopte van wel, en dat je dan een paintje ervan zou maken, net zoals @:Werkman zo mooi kon; zo'n strippaint![]()
![]()
![]()
!!!
Ja die moet er ook echt weer wat gaan maken hoor!![]()
![]()
ik heb er heel even over nagedachtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:56 schreef maily het volgende:
[..]
ik wou het downloaden maar mijn harde schijf is al volOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Snapje ja maar moet dan perce over katwijk hahaha lol enzo maar alleen maar omdat we er respect voor hebben hoor ....quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:02 schreef ToT het volgende:
Misschien moet kree het gewoon ff naar de Frontpage sturen voor een nieuws-item enzo....perce.....LOL Verder wil ik helemaal niet zeuren want is soms gewoon zo maar ok haha :p is dan toch ook weer met zn alle op een perce enzo zit ik nie zo op te wachten lol maarja he...
Well, life can be a riot
ja toch niet gedaan uiteindelijkquote:Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
ik zat ijshockey terug te kijken en ik kon de bandbreedte niet missenquote:
is wat het is helaasOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Vind het wel knapquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:04 schreef maily het volgende:
[..]
zware beslissing hoor
geen lichtvoetig besluit![]()
![]()
Zeer knapWell, life can be a riot
Je moet keuzes maken in het leven. Niet altijd makkelijk.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zat ijshockey terug te kijken en ik kon de bandbreedte niet missen
is wat het is helaas![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
imperfect worldquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:07 schreef JustinK het volgende:
[..]
Je moet keuzes maken in het leven. Niet altijd makkelijk.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
als je het maar weet dan nog, je ziet het wel op NOS komend jaarquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja als we tegen die tijd liggen te kreeperen, gaan wij DTS'ers onszelf voor de kop slaan en zeggen: "Waarom hebben wij niet naar kree geluisterd?" voor we de pijp uit gaan.
ineens is het komend jaar!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
als je het maar weet dan nog, je ziet het wel op NOS komend jaarOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, mega. Moest net een half uurtje huilen van dankbaarheidquote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:28 schreef ToT het volgende:
Prima kree, jongen: we zijn je echt hartstikke dankbaar voor wat je allemaal voor ons doet!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Zo mooiquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, mega. Moest net een half uurtje huilen van dankbaarheid![]()
Wat moeten wij in Wodansnaam hier mee???quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
als je het maar weet dan nog, je ziet het wel op NOS komend jaar
De hele wereld zit al vol leed en ellende waar we geen kut aan kunnen doen. Wil je echt zo graag gelijk krijgen?
Okee, drinkwater is belangrijker dan een bedreigd bloempje, dat moge duidelijk zijn.
Wil je nu een sticker?![]()
Je zou je maar zo superieur voelen. Man3Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
als waarschuwing dat het niet meer kan dus vooral op deze manier. Geloof me dit komt nog wel in het nieuws.quote:
meerdere keren wssDo what you love, love what you do!![]()
heb je wel je traanvocht opgevangen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, mega. Moest net een half uurtje huilen van dankbaarheid![]()
Heb net ook de kraan open gezet en toen een ceremonie in de keuken gehouden met heel de buurt.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik kreeg er een nat jongenskutje van... Weet niet waarvan want niet teruggelezen maar als Kree iets zei moet dat wel de reden geweest zijn.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, mega. Moest net een half uurtje huilen van dankbaarheidLach met een schone bips![]()
Ach, breek hem de bek niet open over open grenzen enzo.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:10 schreef Moeraskat het volgende:
Je zou je maar zo superieur voelen. Man3
Weet je wat hij vindt? Dat die best wel een beetje meer dicht mogen!C'EST ENCROYABLE!!!!!
Dat niemand daar ooit aan gedacht heeft zeg!!
![]()
![]()
waarom brengen jullie dit pas in het nieuws als het te laat is?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
als waarschuwing dat het niet meer kan dus vooral op deze manier. Geloof me dit komt nog wel in het nieuws.
meerdere keren wssOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ja, straks even filterenquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pleur het hier op de Frontpage en laat ons met rust, gast.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:10 schreef kree het volgende:
[..]
als waarschuwing dat het niet meer kan dus vooral op deze manier. Geloof me dit komt nog wel in het nieuws.
meerdere keren wss![]()
vind ik niet echt kunnenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Ik hou het nu ook niet droog meerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb net ook de kraan open gezet en toen een ceremonie in de keuken gehouden met heel de buurt.![]()
het is allang al aangegeven, het staats nieuws negeert het nog even.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom brengen jullie dit pas in het nieuws als het te laat is?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kreeg er een nat jongenskutje van... Weet niet waarvan want niet teruggelezen maar als Kree iets zei moet dat wel de reden geweest zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Moest gniffelen en daarna heb ik het me gevisualiseerdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:11 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kreeg er een nat jongenskutje van... Weet niet waarvan want niet teruggelezen maar als Kree iets zei moet dat wel de reden geweest zijn.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat een prutsers he!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom brengen jullie dit pas in het nieuws als het te laat is?![]()
![]()
TIJD VOOR WATER!quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Plannen kunnen ze niet neequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En DTS moet de regering ff wakker schudden onder jouw leiding!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
het is allang al aangegeven, het staats nieuws negeert het nog even.![]()
![]()
ga ik doen. zie het voor je zelf maar als op nieuws is, jullie hoorden het het eerst hierquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Pleur het hier op de Frontpage en laat ons met rust, gast.
quote:quote:quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:38 schreef kree het volgende:
ok 21:30 ga ik naar bed. hahaha ik moet limiet stellen gewoon anders blijf ik te lang hangen hier weer enzo.
zwaktepunt![]()
ow ok dan valt het wel mee dusquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
het is allang al aangegeven, het staats nieuws negeert het nog even.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:13 schreef kree het volgende:
[..]
ga ik doen. zie het voor je zelf maar als op nieuws is, jullie hoorden het het eerst hierJezus buttfucking Christus zeg!!!!
![]()
nee hoor maar zelfs jullie wakker schudden lukt al niet, laat staan dan de regeringquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En DTS moet de regering ff wakker schudden onder jouw leiding!
faal zooitje dat is.Do what you love, love what you do!![]()
Ik wil graag even een moment stilte voor de mensen die het nieuws voorlezen.
Deze job wordt ook echt onderschat.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Pas je op met wat je zegt maat, met klokkenluiders loopt het vaak niet goed afquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:12 schreef kree het volgende:
[..]
het is allang al aangegeven, het staats nieuws negeert het nog even.
Lach met een schone bips![]()
mark mijn words TOT.....mark mijn woordenquote:. je zult het zien.
Nooit in plaatjes denkenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:12 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Moest gniffelen en daarna heb ik het me gevisualiseerdDoe ik ook niet.
Zeker als ze een monoloog van kree onder de snufferd krijgen en dat de komende 72 uur moeten voorlezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:14 schreef Moeraskat het volgende:
Ik wil graag even een moment stilte voor de mensen die het nieuws voorlezen.
Deze job wordt ook echt onderschat.
En dat is dan deeltje 1!![]()
Ik kan niet anders. Zo werkt mijn brein.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nooit in plaatjes denkenDoe ik ook niet.
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hij zet zijn leven op het spel voor ons!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pas je op met wat je zegt maat, met klokkenluiders loopt het vaak niet goed afOnze eeuwige dank daarvoor!
![]()
![]()
Die Noord-Koreaanse nieuwslezers zijn daar goed inquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker als ze een monoloog van kree onder de snufferd krijgen en dat de komende 72 uur moeten voorlezen.
En dat is dan deeltje 1!![]()
![]()
ga er allemaal lekker ff over dromen, ik hoor jullie hierover nog wel. niet vroeger dan later
Gewoon 1 van de zovele probleempjes die op de grote stapel gegooid worden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:14 schreef kree het volgende:
[..]
mark mijn words TOT.....mark mijn woorden. je zult het zien.
![]()
en daarna: KREE DE MUSICALquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker als ze een monoloog van kree onder de snufferd krijgen en dat de komende 72 uur moeten voorlezen.
En dat is dan deeltje 1!
sorry kree![]()
![]()
@greysbones @Kissingbirdquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan niet anders. Zo werkt mijn brein.
Moeraskat heeft ook zo'n hoofd![]()
![]()
![]()
Tja, het zei zo. Hoop dat je met de plaatjes in je hoofd kan leven. Als je er mentale ondersteuning bij nodig hebt ken ik wel een paar users die je daarbij kunnen helpenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kan niet anders. Zo werkt mijn brein.
ja drinkwater uit je kraan is klein probleem ten opzichte van zak chips die duurder worden. natuurlijk ik snap :")quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon 1 van de zovele probleempjes die op de grote stapel gegooid worden.Do what you love, love what you do!![]()
ja en die zijn steeds minder smaakvolquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:16 schreef kree het volgende:
[..]
ja drinkwater uit je kraan is klein orobleempkoje ten opzichte van zak chips die duurder worden. natuurlijk ik snap :")![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zet zijn leven op het spel voor ons!Onze eeuwige dank daarvoor!
Ik maak me niet druk, dikke waterfilters staan al klaar in de kelder. Toen deed ik nog aan preppenquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:15 schreef kree het volgende:
ga er allemaal lekker ff over dromen, ik hoor jullie hierover nog wel. niet vroeger dan later
Ik hoop op jouw hulpquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:16 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Tja, het zei zo. Hoop dat je met de plaatjes in je hoofd kan leven. Als je er mentale ondersteuning bij nodig hebt ken ik wel een paar users die je daarbij kunnen helpenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
voor over 4 jaar?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik maak me niet druk, dikke waterfilters staan al klaar in de kelder. Toen deed ik nog aan preppen![]()
Gelukkig is er nog SPAWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
ook he ik geef hier info uit eerste bron letterlijk en figuurlijk, wat jullie ermee doen zie zelf maar.
maar ik voorspel probleem hiermee over ongeveer 2 jaarDo what you love, love what you do!![]()
Uit de waterbron zekerquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:17 schreef kree het volgende:
ook he ik geef hier info uit eerste bron letterlijk en figuurlijk, wat jullie ermee doen zie zelf maar.
maar ik voorspel probleem hiermee over ongeveer 2 jaarWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Moet Hendrik haan uit koog aan de zaan gewoon eens die kut kraan dichtdraaien. Die staat ook al 45 jaar open.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
als het aan mij lag zouden we het gewoon hele dag stil zetten. en dan weet iedereen het gelijk.
Maarja mag niet he
Je moet een beetje water bij de wijn doen.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
inb4 kree die je gaat vertellen dat zo'n klein filtertje niet kan opboksen tegen zijn filters in zijn bedrijf.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Ik maak me niet druk, dikke waterfilters staan al klaar in de kelder. Toen deed ik nog aan preppen![]()
Maar ik zie het probleem niet echt, heb ook niet teruggelezen. Gaat water op of niet meer drinkbaar?quote:Lach met een schone bips![]()
Wij doen er geen ene neuk mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:17 schreef kree het volgende:
maar ik voorspel probleem hiermee over ongeveer 2 jaar![]()
mooie beeldspraakquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:17 schreef kree het volgende:
maar ik voorspel probleem hiermee over ongeveer 2 jaar
maar over 2 jaar al? dat scheelt ineens 2 jaar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:18 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"HA HAAAAAAAAAAAAAA!!!!
Ik had gelijhijhijijijijk!!!!
Het water is op, de kraan is diiiiiiiicht!
Wij gaan allemaal kreepeeeeheeereen, hadden jullie maar naar mij geluiuiuisterd, dan was dit allemaal niet gebeueueueurd!"![]()
![]()
![]()
En jij wil aan de macht komen in Nederland, en je houdt er deze ideeën op na!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:19 schreef kree het volgende:
als het aan mij lag zouden we het gewoon hele dag stil zetten. en dan weet iedereen het gelijk.
Maarja mag niet he![]()
![]()
Iets over drinkwater versus bedreigde bloemetjes of zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar ik zie het probleem niet echt, heb ook niet teruggelezen. Gaat water op of niet meer drinkbaar?![]()
Jij bent echt iemand die eens voor machtsmisbruik ontslagen wordt.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:19 schreef kree het volgende:
Maarja mag niet he
Ik heb al zo vaak gelezen dat je wel even ergens het water wil afsluiten bij mensen uit frustratie.
Godzijdank dat je geen functie hebt bij een andere instantie waar je dit relatief gemakkelijk kunt misbruiken.
SneuneusWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
In Nederland.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar ik zie het probleem niet echt, heb ook niet teruggelezen. Gaat water op of niet meer drinkbaar?
Niet in Thailand.![]()
Dus ons drinkwater gaan jullie geven aan bedreigde bloemetjes? Ik snap er geen kut meer van.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Iets over drinkwater versus bedreigde bloemetjes of zo.Lach met een schone bips![]()
Wees blij dat hij geen sancties of boetes kan opleggen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:20 schreef ToT het volgende:
[..]
En jij wil aan de macht komen in Nederland, en je houdt er deze ideeën op na!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hé hij heeft wel al die sleutels he!!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij bent echt iemand die eens voor machtsmisbruik ontslagen wordt.
Ik heb al zo vaak gelezen dat je wel even ergens het water wil afsluiten bij mensen uit frustratie.
Godzijdank dat je geen functie hebt bij een andere instantie waar je dit relatief gemakkelijk kunt misbruiken.
Sneuneus
En wacht maar tot hij bij de OR zit!!!
Dan gaat er een andere wind waaien.
De kree-wind.![]()
Ja nee, iets over dat drinkwatergebieden ongezien de tyfus mogen krijgen om een bepaald bijna uitgestorven plantje wat ademruimte te geven of zo.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus ons drinkwater gaan jullie geven aan bedreigde bloemetjes? Ik snap er geen kut meer van.![]()
het gaat erom dat er opzich wel meer mogelijk is met capaciteit aan drinkwater, maar dat elk waterbedrijf tegengehouden wordt door natuur regels.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar ik zie het probleem niet echt, heb ook niet teruggelezen. Gaat water op of niet meer drinkbaar?
En nu is een drinkwater bedrijf niet echt iets die de natuur verziekt, zie duinen maar in monster/scheveningen/katwijk
Juist dat behoudt het. maar is er weer een zeldzame pad of plantje wat erdoor weg gaat, daar voor in komen andere terug. Maar vergeet niet en zo wordt t vaak gezien omdat we stukken duin kaal halen. dat is niet om natuur te verzieken want over paar jaar terug. maar voor capaciteit. en dat komt door. euhhhhh onderander jullie.
Dat wordt verkeerd gezien.Do what you love, love what you do!![]()
Cray cray wind ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef maily het volgende:
[..]
Hé hij heeft wel al die sleutels he!!
En wacht maar tot hij bij de OR zit!!!
Dan gaat er een andere wind waaien.
De kree-wind.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oef, ken je die Home Owners Association filmpjes?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wees blij dat hij geen sancties of boetes kan opleggen.![]()
![]()
Jaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Oef, ken je die Home Owners Association filmpjes?
Daar kun je al eeuwen geen water uit de kraan zuipen zeggen ze, al doe ik het in hotels in toeristengebieden wel en nooit probleem. Buitenaf, flessen water kopen. Of uit de kraan flessen vullen en voor 5 baht in een of ander apparaat gooien en dat filtert het op bepaalde manier. Werkt prima. Voor minder dan goedkoop flesje water hier.quote:Lach met een schone bips![]()
ik hou erover op, maar hier gaat wel meer over in media komen, komende tijd en dan is iedereen mss wel weer meer omDo what you love, love what you do!![]()
Owwww zo.... Ja nu snap ik. #bijnauitgestorvenplantjeslife's matterquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee, iets over dat drinkwatergebieden ongezien de tyfus mogen krijgen om een bepaald bijna uitgestorven plantje wat ademruimte te geven of zo.
Ik ga zo de boterbloemen even water geven.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
En het is gewoon logisch dat drinkwater voor mensen belangrijker is dan een zeldzame verdwaalde Bulgaarse Brulkikker die hier ergens in de duinen zit te struinen om te kijken of er nog wat te neuken valt, maar ik weet niet wat er van DTS verwacht wordt in deze.![]()
Doe normaal joh.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij bent echt iemand die eens voor machtsmisbruik ontslagen wordt.
Sneuneus
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
jouw dilemma wel jaquote:
want je zou een uur geleden al naar bed
maar ja, die ongelovige thomassen hier in dts ....![]()
Hij zei net zelf dat hij het water zou willen afsluiten om de mensen eens te laten voelen hoe dat is en dat het serieus is.quote:![]()
Doe zelf lekker normaal.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
en niet voor het eerstquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zei net zelf dat hij het water zou willen afsluiten om de mensen eens te laten voelen hoe dat is en dat het serieus is.![]()
![]()
Nee hoor, niet door "jullie" ons landschap is in mijn ogen zoveel afgeschaald dat de originele natuur weg is. De veluwe was ook ooit gewoon een bos zonder grote zandvlakten. Dat hebben wij als mens gedaan. Doe je daar niks aan een hele poos keert de oorspronkelijke natuur weer terug. Maar tegenwoordig zien ze die vlakten als Natuurlijk erfgoed wat het eigenlijk niet is.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:22 schreef kree het volgende:
[..]
het gaat erom dat er opzich wel meer mogelijk is met capaciteit aan drinkwater, maar dat elk waterbedrijf tegengehouden wordt door natuur regels.
En nu is een drinkwater bedrijf niet echt iets die de natuur verziekt, zie duinen maar in monster/scheveningen/katwijk
Juist dat behoudt het. maar is er weer een zeldzame pad of plantje wat erdoor weg gaat, daar voor in komen andere terug. Maar vergeet niet en zo wordt t vaak gezien omdat we stukken duin kaal halen. dat is niet om natuur te verzieken want over paar jaar terug. maar voor capaciteit. en dat komt door. euhhhhh onderander jullie.
Dat wordt verkeerd gezien.Lach met een schone bips![]()
Omdat hij bijvoorbeeld een proces verbaal had gehad voor iets.quote:
Kom op
Ach je kent kree inmiddels toch wel een beetje. Het is alleen maar om zijn verhaal kracht bij te zetten, as if ........quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zei net zelf dat hij het water zou willen afsluiten om de mensen eens te laten voelen hoe dat is en dat het serieus is.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
niks, maar is gewoon ff iets wat mij beetje bezig hield. maar blij. dan snap je het idd.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:26 schreef ToT het volgende:
En het is gewoon logisch dat drinkwater voor mensen belangrijker is dan een zeldzame verdwaalde Bulgaarse Brulkikker die hier ergens in de duinen zit te struinen om te kijken of er nog wat te neuken valt, maar ik weet niet wat er van DTS verwacht wordt in deze.
En hierdoor is drinkwater stukken duurder, want je wil niet weten hoeveel het kost afzettingen gemaakt voor drie padden ofzo die ik nooit heb gezien zo in het wild. die in emmertje pleuren voor afzetting en erna 4 meter erna achter de volgende teruggezet en andersom.
tonnen dat. of velen dus, maar voor natuur he
btw is zo doorgerekend in drinkwater per kuub.Do what you love, love what you do!![]()
Klopt, maar dan is het niet vreemd om daar ff een analyse op los te laten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach je kent kree inmiddels toch wel een beetje. Het is alleen maar om zijn verhaal kracht bij te zetten, as if ........![]()
![]()
Ja het houdt JOU bezig, DUS MOET je het op ONS projecteren.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:28 schreef kree het volgende:
[..]
niks, maar is gewoon ff iets wat mij beetje bezig hield. maar blij. dan snap je het idd.
En hierdoor is drinkwater stukken duurder, want je wil niet weten hoeveel het kost afzettingen gemaakt voor drie padden ofzo die ik nooit heb gezien zo in het wild. die in emmertje pleuren voor afzetting en erna 4 meter erna achter de volgende teruggezet en andersom.
tonnen dat. of velen dus, maar voor natuur he
btw is zo doorgerekend in drinkwater per kuub.![]()
Nee mag niet, gaat te verrrrrquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is het niet vreemd om daar ff een analyse op los te laten.
Nah het is weer met z'n alle op kree. Persoonlijk vind ik de peuter verhalen ook niet bijster boeiend maar ja ik hoef het niet te lezen toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is het niet vreemd om daar ff een analyse op los te laten.Iedereen is een kutlultrut
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
In ieder geval mogen we kree idd wel dankbaar zijn; voor het wederom verkutten van een avond hier!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Netbeheerder Stedin roept nogmaals op om een paar uur per dag minder stroom te gebruiken. Vooral tussen 16.00 uur en 21.00 uur is dat nodig, om storingen en uitval te voorkomen. Het stroomnet is te vol.
Deze oproep om op piekmomenten zuinig te zijn met stroom is niet nieuw en het zal ook niet de laatste zijn, zegt een woordvoerder van de netbeheerder.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
boeit gewoon niemand een klotequote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:28 schreef ToT het volgende:
quote:
Op dinsdag 4 maart 2025 22:28 schreef Soury het volgende:
vraag meer geld en wmb krijg je het maar ik ga me er niet druk om makenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Hij blijft het ons opdringen dat we die zooi moeten lezen, en dat hij gelijk heeft, en dat we hem dankbaar moeten zijn enz enz enz.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah het is weer met z'n alle op kree. Persoonlijk vind ik de peuter verhalen ook niet bijster boeiend maar ja ik hoef het niet te lezen toch?![]()
Nee daar mogen "we" PSV voor bedanken..... 1-5 inmiddels..........quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
In ieder geval mogen we kree idd wel dankbaar zijn; voor het wederom verkutten van een avond hier!![]()
Wat een club in verval.Lach met een schone bips![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah het is weer met z'n alle op kree. Persoonlijk vind ik de peuter verhalen ook niet bijster boeiend maar ja ik hoef het niet te lezen toch?pls
Ja dat stroomtekort is echt wel een dingetje he!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef Moeraskat het volgende:
Netbeheerder Stedin roept nogmaals op om een paar uur per dag minder stroom te gebruiken. Vooral tussen 16.00 uur en 21.00 uur is dat nodig, om storingen en uitval te voorkomen. Het stroomnet is te vol.
Deze oproep om op piekmomenten zuinig te zijn met stroom is niet nieuw en het zal ook niet de laatste zijn, zegt een woordvoerder van de netbeheerder.![]()
![]()
snap dat het belangrijk is maar ik snap het niet, ga het niet snapen, wil het niet snappenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Gelukkig hebben we nu een opslag ding gekochtquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat stroomtekort is echt wel een dingetje he!
ik zeg maar wat de invloed is op, op prijs drinkwater?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het houdt JOU bezig, DUS MOET je het op ONS projecteren.
Ik denk wel kan veel goedkoper enzo, maar wil jullie mening ook weten, maar aangezien het jullie niks boeit.
We gooien er 10 cent per kuub bovenop volgend jaar, mss krijg ik dan ook wat meer salaris
maar meer nog wil dat jullie begrijpen wat we doen en waarom. en hang toch aan mijn bedrijf dan omdat ik denk ze willen goeie doen. maar tegengewerkt aan alle kanten. en over paar jaar is er gezeik over dat we niet kunnen leveren.Do what you love, love what you do!![]()
Mooie conclusiequote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef sp3c het volgende:
snap dat het belangrijk is maar ik snap het niet, ga het niet snapen, wil het niet snappenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
zonder water geen ijs, ergo geen ijshockey!!!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef sp3c het volgende:
snap dat het belangrijk is maar ik snap het niet, ga het niet snapen, wil het niet snappen
snap je het nu?![]()
Mij ook niet maar het is wel vermakelijk, altijd tientallen mensen die uit hun panty gaan als kree post. Mooi toch, en hij heeft best een interessante baan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
boeit gewoon niemand een klote
vraag meer geld en wmb krijg je het maar ik ga me er niet druk om makenIedereen is een kutlultrut
Niks met stedin te maken hier, maar we moeten zo nodig van gas af "zei men". Dat ik ook meer electrisch verwarmquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat stroomtekort is echt wel een dingetje he!En wanneer? Ja als ik thuis ben na het werk
Ga niet in de kou zitten, hou op hoor
Je moet helemaal niks he?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij blijft het ons opdringen dat we die zooi moeten lezen, en dat hij gelijk heeft, en dat we hem dankbaar moeten zijn enz enz enz.Iedereen is een kutlultrut
Geen koffie! Geen thee!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
zonder water geen ijs, ergo geen ijshockey!!!
snap je het nu?
Halp!Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
kemphanen staat wel in de kwartfinalequote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:31 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Nee daar mogen "we" PSV voor bedanken..... 1-5 inmiddels..........![]()
Wat een club in verval.
2 wedstrijden gewonnen al maar eentje is omgezet naar een reglementaire 5-0 nederlaag vanwege teveel buutnlanders
ik noem het racistisch maar regels zijn regelsOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Owjah zei je idd!quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nu een opslag ding gekochtBeter!
Zat ik in het vorige huis ook aan te denken, maar hier heb ik geen zonnepanelen.
![]()
“Doe je maar een extra trui aan”quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niks met stedin te maken hier, maar we moeten zo nodig van gas af "zei men". Dat ik ook meer electrisch verwarmEn wanneer? Ja als ik thuis ben na het werk
* ToT krabt ff aan z'n zak.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
ik zeg maar wat de invloed is op, op prijs drinkwater?
Ik denk wel kan veel goedkoper enzo, maar wil jullie mening ook weten, maar aangezien het jullie niks boeit.
We gooien er 10 cent per kuub bovenop volgend jaar, mss krijg ik dan ook wat meer salaris
maar meer nog wil dat jullie begrijpen wat we doen en waarom. en hang toch aan mijn bedrijf dan omdat ik denk ze willen goeie doen. maar tegengewerkt aan alle kanten. en over paar jaar is er gezeik over dat we niet kunnen leveren.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
snap je het nu?!!!!!!!
![]()
maargoed genoeg over gezegd. lol ben jullie beetje zat ook nu hierover. wie het willen echt begrijpen lezen wel wat de situatie is. rest\
bolk lekker door
truste allemaal
tot nu toe gaat nog niemand uit zijn pantyquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Mij ook niet maar het is wel vermakelijk, altijd tientallen mensen die uit hun panty gaan als kree post. Mooi toch, en hij heeft best een interessante baan.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Oja dan heb je er idd niks aan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Owjah zei je idd!Beter!
Zat ik in het vorige huis ook aan te denken, maar hier heb ik geen zonnepanelen.
Toen we dit huis kochten zaten er al 16 panelen op.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niks met stedin te maken hier, maar we moeten zo nodig van gas af "zei men". Dat ik ook meer electrisch verwarmEn wanneer? Ja als ik thuis ben na het werk
Echt he!
En dan heb je nog geen elektrische waggie die je thuis aan de lader kunt knopen.![]()
1e helft werd PSV wel beetje genaaid, maar verliezen hadden ze toch wel gedaan.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
kemphanen staat wel in de kwartfinale
2 wedstrijden gewonnen al maar eentje is omgezet naar een reglementaire 5-0 nederlaag vanwege teveel buutnlanders
ik noem het racistisch maar regels zijn regelsLach met een schone bips![]()
zout water smelt ook gewoon druifquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:32 schreef maily het volgende:
[..]
snap je het nu?Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
tot nu toe gaat nog niemand uit zijn panty
Iedereen is een kutlultrut
Ik durf nooit advies te geven, want ik vind bijna alles wel primaquote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:31 schreef JustinK het volgende:
[..]
Niet gezien. @:MizzezAmy to the rescue!
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Onze auto kan stroom opslaanquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]Echt he!
En dan heb je nog geen elektrische waggie die je thuis aan de lader kunt knopen.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Je mag wel advies geven hoorquote:Op dinsdag 4 maart 2025 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik durf nooit advies te geven, want ik vind bijna alles wel primaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
quote:
lol
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: